7 Октомври, 2014 11:05 44 855 66

На ход е Lada Niva Urban

  • lada-
  • niva-
  • 4x4-
  • urban
На първи октомври тази година АвтоВАЗ започна производството на една особена версия на Niva, носеща обозначението Lada 4x4 Urban. "Градският" вариант на популярната Niva ще се продава в Русия на цена от 430 000 рубли - сума, равняваща се приблизително на 8 560 евро.
 
Тривратият всъдеход 4x4 Urban е по-скъп от най-луксозната стандартна Niva с 65 000 рубли (1 300 евро). В списъка със стандартно оборудване на Lada 4x4 Urban влизат екстри като климатик, ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, а така също и нови предна броня и радиаторна решетка.
Продажбите на модела стартират от ноември 2014-а. Още от особеностите на Lada 4x4 Urban са свързани с наличието на по-големи лети джанти, цвят металик и по-комфортен салон. Въпреки, че версията се води градска, инженерите са съхранили перманентното предаване, раздатката с понижаващи предавки и блокажа на междуосевия диференциал.
 
Първоначално от завода в Толиати ще излизат по 2000 бройки месечно. Lada 4x4 Urban е модел от новата линия Cross, която АвтоВАЗ започва да лансира усилено. Линията Cross включва още модификациите Lada Kalina Cross и Lada Largus Cross.
 
Руснаците се надяват именно вариантът Lada 4x4 Urban да започне да се продава успешно и в Германия. Поради тази причина автомобилът беше презентиран лично от президента на АвтоВАЗ Бу Андерсън пред немската общност на собствениците на Niva IG Deutschland.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Комбайнер

    5 1 Отговор
    Нищо не пишете за двигателя- бензин ,дизел , хибрид , мощност ?
  • 2 Kofti

    6 1 Отговор
    Искам я!
  • 3 Nigel

    4 1 Отговор
    Сигурно ще е хибрид, руснаците такива нискотехнологични двигатели като дизел и бензин отдавна не произвеждат :-)
  • 4 Пламен Бакърджиев

    10 3 Отговор
    При тази цена и имайки предвид способностите на Лада Нива ще отвее конкуренцията на скъпите 4Х4 автомобили в Германия.

    Коментиран от #8, #9

  • 5 Гиги

    2 5 Отговор
    Два залепени хибрида, в соц. стил 60 к.с. разход 18/100 л/км
  • 6 ХХХ

    1 4 Отговор
    ABC и предни въздушни възглавници ако има. вече може да ми грабне вниманието. Разхода на гориво също е от значение. Иначе дизайна определено ме радва. :)
  • 7 Shmeker

    3 2 Отговор
    Хибрид ще е. Ще може да върви както с водка, така и с бензин...
  • 8 Име:

    2 10 Отговор

    До коментар #4 от "Пламен Бакърджиев":

    Няма да мине краш тестовете като скъпите джипове обаче! Ужас айде да го спират от производство това недоразумение най-накрая....

    Коментиран от #12

  • 9 Симеон Тасев

    1 6 Отговор

    До коментар #4 от "Пламен Бакърджиев":


    чел ли си какво си написал

    Коментиран от #10

  • 10 Златко Кабагьотлийски

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

    poklon pred caria na patia ot lada
  • 11 Кобрата

    10 0 Отговор
    Хубава е Ладичката

    Коментиран от #31

  • 12

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Ти ако мислиш, че G класата на Мерцедес или Land Rover Defender ги минават добре с тая стоманена рама под каросерията, жестоко се лъжеш. Минават ги толкова колкото и една УАЗ ка.

    Коментиран от #13

  • 13 любител

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от " ":

    хаха ти сериозно ли се опитваш някакси да сравниш това недоразумение с Мерц и т.н?

