6 Октомври, 2014 09:30 6 047 35

Corvette срещу BMW i8 или V8 vs. Hybrid

  • corvette-
  • chevrolet-
  • i8-
  • bmw-
  • дуел

6.2-литровият OHV V-образен осемцилиндров агрегат на новия Chevrolet Corvette Stingray е музика за ушите на автомобилните маниаци, числящи се към т.нар. Old School течение. Култът към подобни автомобили се засилва все повече, защото все по-рядко се появяват подобни нови расови коли, оборудвани с V8 мотори. Chevrolet Corvette Stingray Convertible 2015 разполага с класически атмосферен осмак, докато на обратния полюс се намира новото свръхтехнологичното BMW i8.

То представлява спорткар с хибридна силова установка. Концепцията е радикално различна от тази на Corvette и включва трицилиндров бензинов турбодвигател с обем 1.5 литра, електромотор, комплект йон-литиеви акумулатори и шестстепенна автоматична трансмисия. Какво се случва, когато тези два нови спортни автомобила със съвсем различна концепция се изправят един срещу друг? Това ни показват момчетата от TFLcar. Вижте нестандартния дуел.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    2 3 Отговор
    Бучащи немски щайги,страх ги е от Нисана и затова не се пробват с него

    Коментиран от #4

  • 2 Нисана на Дошо

    1 2 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8

    Вижте как нисана губи, макар че е по-мощен от поршето.

    Коментиран от #3

  • 3 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Нисана на Дошо":

    Много странен старт на Нисана. Обърни внимание че времето на Nismo GT-R е по-бавно от това на обикновенния GT-R в greatest drag race 3!! Малко е абсурдно. Субаруто би трябвало да даде ниски 12ки...
  • 4 330i

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    Не спряхте да я бутате тая ламя, два блокирани дифа с двигател еднодневка и разход на камион.

    Коментиран от #5

  • 5 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "330i":

    2 блокирани дифа ХАХАХАХАХ това казва достатъчно за тебе!
  • 6 330i

    1 5 Отговор
    Малко повече за i8:
    Ускорение - само на батерии - 4.5 сек/100 км/ч
    Пробег - само на батерии - 37 км
    Максимална скорост - само на батерии - 120 км/ч
    Еластичност 80-120: 3.4 сек !
    Среден разход: 2.1 л/100км!!!!
    На ламята толкова и трябват само да запали.
  • 7 Име:

    3 0 Отговор
    За разходи ли ще си говорим? Или за спортни коли? Иначе много посредствено видео - нито времена, нито се видя ясно какво се случи. После ги снимаха как минават върху пукнатина в асвалта (може би финала беше това) само дето минаха с 15км/ч :D...

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Монго

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Е, финала беше май на забавен каданс, иначе за всичко друго си прав.

    Коментиран от #9

  • 9 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Монго":

    А бе не знам той е на забавен но след това ги пускат нормално и звука и прахта и всички е така сякаш минават с 15 км/ч.. Освен това сега пак го гледах и първо на RACE # 3 корвета тръгва по-бързо и е доста по-напред, след това onboard на БМВ-то, и после не дават края, а вместо това на 3.08 минута тръгват пак тоя път заедно и не много устремено :D :D...
  • 10 330i

    0 6 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    За спортни коли, едната от които изяжда 30 лв на 100 км при пенсионерско каране, а другата - около 1.40 лв (7 киловата) - в продължение на 37 км. на жега, демек ако вървиш с годзилата след i8 на жега за тия 37 км, ще ти изгори ... познай колко, и това мога да си го правя няколко пъти на ден, представи си го така: тръгваме нанякъде - ти с гтра, аз с i8, повечето дестинации за купони са в рамките на ел.пробега (37 км в едната посока) и естествено настъпваме, ще минаваш с малко, а ще гориш като Зил 157, и така всеки ден да речем, така че тая ламя не я бутайте при Технологиите,
    те от нисан сега си водят записки и ако не догодина то след 5-6 години ще направят някой нисан с подобни данни, айде жив и здрав лапе, и това за блокираните дифове - не го приемай буквално, ефекта е същия, но на съответната цена - по-малък живот.

