22 Юли, 2023 08:28 23 341 272

Александър Лукашенко връща крепостничеството в Беларус

  • беларус-
  • крепостничество

Нито един специалист, нито един ръководител на селскостопанско предприятие не може да бъде преместен на друга работа или да напусне без решение на председателя на областния изпълнителен комитет

Президентът на Беларус Александър Лукашенко, възнамерява рязко да „затегне гайките“ на държавните и кооперативните ферми, като де факто възроди аналог на крепостничеството в селското стопанство на републиката. Говорейки по време на конферентна връзка за прибирането на реколтата в петък, 21 юли, Лукашенко поиска да се забрани на селскостопанските работници да подават оставки - от ръководители и специалисти до доячки и оператори на машини, съобщи moscowtimes.ru.

„Днес нито един специалист, нито един ръководител на селскостопанско предприятие не може да бъде преместен на друга работа или да напусне без решение на председателя на областния изпълнителен комитет“, каза Лукашенко, цитиран от пресслужбата му.

„Той не може да напусна и никой в ​​страната не може да го наеме, докато не представи удостоверение от предишната си работа, нормална характеристика.“ Нито един председател на областния изпълнителен комитет и други длъжностни лица също нямат право да напуснат работата си, продължи Лукашенко: „Същото - нито един машинен оператор, доярка и така нататък в селскостопанско предприятие не може да направи крачка наляво или надясно без решението на ръководителя.“

Така според Лукашенко ще се изгради „затворена вертикала“ и ще се появи „отговорност“. Както отбелязва БелТА, преди началото на жътвената кампания Лукашенко постави задачата да прибере 9,5-10 милиона тона зърно.

Но метеорологичните условия осуетяват тези планове: прогнозата за реколтата е 9 милиона тона, дори ако се вземат предвид рапица, царевица, рапица и други култури. Беларус, както каза Лукашенко, реши да купува зърно в Русия. „Зърното днес е подобно на златни и валутни резерви. Винаги полезен и непрекъснато поскъпващ“, каза той.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 83 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Правилно

    140 179 Отговор
    Евала баце, требва да има ред. Е виж у нас след 33 години демокрация, до къде я докарахме

    Коментиран от #8, #13, #20, #22, #264

  • 2 Иван

    34 45 Отговор
    Монсанто? Бил Гейтс?
  • 3 СмЕх в блатото

    171 58 Отговор
    Сега очаквам възторжени наколенки да ни обясняват какъв рай е настанал в Беларус.

    Разбира се, всичко това е "необвързващо" и те много искат, но няма как да отидат да живеят там.

    Коментиран от #17, #252

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Мдда

    156 92 Отговор
    Кървав комунистически диктатор!

    Коментиран от #225, #241

  • 7 Гост

    102 50 Отговор
    ...в скоро време и към пещерите...
  • 8 Иван

    14 15 Отговор

    До коментар #1 от "Правилно":

    Поканихме Мешията у дома.
  • 9 Развеселен

    103 41 Отговор
    Агонията му е даже забавна!
    Колко ли ще продължи?

    Коментиран от #251

  • 10 Абсурдистан

    123 20 Отговор
    Лукашенко също няма право да подава оставка и да търси работа другаде!
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Ето

    119 36 Отговор
    Интересно колко фейсбук руски фенчета и фенки биха се дигнали към Беларус. Лукашенко възстановява леляния СССР строй решение след решение.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Иван

    45 65 Отговор
    А българските власти забраняват да се гонят дипломати от САЩ и Турция.
  • 15 Адам Хилтън

    73 70 Отговор
    Това което София прави с провинцията хич не е крепостничество пък.

    Коментиран от #23

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Иван

    28 28 Отговор

    До коментар #5 от "да бе":

    Те предпочитат канабис плантации в Калифорния.
  • 19 модерно робство

    73 63 Отговор
    Там крепостни , пък тука роби !!!!

    Коментиран от #31, #33, #101

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Българин

    68 16 Отговор

    До коментар #15 от "Адам Хилтън":

    Кой те е спрял да търсиш работа и реализация където прецениш, че можеш да я намериш?
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "красимирчо,пиле шарено":

    Красимир от Ерия 51 ли е?
  • 27 Гого

    102 20 Отговор
    Колко от вас забелязаха, че Беларус вече е анексирана от РФ? От няколко месеца вече се говори и от Путин и от Лукашенко за Съюзната държава РФ и Беларус. Лукашенко я предаде на Москва без бой.

    Коментиран от #38, #39, #45

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 истината

    56 73 Отговор
    Никой не ни пита, нито за влизане в ЕС, нито за НАТО, нито за влизане в Еврозоната, нито за оръжията за Украйна. А когато ни попитаха за АЕЦ Белене, направиха се че не са ни питали. В момента в който ги изберем и те вече са против нас. За това не бива да ги избираме. Никакви избори повече! Видя се, че каквото с правителство, такова е и без него.

    Коментиран от #52

  • 30 Костя Копейкин

    75 28 Отговор
    Аз ще направя българинът крепостник , само ми дайте властта
  • 31 така е

    68 24 Отговор

    До коментар #19 от "модерно робство":

    Българина винаги е казвал, че живее в робство, когато е бил свободен,и когато е живеел под комунистическа диктатура просто не е имало време да мисли 😂
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Не си роб

    73 23 Отговор

    До коментар #19 от "модерно робство":

    Никой не те е спрял да заминеш в рая при лукашенко. Ще ти даде да доиш ако не крави, то пръчове 🤭

    Коментиран от #36

  • 34 Иван

    19 16 Отговор

    До коментар #22 от "И по-зле ще става за вас русогнилите":

    Докато има вагзали в Украйна.
  • 35 Саманта

    42 45 Отговор
    Изследване показва, че с парите на американските фондации могат да се купят само медии и политици (прехранват се няколко хиляди души), народът няма как да бъде купен. В момента, в който нещата се обърнат (въпрос навреме), ще ми е много забавно да гледам и слушам какво говорят купените продажници.

    Коментиран от #37, #44

  • 36 филипинец

    43 43 Отговор

    До коментар #33 от "Не си роб":

    Тебе спира ли те някой да хадиш в краварника ? Или краварите не те пускат там ? Напърниха с всякакви латиноси , ама тебе не !

    Коментиран от #46

  • 37 Савана

    36 8 Отговор

    До коментар #35 от "Саманта":

    Велина Копейкина работи с американска фондация.
  • 38 Цецо

    58 14 Отговор

    До коментар #27 от "Гого":

    Не случайно беше изчезнал Лукашенко известно време и се върна като руски кмет
  • 39 Българин

    74 25 Отговор

    До коментар #27 от "Гого":

    Ами, те путлерофилите това искат и за България - те така си представят "патриотизма" - под рузкия ботуш, изтриване на българската идентичност, избор на няколко български еничари за надзиратели в българския концлагер, като разбира се те се надяват да са сред избраните, и след това да не се налага да отговарят за нищо оттук до края на вечността. Сега, че ще живеят като скотове в скотобойна - голяма работа, те и сега живеят така, защото всъщност да живееш като свободен човек изисква да ВЗЕМАШ РЕШЕНИЯ и да НОСИШ ОТГОВОРНОСТ, които пък са свързани с това да ПРАВИШ УСИЛИЯ и да СЕ РАЗВИВАШ. Ехееее, КОЙ ще ти се "занимава" с такива неща, като можеш по цял ден да "се галиш по корема" и да нищоправиш докато се ПРАВИШ на голямата работа? То е пълен затворен кръг на ПРОВАЛА.