    Коментиран от #15

  • 14 Дошо

    2 2 Отговор
    Както винаги съм казвал - много зависи от гумите. Трябва да се тестват с еднакви гуми различните модели за да говорим за това кой е по-добър, естествено най-добър е джук
  • 15

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "любител":

    Що се отнася до краштестовете със сигурност не ги минава добре, това с УАЗ ката не беше много насериозно, но са направени по принцип по една и съща концепция, рама като камионските и отгоре каросерия, няма как да се получат добри резултати от краштеста.
  • 16 Бат Ицо

    3 0 Отговор
    До Димитър Колев - 15
    Очевидно познанията Ви за автомобилите са доста повърхностни... Само ще отбележа, че най-добрият вариант за компановката (класическа) на един автомобил е да се състои от рама и купе. Не напразно "Мерцедес" и "Рейндж Ровър" се произвеждат така... Що се отнася до масовото производство на автомобилите с т. н. самоносещи каросерии, то е за да се снижи цената им и за олекотяването им, донякъде... Успехът на един автомобил на краш-теста няма НИЩО ОБЩО с това дали колата е с отделна рама и каросерия или със самоносеща такава...

    Коментиран от #36, #61

  • 17 205GTI

    1 0 Отговор
    Ми крайно време беше!
  • 18 Николай Николов

    2 5 Отговор
    Същата грозотия както си беше от едно време!
  • 19 Петров

    1 0 Отговор
    Споко. Има двигател.
  • 20 ГоЛфАрЧеТо 6х6

    5 4 Отговор
    Офроуд номер 1 е Тойота Ленд-Круизър монококова конструкция шасито фабрично е захванато-заварено за купето и само са монтират двигател скоростна кутия мостовете окачването спирачните дискове и изпусквателната система за тези които незнаят това е аспуха ремуса отзад по-старият двигател 0т 1999-2000 година 3.0 турбо дизел 163к.с. зависи от подръжката му и от горивото което му се влива без проблеми и ремонти изкарва 1-милион километра а може и повече при 1800-2000 0борота пълна мощност оре и се движи като бронирана машина нагоре и задължително да е автоматик за да не се ръчка и гняви от пишман разбирачи и шофьори за да прецакате двигателя и скоростната кутия и има маслен филтър във автоматичната скоростна кутия отвреме на време на 50хил.км.трябва да го сменявате или поне го извадете и му направете една промивка ако нямате пари също и смяна на съединителя на 50-60хил.км. като е джипка да не мислите че не се чупи и разваля градско лятото харчи 15литра дизел зимата 16 все пак е 2200-2300кг.а като е пълна със 7-човека и багаж става към 3-тона и който иска да вярва или не но със нея на магистралата при хубаво време само аз и съпругата в нея без проблеми си я карам със 180-190 км.в час до морето и които има познат или приятел да го помоли да го повози в такъв офроуд и се качвате на Черни връх със нея все едно си карате на поляната и на бас че преди вас ще съм там и ще ви чакам....А вие тук още си говорете за лада нива ама поне веднъж се повозете и на Тойота Ленд-Круизър....Легендата!!!

    Коментиран от #22, #28, #33, #46

  • 21 Дудук

    1 5 Отговор
    Някой свръх-изпаднал източно-германец, който цял живот е карал Трабант или Вартбург, може и да си купи тая каруца.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 руския танкист

    4 2 Отговор
    не бе колеги новата нива ще мине краш теста със затворено едно око защото германците ги купуват новички само за да си изхвърлят торта от обори конюшни свинарници и краварниците със нея тя и за друго нестава на 3-тата година започвада гние....ха-ха-ха майтаб бе на 1-вата годинка вече хващта ръждица.

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Кобрата":

  • 32 ataka

    5 0 Отговор
    много е добра.бих си я карал с голям кеф.
  • 33 Йордан Славов

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "ГоЛфАрЧеТо 6х6":

    Умрях от смях като ти четох съчиненията написани с 1000 правописни грешки Крал в офроуда може да бъде G клас, дори и Рейндж Роувъра, ама Тойота не може да се мери с тях. Не че е лошо джип, ама не е най-доброто.
    А сега вземи се събуди и не си фантазирай, че с твоята талига може да вдигнеш 180-190 км/ч - заводски му дават максимална скорост 165 км/ч!!!

