4 Октомври, 2014 09:34 14 346 38

Наследникът на Mitsubishi Lancer Evo

  • mitsubishi-
  • lancer-
  • evo
Компанията Mitsubishi Motors не възнамерява да прави пряк наследник на култовия свръх наточен седан Lancer Evolution. Вместо това японците планират да пуснат наточен хибриден кросоувър. Това сподели пред медиите на автосалона в Париж Каненори Окамото, отговарящ за продуктовата линия на марката.
 
"Lancer Evolution ще продължи да съществува, но не в досегашния си вид. Негов идеологически приемник ще стане наточен хибриден кросоувър", заяви Окамото. Той разказа още, че моделът ще получи редица от технологиите на състезателния електромобил MiEV Evolution, взел участи в надпреварата Пайкс Пийк.
 
Супер всъдехода ще разполага също така и с 4х4 системата Super All Wheel Control, както и с всички най-нови технологии на марката. Впоследствие с тях ще се оборудват и останалите модели на Mitsubishi. На автосалона в Париж Mitsubishi представи прототипа Outlander PHEV Concept-S, за който вече ви разказахме.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    7 4 Отговор
    В далечната 1870 година Япония излиза от периода на повече от 300-годишна феодална самоизолация. Младият предприемач Ятаро Ивасаки (Yataro Iwasaki) основава малката параходна компания "Tsukomo Shokai" (Тсукомо Шокай). В 1875 г. след няколко смени тя се назовава Mitsubishi Mail Steamship Company - така се появява прародителят на всички съвременни компании Мицубиши. Семейството на Ивасаки е владеела и управлявала компанията. Предавала от поколение на поколение традициите. Така постепенно Мицубиши бързо и успешно са разширявали своя бизнес за да станат най-мощната компания в Япония до началото на втората световна война. В края на 1945 г. Мицубиши е компания с различни влияния в японския бизнес-автомобилостроене, банкова дейност, транспортни услуги, добиване на полезни изкопаеми, недвижими имоти, химическо производство и много, много други дейности. Думата Мицубиши буквално означава трите диаманта. Името и се дава от Ятаро и произлиза от герба от трите ромба на фамилията съединен с герба на клана Тоса (дъбовите листа). Дух на предприемственост и голяма социална отговорност помага на семейство Ивасаки да утвърди компанията като една от водещите компании в Япония. Стремежът за внедряване на нови технологии започва с историческият Мodel-A (Модел-А), който се произвежда четири години и е първият масов автомобил в Япония. Четирите президента Ивасаки са основните ръководители в историята на компанията Ятаро (Yataro), Яносуке (Yanosuke), Хисая (Hisaya), Коята (Koyata

    Коментиран от #2, #3, #6, #39

  • 2 Камата

    0 7 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    Това е много хубава информация, само че трябва дя си дадеш малко почивка, разпусни, разгледай сайтовете за компаньонки, пийни си, или отиди на излет с велосипед ;)
  • 3 Мони НСА

    3 7 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    бягай да играеш на фуниики

    Коментиран от #8, #9, #10, #11

  • 4 Симеон Тасев

    1 10 Отговор
    японците си остават крадци на технология все пак така че .....

    Коментиран от #5, #14

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    Интересно.
  • 7 Kofti

    1 2 Отговор
    Хмм, на мен на Хонда ми мяса...
  • 8 Румен Янев

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "Мони НСА":

    Симеонееее Симеоне.....всичко в тази държава започна от твой съименник ! Това име да не е прокълнато или носи някаква неразбираема за мен и много люде карма !!!И колко пъти да ти кажа да не се излагаш а да понаблегнеш на правописа защото тук си вадим генерални изводи за умствения ти товар дето малко на вакуум ми мяза ! ФуниЙки а не фуниики моето момче !!! Бягай сега да го напишеш 1000 пъти та дано една дума запомниш как се пише на родния ти език !Знаеме че тате ти кара баварец а ти бенц ... знаем и за кой ще гласуваш / то с този умствен капацитет с който разполагаш е ясно / но не се заяждай с възрастните и остави за малко игрите на компа и понаблегни малко на образованието си ! Хайде - поздрави ....и да ги изтрепаш на кънтар страйк

    Коментиран от #26

  • 9 Румен Янев

    5 6 Отговор

    До коментар #3 от "Мони НСА":

