След дълго отсъствие Nissan се завръща в сегмента на горещите хечбекове с Pulsar Nismo. Прототип на бегачката, която ще се бори за купувачи с Renault Megane RS и Volkswagen Golf GTI, бе показан на салона в Париж.
Напомпаният Pulsar получава агресивен аеродинамичен пакет с нова предна броня, прагове, раздути калници, дифузьор отзад с разположена централно "двуцевка" на ауспуха, антикрило на петата врата и 19-цолови джанти. В интериора се появяват различен приборен панел, спортни седалки, тапицирани с алкантара, и нов волан.
От Nissan засега пазят пълно мълчание по въпроса с параметрите на двигателя. В интервю за De Telegraaf през май обаче маркетинговият шеф на компанията Понс Пандикутир съобщи, че версията Nismo трябва да разполага с поне 250 к.с., за да бъде конкурентоспособна. Месец по-късно пък се появи информация, че наточеният Pulsar ще се оборудва с 1.8-литров турбомотор с 270 коня.
Японците са амбицирани да подобрят рекорда на френските си партньори от Renault за обиколка на "Нюрбургринг" с автомобил с предно предаване. През юни Megane RS 275 Trophy-R си върна короната от Seat Leon Cupra, финиширайки за 7 минути и 54.3 секунди на легендарната немска писта. Pulsar Nismo ще трябва да спори за титлата и с новата Honda Civic Type R, която излиза на пазара през 2015 г.
Продажбите на новия компактен хечбек на Nissan започват идния май. Автомобилът е построен на модулната платформа CMF2, която лежи в основата на кросоувърите Qashqai и X-Trail. Най-мощната модификация на стандатния модел разполага със 190 к.с. от 1.6-литров турбиниран двигател.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #3, #10
09:53 03.10.2014
2 Име:
Коментиран от #9
09:55 03.10.2014
3 Graf Von Popoff
До коментар #1 от "Shmeker":
Какво му е на 1800сс мотор? Спокойно може да се форсира до 300-400кс.Коментиран от #7
10:09 03.10.2014
4 345
Коментиран от #8
10:15 03.10.2014
5 Курти Куртев
10:42 03.10.2014
6 Симеон Тасев
10:57 03.10.2014
7 Shmeker
До коментар #3 от "Graf Von Popoff":
Да. за 30 -40 000 км12:56 03.10.2014
8 Shmeker
До коментар #4 от "345":
Да, щото все пак трябва не само да идеш до морето с тая кола, ами трябва и да се прибереш12:57 03.10.2014
9 Shmeker
До коментар #2 от "Име:":
Прекаляваш12:58 03.10.2014
10 Мони НСА
До коментар #1 от "Shmeker":
а понеже голфа е много здрав.13:16 03.10.2014
11 Стоян Стоянов
13:21 03.10.2014
12 Vasik Atanasova
13:28 03.10.2014
13 Ivo Angelov
14:41 03.10.2014
14 Бай Мангал
19:41 03.10.2014
15 Нема Бира
20:13 03.10.2014
16 Бай Танас
20:28 03.10.2014
17 Бай Бай
20:46 03.10.2014
18 S Doichinov
20:56 03.10.2014
19 onzitam
Коментиран от #23
21:36 03.10.2014
20 хондата
23:27 03.10.2014
21 Вичо
Отвратителен дизайн,евтино изглеждащи джанти и шарени спойлерчета,отзад не прилича на нищо
Да не го сравняваме пък с R,че тогава излагацията на Нисан става още по-пълна
Коментиран от #22
23:49 03.10.2014
22 -_-
До коментар #21 от "Вичо":
Даа, естествено, само виж стария Pulsar GTI-R колко по-бърз е от съвременния Голф GTI и би трябвало да ти стане ясно, защото ми е писнало от такива като теб, за пръв път чуваш името Pulsar, не знаеш какво е, но бързаш да го оплюеш...Коментиран от #33
02:44 04.10.2014
23 Име:
До коментар #19 от "onzitam":
Какво ще ми говориш за първия хот хеч ли? Можеш да си припомниш рено и пежо..... Голф гти - добър, но посредствен хот хеч. Има далеч по-добри и навремето....Коментиран от #25
04:13 04.10.2014
24 PIRANHA
05:47 04.10.2014
25 Сульо
До коментар #23 от "Име:":
@23 Абе ей разбирач, 0,0005 сек по добро време и 0,0005км/ч по висока скорост ли прави една кола по добра?! И как така е мега важно, че първият GTR е чак от 1969, а че VW правят първият хеч преди вече 40години е маловажно?! Объркано комплексарче.Коментиран от #30, #31
09:41 04.10.2014
26 Симеон Тасев
11:07 04.10.2014
27 ivan
11:19 04.10.2014
28 subaru
Коментиран от #36
11:37 04.10.2014
29 onzitam
12:12 04.10.2014
30 Име:
До коментар #25 от "Сульо":
Първия хот хеч, но не и първия хеч. Citroen правят първия, а Рено правят първия, които се е продавал масово - Рено 4....13:12 04.10.2014
31 Име:
До коментар #25 от "Сульо":
Ей разбирач. Не всичко започва и свършва с немски автомобили. Golf излиза 1974, а GTI излиза средата на 70те - 1976та или 77ма и да много е добър, но не е първия. Дори може да се поспори за fiat 127 и рено 5, които са от началото на 70те! Технически голф 1 гти е много добър, но ако говорим за "хечбек" като дизайн, то можеш сам да прочетеш кой прави дизайна на голф mk1 GTI, според мен най-добрия от всички GTI досега.Коментиран от #38, #39
13:22 04.10.2014
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ...
