3 Октомври, 2014 09:46, обновена 3 Октомври, 2014 09:51 18 720 62

Nissan извади конкурент на Golf GTI

  • nissan-
  • pulsar-
  • nismo-
  • париж 2014

След дълго отсъствие Nissan се завръща в сегмента на горещите хечбекове с Pulsar Nismo. Прототип на бегачката, която ще се бори за купувачи с Renault Megane RS и Volkswagen Golf GTI, бе показан на салона в Париж.



Напомпаният Pulsar получава агресивен аеродинамичен пакет с нова предна броня, прагове, раздути калници, дифузьор отзад с разположена централно "двуцевка" на ауспуха, антикрило на петата врата и 19-цолови джанти. В интериора се появяват различен приборен панел, спортни седалки, тапицирани с алкантара, и нов волан.

От Nissan засега пазят пълно мълчание по въпроса с параметрите на двигателя. В интервю за De Telegraaf през май обаче маркетинговият шеф на компанията Понс Пандикутир съобщи, че версията Nismo трябва да разполага с поне 250 к.с., за да бъде конкурентоспособна. Месец по-късно пък се появи информация, че наточеният Pulsar ще се оборудва с 1.8-литров турбомотор с 270 коня.



Японците са амбицирани да подобрят рекорда на френските си партньори от Renault за обиколка на "Нюрбургринг" с автомобил с предно предаване. През юни Megane RS 275 Trophy-R си върна короната от Seat Leon Cupra, финиширайки за 7 минути и 54.3 секунди на легендарната немска писта. Pulsar Nismo ще трябва да спори за титлата и с новата Honda Civic Type R, която излиза на пазара през 2015 г.



Продажбите на новия компактен хечбек на Nissan започват идния май. Автомобилът е построен на модулната платформа CMF2, която лежи в основата на кросоувърите Qashqai и X-Trail. Най-мощната модификация на стандатния модел разполага със 190 к.с. от 1.6-литров турбиниран двигател.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    1 9 Отговор
    1.6, 1.8... СМЕШНА РАБОТА... но дано са наистина японски и здрави

    Коментиран от #3, #10

  • 2 Име:

    8 2 Отговор
    Хубаво е че връщат името Pulsar, вместо европейското Sunny и Almera. Само на мен ли ми се струва или предния калник с началото на фара (на снимката отстрани) напомня много на този от impreza sti хечбек...

    Коментиран от #9

  • 3 Graf Von Popoff

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Какво му е на 1800сс мотор? Спокойно може да се форсира до 300-400кс.

    Коментиран от #7

  • 4 345

    4 4 Отговор
    290 коня от 1.6 били смешна работа..

    Коментиран от #8

  • 5 Курти Куртев

    3 4 Отговор
    Доше, къде си ве, пич? Я виж какви небивалици пишат тук. Онова пернишкото го диплят за конкурент на Нисана. Накъде е тръгнал този свят? Не знам! Я им пообЕсни тва-онва на нЕкои хора.
  • 6 Симеон Тасев

    2 6 Отговор
  • 7 Shmeker

    1 6 Отговор

    До коментар #3 от "Graf Von Popoff":

    Да. за 30 -40 000 км
  • 8 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #4 от "345":

    Да, щото все пак трябва не само да идеш до морето с тая кола, ами трябва и да се прибереш
  • 9 Shmeker

    0 6 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    Прекаляваш
  • 10 Мони НСА

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    а понеже голфа е много здрав.
  • 11 Стоян Стоянов

    4 5 Отговор
    че каква конкуренция на Меган правят - те Рено и Нисан са горе-долу едно и също. А иначе не е лош Нисана - една от добрите японски марки е
  • 12 Vasik Atanasova

    5 6 Отговор
    GOLF GTI Е КЛАСИКА
  • 13 Ivo Angelov

    1 1 Отговор
  • 14 Бай Мангал

    0 2 Отговор
    Само разбирачи сте се събрали тука
  • 15 Нема Бира

    3 1 Отговор
    Първия, който напъха V6 от GT-R под капака на тоя хеч пИчели!!!...
  • 16 Бай Танас

    0 6 Отговор
    Същия кенеф като рено меган само тенекиите други Голф гти е класика
  • 17 Бай Бай