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "330i":

    Не знам не ме интересува колко харчи, знам че има технологията със 600к.с и 1700кг да бие далеч по-леки и също толкова мощни автомобили на ринга - 7.08.679. За мен това е технология. Хибриди съм виждал, 3 цилиндрови турбо мотори също! Не ме впечатлява толкова. Говорим за съвсем различни автомобили и може ли поне 1 път да не намесвате ТЪПИЯ СПОР за БМВ-тата!!!!
    Остави че статията е базирана на уникално глупаво видео ами сега и тъпия спор за Nissan GT-R......

    Коментиран от #13

  • 12 кики

    1 0 Отговор
    Аз бих предпочел нещо такова

    http://www.mobile.bg/11412592186065407

    в пъти е по добро и по малко харчи

    Коментиран от #15

  • 13 330i

    0 4 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    Значи може да се спори много, на ринга от много голямо значение е състезателя, не е чисто технологичен въпроса като например коефциента на разход/мощност/маса/задвижване, където безспорни лидери са БМВ, поне от 1998 год. насам.
    Иначе и на ринга БМВ имат CLS знаеш за какво ти говоря, та и то бие много по-мощни коли, нещо повече, мисля че за конете си, върви повече от гтр, лесно се доказва.

    Коментиран от #16, #33

  • 14 Tfl

    1 0 Отговор
    tfl тестват колите на много голяма надморска височина. При тези условия турбо моторите имат предимство пред атмосверните, а електромоторите изобщо не се влиаят. При нормални условия Бмв-то изчезва в огледалото.
  • 15 ceko181

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "кики":

    това "ауди" съм го виждал и по-грозна кола от тая няма като за над 3 хиляди бих си взел VW
  • 16 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "330i":

    Какво означава безпорни лидер, ти луд ли си? Такова нещо не съществува!
    До Кики ти пък намери най-съсипаното ауди да ни покажеш!
    До Tfl да това е факт и въпреки това този видеоклип е толкова лошо заснет че изобщо нищо не доказва и не заслужава внимание дори. На единия от стартовете Корвета прави фал старт. В един от кадрите 2те коли тръгват заедно далеч не в състезателно темпо а бе не знам защо си губим времето да спорим по аматьорски клипове.

    Коментиран от #17

  • 17 330и

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    Не, не съм луд, давал съм ти примери от БМВ с най-малък разход за мощността си, със съответната маса и задно задвижване, а ти се правиш на улав и ми даваш като отговор как пък от БМВ неможели да извадят 100 коня от литър, което пък си е смешно, щото пак БМВ държи рекорда за извадени коне от литър обем - около 1000 коня от 1000 кубика, да не говорим че при за дизелите БМВ отдавна показват (поне от 1998 с е46 320д) на другите автомобилостроители как се прави дизел, и заветните 100 коня от литър са преминати отдавна .... от дизел .... а да не говорим че, при еднакви коне, маса, задвижване, при 90% от колите дизела МИНАВА, ако дизела е БМВ - 100% и всичко това с по-голям живот на двигателя и доста по-малък (особено при жега) разход, ..... всичко това ти го хортувам от година, две, а ти ми се правиш на улав, после викаш БМВ-стите това, БМВ-вистите онова.

    Коментиран от #18

  • 18 Mr. Swaggerson

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "330и":

    "Ем, попринцип, не може BMW да изкарат 100к.с/л. и това не ме интересува, обаче могат да изкарат 1000к.с./л. и това ме интересува"

    Горе-долу си противоречиш, дизел в Япония никой не ти кара, затова няма смисъл да се правят добри дизели. В автомобилостроенето не съществува думата "безспорно". Тея 1000 коня, траят 3 обиколки, да излезеш от бокса, да завъртиш обиколка и след края на обиколката да се върнеш в бокса. И после хвърляш двигателя. Много от нещата, които каза не са релевантни и не добринасят нищо към спора.