    Възстановяване националнта икономика на Япония 1940-1959
    В края на втората световна война Япония е лежала в руини, а нейната икономика е била напълно разрушена от бомбардировките. За да се възроди националната икономика е била необходима обширна програма за възраждането и развитието на инфраструктурата. По заповед на съюзното командване крупните промишлено-финансовои групировки (дзайбацу) са били разформировани. През 1950 г. Mitsubishi Heavy Industries е разделена на три регионални компании, всяка от които се е занимавала с автомобилния бизнес. През 1946 година се появява „Mizushima" – малък по габарити, но изключително надежден триколесен автомобил. Той се е използвал за превоз на товари и хора на малки разстояния. Година по-късно на него се монтира и закрита кабина за двама човека. Същата година се появява и моторолера Silver Pigeon, който се счита за началото на техническата автомобилна революция в следвоенна Япония. Mitsubishi Mizushima В началото на 1946 година се появява и автобусът Mitsubishi B1, които е можело да работи както на бензин, така и на алтернативно гориво. Неговото шаси е било пригодено за пожарни машини и други автомобили със специално предназначение. През 1946 се появява и първият тролейбус MB46. Четири години по-късно се появява и първият в Япония автобус със задно монтирани двигатели Mitsubishi R1. В областа на автомобилестроенето Мицубши продължават традицията на първо откриватели в Япония: през 1951 г. се появява камиона T31, снабд
  • 10 Румен Янев

    6 7 Отговор

    До коментар #3 от "Мони НСА":

    Мицубиши завоюва основно място в автомобилната индустрия 1980-1989
    През тези години компанията завоюва основни позиции в световната автомобилна индустрия. На Олимпийските игри в Сараево през 1984г., и на Универсиадата в Загреб през 1987г., Мицубиши става официален автомобилен доставчик. Основният автомобил е Mitsubishi Pajero, който се явява и като емблематичен за марката. Производството на този модел започва през 1981г. , като никой не предполага, че той ще донесе един от най-големите успехи на MMC в цялата история на съществуването на компанията. При създаването на модела Pajero, изискванията са били лесен за обслужване и безавариен вседеход с малък разход. Mitsubishi Pajero 1981 През 1983 година най-тежкото рали в света Париж - Дакар е спечелено от Mitsubishi Pajero, а екипажа получава наградата (Best Team Award). Цели 11 пъти тази титла ще бъде в рацете на екипажите управляващи този уникален модел, който надминава с цели десетилетия останалите конкуренти, като не им оставя никъкъв шанс в тежката надпревара. Наградите през тези 10 години за легендарния вседеход са толкова много, че едва ли има място да отбележим всичките подробно, но най-престижната за компанията е автомобил на годината във Великобритания за класа (UK's What Car) през 1986г. Три Pajero на финала в Дакар Един друг модел на компанията носи почти същата слава и признание - Mitsubishi Galant. Той завоюва приза на Германия през 1984 г. "Das Goldene Lenkrad" (Златното кормило). Три години по-

    Коментиран от #13, #25

  • 11 Румен Янев

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Мони НСА":

    Симеоне вдена ли ?

    Коментиран от #15, #16

  • 12 RSff

    0 5 Отговор
    прав си но това беше едно време. сега обаче мицубиши са много зле.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 -_-

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Симеон Тасев":

    Би ли ме светнал каква технология са откраднали Мицубиши ?

    Коментиран от #18

  • 15 скар фейс

    4 5 Отговор

    До коментар #11 от "Румен Янев":

    Изобщо не се пъни да му обясняваш на тоя лаик каквотото и да било. Пише със 100 ника и си мисли, че никой не го усетил. Между другото това е Златко от Люлин и кара лада 1.3 със сопотско газово. :)

    Коментиран от #17

  • 16 Мони НСА

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Румен Янев":

    ти доста си се здухал.цяла страница издраскал.хаха.как си се изложил за пореден път.последният път така избухна в защита на сергеи станишев.

    Коментиран от #19

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 някой

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "-_-":

    Няма да може. Лае на папагален принцип заучени фрази, като 99% от българите. Едва ли ще ти дефинира дори понятието "технология"
  • 19 Румен Янев

    1 5 Отговор

    До коментар #16 от "Мони НСА":

    Симеоне бягай да гласуваш / ако имаш годините де / стига си влизал със сто профила да лепиш минуси и да се кефиш пред монитора колко си велик .... това твоето си е чиста проба параноя

    Коментиран от #20

  • 20 Мони НСА

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "Румен Янев":

    отново жалък коментар от жалък поклонник на бсп.ти страдаш от раздвоение на личноста

    Коментиран от #21

  • 21 Румен Янев

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "Мони НСА":

    Преди време в този сайт се подвизаваха БУМЕР КАМОР и още няколко с твоето заболяване но вече ги хоспитализираха имам нужното търпение да те изтрая и теб - повярвай !!!