    3 3 Отговор
    Фолксваген докато направят такъв "кенеф"като GT-R и за толкова пари, ще има доста да почакаме :)
  • 18 S Doichinov

    3 2 Отговор
    Много красив нисана.Изглежда по-добре от всеки голф.Сигурен съм,че ще бият пернишката мечта.Японеца знае как става
  • 19 onzitam

    0 5 Отговор
    осъзнайте се! Тоя смешен Нисан никога няма да задмине Golf GTI истинския бестселър! Който промени автомобилостроенето! Смешни фенчета на БМВ и всякви тапети! Никой модел освен Тойота Корола не може да надмине Голф! Голф си е Голф! Немското си е Немско! Истински Бестселър! А тоя Нисан само ще мечтае да задмине Голф. Тва е

    Коментиран от #23

  • 20 хондата

    5 2 Отговор
    абе когато нисан са правели коли тия голфчета не са знаели че някогога ще саществуват
  • 21 Вичо

    0 4 Отговор
    Тая грозотия по никакви параметри не може да мине GTI.
    Отвратителен дизайн,евтино изглеждащи джанти и шарени спойлерчета,отзад не прилича на нищо
    Да не го сравняваме пък с R,че тогава излагацията на Нисан става още по-пълна

    Коментиран от #22

  • 22 -_-

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Вичо":

    Даа, естествено, само виж стария Pulsar GTI-R колко по-бърз е от съвременния Голф GTI и би трябвало да ти стане ясно, защото ми е писнало от такива като теб, за пръв път чуваш името Pulsar, не знаеш какво е, но бързаш да го оплюеш...

    Коментиран от #33

  • 23 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "onzitam":

    Какво ще ми говориш за първия хот хеч ли? Можеш да си припомниш рено и пежо..... Голф гти - добър, но посредствен хот хеч. Има далеч по-добри и навремето....

    Коментиран от #25

  • 24 PIRANHA

    3 1 Отговор
    Както и да се опитвате да го оплюете, това нисанче изглежда доста добре и ако японците продължат с доброто представяне както беше при ГТ-Р, тогава конкуренцията има от какво да се страхува
  • 25 Сульо

    0 3 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    @23 Абе ей разбирач, 0,0005 сек по добро време и 0,0005км/ч по висока скорост ли прави една кола по добра?! И как така е мега важно, че първият GTR е чак от 1969, а че VW правят първият хеч преди вече 40години е маловажно?! Объркано комплексарче.

    Коментиран от #30, #31

  • 26 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
    що не се скриете бе тоя нисан gtr е единствения модел който става за нещо от японките
  • 27 ivan

    2 1 Отговор
    Сега сложихте голяма дилема на хората който живеят в градо на голфу. Наложили се този модел на Нисан на пазара, те какво че правят с голфувете си? Требе да преименуват от градо на голфу на градът на нисана. А пък е и спорно дали к.с. ще се вдигат само от рег.табелата на колата. Друго си е голф с табела РК и 500к.с под капако.
  • 28 subaru

    2 1 Отговор
    това си е живо Subaru

    Коментиран от #36

  • 29 onzitam

    0 6 Отговор
    Тия смешници от Нисан още си мислят че ще конкурират Немските чудовища.... Не случайно заводът на VW е най - големия завод във света за автомобили, както и Компанията VW AG! БМВ МЕРЦЕДЕС АУДИ VOLKSWAGEN владеят света!
  • 30 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Сульо":

    Първия хот хеч, но не и първия хеч. Citroen правят първия, а Рено правят първия, които се е продавал масово - Рено 4....
  • 31 Име:

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "Сульо":

    Ей разбирач. Не всичко започва и свършва с немски автомобили. Golf излиза 1974, а GTI излиза средата на 70те - 1976та или 77ма и да много е добър, но не е първия. Дори може да се поспори за fiat 127 и рено 5, които са от началото на 70те! Технически голф 1 гти е много добър, но ако говорим за "хечбек" като дизайн, то можеш сам да прочетеш кой прави дизайна на голф mk1 GTI, според мен най-добрия от всички GTI досега.

    Коментиран от #38, #39

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 ...