    Коментиран от #34, #44

  • 34 OFFRoadAnimal

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Йордан Славов":

    Безспорната здравина на Тойотата (За Ленд Крузер става въпрос) я прави пръв избор за натоварени и дълги преходи, експедиции и какво ли още не. G класа си остава скъп, паркетен, джип с отвратителна поддръжка и не чак дотолкова надеждно изпълнение, касаещо са за продължителна безпроблемна работа. Рейндж-а си е класа, но тези джипове фабрично си излизат с много "болести" които само създават проблеми и са по-скоро шосейно ориентирани... за справка я прочети малко за какво става въпрос: http://www.offroad-bulgaria.com/forum.php
    Long live the king. L A N D R O V E R
  • 35 гостт

    0 0 Отговор
    Прилична техника, за цената си! Похвално е добавянето на екстри, ако са решили проблема с гниенето и пуснат гама с 2.0 или 2.2 дизелови агрегати, успеха сред средния клас потребители им е сигурен.
  • 36 pe6o

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бат Ицо":

    Range rover от 2002 година са със самоносеща каросерия (monocoque), a Mercedes от към 2005. Проверявай си фактите преди да се правиш на умен ...
  • 37 ГоЛфАрЧеТо 6х6

    1 3 Отговор
    Do 33 i 34,malko se zapoznaite sas materiqta i posle svobodni sa4ineniq
    www.arctictrucks.is/-Razgledaite toyotite i Hilux-a 6x6 ima i video clip ne samo e N-1 offroud toyotata no i samo tq stiga do-polqrniqt krag i taka sa q nparavili 4e raboti dvigatelq ot minus 60-gradusa do +50 gradusa i za6to li tezi glupavi islandci koito sa nai-koravite i bezsta6ni scandinavci i xora po-sveta za6toto jiveqt v stranata na zemetreseniqta
    i vulkanite ne tunigovat mercedes g-gl-m-ml i vsi4ki modeli na landrover?
    p.s.,i na moqta toyota sam slojil 4ip-tuning za 350euro i e malko nad 200-konq....4eti obrazovai se i posle govori i lada niva e n1 ot kra4mata na selo do vilata koeto e q ima q nqma 1-km.razstoqnie pat
  • 38 дандан

    0 4 Отговор
    ей, тия руснаци не им пука за пазара, същата щайга с екстри дето другите направиха серийно още преди 15 години.
    не знам що още има хора дето хвалят това недоразумение.
  • 39 ГоЛфАрЧеТо 6х6

    0 3 Отговор
    za leka no6t na rubladjiite to e qsno 4e ne 4etat no pone mogat da gledat....koi sega e N-1?!
    http://www.arctictrucks.is/?pageid=4698
    p.s.,sega san nqma da gi xvane i 6te zapo4nat da govorqt ot temata za lada niva za unimog-a na mercedesa i voenniqt jeep na styer po-licenz na mercedes G-classe 4e sa po-dobri ot toyota landcruiser ili toyota hilux.....
  • 41 Руския

    5 1 Отговор
    Това е един от най-добрите джипове които съществуват. Браво на руснаците
  • 42 Енцо Ферари

    0 5 Отговор
    ТОЗИ ТАРАЛЯСНИК , КАЗАЧОЦИТЕ ГО ПРАВЯТ ОТ 1977 г. ДО ДЕН ДНЕШЕН ... КАТО ЕДИНСТВЕНАТА МУ ПРОМЯНА СА ЛЕТИТЕ ДЖАНТИ ... ЗА 37 ГОДИНИ НЕ СЕ ЛИ НАМЕРИ ПОНЕ ЕДИН ПО-ГРАМОТЕН КАЗАЧОК ДА РАЗЧУПИ МАЛКО ФОРМИТЕ НА ТОЗИ КАШОН ???
  • 43 Янко

    1 5 Отговор
    Да наистина освен джантите не виждам нищо друго да е променено, но докато има калпаци по селата да ги купуват , ще ги има и тези НИВИ!
  • 44 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Йордан Славов":

    Крал в оффроуда. Първо G класата която става за оффроуд е тази от преди 90те - (Staer Puch) с 2та блокажа. Второ Дифендъра би бил много по-крал на офроуда от Рейнджроувъра!!!!!!!!!!!
    Колкото до Лендкруйзера, който е притежавал знае за какво става дума. Още си карат FJ40 нищо че е на 60 години. Имаше документален филм даже. Не помня но беше нещо от рода на The land cruiser legend....Неповторим джип.
    Колкото до нивата: добър, но посредствен джип на който му липсва най-важното на 1 истински оффроудър - надежност. Чупи се на всяка разходка и после правиш цяла седмица и караш уйкенда - СУПЕЕЕЕР. Виждал съм какви ли не подобрения по скапаната руска конструкция. Те полуосите и се късат, скорости, дифове щото нали са от най-качествените материали, изкачат и задните пружини, късаш маншони всеки път........ Нивата си е за черен път на село и да се кара леко и да се пази.... Да не отваряме тема за возията на нивата и за мотора по-добре...
  • 45 Иво