До коментар #22 от "-_-":
Не бе брат, те просто за българи, а он българино си знае само две "марки"коли: бмв и бмв тройка. Невероятно глупав народ, виждал съм всякакви, но толкова глупав като собствения ми никъдеКоментиран от #37
16:06 04.10.2014
34 Zeus
19:07 04.10.2014
36 Мони НСА
До коментар #28 от "subaru":
22:46 04.10.2014
37 PIRANHA
До коментар #33 от "...":
Хах, да също така и ГОЛФ 3ти и 4ти вариянт, жалко но факт14:25 05.10.2014
38 Сульо
До коментар #31 от "Име:":
@31 Ей пубер, всичко Е започнало от немски автомобил и най-вероятно ако няма немски, няма да има и никакви, т.е. ще свърши! Първи хот хеч, а не хеч...абе кавото. Първи е! А Нисан GTR 1969 e първи в какво? В НИЩО! Можеш да се дуеш с четено в уики колкото си искаш! Цял свят ти казва ГОЛФ е N1! Даже и в Япония стана! Само заблудени овце като теб не са на ясно коя е КОЛАТА! И каквокато дизайна е на итаянец? Да не би да е японски? Разбирач?!Коментиран от #40, #41
14:59 05.10.2014
39 Ghost
До коментар #31 от "Име:":
@31 Ти като много начетен кажи кой и коя година е първият японски хеч, че да стане за пореден път ясно кой е папагала и плагиадства.15:03 05.10.2014
40 Autohouse Randm
До коментар #38 от "Сульо":
16:21 05.10.2014
41 Име:
До коментар #38 от "Сульо":
Извинявай голф е КОЛАТА!!!!! ХАХАХАХАХАХАХоди понаучи малко за автодизайн и тогава говори за първия хечбек!
Ghost: Кфо пак буташ японски-немски спор? За японски хечбеци ли да си говорим???? ХАХАХАХ
21:13 05.10.2014
42 Кобрата
В най-скоро време очаквам двубоя по ams.
09:42 06.10.2014
43 Shmeker
Голф може да загуби само от Ауди А3. Просто защото е по-добрия голф ама с малко
09:59 07.10.2014
44 PIRANHA
Коментиран от #45
10:33 07.10.2014
45 Shmeker
До коментар #44 от "PIRANHA":
И каква кола да си купиме бе колега? Дето да не е хич трошлива?Коментиран от #47
13:51 07.10.2014
46 Стоян Стоянов
13:58 07.10.2014
47 PIRANHA
До коментар #45 от "Shmeker":
Еми помисли над иновациите на Ауди, полезни ли са или са по-скоро направени само да дерат кожите на клиентите си и тогава ще поговорим пакКоментиран от #48
23:29 07.10.2014
48 Shmeker
До коментар #47 от "PIRANHA":
Кажи каква здрава кола да да си купя. Ауди може дасе вземе и без много екстри00:50 08.10.2014
49 PIRANHA
09:10 08.10.2014
50 Shmeker
15:49 08.10.2014
51 Shmeker
15:54 08.10.2014
52 PIRANHA
Коментиран от #58, #60
20:27 08.10.2014
53 PIRANHA
Коментиран от #56, #61
20:44 08.10.2014
54 PIRANHA
http://www.balkanstar.com/bg/news/mercedes-benz-prodlzhava-dvucifreniya-rst-na-prodazhbite-si-i-prez-may
20:56 08.10.2014
55 PIRANHA
21:04 08.10.2014
56 Име:
До коментар #53 от "PIRANHA":
По твойта логика половината от автопроизводителите копират Lancia!- Първата кола тествана в аеродинамичен тунел
- Първата кола с 5 степенна скоростна кутия
- Първата кола с турбо и компресор на 1 мотор
- Първата кола с монококова конструкция
- Първата кола с v6 мотор
- Първата кола с електрически спойлер
Аре стига глупости! Все едно има някакво значение когато вече всички ги имат тия иновации. Иновацията важи само когато другите все още я нямат! После е все тая колкото и да се бият в гърдите кой първи е направил еди какво си. Важното е какво достига до клиента и на каква цена!
21:16 08.10.2014
57 PIRANHA
Сред любителите на конспиративни теории често може да се чуе мнението, че автопроизводителите просто нямат интерес да създават "вечни" коли. Та кой щял да купува новите им модели при положение, че старите не се амортизирали, не се тро-шали и си вършели работата? В подкрепа на подобно мнение могат да се приведат хиляди доказателства, съставляващи автопарковете навсякъде по света. Съществуват обаче и няколко факта, които уязвяват сериозно мнението на антиконспираторите. Един от най-фрапантните примери за автомобил, който срива въпросната теория, носи краткия фабричен индекс W124. Показан е за първи път през есента на 1984 г. и остава в произвдство почти 12 години. За този период успява да се превърне в най-продавания Mercedes-Benz на всички времена и едно от най-качествените возила, конструирани някога. Близо две десетилетия след появата си на пазара W124 продължава да се търси на пазара на употребявани автомобили доста по-устойчиво от много други далеч по-съвременни модели, а цените се влияят твърде слабо от възрастта на колата. Причините за това са съвсем прости - при полагане на нужните грижи такъв Mercedes-Benz разполага с ресурса да навърти до един милион километра, като запази всичките си достойнства. В зората на шеметната си кариера обаче W124 перспективите за успех изобщо не бяха толкова бляскави. Хиляди дребни и по-сериозни проблеми удариха по имиджа на щутгартския концерн. Mercedes-Benz трябваше да се справи с редица конструктивни не
21:28 08.10.2014
58 Бръм
До коментар #52 от "PIRANHA":
@52 - Ела да ти покажа 22 годишен Форд с още оригинални части с щампа Форд или Моторкрафт!:))) После наистина за комутаторите и честите им кражби преди 10-на години и аз доста съм слушал. Атмосферните дизели на 124-та са "бетон" ма и къв "вървеж" правят не е истина. С бус ги изпредварваш. Ауди дават 1987 година 10 години гаранция против ръжда - кой е давал тогава такава?Не, не сравнявам Мечо с Ауди - за мен Мечо е по напредналата и технологична, но на цена...
@41 Ей, пак ли ще буташ некви консерви дето си гледал само по youtube?
Дай най-мощната европейска алмера с/у голф? А дииииизел?! :)))
Дай най-мощната европейска корола с/у голф? А дииииизел?! :)))
Дай най-мощният европейски сивик с/у голф? А дииииизел?! :)))
Мазда имат едно годино 3 MPS и толкос...
Митсубиши? Имат едно грозно отрязано лансър...
Като гледам на отворен се правиш - давай! А и не си още отговорил на въпроса кой/коя година е първият японски хеч...разбирач...
22:11 08.10.2014
59 Име:
Хонда civic си е от 73та година и кфо????? И изобщо не съм сигурен че е първия...
Ауууууу той голфа бил представен 74та година Ц Ц Ц Ц Ц....
Коментиран от #63
06:45 09.10.2014
60 Shmeker
До коментар #52 от "PIRANHA":
Че то и моя 15 годишен пасат е с щампи от 2000-та година на всички алуминиеви носачи. Освен това 124 горят много, едиснвения вариант е да вземаш бензин с калпавата електроника и да правиш газ/метан.Освен това си остава кола със задно предаване, вътре е грозна, нямат ESP, което е нещо доста необходимо за кола със задно, особено ако трябва да я кара и жена.
Едиснтвено БМВ бих карал със задно предаване.
Иначе може би бих си взел Волво 850 или 950 - те са с предно.
08:33 09.10.2014
61 Shmeker
До коментар #53 от "PIRANHA":
Абе мерцедес е ясен, че е бил лидер на времето. Но това са много години. 1984-та се е случвала преди 30 години. 124-ката, колкото и да е била добра вече е много стара за да е на нивото на безопасност на по-модерните коли. Не че не е вариант, но трябва да е някаква гледана и пазена, а освен това аз карам комбита и пасианса става сложен.Колкото до визията - много е спорно дали са по-добре от ауди и БМВ. Интериорите им са пенсионерски дори и на новите C-тки.
300д и 250д си остават в историята като здрави мотори, но тромави и лакоми. Именно това, че са лакоми в момента е много важен фактор, щото едно TDI гори 30%-40% по-малко, а това ще ми спести пари за още едно TDI за около 2 години каране, щото за 2 години правя 50-60 хил. км.
И не забравяй, че Мерцедес и Форд са от онези производители на коли, които обичат да трупат електрониката в два-три блока, което го прави по-скъп от колата, щото като ти се скапе нещо дребно те задължава да търсиш целия блок..
08:55 09.10.2014
62 Shmeker
Примерно Ауди са измислили коланите и първи са провеждали краш-тестове
08:58 09.10.2014
63 Shmeker
До коментар #59 от "Име:":
И що не те интересуват? Дизелът TDI върви в пъти по-леко от бензинка, а като добавим PD или CR става наистина безсмислено да караш бензин.08:59 09.10.2014