    Коментиран от #208, #232, #260, #270

  • 40 Васил

    44 12 Отговор
    Ооооооооо неее от робовладелчески строй в крепостен какъв прогрес явно тракториста има тиква на раменете си!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Хари

    34 60 Отговор
    Същото е и за подкрепата за Русия . 90% от народа за Русия , 10 % евроатлантически платени джендъри. Това е пряко доказателство за нелигитинмоста и престъпния характер на правителството. Жирафа и молеца са пълни неадеквяатници. Дъррият лумпен магарев е официален престъпник, безродник и Българоубиец. Този противен индивид е позор за родината и трябва да завърши точно като идолите си - Дучето и Хитлер

    Коментиран от #54

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Така си е

    50 17 Отговор

    До коментар #35 от "Саманта":

    Единствено копейките могат да бъдат купени.Във всяка държава има по 10 процента лумппени,намиращи се на дъното на обществото.

    Коментиран от #57

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Никой не ме е спрял

    43 16 Отговор

    До коментар #36 от "филипинец":

    Но на мен тук ми харесва и не въздишам и не се прехласвам като вас по путиновият рай, нито ме гонят сицносталгични чувства. Освен това като отида там трябва да бия негри 🤣🤣🤣
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ИСТИНАТА

    52 18 Отговор

    До коментар #29 от "истината":

    Никой не е питал народът дали да влезем във Варшавския договор и СИВ.Което 1989 ни доведе до национална катастрофа.

    Коментиран от #68

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 А бре ти защо

    56 15 Отговор

    До коментар #42 от "Хари":

    Пропускаш Ленин,Сталин ,Берия тия видни убийци на руските народи.Явно си върло русофилче.Руското крепостничество,комунизъма каторгата ,лагерите и Сибир,какво са да те питам.Подминали са нацизма в пъти ,мойто момче.

    Коментиран от #220

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Спаски

    26 28 Отговор
    Едно управление, което излиза уж от името на световната демокрация, не трябва да се бои от всенароден референдум относно еврото. Но когато властта се упражнява от назначенци на транснационални корпорации и чужди посолства, тогава управлението няма право да се самонарича "демокрация", защото е най-жежка диктатура.
  • 57 гост

    51 14 Отговор

    До коментар #44 от "Така си е":

    Както през 1944 година с копейки купиха утайката, която после изби умните и можещите българи

    Коментиран от #63, #245

  • 58 Беларус

    21 35 Отговор
    Там се произвежда всичко по Ссср качество.
    В днешно време когато в ЕС ядем ГМО боклук напръскан с пестициди за да имат хората рак.
    ЕС яде или това или друг боклук в пакетчета напъскан с натриий с огромен сток на годност. Натрия натрупва сол в организма, а с много сол пенсията ще е кратка.

    Питайте поляците които пътуваха в Беларус за да отидат в техния супермаркет.

    Коментиран от #81

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Само питам

    23 11 Отговор

    До коментар #57 от "гост":

    Да не би да изпитваш някакви илюзии, особено в навечерието на ирационални събития в световен мащаб? Или вярваш в твърдата ръка на държавата да се загрижи за българите, а не по директива - само за украинците?! Ти може и да си романтичен наивника, ала здравият български дух никой не може да го заблуди с празни приказки.
  • 64 Фактите

    43 16 Отговор
    През 1974 г.зс първи път в СССР населението получава паспорт.Тоест ,можеш да отидеш до съседното село без да те бият.
    До 1966 година гражданите на СССР не са получавали заплати.Работиш и ти дават да ядеш.

    Коментиран от #72, #76, #89

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Да изселим

    34 11 Отговор

    До коментар #62 от "Лукашенко даже е супер либерален":

    Купейкин в Беларус!

    Коментиран от #70, #73

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 истината

    32 40 Отговор

    До коментар #52 от "ИСТИНАТА":

    За коя национална катастрофа говориш ? С 10 милиарда външен дълг / от които 4 милиарда събираеми / - бай тошо построи 2 000 големи и малки язовира , АЕЦ ,Тецове ,Вецове ,Кремиковци и още хиляди заводи и фабрики . Сега 34 години демокрация и се очаква до края на годината външния ни дълг да стигне 50 милиарда без да е построено нищо .

    Май сега е националната катастрофа .

    Коментиран от #74, #140

  • 69 През онази работа ми е.

    5 5 Отговор
    Лично мнение.
  • 70 Иван

    5 2 Отговор

    До коментар #66 от "Да изселим":

    Ахмед Доган--- прегърнал Корана в Швеция.
  • 71 Друго си е

    28 11 Отговор
    да си банкяски дояч и да управляваш държавата! Всичкото скотовъдци и земеделци станаха бизнесмени в големите градове, а реколта и месо вкарваме от Полша - 3-то качество. Ето затова ще си останем най-бедните в ЕС! Важно е инженерите ни да берат ягоди в Англия.

    Коментиран от #261

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "Да изселим":

    Хуан Гуайдо--- на Пенсилвания Авеню!!
  • 74 Българин

    21 6 Отговор

    До коментар #68 от "истината":

    За двойната (тройната ако борим и дифолта 1990та) по времето на комунизма.

    И бъркаш Комунокрация с Демокрация.

    Коментиран от #78

  • 75 относно България и Ес

    16 24 Отговор
    Не само всичко ще поскъпне, ами фактически цените ще останат същите, само че в евро, а заплати и спестявания в лева изведнъж ще се окажат двойно по-ниски. Такава политика спрямо собствения народ, дори само като план, а не реализация, е най-подло и цинично намерение да ограбиш народа си, и то във време на абсолютна международна несигурност, поставяйки се в услуга на най-мрачните агенти на чуждестранния капитал. За други, по-романтични аспекти на национално унижение пък изобщо няма какво да говорим...

    Коментиран от #86

  • 76 Димитър Георгиев

    38 18 Отговор

    До коментар #64 от "Фактите":

    Така е било и в България. Баба ми е казвала, че са работили по време на комунистическото робство за стотни....не стотинки,а стотни . Като се има предвид, че комунистите са им откраднали нивите,инвентара, животните....

    Коментиран от #94

  • 77 А върнал ли е старото право за първата

    20 7 Отговор
    Брачна нощ на младоженката да е с помешчика?

    Коментиран от #80

  • 78 истината

    9 12 Отговор

    До коментар #74 от "Българин":

    1990 година е вече демокрация !!! Нали уволнихте бай Тошо .

    Коментиран от #84

  • 79 Алоу

    18 1 Отговор
    Копаем дъното, браво да видим докога.
  • 80 историята

    9 13 Отговор

    До коментар #77 от "А върнал ли е старото право за първата":

    Това е било в Полша и Германия . Също на плантациите в краварника .
  • 81 Българин

    26 10 Отговор

    До коментар #58 от "Беларус":

    "Там се произвежда всичко по Ссср качество. "

    Не знам кое ме шокира повече - че има хора, които лъжат колко прекрасно е било "СССР качеството" или че още има хора, че ВЯРВАТ, че "СССР качеството" е било нещо за хвалене. Май второто.
  • 82 А до 1980

    25 8 Отговор

    До коментар #72 от "и другите факти":

    В кочи ната дори няма автобуси в големите градове. В малките и сега няма

    Коментиран от #85

  • 83 сорос.нет

    13 6 Отговор
    Статия на Труд от 4.11.22 "Готвят ни катастрофа и това трябва да се каже публично за всички, които разбират от всичко.
  • 84 Българин

    28 6 Отговор

    До коментар #78 от "истината":

    Даже и най-заблудените кому няги не се заблуждават, че фалита 1990та беше резултат от нещо друго освен "мъдрото" ръководство на държавата предните десетилетия.