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "-_-":

    Не бе брат, те просто за българи, а он българино си знае само две "марки"коли: бмв и бмв тройка. Невероятно глупав народ, виждал съм всякакви, но толкова глупав като собствения ми никъде

    Коментиран от #37

  • 34 Zeus

    1 1 Отговор
    Фен съм на БМВ имам БМВ ,но този Нисан много ми харесва като визия. Дано го пуснат на прилични цени.
  • 36 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "subaru":

  • 37 PIRANHA

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "...":

    Хах, да също така и ГОЛФ 3ти и 4ти вариянт, жалко но факт
  • 38 Сульо

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "Име:":

    @31 Ей пубер, всичко Е започнало от немски автомобил и най-вероятно ако няма немски, няма да има и никакви, т.е. ще свърши! Първи хот хеч, а не хеч...абе кавото. Първи е! А Нисан GTR 1969 e първи в какво? В НИЩО! Можеш да се дуеш с четено в уики колкото си искаш! Цял свят ти казва ГОЛФ е N1! Даже и в Япония стана! Само заблудени овце като теб не са на ясно коя е КОЛАТА! И каквокато дизайна е на итаянец? Да не би да е японски? Разбирач?!

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Ghost

    0 2 Отговор

    До коментар #31 от "Име:":

    @31 Ти като много начетен кажи кой и коя година е първият японски хеч, че да стане за пореден път ясно кой е папагала и плагиадства.
  • 40 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Сульо":

  • 41 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Сульо":

    Извинявай голф е КОЛАТА!!!!! ХАХАХАХАХАХА
    Ходи понаучи малко за автодизайн и тогава говори за първия хечбек!
    Ghost: Кфо пак буташ японски-немски спор? За японски хечбеци ли да си говорим???? ХАХАХАХ
  • 42 Кобрата

    0 0 Отговор
    Nissan срещу VW GOLF та това шега ли е, то Golf-ът до сега колко конкуренти смачка много ясно, че и на тази няма да прости.
    В най-скоро време очаквам двубоя по ams.
  • 43 Shmeker

    0 2 Отговор
    Голф срещу Астра, Голф срещи Меган, Голф срещу Пежо 208, Голф срещу Фиат Брава, Стило, Голф срещу Хонда Сивик, Голф срещу Тойота Аурис/Корола, Голф срещу Голф(Октавия, Леон, А3)... Голф срещу Нисан...

    Голф може да загуби само от Ауди А3. Просто защото е по-добрия голф ама с малко
  • 44 PIRANHA

    1 1 Отговор
    Тука си има зомбирани типове, дето за тях съществуват само ВАГ групата, ако на ФалВе-то и пукаше за вас щяха да направят кола здрава колкото 124-ка или поне колкото голф 2ка. Сега обаче колите са все по-трошливи, а вие защитавате нещо което колкото и да ви се иска не е това, за което вие мечтаете!

    Коментиран от #45

  • 45 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "PIRANHA":

    И каква кола да си купиме бе колега? Дето да не е хич трошлива?

    Коментиран от #47

  • 46 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    E поне по дизайн (екстериор) този Нисан е по-симпатичен от Голф. Верно, че голфа е №1 по продажби в класа си, а и го обявиха за кола на годината дори и в Япония (което е показателно), но това не променя фактите. Поне моето лично (скромно) мнение е такова. Като цяло не съм от гоУф-аджиите и бех предпочел кой да е хот-хеч ако имах възможност пред Голф: Меган, Астра, Сивик, Фокус са си все по-красиви представители от Голфа. Е Голф с 400 к.с. ще ги сцепи вероятно всичките изброени.
  • 47 PIRANHA

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Еми помисли над иновациите на Ауди, полезни ли са или са по-скоро направени само да дерат кожите на клиентите си и тогава ще поговорим пак

    Коментиран от #48

  • 48 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "PIRANHA":

    Кажи каква здрава кола да да си купя. Ауди може дасе вземе и без много екстри
  • 49 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Здрава кола е Мерцедес 124. Всичко друго е плод на капитализъм
  • 50 Shmeker

    0 0 Отговор
    Цъ. Ръждата ги изяде. По-скоро някое возило дето не ръждясва, като Ауди
  • 51 Shmeker

    0 0 Отговор
    Освен това тия мерцедеси горят много, а бензиновите имат проблем с електрониките - комутатора не е отделно а е вграден в скъп блок...
  • 52 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Абе, кой ти дава тия информации ми кажи? Лично имам 124, имам 5 познати с 124 дизели бензини, нито ръждата ги яде, нито се чупят. СУПЕР ЗДРАВИ смених шарнир наскоро, който беше оригинален на Мерцедес с щампа БЕНЦ, на кое ауди ще видиш оригинална част след 20 и кусур години употреба, ти в ред ли си пиян ли си дрогиран ли си?

