Турската телевизия TRT Haber публикува кадри от мястото на откриването на три германски подводници от времето на Втората световна война на дъното на Черно море.
Един от морските съдове е бил открит близо до град Агва. Още две подводници са намерени под водата в района на Истанбул.
Подводниците са били потопени през 1944 г. край бреговете на Турция. Те бяха наречени "изгубения флот на Хитлер" заради това, че местонахождението на плавателните съдове беше неизвестно.
Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НКВД
Коментиран от #3, #21, #77, #107, #134, #144
18:42 02.02.2019
2 гост
Коментиран от #4, #6, #13, #102, #117, #136
18:47 02.02.2019
3 Киро
До коментар #1 от "НКВД":
Съотношението е било 1-4 войници в полза на Русия.Пък тогава Германия и Италия са воювали с целия свят.Не ги хвали толкова руснаците.Коментиран от #5
18:49 02.02.2019
4 НКВД
До коментар #2 от "гост":
Все някой трябва да бачка и издържа африканците няма да са руснаците това а ще са арийците онези смелите от ВСВ борците за чиста раса, нали помниш?Коментиран от #38, #119, #145
18:50 02.02.2019
5 Хисторик
До коментар #3 от "Киро":
Моля? Я ми припомни с кого точно са воювали Германците от 1941 г. в Европа до 1945г.Някой пристигна на края на войната с некъдърния си десант и после искаше да обере лаврите в Европа!Коментиран от #7, #89, #121, #135
18:53 02.02.2019
6 ЛОВЕЦА НА РОБИ
До коментар #2 от "гост":
Е как няма да са добре, нали белите роби от България и Румъния са там да работят на половин надница а германеца да дебелее!Коментиран от #8, #23, #146
18:57 02.02.2019
7 гост
До коментар #5 от "Хисторик":
Ти нещо да си чувал за Северна Африка и Близкия изток и кога и кой е воювал там от 41 до 44 или в Блиц не ви "осведомяват" за такива "подробности" , хахахха !!! А войната с Англия кога почна и тя ли 44 , ахаххахах !!!! О , неграмотни юроде , поради что се срамиш !!!Коментиран от #9, #137
19:00 02.02.2019
8 ТоДаБеше
До коментар #6 от "ЛОВЕЦА НА РОБИ":
То да беше само там ... станаха и по-нагли ... огледай се, всички фирми в България са немски: т.е. даже и там не ни искат, защото ще се охарчат повече. Препдпочитат тук да откриват фирмите и да ни дават по-мизерни заплатки.Коментиран от #131
19:06 02.02.2019
9 Хисторик
До коментар #7 от "гост":
Само на източния фронт СССР разгромява 674 дивизии на Райха!!!Коментиран от #12, #76, #147
19:07 02.02.2019
10 Хахаха
Имало некви малки престрелки в Сталинград но те не са били толкова важни.
Коментиран от #11, #34, #99, #105, #115, #116
19:08 02.02.2019
11 КГБ Териер
До коментар #10 от "Хахаха":
Хохохо играха си на криеница британците в Африка и Б. Изток 4г.!!! 2 Февруари е честит ти празник и на целия колектив в НПОто!Коментиран от #88
19:11 02.02.2019
12 Киро
До коментар #9 от "Хисторик":
Абе незнам кво е ставало ама Германия е била срината до основи а Русия е нямала чак толкова инфраструктурни загуби.Германия е построена на ново и в момента е 100 години по напред от Русия.Русия от втората световна насам не е мръднала.Руснаците винаги са били гладни и бедни и винаги ще бъдат.Коментиран от #14, #18, #44, #73, #103, #160
19:14 02.02.2019
13 МИГ29
До коментар #2 от "гост":
НЕВЕЖО ,ако не бяха развяли някакъв байрак дали щеше да пишеш сега?Коментиран от #58
19:17 02.02.2019
14 Хисторик
До коментар #12 от "Киро":
Германия е построена от СССР Източната половина а Западната с откраднатите пари от евреите през ВСВ!!!Коментиран от #15, #22, #36
19:19 02.02.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 СССР
19:23 02.02.2019
17 Да да
19:27 02.02.2019
18 Бай хой
До коментар #12 от "Киро":
Май в германия има поввче от 70 чужди военни бази. Май има и Канцлер акт. Реална военна окупация. Политическа шапка. А да не говорим за осеменителите от северна африка и близкия изток.19:36 02.02.2019
19 историк
19:36 02.02.2019
20 Стоян
19:40 02.02.2019
21 999
До коментар #1 от "НКВД":
Турците несаги потопили просто несаги пуснали да минат през босвора и немците самисиги потопили и излезли на турския бряк слет престой от 1 година в турция са заминали за германияКоментиран от #35, #40
19:44 02.02.2019
22 Киро