    Коментиран от #87

  • 85 и другите факти

    14 12 Отговор

    До коментар #82 от "А до 1980":

    Във всички градове имаше много добър градски транспорт за разлика от сега . Даже прекалено много автобуси , трамваи , тролейбуси ....
  • 86 копейката

    17 4 Отговор

    До коментар #75 от "относно България и Ес":

    Ами дръж си спестяванията в Евро като мен

    Коментиран от #88

  • 87 истината

    20 24 Отговор

    До коментар #84 от "Българин":

    Фалита беше предизвикан от външни сили . И то няколко пъти . Помним как единствения Българин Жан Виденов беше свален, защото се противопостави на изискванията на престъпната двойка МВФ – Световна банка – (БАНДА)! Жан Виденов се оказва единствения Български премиер от 1990 г. до днес, който има смелостта да откаже, и отказва да изпълнява Плана Ран-Ът.

    Коментиран от #91

  • 88 Само питам

    18 12 Отговор

    До коментар #86 от "копейката":

    Щом 70% от българите са под прага на бедност за чий им е евро. Няма да станат по богати.
  • 89 Иван

    7 6 Отговор

    До коментар #64 от "Фактите":

    Трябвало е да създадат резервати за литовците, латвийците, естонците, татарите, укрите, чеченците.
  • 90 относно крепостните

    14 6 Отговор
    „демокрация“ по европейски: френският президент същевременно е и монарх (на княжество Андора), и Франция уж е член на еврозоната, но емитира колониални франкове за туземците в нейните „задморски владения“...
  • 91 Българин

    28 13 Отговор

    До коментар #87 от "истината":

    "Фалита беше предизвикан от външни сили "

    Ааааа, другарю, старата комунистическа тактика за "външния враг".

    Пак ли?

    И ако не се намери някаква поне наполовина добре звуваща версия, тогава вече и последния бастион - "врага с партиен билет".

    Докога така ще я карате бе, другаре?

    Коментиран от #96, #98

  • 92 Ретранслатора

    17 5 Отговор
    М-даа! Явно 80% от българите ще фигурират в "Миротворец"!

    Коментиран от #95

  • 93 Ммммм

    13 10 Отговор
    Нямаш право да напускаш работата си , ако си специалист в областта … и из коментарите виждам негативи еми пича иска експирианс хора на важни постове , а не като нас от кол и въже

    Коментиран от #97

  • 94 Баба ти е голяма лъжкиня!

    18 29 Отговор

    До коментар #76 от "Димитър Георгиев":

    С една комунистическа заплата, пълниш хладилника, всяка сутрин имаше по 50 стотинки за пасти,, захаросани мекици, банички и боза за децата. Такива по кофите за смет нямаше! На попивака два пъти в годината - задължителна. Всичко имаше, само западна стока нямаше! Имаше само в корекомите, които бяха достъпни за всички. Казвам ти го пак, баба ти е лъжкиня!

    Коментиран от #117, #226

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 истината

    19 14 Отговор

    До коментар #91 от "Българин":

    Ааааа...соросче . кой организира подпалването н партийния дом ? Кой наряза маркучите на пожарникарите които дойдоха да гасят ? Кой раздухваше по медиите "че работниците тръгнали на всяка цена да си теглят депозитите от банките " ?
    Кой извърши претъпната приватизация ?

    Коментиран от #99

  • 97 Българин

    8 5 Отговор

    До коментар #93 от "Ммммм":

    А "псециалстите" защо нямат думата ТЕ къде искат да са?

    Коментиран от #102

  • 98 еврогейтак

    8 13 Отговор

    До коментар #91 от "Българин":

    Не ни пробутвай тия удобно скалъпени опорки на юдообкома с числата за инфлацията . Нали знаеш, че 80% (свестните) не им вярват, защото са като лъжата Буча и сума ти други лъжи.
  • 99 Българин

    12 6 Отговор

    До коментар #96 от "истината":

    Смени опорките за финансовите провали на кому нягите с "революционни" и конспиративни такива ли?

    Това е същото, за което преди малко писах бе, другарю, та въпроса остава: докога ще я карате така?

    Коментиран от #103

  • 100 Фалконети

    12 18 Отговор
    На европендалските комари ,глисти и папатаци ,дето скоро ще ти ги сервират към храната под формата на брашно .така че твоят скапан англосаксонски съюз е във продоволствена криза и се чуди вече какво да предлага на такива глупаци като теб .Та ти кълвеш на куките на содомитите от ес ,а не българският народ .
  • 101 1944

    10 4 Отговор

    До коментар #19 от "модерно робство":

    тука сте роби на крепостните. нормалните не сме.
  • 102 Отговарям ти

    7 9 Отговор

    До коментар #97 от "Българин":

    Специалистите нямат думата , когато живееш в общество трябва да спазваш обществени норми , това нещо демокрация няма как да се приложи в общество , ако не Бегай отшелник като Паисий Хилендарски в Пещера

    Коментиран от #119

  • 103 истината

    15 3 Отговор

    До коментар #99 от "Българин":

    Уф, как не разбрахте че едно е да бистриш политиката .
    а съвсем друго да познаваш себе си и околните и оттам да си наясно как да си успешен в живота между тях. Това обяснява защо българите не са глупави, а същевременно са бедни и последни във всичко, освен в смъртността. Много други народи не са такива дървени философи, но не са такива крайни индивидуалисти, осъзнават интересите си като общност и намират начин да ги защитят.

    Коментиран от #106

  • 104 какво да се каже

    11 11 Отговор
    В Дания как можаха да направят референдум за еврото .
    а в ОК пък с референдум направо напуснах ЕС. В ОК въобще нямат дори конституция, но парламентът не посмя да ги спира, защото знаят че ще ма спонтанни протести, не от платени жълтопаветни дрисни катов София.

    Коментиран от #110

  • 105 Прокопий

    17 3 Отговор
    Руский мир, безаналоговите в действие.
    Опять и опять повтарят средата на 19. век!
    Велики! 🤣🤣🤣🤣
  • 106 Българин

    8 2 Отговор

    До коментар #103 от "истината":

    "как да си успешен в живота между тях"

    Какво работиш?

    Или пак ще разказвате вицове за това, че вие сами си определяте дали сте "успешни" докато въртите геврека на таксито?
  • 107 живота в момента

    9 12 Отговор
    Тоест очевидно е, че настоящият парламент и правителството ПОГАЗВАТ волята на суверена, който те са избрани да представляват. Тогава народът има пълното право да им иска оставката и ако те са нагли и не я подадат, да ги свали с масови протести, ако трябва и със сила !!! ДА СЕ ИЗПРАВИМ - И ТЕ ЩЕ ПАДНАТ !!!!
  • 108 ха, ха, ха

    26 5 Отговор
    Че до преди малко повече от 30 години в България какво беше? Веднъж постъпил на работа не можеш да напуснеш без съгласието на ръководството, а ако все пак го направиш на своя глава търпиш финансови санкции години след това. Без специално разрешение от властите не можеш да се преместиш да живееш от един град в друг, а да не говорим да излезеш извън границите на държавата дори и за минута. Нещо повече, за да доближиш само южните или западната граница на десетки километри трябваше да искаш специално разрешение и документ от тогавашната милиция. Иначе, ако нарушиш това правило и те проверят, си третиран като престъпник и "враг на държавата". Тези неща за младите може да изглеждат фантастични, но който е живял в онова време ги помни. Такова е бъдещето на гражданите на всички "приятелски държави" на Русия.

    Коментиран от #121

  • 109 Гого

    21 3 Отговор
    Колко познато! Щом и трудови характеристики изискват още. А дали случайно не искат и две препоръки от членове на Единна Русия? Както искаха нашите комунисти едно време.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Гого

    12 2 Отговор
    Между другото, само аз ли забелязвам откритата пропаганда тук и подтикване към бунт в ... България?