    3 2 Отговор
    джипа е супер, който е карал знае за какво става въпрос, с моята нива съм минавал през такива места през които дори пеша не може да се мине
  • 46 Пламен Бакърджиев

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "ГоЛфАрЧеТо 6х6":

    Всички са на мнение че нивата не струва. Разбира се че е така. Цената на новата Toyota Land Cruiser започва от около 35 000 евро и стига до 50 000 евро. Нивата- 8 560 евро. На всеки 5 години може да си купуваш Нива. След 20г. ще караш пак нова а не 20 годишен Toyota Land Cruiser .

    Коментиран от #49

  • 47 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор
    ЗА ТЕЗИ ПАРИ Е ИДЕАЛНА
  • 48 бабиленкин

    1 2 Отговор
    браво бееее и тия откриха че има боя металик, имал съм веднъж Нива и със сигурност няма да повторя
  • 49 Име:

    1 3 Отговор

    До коментар #46 от "Пламен Бакърджиев":

    И 20 години няма да си карал и ще си ремонтирал, преживели сме ги нивите знаеме ги. Стига толкова. Предпочитам не 20, а 40 годишен land cruiser.
  • 50 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 2 Отговор
    Тц., тц, тц.....за 40г. никакъв напредък :) Тва само братушките го могат
  • 51 Монго

    0 1 Отговор
    За лов става...
  • 52 ГоЛфАрЧеТо 6х6

    2 2 Отговор
    в няколко бг-сайтове за коли втора употреба да не им казвам имената за да не им правя безплатна реклама има добри тойоти ленд-круизър от 1998-година насам на цена от 7-8хил.до15хил.лева и ако са до 200-250хил.километра си заслужават парите дори и да са със дясна дирекция внос от англия още по-добре защото са по-евтини там няма лед и сняг и смяната на дирекията тук е кам 1500-2000хил.лева но после няма да искате да слизате от нея само веднъж като е качите на тойота.....
  • 53 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор
    руснаците са големи оптимисти.освен държавните институции в русия няма кой друг да си купи нова лада нива доброволно.

    Коментиран от #57

  • 54 Онуфри

    1 2 Отговор
    След 20г. ще си събрал 5/пет/ ниви и нито една няма да е в движение
  • 55 бай Иван

    2 2 Отговор
    Даваш даваш газ и в момента в който тръгнеш да потегляш с нея изгасва защото предавателното отношение не е пресметнато добре!
  • 56 доволен

    2 1 Отговор
    Карам втора Нива вече.Имам над 220 000 км с двете.Колата е с отлични офроад качества.Втората е на 60 хл.км не съм правил нищо по нея.Недостатъци-лошо антикорозионо покритие ,не е за дълъг път,Положителни- ефтина подръжка ,постояно включени 4х4 малко джипове го препоръчват постояно,инжекциона е икономичен.
  • 57 Монго

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Десислава Димитрова":

    Деси /Стояне/, троли си в теми те за Украйна и против Русия. Тука не ти е мястото. Нивата е дървена, да, но там, откъдето мине, малко джипове ще повторят.

    Коментиран от #59

  • 58 дандан

    1 1 Отговор
    Имам принудително над 400 000 км .с "нива",е няма такава евтина "талига".
    Евтини части ,дето след 50 км офроуд сменяш задължително,прав си за дълъг път над 50 км. те боли глава ,рамена и ръце. При постоянно включено 4х4 зимата да не ти казвам какъв "пумпал "е.А за инжекциона - леле мале. Айде колегите дето ги хвалят,че минават от там дето и пеша не може -на бас че ще мина с поне две други марки офроад джипове от същия клас. Единствено ,че е евтина като нова, но това вече го казах.
  • 59 Десислава Димитрова

    3 2 Отговор

    До коментар #57 от "Монго":

    трол,нетрол имам нива и при това нова.бях забравил как тече маслото от уплатненията на нова кола,но си спомних.как се развалят всички системи и агрегати далеч преди 100000 км.коробката или раздатката няма превключване ни на бавни ни на 4 по 4.ти обаче нямаш лада нива и няма как да знаеш тези работи,а че е проходима е вярно ,но не съвсем.първо е много ниска и постоянно се окантарва при по-дълбоки коловози и второ е недостатъчно мощна за големи наклони и меки участъци.тя няма как да се мери с г класата или със силните тойоти въобще,може да бъде конкуренция единствено на слабите шосеини джипчета по отношение на проходимост,но е в пъти по-трошлива и на асвалт е пълна смешка.само да ти кажа че чистачките и са миниатюрни ,огледалата са от старата жигула ,салона също е от преди 89 година и като вдигне 80 се чувстваш точно като в жигула ,нищо че вече има пета скорост.имам и дайхацу фероза от края на 90 те демек с 15 години по-старо от нивата ,но е за предпочитане по всички показатели .и по-здраво и по -конфортно и по-икономично и по-лесно за каране и по-удобно.та това от мен трола .
  • 60 Хрисофор Карамфилов

    2 0 Отговор
    Нямал съм Нива,за лов си карам Витара-къса база,но имам много време прекарано в Ниви,и около Ниви,поне до сега,не ми се е налагало да дърпам Нива,или Нива да ни остави в Балкана,и да не се прибере на собствен ход.Всеки автомобил се разваля,особено,при тежка експлоатация.И сега в момента на двама от групата големите им западни джипове са в сервиз,и ги боли главата.Единия хвърли антифриза и маслото,другият маѝ каре строши,и трябва ли и аз да ги смятам за лоши,огледаѝте се колко много сервизи има около вас,пълни с повредени автомобили,и после разправяѝте за здрави коли.На мои приятел едно затъване с Ленд Роувър ,му костваше,вадене с фадрома и 1800лв отсраняване на щетите.

    Коментиран от #62

  • 61

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бат Ицо":

    Виждал съм катастрофи с Мерцедес G клас и Ленд Ровър Defender, колите не бяха много смачкани, но хората са пострадали тежко, водача на Ровъра беше загинал за съжаление. Поради здравата рама която е чак до предната броня няма по лесно деформираща се зона която да смекчи удара. G класата беше ударила миниван и в него имаше жертви за съжаление, Ровъра беше със някъв бус.
  • 62 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Хрисофор Карамфилов":

    витарата и саморайчето са по-добрия вариант.те са по-здарви макар и стари.ако караш 5 годишна нива и 15 годишна витара,проблемите с витарата са много по-редки.парадокс е, че нивата въпреки, че модела не е мръднал става все по-ненадежна.като ходя при майстори ,те ми препоръчват вместо новите части да търся такива втора ръка ,по-възможност по-стари,щото новите били слаби,пълен майтап!

    Коментиран от #63, #64

  • 63 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Десислава Димитрова":

    Така е! Старите ниви са по-добри, факт!
  • 64 Хрисофор Карамфилов

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Десислава Димитрова":

    Старите Ниви с 1.6 мотора са по добри,на новите до колкото знам,частите ги правят в Турция ,и трябва малко да си маѝстор,ако скоро не си правил реглаж на клапани,направи го,с времето се натягат,и колата прекъсва особено студена,а малко хора се сещат.Витарата е по добре когато я караш и на асвалта ,и е малко по слабо проходима,но по комфортна,и тя иска поддръжка.

    Коментиран от #65, #66

  • 65 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хрисофор Карамфилов":

    аз правих двигателя преди 20000 км ,след като минах през една река ,така че сега ще имам малко време за клапаните :).витарата иска потдръжкa,но нивата ми дори след излизане от сервиз не е напълно ок.явно скоро ще трябва да купувам нещо японско на 10-15 години за подмяна.
  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хрисофор Карамфилов":

    Витарата има нужда от lift kit и по-големи гуми и си е чук...
  • 67 Autohouse Randm

    0 0 Отговор
    do 62
  • 68 CarPro

    0 1 Отговор
    Taz nova niva pak mi izglejda stara niva sas Tunning Nevijdam razlika malko da sa se postarali .