    Коментиран от #58, #60

  • 53 PIRANHA

    0 1 Отговор
    Ръждиви били, ми те като не ги мият с месеци, тая кал много ясно ще им се отразява на тия ламарини на над 20 години. Само от Мерцедес едно време са давали гаранция за двигател 300д 1 милион километра, от Ауди никога не са давали подобен вид гаранция, нито от БМВ нито никой. То затова се е появил лафа, че има само 2 марки коли Мерцедес и всички останали. Мерцедес никога не е заявявал, че е най-бързия или че е най-красивия, просто е най-добрия в сегмента. Новата Ц класа бие всички скапани ауди-та по визия по интериор, по всичко. Бие БМВ пак по същите параграфи. Нито БМВ нито Ауди са очаквали такъв модел кола от Мерцедес, но погледни данните по печалби на 3те премиум марки и виж кой е НОМЕР 1. Мерцедес изкарва еС КЛАСАТА пак първи, Ауди и БМВ чакат да видят иновациите и започват работата по своите БИЗНЕС клас коли. Не ми казвай, че ауди не копират БЕНЦ, защото първата кола с въздушни възглавници е МЕРЦЕДЕС, Първата кола с АБС е пак МЕРЦЕДЕС и първата кола дето мисли за околната среда е Мерцедес S500, ако не ми вярваш гледай епизода на ТОП ГИЪР, в който Джереми изрежда всички тия неща, за които ти си нямаш никаква идея. Мерцедес прави най-много иновации в автомобилостроенето. Мерцедес прави ЕЪР МАТИК, след това излизат Аудита и БМВ-та с въздушно окачване.... е сигурно са го измислили те

    Коментиран от #56, #61

  • 54 PIRANHA

    0 0 Отговор
    http://auto.dir.bg/news.php?id=16606101
    http://www.balkanstar.com/bg/news/mercedes-benz-prodlzhava-dvucifreniya-rst-na-prodazhbite-si-i-prez-may
  • 55 PIRANHA

    0 0 Отговор
    http://www.bloomberg.com/news/2014-08-08/mercedes-s-class-helps-july-sales-beat-gains-at-audi-bmw.html
  • 56 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "PIRANHA":

    По твойта логика половината от автопроизводителите копират Lancia!
    - Първата кола тествана в аеродинамичен тунел
    - Първата кола с 5 степенна скоростна кутия
    - Първата кола с турбо и компресор на 1 мотор
    - Първата кола с монококова конструкция
    - Първата кола с v6 мотор
    - Първата кола с електрически спойлер
    Аре стига глупости! Все едно има някакво значение когато вече всички ги имат тия иновации. Иновацията важи само когато другите все още я нямат! После е все тая колкото и да се бият в гърдите кой първи е направил еди какво си. Важното е какво достига до клиента и на каква цена!
  • 57 PIRANHA

    0 0 Отговор
    ЦАРЯТ НА ПЪТЯ

    Сред любителите на конспиративни теории често може да се чуе мнението, че автопроизводителите просто нямат интерес да създават "вечни" коли. Та кой щял да купува новите им модели при положение, че старите не се амортизирали, не се тро-шали и си вършели работата? В подкрепа на подобно мнение могат да се приведат хиляди доказателства, съставляващи автопарковете навсякъде по света. Съществуват обаче и няколко факта, които уязвяват сериозно мнението на антиконспираторите. Един от най-фрапантните примери за автомобил, който срива въпросната теория, носи краткия фабричен индекс W124. Показан е за първи път през есента на 1984 г. и остава в произвдство почти 12 години. За този период успява да се превърне в най-продавания Mercedes-Benz на всички времена и едно от най-качествените возила, конструирани някога. Близо две десетилетия след появата си на пазара W124 продължава да се търси на пазара на употребявани автомобили доста по-устойчиво от много други далеч по-съвременни модели, а цените се влияят твърде слабо от възрастта на колата. Причините за това са съвсем прости - при полагане на нужните грижи такъв Mercedes-Benz разполага с ресурса да навърти до един милион километра, като запази всичките си достойнства. В зората на шеметната си кариера обаче W124 перспективите за успех изобщо не бяха толкова бляскави. Хиляди дребни и по-сериозни проблеми удариха по имиджа на щутгартския концерн. Mercedes-Benz трябваше да се справи с редица конструктивни не
  • 58 Бръм