    Коментиран от #114

  • 112 Провинциалист от провинция Тракия

    5 15 Отговор

    До коментар #13 от "Разбира се":

    "или пък може да отидеш в Русия и да те пратят на фронта за пет килограма риба" - а зеления за колко праща украинците?

    Коментиран от #118

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 демокрацията - какво е това

    12 7 Отговор
    Престъпници и небългари ни управляват и хич не им дреме какво мислят българите. За това и тези и онези преди за нищо важно не са се допитали до мнението на суверена, а работят за чужди интереси и естествено за свои. Всички във властта стават милионери и мултимилионери за 0 време, а някои станаха и милиардери. Стотици милиарди на българите бяха откраднати и сега си правят каквото искат и ни се подиграват в усилията си да оцеляваме
  • 117 Димитър Георгиев

    25 9 Отговор

    До коментар #94 от "Баба ти е голяма лъжкиня!":

    Баба ми не е лъжкиня, защото тези неща, които пишеш са лъжи. Нито е имало пълни магазини,нито е имало стигащи заплати,не случайно се ползваха стари вестници вместо тоалетна хартия,не случайно се консервираше храна за зимата,не случайно зимата се купуваха летни дрехи и обувки,а лятото зимни,не случайно се купуваха винаги по големи за да ги носиш няколко години и после и другите след теб да ги доизносват,не случайно дрехите се кърпеха........ Комунизма е най голямото зло лишил човека от свобода и имущество

    Коментиран от #141

  • 118 Прокопий

    23 9 Отговор

    До коментар #112 от "Провинциалист от провинция Тракия":

    Украинците воюват за свободата си, тая концепция робите и след два века не бихте я разбрали, не се пъни...

    Коментиран от #129

  • 119 Българин

    22 4 Отговор

    До коментар #102 от "Отговарям ти":

    "Специалистите нямат думата"

    Това се нарича робство, когато става дума за индивидуален избор за СОБСТВЕНИЯ ТИ ЖИВОТ И РАЗВИТИЕ.

    В демократичните общества възможността за ИЗБОР и себереализация е едо от най-важните блага.

    Ти си за друг обществено-политически строй, но те мъчи жестоко лицемерие - искаш ДРУГИТЕ да се прецакат да са така както проповядваш, докато ти правиш ОБРАТНОТО. Така правеха всички комунистически висши (и не само) функционери, а надолу по веригата останалите им имитатори (защото нямаше място за всички на партийната трапеза) правеха елементаризираната версия, като въртяха далавери. Оттам и думичката "тарикати", оттам и нагласата в комунизма, че който "не е тарикат, е будала".

    Между другото, така правят и сегашните ви кумири - като Лавров, който проповядва колко е гаден Запада, а дъщеря му е АМЕРИКАНСКА ГРАЖДАНКА, той самия ползва последен модел Айфон и носи тениски на "ге я" Баския, или щерката на Путлер, с вила в Австрия, или щерката на Песков, с вила в Ница, или синчето на Соловьов, подвизаващо се в Лондон с "любопитни" дейности. Всички тях ги мъчи ЖЕСТОКО ЛИЦЕМЕЕРИЕ, а за вас остава само да им подражавате като "тарикати". Пълна пародия.

    Коментиран от #122, #123, #172, #187

  • 120 Джордже Балашевич

    3 1 Отговор
    Гениално, ФАКТИ, гениално!
  • 121 така е

    6 14 Отговор

    До коментар #108 от "ха, ха, ха":

    Да ама можеше да постъпиш на работа ...... Сега ходиш да се молиш и да те уволняват даже и без да искаш !

    Коментиран от #179

  • 122 разбира се

    9 14 Отговор

    До коментар #119 от "Българин":

    Демокрацията е измислица, все още, за заблуда на глупаците.

    Коментиран от #125

  • 123 Марко Поло

    16 9 Отговор

    До коментар #119 от "Българин":

    Къде я видяхте тая демокрация?Обиколил съм света и такова нещо няма никъде.Навсякъде роби и робовладелци,а най-голямата трагедия на робите е ,че всички искат да станат робовладелци.

    Коментиран от #130

  • 124 Гого

    17 8 Отговор
    Социализма е прекрасно нещо. Докато не свършат чуждите пари.

    Коментиран от #127

  • 125 Българин

    9 3 Отговор

    До коментар #122 от "разбира се":

    Човек, който не е прочел една книга по въпроса, но държи да се изказва знаеш ли как се нарича?
  • 126 Кирил

    12 13 Отговор
    Искам да питам при тези показатели в анкетите кого точно представлява "българското правителсто" което все говори от името на народа. 80 % са против помощ за Украйна, правителството бърза да даде всичко на Украйна. То българско или американско правителство е ? 71% не искат към момента еврото ,"българското правителство" насила ще го вкара и не иска провеждането на законен и задължителен референдум.. В чии интерес?Не на българският народ. За времето от идването на правителството Долче и Габана съм отвратен от всички техни действия.Тия са като луди да изпълняват чужди поръчки.Нищо не съм чул за решаването на болните за обществото ни въпроси. Само точки, и точки и точки в парламента за Украйна и въоръжение и за "руска" пропаганда" .Мизерници!Най-отвратителното правителство за последните 33 години. Имаше , крадливи, корумпирани, идиоти на такива предатели на българските интереси никога не е имало. Тия са срам за българския народ .Като национални предатели ще останат в историята.
  • 127 Българин

    9 1 Отговор

    До коментар #124 от "Гого":

    Перифразиране на любима фраза казана от Желязната лейди.
  • 128 Вече официално

    17 2 Отговор
    Те са си крепостни селяни беларусите и руснаците....просто вече ще е официално
  • 129 Провинциалист от провинция Тракия

    8 13 Отговор

    До коментар #118 от "Прокопий":

    "Украинците воюват за свободата си" - ще пообиколя нашите курорти да ги питам.

    Коментиран от #131

  • 130 Българин

    8 4 Отговор

    До коментар #123 от "Марко Поло":

    Аууу, другарю, за 5 минути ще ти сваля маската.

    Я да видим.

    Искаш ли да работиш за без пари?

    Коментиран от #142

  • 131 Хмммм

    8 7 Отговор

    До коментар #129 от "Провинциалист от провинция Тракия":

    Тия по нашите курорти ли воюват? Не знаех.

    Коментиран от #167

  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 6661

    7 4 Отговор

    До коментар #22 от "И по-зле ще става за вас русогнилите":

    РусогниДите
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Хан Тервел

    9 10 Отговор

    До коментар #5 от "да бе":

    Колкото нашите демократи ще идат да се бият в Украйна

    Коментиран от #138

  • 137 Гого

    11 1 Отговор
    Някой знае ли, дали в Беларус все още е валидно жителството, както е в Русия?
  • 138 и защо

    7 2 Отговор

    До коментар #136 от "Хан Тервел":

    защо да ходим да се бием в Украйна?
  • 139 толкова за демокрацията

    14 6 Отговор
    Американската посланичка в Скопие: Няма значение какво говори Румен Радев

    Коментиран от #157

  • 140 Бай Тошо нищо не е построил.

    17 7 Отговор

    До коментар #68 от "истината":

    Квото е построен,е построено от българският народ.
    А Бай ти Тошо ни остави 10 милиарда външен дълг,което се равнява на сегашни 200 милиарда.
    През 1989 Един Мерцедес ЕС класа струваше 14 хиляди долара.сега е150 хиляди Един форд-6 Хил.долара.

    Коментиран от #143, #144, #148

  • 141 Ти кой набор си бабиното?