    Коментиран от #20

  • 19 Vasik Atanasova

    2 0 Отговор
    УБИЙСТВЕН Е КОРВЕТА
  • 20 330i

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Mr. Swaggerson":

    Става въпрос за това, че знаят как да "изцедят" един двигател, и това го казвам заради "име", мен по ме интересува колко върви една кола и колко още ще върви безпроблемно и на каква цена, и я искам на задно, и да вози добре, и да не трака вътре на пластмаса, и така като я погледна - да ми харесва, не искам много нали?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Японеца

    1 1 Отговор
    Аййй стига с тези БМВ-та вече!Пичове не разбрахте ли,че диалог с фенове от тази марка НЕ СТАВА.Защо падате на тяхното ниво.Като видите статия за БМВ прочетете си е и не коментирайте.Оставете най-арогантните,неуки,безразсъдни бмвисти да си обсъждат и си мислят че са извънземни.ДАВАМ 5000 лв. НАГРАДА НА ТОЗИ,КОИТО МИ ПОКАЖЕ ЕДИН СОБСТВЕНИК В БГ. НА БМВ КОИТО ДА Е ВЪЗПИТАН ,СЕРИОЗЕН,КУЛТУРЕН И С ОТЛИЧНО ОБРАЗУВАНИЕ!!!!!За болните мозъци на марката БМВ.Запомни едно!Двете държави в света които правят най-добрите електромобили са САЩ и ЯПОНИЯ.Швабите чакат на опашка и дишат прахта.

    Коментиран от #26, #28, #30

  • 26 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Японеца":

    Имал съм BMW,имам висше обрАзование, в момента имам японска и две немски коли, но изпадне ли ми добро и на добра цена BMW изобщо няма да се поколебая и ще си го купя. Смятам се за възпитан и сериозен (за културен могат да кажат околните), но се старая да не нагрубявам хората. Старая се да не давам крайни квалификации за околните, та какво става с парите :)
    Що се отнася до гонката, то тя е с предизвестен край, не е нужно да гледам клипчето: Chevrolet Corvette Stingray 450к.с. 0-100 под 4 сек. BMW i8 сумарна мощност 326к.с. 0-100 за 4,5 сек коментарите са излишни.
  • 27 kiko

    0 0 Отговор
    Qponec dalji6 mi 5000 lv ne trqbva6e da go kazva6 tova za parite :D
  • 28 Xterminatorable .

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Японеца":

    Каза начетения японец с висшето образУвание
  • 29 А.Георгиев

    0 0 Отговор
    До коментар #25 от " Японеца":

    Завършил съм средното си образование в Национална търговско-банкова гимназия в София, бакалавър и магистър съм по Финансов контрол от УНСС и работя като финансов контролер в една водещите банки в България. Собственик съм на BMW 328CI и съм много доволен от него. Личи си, че не си имал автомобил от тази марка и както изглежда няма и да имаш, за щастие, защото подобни компетентни субекти развалят авторитета на собствениците на такива премиум марки автомобили. Изключения винаги има, но да слагаш всички под общ знаменател те прави част от хората, за които говориш: "най-арогантните,неуки,безразсъдни", а залозите ти пък е безсмислено да ги коментирам...
  • 30 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Японеца":

    Абе жълтурко, ти ли си критерия бе дръпнат, като не ти харесват бмв-стите, къв к.. дириш тука, да си вземаш образУванието и да се махаш, и щИ дам 10 000 лв., само се махай.
  • 31 Nikolai