    Коментиран от #22, #29

  • 22 скар фейс

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "Румен Янев":

    Колега, БУМЕР КАМОР, ВИП АМГ, СОТО ГРАНДЕ и мн. др са един и същ - въпросния, на когото си отговорил в момента. Можеш да бъдеш сигурен. Той е партийна подлога и е на заплатка тук, за да драска ей такива тъпотии. Ако си забелязал, докато герб не бяха на власт го нямаше, но наближиха изборите и айде пак :)

    Коментиран от #23, #30, #34

  • 23 Румен Янев

    1 5 Отговор

    До коментар #22 от "скар фейс":

  • 24 скар фейс

    1 5 Отговор
    Концепцията изглежда интересна.

    Коментиран от #33

  • 25 ярослав станчев

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "Румен Янев":

    Мицубиши Паджеро печели за първи път Рали Дакар през 1985 г.През 1983 г. печели Мерцедес G280. И Паджеро има 12 победи,а не 11.Както казват участниците в ралито:Най-страшното явление в Дакар не е пясъчната буря,не е жаждата,не е дори пустинята,най-страшното е Мицубиши Паджеро.Легендарен джип.
    Обаче по такъв брутален начин да затрият другата си емблематична кола,Еволюшън,си е престъпление.Има марки и модели,които със сигурност не са върха в автомобилостроенето,но благодарение на които се крепи вярата и надеждата на хиляди фенове.Не съм привърженик на японските коли,но не мога да си изкривя душата и да кажа на черното-бяло.Точно заради модели като Лансер Ево,ВРХ на Субару,Куатро,Спорт куатро,РС2,РС4 на Ауди,М3 на БМВ верните феновете на една марка са такива.Да правят ако искат и самолет с колела,ако искат от Мицубиши,ама Еволюшън да не го барат.Това е кола за сърцето и душата на фена и когато я свалят от производство не остава нищо.За какъв чеп са им разни хибриди и други изгъзици,които никога няма да заемат мястото на Лансер Еволюшън???
    Така мисля аз и вярвам,че всички привърженици,без значение на коя марка ще са съгласни с мен.
    Малко философско стана мнението,ама то няма как да бъде иначе,защото и Мицубиши Лансер Еволюшън си цяла философия в автомобилостроенето.

    Коментиран от #27, #37, #38

  • 26 ярослав станчев

    2 5 Отговор

    До коментар #8 от "Румен Янев":

    И още нещо,безсмислено е да се занимаваш с такива като Симеон Тасев,Мони НСА или какъвто е там,Дошо,Мошо и разни други дето са коне с капаци.Както казва дядя Миша-"Ни хера не шарят"

    Коментиран от #28, #32, #35

  • 27 Румен Янев

    4 6 Отговор

    До коментар #25 от "ярослав станчев":

    Браво!Адмирации към написаното от теб!!!
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Мони НСА

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Румен Янев":

    много те е яд че автомобил за повече от 500евра няма да имаш.пиши си с всичките никове и избивай комплекси.лошото е че съсипваш хубави теми за автомобили.иначе как са червените кебапчета?
  • 30 Мони НСА

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "скар фейс":

    крадеца вика дръще крадеца

    Коментиран от #36

  • 32 BENZ

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "ярослав станчев":

    zashto nikoga ne si dal edno mnenie za avtomobil osven s naricatelno kato klozet i t.n.zanimavash se s intrigi i obidi kam drugite saforumci
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 СОТО ГРАНДЕ

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "скар фейс":

    пееш ми пенкеле душицо
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 скар фейс

    3 2 Отговор

    До коментар #30 от "Мони НСА":

    Крадецът вика какво!? Неграмотник :)))
  • 37 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "ярослав станчев":

  • 38 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "ярослав станчев":

    Подкрепям ти мнението на 100%! Браво - по-добре няма как да се каже!
  • 39 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    Само дето митсубиши умира като авто производител. Наблягат на джипове и малолитражки, изкараха от гамата си Галант и нямат комби модел мисля към момента.
    Изостават доста