    6 19 Отговор

    До коментар #117 от "Димитър Георгиев":

    Ха, през онези времена търси тоалетна хартия! Те и тоалетните бяха на двора, ама ги имаше. Магазините бяха пълни, само тогава се изпрязваха, когато западната пропаганда действаше с пълна сила. Да, имаше купони, но гладни като сега - нямаше. Всички работеха, барабар с ромите, а България беше 28-а икономика в света. Сега коя икономика си бабиното? Защо от 9 милиона сме 6 милиона? Защо в България няма производство, което през бабиното време беше свръх? Всяка седмица българите ходеха на ресторант, а сега ресторанта им е в къщи с приятели и не смеят да излезат, че да не платят една пържола от порядъка на 100 лв.

    Коментиран от #145

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 смешник

    4 12 Отговор

    До коментар #140 от "Бай Тошо нищо не е построил.":

    И как ги сметна че 10 милиарда се равняват сега на 200 милиарда ?

    Коментиран от #154

  • 144 Само питам

    5 11 Отговор

    До коментар #140 от "Бай Тошо нищо не е построил.":

    А краварските 33 трилиона , на колко се равняват ?

    Коментиран от #149

  • 145 Гого

    25 1 Отговор

    До коментар #141 от "Ти кой набор си бабиното?":

    Да. В Кореком имаше всичко. Дори Лада за 6 хиляди долара. Без ред.
    А най-тачените професии бяха барман в Балкантурист, Стюардеса в БГА Балкан, Моряк Далечно плаване и ТИРаджия. Хората които изкарваха омразна капиталистическа валута.

    Коментиран от #163

  • 146 говеда прости

    7 7 Отговор
    Щатската посланичка какво общо има с ЕС, та се бърка на държавите от Балканите? И кой, ако не президентът на съседна България има значение какво говори. Сащисаните съвсем обезумяха и се държат като губернатори на колонии. Така ще е щом има майкопродавци, както у нас, така и в РСМ, които им го позволяват. Да живеят посолстваТА!
  • 147 колониите на краварника

    7 9 Отговор
    От това как говори американската посланичка в Скопие ясно се вижда, че тя смята не само целия ЕС за колония на САЩ, но и самите балкански страни. И най-важното, че залага надежди на новото послушно колониално правителство на България, че ще продължава с предателствата си.
  • 148 Бай Тошо каквото построи

    7 14 Отговор

    До коментар #140 от "Бай Тошо нищо не е построил.":

    днешните крадци не могат да го боядисат! Руснаците пък ти построиха всички панелки в държавата, които дори в днешно време са за предпочитане от днешното строителство - тук има тухла, там няма, гвоздея забит в стената, излиза през другата. Да не говорим, че ни построиха и АЕЦ, с който продавахме на всички комшии електроенергия! Не лъжете, дълга нарастна при Луканов с куфарчетата пари, които раздаваше на родните бандити.

    Коментиран от #152, #155

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Налъмов

    9 2 Отговор
    Все пак трябва по някакъв начин да изразим своето несъгласие, нали?!:) Стадото не се радва, когато го водят на заколение, но свинята е щастлива, когато я хранят! Те така и у нашенско: къде народа, къде елита му!
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Българин

    14 3 Отговор

    До коментар #148 от "Бай Тошо каквото построи":

    Панелното строителство е откраднато от германците като идеи и конструкции, а за строене, сме си ги стрили ние, не руски инженери и строители. Това са фактите.
  • 153 Саманта

    7 10 Отговор
    Естествено, че трябва да изразим своето несъгласие, но явно това вече трябва да стане, не само с писане на коментари, а с масово излизане на улицата, за да се разкара сегашната малоумна и алчна джендърско-либерастка продажна пасмина и ако се налага, със сила, защото "ножът вече е опрял до кокал". Определено е ясно, за всеки, който живее с отворени очи и отпушени уши, че ни водят на заколение, в буквалния смисъл. Аз просто не се учудвам на поредната безобразна американска простотия, наглост и високомерие, което не значи, че го приемам...
  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Гого

    17 6 Отговор

    До коментар #148 от "Бай Тошо каквото построи":

    Всичко в България го построиха децата-роби от Строителни войски. За 50 стотинки заплата на месец.

    Коментиран от #158, #169

  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Българин

    14 7 Отговор

    До коментар #139 от "толкова за демокрацията":

    "Американската посланичка в Скопие: Няма значение какво говори Румен Радев"ю

    Целия свят знае, че Радев е рузка наколенка, тъй че евала на американската посланичка,че не му цепи басма.

    Коментиран от #159

  • 158 така е

    10 7 Отговор

    До коментар #155 от "Гого":

    А сега деца наркомани . Още от 12 годишни .

    Коментиран от #160

  • 159 истината жа м бо

    7 7 Отговор

    До коментар #157 от "Българин":

    Определено не отчиташ онези, които на талази минават американо-мексиканската граница! Ай сега, изпъчи се и кажи: Милиони, милиони се стичат към Страната на изобилието! А вчера поредните чуждестранни журналисти са подали молба за руско гражданство /Франция и Канада/... И това е само началото! Броящия по-горе - да не забравиш да преброиш и бездомниците, които се валят по улиците в Страната на изобилието! Те също са хора, нали?!

    Коментиран от #165

  • 160 Българин

    13 6 Отговор

    До коментар #158 от "така е":

    А не е ли смешно, че "децата наркомани" те слагат в малкия си джоб като умения и акъл?

    Или пак ще ми обясняваш колко си си ценен "сам з себе си"?
  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Българин

    3 2 Отговор
    простете, може пък да е и от ваксината, все пак съм дупнат с 4 игли.
  • 163 А как стигаха

    11 10 Отговор

    До коментар #145 от "Гого":

    до тези професии? Пак през БКП нали? Пак с лошите руснаци, нали? Баща ми за 3 година вдигна къща на 3 етажа при лошите руснаци в Либия, които прекарваха електричество. Е пясъка му се отрази на бъбреците, но за 3 години - къща 240 кв. на 3 етажа. Пак при лошите руснаци, либийците без да работят вземаха по 800-1000 долара заплата. Сега плачат за Кадафито, нали?

    Коментиран от #168, #171, #209

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Провинциалист от провинция Тракия

    7 5 Отговор

    До коментар #131 от "Хмммм":

    Тия по курортите явно са си извоювали свободата.
  • 168 Горо

    13 6 Отговор

    До коментар #163 от "А как стигаха":

    Разбира се. За всички тези професии, както и за работа в Либия се изискваше здрав комунистически гръб. Само надеждни граждани заминаваха за Либия. Нищо не си видял от онова време. По-добре мълчи.

    Коментиран от #175

  • 169 Децата роби

    9 7 Отговор

    До коментар #155 от "Гого":

    срещу заплащане, безплатни болници и училища! Зъболекарски услуги също! Не го забравяй. Ами сега - сладури? Сега пък вие сте роби на западналите за по 1000 евро и ви скъсват здравето в хладилните камери!

    Коментиран от #173, #174

  • 170 Обичам го тоя човек!

    12 5 Отговор
    Проф. Чорбанов предложи мобилизация на украинските бежанци у нас и да отиват на фронта заедно с БТР-ите.

    Коментиран от #176

  • 171 Опаааа

    11 4 Отговор

    До коментар #163 от "А как стигаха":

    Хахахахаха. Ама ти се ГОРДЕЕЕШ, че баща ти е отишъл да работи общ работник ли? Лелееее, а сега се подигравате на хората, които ходят да берат ягоди! ТИ ДА ВИДИШ ЛИЦЕМЕРИЕ!

    Впрочем, защо се е НАТИСКАЛ да отиде там, вместо да си стои в "рая", да не би да е заради прогнили американски долари?

    Либийците не са вземали такива заплати заради руснаците, а заради НЕФТА. Либийците са една от най-мързеливите нации, които аз поне съм имал НЕудоволствието да посещавам. Буквално всичко, което изискваше акъл, го правеха чужденци.
  • 172 Кико

    4 3 Отговор

    До коментар #119 от "Българин":

    То и аз имам къща в Гърция но не висля че е по добре от Бг.