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "PIRANHA":

    @52 - Ела да ти покажа 22 годишен Форд с още оригинални части с щампа Форд или Моторкрафт!:))) После наистина за комутаторите и честите им кражби преди 10-на години и аз доста съм слушал. Атмосферните дизели на 124-та са "бетон" ма и къв "вървеж" правят не е истина. С бус ги изпредварваш. Ауди дават 1987 година 10 години гаранция против ръжда - кой е давал тогава такава?
    Не, не сравнявам Мечо с Ауди - за мен Мечо е по напредналата и технологична, но на цена...
    @41 Ей, пак ли ще буташ некви консерви дето си гледал само по youtube?
    Дай най-мощната европейска алмера с/у голф? А дииииизел?! :)))
    Дай най-мощната европейска корола с/у голф? А дииииизел?! :)))
    Дай най-мощният европейски сивик с/у голф? А дииииизел?! :)))
    Мазда имат едно годино 3 MPS и толкос...
    Митсубиши? Имат едно грозно отрязано лансър...
    Като гледам на отворен се правиш - давай! А и не си още отговорил на въпроса кой/коя година е първият японски хеч...разбирач...
  • 59 Име:

    0 0 Отговор
    Стига с тоя дизел бе, ти да не крадеш нафта от камиона си? Дизелови коли не ме интересуват. Особено пък "бързи" дизели...
    Хонда civic си е от 73та година и кфо????? И изобщо не съм сигурен че е първия...
    Ауууууу той голфа бил представен 74та година Ц Ц Ц Ц Ц....

    Коментиран от #63

  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "PIRANHA":

    Че то и моя 15 годишен пасат е с щампи от 2000-та година на всички алуминиеви носачи. Освен това 124 горят много, едиснвения вариант е да вземаш бензин с калпавата електроника и да правиш газ/метан.
    Освен това си остава кола със задно предаване, вътре е грозна, нямат ESP, което е нещо доста необходимо за кола със задно, особено ако трябва да я кара и жена.
    Едиснтвено БМВ бих карал със задно предаване.
    Иначе може би бих си взел Волво 850 или 950 - те са с предно.
  • 61 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "PIRANHA":

    Абе мерцедес е ясен, че е бил лидер на времето. Но това са много години. 1984-та се е случвала преди 30 години. 124-ката, колкото и да е била добра вече е много стара за да е на нивото на безопасност на по-модерните коли. Не че не е вариант, но трябва да е някаква гледана и пазена, а освен това аз карам комбита и пасианса става сложен.

    Колкото до визията - много е спорно дали са по-добре от ауди и БМВ. Интериорите им са пенсионерски дори и на новите C-тки.

    300д и 250д си остават в историята като здрави мотори, но тромави и лакоми. Именно това, че са лакоми в момента е много важен фактор, щото едно TDI гори 30%-40% по-малко, а това ще ми спести пари за още едно TDI за около 2 години каране, щото за 2 години правя 50-60 хил. км.

    И не забравяй, че Мерцедес и Форд са от онези производители на коли, които обичат да трупат електрониката в два-три блока, което го прави по-скъп от колата, щото като ти се скапе нещо дребно те задължава да търсиш целия блок..
  • 62 Shmeker

    0 0 Отговор
    Само не забравяй и другите немски производители.
    Примерно Ауди са измислили коланите и първи са провеждали краш-тестове
  • 63 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Име:":

    И що не те интересуват? Дизелът TDI върви в пъти по-леко от бензинка, а като добавим PD или CR става наистина безсмислено да караш бензин.