    1 0 Отговор
    nemoga da razbera kolko tapi komentari mojete da napishte do edin dori choveka s golqmoto obrazovanie i bmw 328.
    Mnogo dobro sravnenie na koli ,izpravqt se edin s/u drug staroto sreshtu novoto, dokazanoto (v8) sreshtu moderno i inuvativnoto bmw I8 .
    nerazbrah ot klipa nqkolko neshta tova bmw zarejdaha li go nqkolko pati dokato go dragvaha sreshtu korveta 3 pati , ako karat 5 , 10 , km kakvo se sluchva s bmw ostava samo na 1.5 turbo agregata ? kakvo izgoriha 2 te koli ?, kolko vreme trqbva na bmw to da generira otnovo bateriete ? ..... vsashtnos samo edno neshto sam sigoren v8 corvette atmosferka neumorima mashina i 50000 pati da go naredat na drag pak shte varti gumi do nesvqs dokato tova 1.5 i8 ne e kato starite bmw-ta .
    haide avtorite na tezi statii kato vidat klipche v youtube da ne go pravqt prosto na nqkakva statiq kak korveta zvuchal ama kakvo bilo bmw ami da imat nqkakvi harakteristiki , znaniq i da napishat neshto liobopitno !
  • 32 рапър

    0 0 Отговор
    само bmw m-power bace нищо друго не признаам
  • 33 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "330i":

    CSL а не CLS.
    БМВ наистина са ненадминати на ринга, само порше, ферари, ГТР и други от подобни може да ги бият.

    Коментиран от #34

  • 34 330i

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Силно казано, ето това "2004 Porsche 911 Carrera S (997)" е със 355 коня (CSL е с 360), но пък затова е по-ново, та това порше е по-бавно:

    http://fastestlaps.com/cars/bmw_m3_csl_e46.html

    Отиваме на ферари и оп! ето го 1999 Ferrari 360 Modena с 400 коня пак е по-бавно,
    и най-хубавото за накрая: ето я иконата на жапанезе пуур:

    "NSX-R Refresh (JDM)[edit]
    A second iteration of the NSX-R was released in 2002, again exclusively in Japan. As with the first NSX-R, weight reduction was the primary focus for performance enhancement. The chassis is based on the fixed-roof coupe, due to its lighter weight and more rigid construction. Carbon fiber was used to a large extent throughout the body components to reduce weight, including a larger, more aggressive rear spoiler, vented hood and deck lid. The vented hood was said to be the largest one-piece carbon-fiber hood in production cars. Additionally, the original NSX-R weight reduction techniques were repeated, including deletion of the audio system, sound insulation and air conditioning. Furthermore, the power steering was removed. A single-pane rear divider was again used, as were carbon-kevlar racing seats manufactured for Honda by Recaro. Finally, larger yet lighter wheels resulted in a total weight reduction of almost 100 kg (220 lb) to 1,270 kg (2,800 lb).

    The 3.2L DOHC V6 engine received special attention as well. Each NSX-R engine was hand assembled by a skilled technician using techniques normally reserved for racing programs. Components of the rotating assembly (pistons, rods and crank) were precision weighed and matched so that all components fell within a very small tolerance of weight differential. Then, the entire rotating assembly was balanced to a level of accuracy ten times that of a typical NSX engine. This balancing and blueprinting process significantly reduced parasitic loss of power due to inertial imbalance, resulting in a more powerful, free-revving powerplant with excellent throttle response. Officially, Honda maintains that the power output of the Second-Gen NSX-R engine is 290 bhp (220 kW), which is identical to the stock NSX. The automotive press, however, has long speculated that the true output of the engine is higher."

    Дето много реват че БМВ правели големи мотори за да могат да имат мощност, ето тука моторите са с еднаква кубатура, хондата е по-нова !!!
    ноооо, CSL е по-бръз ;)

    Така че, както се вижда, НЯМА КОЛА с подобна мощност (въпреки че са по-нови !!!!!!) да бие CSL.


    Коментиран от #35

  • 35 Бръм

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "330i":

    @34 Кво си седнал да им обясняваш на тия пубери. Аз вече бях казвал и ще го повторя за къспопаметните дето слагат тапи на ляво и надясно и според които БМВ нямат истински спорта кола?!?!? БМВ М3 CSL с компресор от Loaded - 540кс - 7:22:80 в ден с трафик на ринга! А ако пистата е била празна?!