    Коментиран от #177

  • 173 Гого

    9 6 Отговор

    До коментар #169 от "Децата роби":

    Безплатни болници, в които учил 12 години за доктор и даващ нощни смени, вземаше заплата колкото месар в кварталната бакалия. На всекиму според потребностите, дето се вика.

    Коментиран от #180

  • 174 Българин

    8 6 Отговор

    До коментар #169 от "Децата роби":

    "безплатни болници ... зъболекарски услуги"

    Я кажи една фирма, която даваше медицински скенери или зъболекарски столове "безплатно"

    Коментиран от #200

  • 175 Всички бяха комунисти

    5 6 Отговор

    До коментар #168 от "Горо":

    с червена книжка! Ха-ха, кой не е бил? Да, само крадците и мързеливците, които мечтаеха за комунистически банани от латинска Америка плюеха по комунизма. Това го знаем всички!

    Коментиран от #181, #206

  • 176 разбира се

    11 4 Отговор

    До коментар #170 от "Обичам го тоя човек!":

    Би било добре заедно с БТР-ите да пратят и депутатите. Малко не стигат, но жълтопаветният умнокрасивитет ще намери няколко човека които да ги прати на фронта.
  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Дедо

    12 4 Отговор
    Е това беше комунизма. Да си знаете. Сега доячката ,ако иска да започне друга работа или да отиде мъжа и в друго предприятие,ще трябва първо да легне на бюрото на областния комунистически секретар ,щото няма избор.
  • 179 ха, ха, ха

    14 2 Отговор

    До коментар #121 от "така е":

    Че и сега навсякъде те взимат на работа, стига да ставаш изобщо за нещо и да си съгласен да работиш за жълти стотинки. Не ми се прави на отворко, защото аз съм работил два пъти повече години за комунистите, отколкото за капиталистите. Мога да си направя добра преценка как съм живял тогава и сега. Като ти харесва метода на Лукашенко, хващай пътя и отпътувай, сега никой не те задължава да искаш разрешение.

    Коментиран от #189

  • 180 Сега нямаш

    8 6 Отговор

    До коментар #173 от "Гого":

    нито болници, нито персонал, камо ли месари. Честито!

    Коментиран от #186

  • 181 Гого

    15 3 Отговор

    До коментар #175 от "Всички бяха комунисти":

    Всички бяха комунисти, ама някои бяха по-комунисти от другите. Като едни 3000 софииски "заслужили" българи, били всекидневно на котлова храна на ведомост на УБО. За тях се грижеха ресторанта на хотел Рила в центъра на София и стола на Киноцентъра в Бояна.
  • 182 🐘🐘🐘

    12 3 Отговор
    Веднъж доячка , цял живот доячка . Това е стабилност , браво на най добрия васал на добрия цар Вова
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 фактор

    10 1 Отговор
    Няма свобода, а има СВОБОДИЯ. Както е известно, демокрация произлиза от демос, което означава народ. Още древните са казали "На народа му дай хляб и зрелища". Така че, хлябът е важен, а зрелищата си ги гледаме всеки ден и то безплатно!
  • 185 какво да се каже

    7 2 Отговор
    Простия народ се управлява най лесно.Както е казал римския поет Ювенал хляб и зрелища използвана от римския император Дайте на народа хляб и зрелища". Защо трябва да бъдем тъпо консуматорско общество, наричано в икономиката "Дойни крави". На толкова ниско ниво ли паднахме, че да се задоволяваме с дребни неща. Е така ще ни манипулират с най необходимите неща. Така ставаме зависими и преди бяхме зависими нямахме много възможности, сега неможе да ги осъществим- Нищо ново под слънцето.
  • 186 Българин

    11 8 Отговор

    До коментар #180 от "Сега нямаш":

    "нито болници, нито персонал, камо ли месари"

    Сигурно затова продължителността на живота в момента се покачва непрекъснато и магазините са пълни с месо, за разлика от "онова време", когато в месарския магазин най-често използваната думичка беше "няма".

    А реалността, де!
  • 187 Реплика

    5 2 Отговор

    До коментар #119 от "Българин":

    Днешното време с какво е по - различно по отношение на лицата,взимащи политически и икономически решения за България?А за техните роднини и приближени?

    Коментиран от #192

  • 188 Кую

    9 10 Отговор
    Има една книжка озаглавена: Нацистките корени на ЕС и НАТО. Щв разбие всичко детско на тези, които могат да четат.

    Коментиран от #191

  • 189 Българин

    12 1 Отговор

    До коментар #179 от "ха, ха, ха":

    "Като ти харесва метода на Лукашенко"

    Харесва му, но за другите, не за него.

    ТОЙ Е ТАРИКАТ!
  • 190 Папуас бг

    6 13 Отговор
    Даваме оръжие на терористична държава, която заплашва с убийство хиляди хора по цял свят, включително 10+ Български граждани, начело с президент Първанов. Вече фактически, според международното право, България е държава спонсор на тероризма. Това, което най-много ме вбесява е, че заради лигавите закони, вече дори държавната измяна не се наказва със смърт. Иначе тия мерзавци нямаше да са толкова смели.

    Коментиран от #193

  • 191 Историк

    11 1 Отговор

    До коментар #188 от "Кую":

    Я дай едно определение за фашизъм, да видим какви книжки си чел.

    Коментиран от #227

  • 192 Българин

    11 2 Отговор

    До коментар #187 от "Реплика":

    По различно е с това, че освен за малка група рузки наколенки, останалите открито живеят по начина по който твърдят че искат да се живее.

    Да не говорим за ОСТАНАЛИТЕ извън тези "лица". Опа, извинявай, ОТНОВО с едно малко изключение - рузките наколенки, които отново ни обясняват колко прекрасен е живота в Разия и Северна Корея, но нещо не искат да го живеят.
  • 193 Българин

    15 7 Отговор

    До коментар #190 от "Папуас бг":

    "Това, което най-много ме вбесява е, че заради лигавите закони, вече дори държавната измяна не се наказва със смърт."

    И мен това най-много ме вбесява, защото нямаше да остане нито една рузка наколенка в България.

    Коментиран от #195

  • 194 Hиколова

    9 12 Отговор
    Позволихме да изнасят златото на България, да подаряват и малкото ни военно оборудване, да хрантутим украински нацисти докато нашите баби и дядовци ровят в кофите. Какво ви става бе , хора!

    Коментиран от #197

  • 195 кажи бе папагал

    3 4 Отговор

    До коментар #193 от "Българин":

    Защо вървиш подире ми и повтаряш ? Да не те е налегнала деменцията ?

    Коментиран от #198, #205

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Не си права Мутрафонова

    12 4 Отговор

    До коментар #194 от "Hиколова":

    Златото ни го взехте още 1959 година и го откарахте в Москва. После само го оформихме документално.
  • 198 какво бе

    8 1 Отговор

    До коментар #195 от "кажи бе папагал":

    Пречи ти на пропагандата за пеленачета ли? Те още нямат право да гласуват бе. Само се хабиш.
  • 199 Хаха

    10 5 Отговор
    А децата на селскостопански работници могат да станат само селскостопански работници. Хубаво си живеят в тесните под раССиската област на влияние. Даже България ще ги подпомогне като пратим още работници от вГъзражданите... Така ще гарантираме че никоя копейка няма да успее да избяга от работата на полето и да стане политик.
  • 200 Реплика

    2 5 Отговор

    До коментар #174 от "Българин":

    В предишната ни държава имаше държавни фирми,отговарящи и плащащи за поръчаната и доставена техника и консумативите за нея.В сегашната ни държава за тази цел се ползват определени частни фирми,които реализират печалба от НЗОК и крайният потребител в аптеките.Здравеопазването е услуга,която нищо не произвежда,но е скъпа.Под безплатно здравеопазване се разбира липсата на доплащане от пациента.Днес ситуацията е различна по много причини.