До коментар #14 от "Хисторик":
Бих ти отговорил, но няма.И да спечеля спора, това няма никакво значение.Приятна вечер на всички.19:45 02.02.2019
23 Стоян
До коментар #6 от "ЛОВЕЦА НА РОБИ":
Оххх мамооо добре че са Българите и Румънците та да се оправи Германия, поредния прост комунист се изказа ужасКоментиран от #24
20:00 02.02.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дъртак
Коментиран от #26, #32
20:31 02.02.2019
26 СССР
До коментар #25 от "Дъртак":
Те да се благодараят че изобщо руснаците го оствиха живи! Скед 22 милона жертви в СССР и варбург и трабан им е много! Да си слушал случайно за компания,, Круп" металурзите? Я сега провери колко завода им сринаха съюзниците! И това да грабиш 5 г. от цяла Европа не е никак малко и после да го излееш като капитал в ФРГ!20:43 02.02.2019
27 Стоян
Коментиран от #28, #92
20:51 02.02.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Стоян
Коментиран от #67
21:01 02.02.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 МИГ29
До коментар #25 от "Дъртак":
Незнам колко си дърт но разбрах че си МНОГО ПРОСТ -ЗДКоментиран от #33
21:14 02.02.2019
33 Рубладжийче
До коментар #32 от "МИГ29":
Руския боклук е най-умния на света!21:22 02.02.2019
34 Абе трол неграомтен
До коментар #10 от "Хахаха":
Африканският корпус на Ромел се състои от две танкови и една пехотна дивизия - около 40-45 000 хиляди души, при което загубите не се попълват, а и част от тези сили се прехвърлят на източния фронт още през 1941. На практика, Ромел воюва с около 15 000 немски войници и има около 300 танка, а останалото са италианци, които не са никакви войници. Дори и да не е имало африканска кампания, немските части на Ромел са толкова мизерни като брой, че по никакъв начин не биха могли да повлияят на боевете в източния фронт.Коментиран от #41
21:27 02.02.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Светослав Долгоруки
До коментар #14 от "Хисторик":
Е, голяма боза ти е в главата. Германия е окрадена на 100% от руснаците - источната половина. А план Маршал на САЩ спаси западната и западен Берлин. Има ли нещо чисто руско произвеждано след войната без да е правено по немска документация с немски - отмъкнати машини и от немски инженери 50% от които никога не се върнаха в ГДР. От АК през фотоапарат Киев, до двигателя на Москвич всичко е немско. Построили. Те собствената си кочина не могат да построят още. Германия са построили. Излез с електричката на 50 км от Москва и виж сламените покриви от преди войната и тогава прави подобни дебилни заключения. Къде се раждате такива бе ?Коментиран от #90, #96, #139
21:37 02.02.2019
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 123
До коментар #4 от "НКВД":
Рашките бачкат за Путята и Мадуро. ;)Коментиран от #42
21:43 02.02.2019
39 незнайко
Коментиран от #55
21:43 02.02.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 123
До коментар #34 от "Абе трол неграомтен":
То не е само Африка, а и цяла западна Европа. Там вермахта държи около 50 дивизии, а също много флот и авиация. Ако Англия беше сключила мир с Хитлер поне 20-25 от тези дивизии щяха да са на изток. Най-вероятно с тези дивизии битката за Москва щеше да почне поне 2-3 седмици до месец по-рано и в нея немците щяха да са 300-400 хиляди души повече, а руснаците още нямаше да имат сили за контраатака....Коментиран от #43
21:48 02.02.2019
42 НКВД
До коментар #38 от "123":
А глиганите в америчка за чичо Сам!21:54 02.02.2019
43 Хисторик
До коментар #41 от "123":
Знаеме ги британците какви войници са, една крепост в Италия я превземаха 50 дни. бият се с италиянците чак до Април 1945г.!Коментиран от #46
21:56 02.02.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Неграмотният трол
Да, да, точно така, държали 50 дивизии, които заедно с авиацията и флота се възстановявали във Франция, докато другите 600 са се били за всеки сантиметър земя.--------------------------------
А колкото до това руснаците какво са откраднали от Германия, идете на уики и вижте фабриката на Маузер кой я е откраднал, ония измекяри французите, чиято половин държава беше съюзник на Германия а великият Де Гол беше емигрирал.
22:05 02.02.2019
46 123
До коментар #43 от "Хисторик":
Абе, добри или лоши войници, британците задържат част от силите на Вермахта. А като се има предвид, че през 41-а положението на изток е било на кантар, тези сили можеше и да наклонят везните.Коментиран от #47, #57
22:12 02.02.2019
47 Хисторик
До коментар #46 от "123":
На Хитлер му трябваха още 300 дивизии за да спечели на Изток и то доста спорно, Катюшата ги направи на пастет при Сталинград!Коментиран от #50, #148
22:14 02.02.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Дъртакът
Коментиран от #111
22:20 02.02.2019
50 123
До коментар #47 от "Хисторик":
Недей толкова да надценяваш катюшите, да добро оръжие са, но при определени условия. 1. Те стрелят не по цел, а по площ.2. Не носят особено голям заряд.
3. Нямат голяма пробивна сила.
Да, срещу войски, които не са се окопали и са скупчени на малко пространство, катюшите са доста ефективни, но срещу разсредоточени или добре окопани войски с бункери и т.н., ефективността им е малка. Ако е за въпрос и немците имат реактивна артилерия. А ей така за протокола да отбележим, че поне половината от катюшите са монтирани на американски камиони, доставени по ленд-лийз.
Коментиран от #52
22:22 02.02.2019
51 Хитлер
Коментиран от #53
22:27 02.02.2019
52 Историк
До коментар #50 от "123":
БМ-13 или Катюша е можело да се монтират единствено върху Зис 6, от който 1941-45 са изработени едва 600 броя. Останалите са се монтира и върху Студебейкър. За разлика от нея германската реактивна установка Nebelwerfer е много по точна и принципа на изстрелване е взет от руснаците и приложен в ГРАД.Коментиран от #54
22:31 02.02.2019
53 Сталин
До коментар #51 от "Хитлер":
Що Пишеш глупости? Това фа не са ти истории от птщрефи 2500 г да има някакво съмнение, то е само преди 70 г.!! Има още живи хора които могат да свидетелстват за извращенията на германските фашисти.Коментиран от #93, #149
22:35 02.02.2019
54 НКВД
До коментар #52 от "Историк":
Е къде е на фронта тази прецизна немска ракетна остановка? Освен в куците ти мечти! Катюшата може и на Чепай на гърбината да я сложиш и пак ще изтрелва ракети!Коментиран от #56, #60
22:38 02.02.2019
55 Дългия
До коментар #39 от "незнайко":
Ами ние винаги сме били работна ръка на някой. Едно време на братушките сега на западняците и китаиците. А забравих да спомена и ромите за тях сме работили винаги, та това сме ние защото се ръководим от едно правило, което гласи -,,и аз може да не съм добре ама и комшията да е зле"! Разбрали ме правилно?22:43 02.02.2019
56 Историк
До коментар #54 от "НКВД":
Не става само с лозунги и пропаганда. Трябват знания и акъл. Но когато едно същество е неуко и тъпо нищо не може да го спаси. Руснаците са я наричали Ванюша и Ишак /магаре/ заради характерния звук, който е издавала.Коментиран от #61
22:45 02.02.2019
57 Нищо не задържат
До коментар #46 от "123":
британците са едни от най-слабите войници през ВСВ. По-слаби от тай са само италианците и французите. Само като справка колко са били жалки, можеш да напишеш в Гугъл "The Battle of Singapore" и да прочетеш как 30 000 японци атакуват, разбиват и пленяват дълбоко окопаните зад заграждения и фортове 80 000 англичани без почти никакви загуби от страна на японците. Англичаните просто се попикават от страх и се предават. Изключително срамна и позорна загуба.Коментиран от #69
22:49 02.02.2019
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Хитлер
Коментиран от #104
22:54 02.02.2019
60 Историк
До коментар #54 от "НКВД":
Сигурно и за американските Ксилофон и Калиопа нищо не си чувал. Но така е с русофилите, до един са неграмотни и смятат, че единствено руснаците са имали реактивни оръжия.22:54 02.02.2019
61 НКВД
До коментар #56 от "Историк":
Кво каза? кво кво?22:55 02.02.2019
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Антисоциалист
22:58 02.02.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 патриотъ
23:03 02.02.2019
67 Ввввв
До коментар #29 от "Стоян":
Добре го каза23:12 02.02.2019
68 Бай Шиле-на кратко овен!
23:18 02.02.2019
69 123
До коментар #57 от "Нищо не задържат":
Пък при Киев вермахта пленява 5-600 хиляди войници на Червената армия...Коментиран от #71
23:18 02.02.2019
70 Расист
Коментиран от #72
23:22 02.02.2019
71 Отечествен Фронт
До коментар #69 от "123":
А при Сталинград руснаците 2,5 милиона фашисти на веднъж най - големия плен на хора в цялата история на човечеството!Коментиран от #74, #75
23:23 02.02.2019
72 Юрумба от Код ди Воар
До коментар #70 от "Расист":
Да живее расистка Германия23:25 02.02.2019
73 Гурбетчия Ханко брат
До коментар #12 от "Киро":
Направо не вярвам че природата може да те сътвори толкова прост...има нещо друго23:39 02.02.2019
74 гост
До коментар #71 от "Отечествен Фронт":
Ама да бе , 25 милиона направо , какво ще си играем на дребно !!!! Тия ги разправяй на аверчетата комунисти в пенсионерския клуб !!! В битката при Сталинград загиват половин милион руснаци, между които и много цивилни граждани. Причината: Сталин дълго време не разрешава цивилното население да бъде евакуирано. А и Червената армия не щади своите сънародници. Близо 40 000 от тях са убити при бомбардировките още през първите дни. Близо 75 хиляди руснаци остават в града до края на битката. Много от тях обаче умират от глад и студ. Предполага се, че от германска страна загиват между 150 000 и 250 000 души. А от стоте хиляди германски военнопленници оцеляват едва 6000. През 1956 те се завръщат в Германия. Сред тях е и Паулус !!!23:45 02.02.2019
75 Абе пикльо
До коментар #71 от "Отечествен Фронт":
Това дедо ти дъртия комунист ли ти го каза?23:50 02.02.2019
76 гост
До коментар #9 от "Хисторик":
А само на "източния" руски фронт ако не бяха САЩ да ангажират цялата японска армия в Китай и Тихия океан , сега Сибир щеше да е западно японска губерния , барабар със споменатия Китай , дето толкова са "надявате" на него , ама такъв ще го ядат руснаците точно от Китай , че ще викат що не го оставихме на японците !!!Коментиран от #161
23:54 02.02.2019
77 Alpha_Lone_Wolf
До коментар #1 от "НКВД":
Германия население 80млн, площ 357К км², БВП 3,7трил $.Русия население 145млн, площ 17млн км²,
БВП 1,6трил.
Внос/Износ на Русия с Германия
22млрд/15млрд
7млрд дефицит за Русия.
Коментиран от #80, #81
23:59 02.02.2019
78 Минаващ
00:06 03.02.2019
79 Варненец
Коментиран от #97
00:07 03.02.2019
80 НКВД
До коментар #77 от "Alpha_Lone_Wolf":
Знамето на СССР се вя над Райхстага! В Москва немското никога няма да се вее това е истината!Коментиран от #82, #83, #143, #150
00:13 03.02.2019
81 Икономис
До коментар #77 от "Alpha_Lone_Wolf":
Цялата им икономика се крепи на евтиния руски газ ако почнат да внасят от Щатите икономоката им загива! В русия за парно, ток, вода дават 10€ в Германия 800 €!!Коментиран от #85
00:17 03.02.2019
82 Alpha_Lone_Wolf
До коментар #80 от "НКВД":
7млрд вътрешно са Русия! Вей си знамето, колко си искаш, будала!Коментиран от #86
00:21 03.02.2019
83 гост
До коментар #80 от "НКВД":
И на кого му е притрябвало да ходи в блатото Москва ??? То московчаните едвам ги удържат още с визи да не скъсат синджира , ама напоследък са като източногерманци , и с ракети не можеш ги спря да не забягнат на запад , хахахахха !!!!00:25 03.02.2019
84 реалиста
00:34 03.02.2019
85 гост
До коментар #81 от "Икономис":
Колкото и да не ти изнася , Германия не е България и руския газ е под 50 % от всичкия който ползва !!! И при икономика за 4 трилиона според теб колко ще я "срине" , ако вместо 10 млд (по отчети на Газпром) даде за газ дори 20 , което никога няма да стане ???? А за Раша какво ще стане ако загуби най-големия си клиент в Европа ??? Десет пъти по-зле !!!!00:34 03.02.2019
86 Инкогнито
До коментар #82 от "Alpha_Lone_Wolf":
Отворко Германия е с външен дълг 2,5 трилиона € 80 милона жители! Русия е със 430 милиярда $ дълг и 150 милиона жители! Дали ако не се налеят 2 трилиона в руската икономика няма нещата да седят по друг начин? Защо богата Германия не си плати задълженията? И защо дъртата германка граби от ЕС последните 6-7години?Коментиран от #106
00:38 03.02.2019
87 Хисторик
Коментиран от #151
00:48 03.02.2019
88 Бачо ти
До коментар #11 от "КГБ Териер":
Много точно си му го честитил празника.00:50 03.02.2019
89 Гост
До коментар #5 от "Хисторик":
Не казваш за този дето обра ларвите, с колко техника помогна на ссср, че от 41 Декември занимаваше Японците, че пък ако те бяха ударили от исток империята... Все пак Хитлер успя да спаси половин Европа от червения ботуш.00:59 03.02.2019
90 Бачо ти
До коментар #36 от "Светослав Долгоруки":
Точно на 50 км от Москва се намират такива закрити комплекси и скьпарски вили, че освен да цькаш и да викаш " Те такива кащи нема" друго няма да ти дойде у тролската тиква.01:01 03.02.2019
91 Помнящ
Коментиран от #94, #123
01:05 03.02.2019
92 Madam Bovari
До коментар #27 от "Стоян":
Защото сме Българи.И си искаме нашата България.Старата истинската.Колкото и да омаловажавате победата на Русия ,истината е една.Жалко за неграмотниците.Коментиран от #128
01:12 03.02.2019
93 Гост
До коментар #53 от "Сталин":
Не лъжи, фашисти има само в Италия! Това, Германците са Национал социалисти, и за разлика от твоите интернационал социалисти те са имали истински социализъм. Дерзай01:13 03.02.2019
94 Иванов
До коментар #91 от "Помнящ":
Не знаеш историята явно. Много пъти е била бита и ще има и занапред подобни падения. Я си спомни как ядоха резания в Афганистан. После загуби и Студената война и сателитите си. Сега загуби и Украйна и от братя се превърнаха в смъртни врагове. Онзи ден и иранците им хвърлиха един бой в сирийско село.Коментиран от #95
01:26 03.02.2019
95 Помнящ
До коментар #94 от "Иванов":
Доста смачкан коментар ! Да не би руският валяк да е минал наскоро през теб ?02:02 03.02.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Хрис
До коментар #79 от "Варненец":
О Велики Варненски стратеГо, О о о Наполеоне Български защо не си се родил преди 110 години, че да поведеше през 1941 г. тази българска армия от 300 000 щика, с тези ми ти 35 танка и с артилерия и обози на конска тяга през тези ми ти реки широки, степи нобятни и гори тъмни тилилейски, че да я развърнеш тази велика армия в снегоеве дълбоки при -30 градса и с щурм да вземат тя Москва и знаме да побиеш ти насред Червения площад. Но там не би намерил ти, необхдимия за Хитлер нефт.Велик си Варненецо, но тябва да ти напомня, че в историята няма условно наклонение. Дерзай!!!
03:06 03.02.2019
98 Симпатичен и скромен Пекински пор вдовец
03:34 03.02.2019
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 deadman1488
Коментиран от #124
03:53 03.02.2019
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Крали Марко
До коментар #12 от "Киро":
Градил Киро килия ! Йе йе йе - много си зле !05:00 03.02.2019
104 Крали Марко
До коментар #59 от "Хитлер":
Ле леии ! От коя лудница избяга бе ? Сигурно така ти е промит неврона от електрошок терапия !?05:14 03.02.2019
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Гошо чешмата
Коментиран от #110
08:15 03.02.2019
110 Alpha_Lone_Wolf
До коментар #109 от "Гошо чешмата":
Тъй ли? Аз пък съм гледал по History, че ако Хитлер воюва само със СССР, Германия побеждава. В крайна сметка се вижда кой кого победил. И кой на кого плаща 7млрд годишно данък.08:45 03.02.2019
111 Тук и там
До коментар #49 от "Дъртакът":
На Айфеловата кула бил хахаха :D09:27 03.02.2019
112 Petko
09:43 03.02.2019
113 МИ-6
10:16 03.02.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Коко
До коментар #10 от "Хахаха":
Ако Хитлер не беше отделил ресурс за СССР сега Англия нямаше да я има и може би щеше да е по добре макар че те вече бяха нанесли щети със създаването на държави като Сирия Ирак Либия и тн за което сега цял свят плаща и още нещо да не се забравя че единствено Англия и САЩ. Плащат репарации с роби и сега същите тези лицемери ми говорят за свобода и демокрация10:37 03.02.2019
116 Kiko
До коментар #10 от "Хахаха":
Mnogo ne umesten komentar osobeno za nai brutalnata burka sa Stalingrad tam Hitler gubi veche poziciqta si .10:51 03.02.2019
117 Петро
До коментар #2 от "гост":
Манталитетът им се смени, но сърцевината е все същата. Две световни войни предизвикаха заради стремежа си за печалба, подкладен от алчността. Колиха и бесиха наред с единствената идея да се домогнат до някой ресурс и да смучат като паразити. Половин век по-късно картината е различна, но в основата е същото. Хиляди чужденци отиват в Германия да работят за тях и да подържат тяхната икономика, за да може да излезе някой политолог и да се хвали за "най силната икономика в Европа". Никой не го е грижа за тези чужденци как са далеч от родината и прочие, важното и да бъдат изтискани и използвани максимално. Бежанците. Германските властимащи предизвикаха прииждането на цели орди, без да се съобразяват, че по пътя им има 8 страни, които не са съгласни с това. Но отново всичко това е с идеята да се подържа икономиката, не че някой е седнал да съчувства на тези хора или нещо друго. В Германия има страшна демографска криза. Защо? Липса на основни ценности. Това общество е като гнила ябълка. Самият шваб има за цел в живота материалното, а не семейството.11:15 03.02.2019
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Ввв
До коментар #4 от "НКВД":
Отивай в “развитата” кочина и се сблъскай с реалността,”победители” големи са11:32 03.02.2019
120 Да мием чинии в гдр
12:48 03.02.2019
121 Геро
До коментар #5 от "Хисторик":
Май не разбра въпроса и си пишеш по сценарии.13:23 03.02.2019
122 Вас
14:00 03.02.2019
123 123
До коментар #91 от "Помнящ":
Монголите превземат Русия през 13-ти век ;)Коментиран от #125
14:09 03.02.2019
124 Това са търсили
До коментар #100 от "deadman1488":
Имало е какво да прави . Турция и Германия са били съюзници , макар и хитрите турци да не участват с армия, но е имало планирана готовност , при падането на Сталинград турските дивизии да влязат в руската територия ,но само след германската армия , поради слабата турска обезпеченост , на артилерия , самолети , танкове , което е основното за водене на успешни боеве в Русия. Турция снабдява вермахта със суровини , и жизнено важната хромова и манганова руда , за легиращите елементи в германската стомана , без тях е обикновено желязо. В Черно Море се е водила война тези кораби натоварени с руда , да не достигат до Германия. Имало е и планове и частични договорки , ние да отстъпим на Турция територията до Стара Планина , а германците да ни компенсират с територията на Югославия , до Адриатическо Море. Все пак хитрите турци не смеят да се намесят , до като не видят сигурното поражение , на германците , изчакват благоразумно крайният резултат , и после се изкарват неутрална страна- иначе............14:20 03.02.2019
125 Мамай Хан
До коментар #123 от "123":
И после руснаците , като пребиват монголите , на база огромната монголска територия , се ражда и огромната руска империя .Коментиран от #127
14:25 03.02.2019
126 Джъстис
14:41 03.02.2019
127 123
До коментар #125 от "Мамай Хан":
Да, но сега китайците настъпват с мирни заселници от изток. До 40-50 години ще станат мнозинство в Сибир.Коментиран от #129
14:46 03.02.2019
128 Гръб
До коментар #92 от "Madam Bovari":
Квартал България???в сегашната са ви само цигани!искате истинската,за да направите и там пустиня15:28 03.02.2019
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Варненец
И немците са били на конска тяга предимно, но унищожиха двата ешелона от най боеспособната червена армия, провалиха плановете на Сталин. И до къде все пак стигнаха. Имало е кой да ги води нашите войници, все пак армията е била на едно добро ниво. Да в историята няма условно наклонение, но има тежки стратегически и исторически грешки.
Коментиран от #153
16:08 03.02.2019
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Пополопо
Без пари даже децата ви не ви зачитат.... Пари. Кви пари бе, вие сте онези чичовци дет се разхождат по квартала с дипломите в ръка 😁😁😁
16:39 03.02.2019
133 Пополопо
Па разтегайте се дома бе дупета, после си сгответе и си изметете пред вратите 😉
Метличката и лопатката, после с парцалчето...
" висшисти" 😈.
След това дискутирайте икономика и политика... Нямяте призвание разбирате ли. Чички такива.
16:43 03.02.2019
134 Фюрера
До коментар #1 от "НКВД":
Потопили са ти мухлясалата тиква руснаците които са били смешно слаби и много бои яли.16:54 03.02.2019
135 Аве Фюрер до московските подлоги
До коментар #5 от "Хисторик":
Какъв си ми промит промосковски мозък само , направо си за оплакване ако наистина го вярваш това ....Коментиран от #142
17:33 03.02.2019
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 Коко
19:20 03.02.2019
139 Анонимен
До коментар #36 от "Светослав Долгоруки":
Добре че ме открехна как Русия е ограбила Германия през ВСВ.Аз нали съм си прост по природа, винаги съм си мислил, че кехлибарената стая е в някоя частна колекция в Берлин.
Коментиран от #140
21:35 03.02.2019
140 Московский комсомолец
До коментар #139 от "Анонимен":
А прочети малко за грабежите на Жуков! Чак самият сталин се е възмутил.....22:21 03.02.2019
141 Московский комсомолец
22:27 03.02.2019
142 Московский комсомолец
До коментар #135 от "Аве Фюрер до московските подлоги":
Отива един съветски лекар при инсултно болна баба в Москва. Дядото го пита- Какво да направя, за да стане пак моята бабичка от леглото и да ходи? Докторът шеговито му отговорил- Повечко секс и ще спасиш бабата! Отива след седмица и що да види- бабата шета, направила билини, пелмени и вари чай за доктора! Само дядото се тюхка и вайка- Абе докторе, то аз ако знаех- можех и другаря Ленин да спася бре!22:35 03.02.2019
143 Московский комсомолец
До коментар #80 от "НКВД":
В Москва карат Мерцедеси, БМВ та, Опели и Ауди- та! В Берлин не знаят какво е Москвич, Волга и Лада (като и те са крадени от запада)!22:40 03.02.2019
144 filo
До коментар #1 от "НКВД":
Какво са потопили бе, след като са дали тройно повече жертви имат много повече разрушения и до ден днешен живеят мноооого по-мизерно от немците.Егати потапянето и победата.Коментиран от #155
00:47 04.02.2019
145 filo
До коментар #4 от "НКВД":
Руснаците стават само да се наливат с водка. За работа не стават.00:50 04.02.2019
146 filo
До коментар #6 от "ЛОВЕЦА НА РОБИ":
Някой да ги вика насила. Защо не ходят в Русия? Сигурно защото нема пари.00:52 04.02.2019
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 filo
До коментар #53 от "Сталин":
Пред комунистическите зверства, които продължават и днес, нацистите с като кротки агънца.01:06 04.02.2019
150 filo
До коментар #80 от "НКВД":
Много важно.01:13 04.02.2019
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 filo
Коментиран от #154
01:29 04.02.2019
153 Конска му работа
До коментар #130 от "Варненец":
Това ,че в немската армия е имало и коне , да теглят обози , и оръдия не прави немската армия низко технологична . В годините 39-41 година , не е имало такава армия която да и противостои, като плътност на техническо обезпечение , това е армията на двигателите с вътрешно горене. Всички успешни германски офанзиви по това време Европа - Русия са свързани основно с това . Къде си видял немски войник да атакува на кон с извадена сабя руски танк, точно обратното се е случвало много често първите месеци на войната , на Източният Фронт. Мога да напиша нещо за руските кавалеристи на ген. Белов , които попадат в обкръжение чак 1942г., след руската офанзива при Москва , а за германците- не , те не използват подобни бойни" конски" похвати.05:11 04.02.2019
154 Виновният за настъплението на комунизма
До коментар #152 от "filo":
Точно обратното. По стъпките на загубилият войната Хитлер , мина Червената Армия , и там създаде истински комунистически режими, до сърцето на Европа , обособени в комунистически блок. Паниката от не-справянето с Хитлер , загубената Европа , и реалният шанс да загубят своето световно господство от Германия , докара англосаксонците до там , да легитимират комунистическият режим , да го извадят от изолацията , и основно с неговата помощ да се справят с Хитлер. След което самите англо-саксонци ограничиха комунизма само до сферите му на влияние , като пратиха на среща му армии , иначе Сталин можеше без проблем да стигне до Ла -Манша. Хитлер имаше само два печеливши варианта - военен и политически съюз със Сталин , така както е било до 1941г. ,или окопаване на река Буг , с мощни отбранителни съоръжения , изолация на Русия , но той предпочете да грабне нейните суровини и жизнено пространство .05:33 04.02.2019
155 Бях и там
До коментар #144 от "filo":
За това кой живее по мизерно , не съм много убеден . 80% от германците живеят на квартира , и работят за данъци сметки и лизинги. Имат 15 дни почивка. 60% от руснаците имат повече от едно жилище, това в Москва и Ленинград значи да си милионер в имоти. 20% имат собствен имот зад граница в курортен комплекс. Ако немеца види как е обзаведен един такъв имот , и как яде и пие руснака, ще му се изпотят очилата, той милият немец пести от всичко за данъци , и си свети с 5 ватови крушки. Ако едно младо немско семейство реши да има собствено жилище , кредита който взима го изплаща до пенсия , и се лишава цял живот да прави тежки икономии. След което, като стигне пенсия го продава , защото не може да го поддържа с пенсията , и отново минава на квартира. Бил съм и там , видях белите им плочки в банята , тапетите по стените , балатумите по пода , старите мебели , врати, тавана не боядисван повече от 5 години , иначе поддържат чисто.05:58 04.02.2019
156 Варненец
Отговарях на друг, който изкарва армията ни тогава като изключително слаба. Пак повтарям, била е на прилично ниво. Доказала го е при различни обстоятелства тогава и стигна до Австрия. Имало е и други армии които са може ли да противостоят, но грешна стратегия. Високо технологичната линия за отбрана на французите *Мажино* е заобиколена и става парцал. Само след 15 дни офанзива в Полша немците се задъхват дори и ресурсно. Но приятелите услужливо удрят в гръб и после си пият ичкията, че и парадче спретнали. *Гранд флиит* и КралскитеВВС не оставят никакви шансове за вземането на Британия. А кой помагаше на лудия фюрер със всичко възможно за технолологичното превъзходство, че чак и полигони за маневри. Ясно и точно, добрия Сталин. За конските атаки. Всичките високо технологични оръжия са на границата, която вече е обща. Чака сигнал за атака и танк БТ-7,който хвърля веригите и с колелета достигал над 80км в час. Усеща Хитлер топора, изпреварва удара и пленява за два месеца ресурси с които се бие още три години. После защо с конете срещу танковете. А тъпите кравари и англета както ги наричате, само за три месеца са изпращали толкова помощи, колкото изработва Германия за една година. Да прибавим и сведенията от*Енигма*решаващи, сведенията от самото съветско разузнаване което е било на супер ниво и по нищо не отстъпва. Друг е бил замисълът, да владеете света русофилчета. Засега неуспешно, но продължавате да боцкате тук и
07:21 04.02.2019
157 Элджей
12:11 04.02.2019
158 Элджей
12:20 04.02.2019
159 гост
14:43 04.02.2019
160 Велин
До коментар #12 от "Киро":
Киро, вземете да прочетете малко за войната и тогава пишете. Така наречената "унищожена Германия" е унищожена само до река Елба. Разрушената част остава под влиянието на СССР. То май и Вторият фронт е задействан с тази цел- да се спаси индустриалната част на Германия!? И знаете ли коя е най-подпираните държава в Европа ? Пак тази Германия. Прочетете колко американски бази и войници имат на територията си сирийците и има ли договор до коя година са тотално под контрола на САЩ.16:56 04.02.2019
161 Коко
До коментар #76 от "гост":
Да припомним на неграмотните и незнаещите че точно САЩ се молиха на Сталин да отвори втори фронт с ЯПОНИЯ за да ги пречупи след като вече САЩ бяха хвърлени атомните бомби от които нямаше никакъв смисъл защото ЯПОНИЯ не капитолира а го направи след като се отвори втория фронт затова преди да пишеш глупости вземи да четш20:57 04.02.2019