ТЕМА: Тайван
ФАКТИ.БГ

Тайван преминава към онлайн изложения чрез технологии за виртуална реалност

Страната превръща неудобствата, причинени от пандемията, в нови възможности, демонстрирайки гъвкавост, адаптивност и готовност за постоянно технологично развитие

Публикувана: 9 Август, 2020 20:46
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 914
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.

Тайванският съвет за развитие на външната търговия (TAITRA) наскоро стартира онлайн изложение за 28 местни производители, които трябваше да вземат участие в  индустриалния панаир в Хановер, където да представят своите продукти, но заради пандемията, последният бе отменен за първи път в своята 73-годишна история.

Хановерският технически панаир е най-голямото индустриално изложение в света, което ежегодно събира около 6000 изложители и над 200 000 посетители. За първи път той се провежда през 1947 г. като целта му е била да подпомогне възстановяващата се след Втората световна война немска икономика. Изложението се радва на огромен успех, което е и причината събитието да се провежда ежегодно, а Хановер да се превърне в новия основен индустриален град на Германия.

По думи на изпълнителния директор на TAITRA Уолтър Йе, пандемията, причинена от Covid-19, силно ускори тенденцията панаирите и изложенията да преминат в онлайн пространството. Това дава възможност на местните купувачи да посетят панаира, докато чуждестранните такива могат да „присъстват“ онлайн.

Технологията за виртуална реалност позволява на купувачите да разглеждат продуктите, като кликвайки върху избрани от тях артикули, те могат да се сдобият с по-детайлна информация за всеки един от тях, както и да изпратят съобщение до продавача. Безспорно предимство на онлайн изложението е, че то не задава пространствени и времеви ограничения пред потенциалните купувачи – те имат 24 часа непрекъснат достъп.

В допълнение към онлайн изложението TAITRA работи с отделни компании за разработване и имплементиране на „martech” инструменти (маркетингови инструменти) като анализ на големи бази данни, таргетиране и анализ на поведението на купувачите.

Част от производителите, които взимат участие в изложението, твърдят, че с помощта на TAITRA се наблюдава приблизително двоен ръст в уеб трафика на компанията им. Нещо повече – те споделят, че са получили повече поръчки от различни държави.

От съвета за развитие на външната търговия на свой ред заявиха, че планират да провеждат 80 онлайн изложения годишно.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5