    Коментиран от #202, #203

  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Българин

    6 2 Отговор

    До коментар #200 от "Реплика":

    "и плащащи за поръчаната и доставена техника и консумативите за нея"

    Как "плащащи" бе? Нали всичко било "безплатно"?

    Коментиран от #204

  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Реплика

    1 3 Отговор

    До коментар #202 от "Българин":

    Написах какво се има предвид под ,,безплатно".Какъв ви е проблема?

    Коментиран от #207

  • 205 кажи бе папагал

    4 0 Отговор

    До коментар #195 от "кажи бе папагал":

    Защо вървиш подире ми и повтаряш ? Да не те е налегнала деменцията ?

    Коментиран от #210

  • 206 Роко

    13 3 Отговор

    До коментар #175 от "Всички бяха комунисти":

    Е поне един червенопитек защо не обясни как през соца въстанаха всички страни от така наречения соц. затвор срещу този руски рай и май само ние ръкопляскахме на руснаците.И с какво този руски рай се е променил та ни тикат пак натам.Установих че между ислямския фанатизъм и русофилския фанатизъм няма разлика
  • 207 Българин

    13 3 Отговор

    До коментар #204 от "Реплика":

    Проблемът е, че явно отдавна не си чел какво значи думата "безплатно". Това е нещо, което получаваш без да плащаш. А тогавашното здравеопазване струваше и то немалко, та си плащахме като попове.

    Бъркаш "безплатно" с "пряко плащане".

    Коментиран от #216

  • 208 Абе

    10 12 Отговор

    До коментар #39 от "Българин":

    Българино, ти видя ли последните социологически проучвания. Даже не знам как допуснаха , ама ги показаха и по телевизията. 70 процента от населението е против доставянето на оръжие за Украйна, също така против приемането на еврото. Е целият народ и той ли е путинофил??? Така наречената демокрация омръзна на всички. Видяхме в какво представлява, куче влачи диря няма. Само ни залъгват с приказки за демокрация и т.н. , все едно слушам едно време партийните демагози.

    Коментиран от #211, #214, #219

  • 209 ха, ха, ха

    9 2 Отговор

    До коментар #163 от "А как стигаха":

    Плачат само такива като тебе, дето други са се нагълтали с пясък , направили са ти къща, а отдавна не са в състояние да плачат, защото отдавна ги няма. Няма нужда да се хвалиш колко добре се е чувствал някой който от такова изобилие на "добрини" е прекратил живота си предварително Всички като теб са от един дол дренки. Или са от рода на онези, дето всички работеха за тях, а те имаха само права и никакви задължения, или родителите им си съкратиха наполовина живота от "големите грижи" на комунистите, а сега ще обясняваш на мен колко добър е бил живота им, който аз самия съм живял.
  • 210 какво бе

    1 3 Отговор

    До коментар #205 от "кажи бе папагал":

    Пречи ти на пропагандата за пеленачета ли? Те още нямат право да гласуват бе. Само се хабиш.

    Коментиран от #212

  • 211 не са 70%

    2 4 Отговор

    До коментар #208 от "Абе":

    92% са против, ама решиха да го цензурират. Хахахахаха
  • 212 кажи бе папагал

    2 2 Отговор

    До коментар #210 от "какво бе":

    Ти секретарка ли му се явяваш ?

    Коментиран от #213

  • 213 какво бе

    1 2 Отговор

    До коментар #212 от "кажи бе папагал":

    Пречи ти на пропагандата за пеленачета ли? Те още нямат право да гласуват бе. Само се хабиш.

    Коментиран от #215

  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 кажи бе папагал

    3 2 Отговор

    До коментар #213 от "какво бе":

    Ти секретарка ли му се явяваш ? Или си му съпругата / мъжа / ?

    Коментиран от #217

  • 216 Реплика

    8 2 Отговор

    До коментар #207 от "Българин":

    Нищо не бъркам освен в семантиката.Пряко плащане има чрез вноските към НЗОК на осигурените лица.Когато веднъж си задължително осигурен( това преди беше задължение на държавата) парите в социалната НЗОК трябваше да покриват нуждите на пациента.Това не е така,пациента доплаща за недофинансирани от касата медицински услуги.Дали тази реформа в здравеопазването щеше да се случи,ако хората бяха предварително информирани какъв ще бъде резултата?И в чии интереси се направи реформата?

    Коментиран от #218

  • 217 какво бе

    1 2 Отговор

    До коментар #215 от "кажи бе папагал":

    Пречи ти на пропагандата за пеленачета ли? Те още нямат право да гласуват бе. Само се хабиш.
  • 218 Българин

    4 2 Отговор

    До коментар #216 от "Реплика":

    Разликата между "безплатен" и "косвено платен" не е семантична.

    Коментиран от #221

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Сетих се

    2 4 Отговор

    До коментар #54 от "А бре ти защо":

    А ти това сънува ли го или го прочете в новата история😄
  • 221 Реплика

    8 1 Отговор

    До коментар #218 от "Българин":

    Защо не коментирате кешовото доплащане,заради което ползващите здравни услуги в България наричат социалистическото здравеопазване ,,безплатно"?И днес има косвено плащане от държавата за апаратура към одобрени болници.Това не намалява доплащането на пациента.

    Коментиран от #223

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 Българин

    5 3 Отговор

    До коментар #221 от "Реплика":

    Тук говорим за лъжата "безплатно" здравеопазване, която разпространявате.

    Това, че задравеопазването днес СТРУВА не е никаква тайна и не противоречи на нищо известно. Всичко качествено струва. Колкото по-качествено, толкова повече струва.

    Коментиран от #233

  • 224 Плд, ул Св Климент

    0 5 Отговор
    И аз не мога да мръдна, без Румен Козела, да ми разреши, но това го наричат Демокрация.
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Да, корекомите бяха достъпни

    11 4 Отговор

    До коментар #94 от "Баба ти е голяма лъжкиня!":

    За всички комуняги. Обикновените хора търсеха на черно долари по 3лв.бройката при заплато 80-100лв и ако намереха им трябваше бележка, че са работели я в Либия я в алжир
  • 227 Кую

    2 3 Отговор

    До коментар #191 от "Историк":

    Първо ти прочети тази. Я съм от село, не столичани от вчера. Авторите са четири броя. Пишат за Нацизъм...

    Коментиран от #230

  • 228 бай Манчо

    11 8 Отговор
    Е то и в Русия е същата работа,бачкаш като роб за жълти копейки и нямаш никакви човешки права.
  • 229 Да ноооо

    10 7 Отговор
    В Беларус няма мутри, като нашите да крадът милиарди, да не плащат данъци и да преписват фирмите на роми.
  • 230 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 231 Преди

    5 2 Отговор
    Преди ( нежната революция) у нас положението беше същото в някой области.....
  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Реплика

    9 0 Отговор

    До коментар #223 от "Българин":

    Поговорката е,че ,,безплатно" е само сиренцето в капана за мишки.Аз сравнявам предишната и сегашната системи на здравеопазване.Работих и в двете и мога да преценя коя до колко е работеща.Ако разпространявам нещо то е,че държавата е наложително да се намесва там,където има лоби в здравеопазването,което усвоява средства от НЗОК с безобразно раздути цени.Тогава българският пациент ще доплаща само за екстри,без да се нарушава правото му да се лекува,ако не може да доплати.
  • 234 Кой

    4 7 Отговор
    Кой ще каже какъв цвят имат пръдните на путлер и лукавенко...
  • 235 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 236 Василева

    7 3 Отговор
    ОТВРАЩЕНИЕ, огромно отвращение от диктаторите! Горките хора!
  • 237 Лукашенко и Путнер ги вика чичо Адолф

    8 7 Отговор
    И двамата в една братска могила с петолъчка
  • 238 Хахахаха

    14 1 Отговор
    Колко леко и приятно ми става , че тук има застъпници за Лукашенко и Путин , от цялото си сърце им пожелавам , някой ден да им се сбъднат мечтите и да заживеят в хармония със себе си в Беларус и Русия!

    Коментиран от #244

  • 239 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 240 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 241 Урсул

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Мдда":

    Абе теб с ковида не те ли елимирахме .
  • 242 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 243 Украинка от Донбас

    2 3 Отговор
    Глупости, не пишете глупости.
  • 244 Украинка от Донбас

    1 0 Отговор

    До коментар #238 от "Хахахаха":

    Амин дай боже, искам
  • 245 Другият един

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "гост":

    Същата работа и сега Само дето парите за покупката са долари И купените същите но внуците
  • 246 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 247 Дългият

    5 4 Отговор
    Следващата стъпка е да им се отнемат паспортите....
  • 248 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 249 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 250 ганю

    7 5 Отговор
    Е това е селяния
    демокрация у нас няма само мутраджииски номера
    защо като магнитски казва че имаме корумпирани и виновни не са в затвора?
    това европейско ли е евроатлантическо или южняшко селска уйдурма?
  • 251 Разсмян

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Развеселен":

    Повече от твоята?
  • 252 МММ да

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "СмЕх в блатото":

    Баце ти знаеш ли, че в Германия вече приеха правила за несъгласните с властта. Който е против, ще му бъде забранено да пътува както в чужбина така и в собствената си страна, дори с цялата си наглост ще отнемали гражданства и паспорти. Говори се постоянно за ограничаване на движенията по градовете и хората да се ориентират и да си търсят работа в кварталите които живеят, както и да започнат да си ограничават пътуванията. Чист СС комнизм.

    Коментиран от #257

  • 253 Испания тестова държава - два закона ЕС

    8 6 Отговор
    Крепосничество! Да но не в Беларус, а се подготвя в ЕС, като държавата, в която ще бъде тествано върху ДОБИТЪКА е Испания; там се предвижда закон, който ще забрани на работник да живее на разстояние от работното си място на повече от 15 минути.
    Ако работното му място е на повече от 15 минути, човек или трябва да напусна работата и да си намери нова до дома, или трябва да напусна дома си, и да се настани до работата си.

    Също така се мисли и за друг закон, който да задължи хората да имат само по едно жилище, тези, които имат повече ще им бъдат отнемани от държавата и продавани на желаещи, а парите ще отиват естествено за Държавата( правителството)
  • 254 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 255 Сл. Георгиев

    7 5 Отговор
    От ненормалните руски пияндета може да се очаква всичко! Безмозъчна робска напаст!
  • 256 Гризлов

    5 5 Отговор
    Първата крачка на Нато на границата на Белорусия ще бъде последната крачка на този терористичен алианс
  • 257 ...

    5 0 Отговор

    До коментар #252 от "МММ да":

    Защо не се лекувате,бе хора?!
  • 258 ВИЖТЕ КАКВО СТАВА В Т.Н.ЕС

    4 3 Отговор
    ТОЧНО ТОВА СЕ ОТНАСЯ С ОГРОМНА СИЛА ЗА ЕВРОТОЛИБАНСКИЯ СЪЮЗ , АКО ОТКАЖЕШ -ПЕЧАТНИЦАТА НЕ РАБОТИ ЗА ТЕБ-МАНИПУЛИРА СЕ С ГЛАДА.!!,ПЛЮС , ТАЛИБАНЩИНАТА И ПИРАТЩИНАТА СА В ОСНОВАТА И СЪЩНОСТТА НА СЪЩЕСТВУВАНЕТО МУ.
    ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА СМАЙВАЩАТА ЦЕНЗУРА И МАНИПУЛАЦИЯ !!!!
    Няма журналист,никой не смее за опише тези"ЦИВИЛИЗОВАНИ" действия, защото се страхува да не попадне под ударите на беззаконието и няма да има спасение.
  • 259 Мики Маус

    6 3 Отговор
    ЛукаВшенко, скапан текезесар и твоят ред ще дойде.
    Дано само си жив и здрав да си долежиш, макар и на стари години, колхозник долен!
  • 260 Смотан

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "Българин":

    Американскидупелизец
  • 261 Без име

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Друго си е":

    Този коментар удари десятката.
  • 262 Българин

    4 2 Отговор
    Тъп комунист
  • 263 КОРЕКТИВ

    4 1 Отговор
    Путлер е учител на диктатора Лукашенко ! Нищо чудно и трудови лагери утре да отвори тоя ...

    Коментиран от #267

  • 264 Весо

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "Правилно":

    За да има справедливост, гражданите да отидат на село, а селяните да си бъркат в носа по цял ден в града.
  • 265 Едуард Петров

    1 1 Отговор
    Този Лукашенко може да го считате за ненормален, но помните, преди някое време, как се справи с далеч по сложната ситуация на Всенародната Стачка на Беларус! Лукашенко създаде по принуда много силни Вътрешни войски, в отговор на Западния натиск, главно от Полша! Всичко това укрепва Съюза между Беларус и Русия!

    Коментиран от #266

  • 266 Едуард Петров

    1 1 Отговор

    До коментар #265 от "Едуард Петров":

    Като важно допълнение ще добавя, че след Втората Световна Война, Държавната Граница на СССР се измести на Запад за сметка на Източна Полша, а Западната граница на Полша беше преместена на Запад, за сметка на Германия! Помним и разделената Германия - ГДР и ФРГ през Периода 1945-1989. На 09,Ноември 1989г. ПАДНА БЕРЛИНСКАТА СТЕНА, А НА 10,Ноември1989г ПАДНА УПРАВЛЕНИЕТО НА БКП!
  • 267 Едуард Петров

    2 1 Отговор

    До коментар #263 от "КОРЕКТИВ":

    Много си краен в този си изказ! Явно искаш да угодиш на новите си господари! Ако Владимир Путин беше Путлер, Светът щеше да се види в чудо на Оня Свят! Върху Този Малък на ръст, но Много Голям Руски Дух, Човекът ВЛАДИМИР ВЛАДИМИРОВИЧ ПУТИН, подготвен специално от КГБ, ЛЕЖИ НЕЛЕКАТА ЗАДАЧА, ДА НЕ ОТВОРИ ЧЕМОДАНЧИКА, КЪДЕТО ДА КОДОВЕТЕ ЗА ЗАПУСК НА ТЕЖКИТЕ ЯДРЕНИ РАКЕТИ ,,САРМАТ" И ДРУГИТЕ ЯДРЕНИ РУСКИ,,ПРЕЛЕСТИ" Тя, Сибирската Мечка, малко трудно се събужда, но...!
  • 268 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 269 Ха ха ха

    0 0 Отговор
    Картофения фюрер се е развихрил
  • 270 Разбирач

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Българин":

    Много, много точно казано от теб! За съжаление обаче на хората масово им е втълпено, да чакат на някой (партията) да им даде и мисли за тях.. А истината е че всеки сам кове успеха си, стига да не е мързелив. Вместо да хленчи и хейти срещу държавата си! ;)
  • 271 Иванов

    0 0 Отговор
    Че какво чудно има нали Беларус е част от Русия направо да стане официално и готово незнам как още путя и Лукашенко не са махнали границата си направо съм учуден
  • 272 Анти милиционер

    0 0 Отговор
    Умни просташки милиционерски напъънии бълват техните наследници.
Новини по държави: