Last news in Fakti

30 Октомври, 2014 09:55, обновена 30 Октомври, 2014 10:00 6 849 59

Най-бързото серийно Audi

  • audi-
  • r8-
  • competition

Ограничена серия с името R8 competition ще бъде една от звездите на щанда на Audi на автосалона в Лос Анджелис, който отваря врати на 21 ноември. От модификацията ще бъдат произведени само 60 екземпляра.



5.2-литровият V10 на R8 competition развива 570 к.с. - колкото и LMX, първото Audi с лазерни фарове. 20-те коня повече от R8 V10 Plus обаче не са единственото предимство на лимитираната серия пред стандартния модел.



Plus ускорява от място до 100 км/ч за 3.3 секунди и развива 317 км/ч, докато competition спринтира за 3.2 сек. и вдига 320, което не е много повече, но го прави най-бързото серийно Audi в историята на марката.



R8 се произвежда от 2007-а и до август тази година са продадени 54 600 бройки, четири пъти повече от "братовчеда" Lamborghini Gallardo. Версията competition може да се смята за лебедовата песен на модела, чиято втора генерация се очаква догодина.



Ето защо от quattro GmbH са се постарали да направят от ограничената серия наистина специален автомобил. Каросерията е буквално окичена с компоненти от въглеродни нишки - преден спойлер, планки в броните, странични въздухозаборници, корпуси на огледалата, заден дифузьор и антикрило. Нови са изпускателната система и черните джанти, зад които се крият керамични дискове и червени спирачни апарати.



При поръчка на R8 competition Audi предоставя практически неограничени възможности за оформяне на интериора. На разположение на клиента са всякакви комбинации между вътрешни и външни цветове, дори и за колелата.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    1 0 Отговор
    А честито!

    Коментиран от #2

  • 2 Име:

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Кфо честито айде да видиме какво време ще даде на nurburgring и тогава ще говориме колко е бързо аудито, да не е да се окаже, че спрямо конкурецията е просто скъпо...

    Коментиран от #6, #9

  • 3 Иван

    3 2 Отговор
    Тез оранжеви мигачи убиват всичко детско в мен. Не очаквайте чудеса на Нюрбургринг. Я слезе под 7:30, я не.

    Коментиран от #4

  • 4 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Това оранжевото не са мигачи, а изискуемите от американското законодателство...,габаритни светлини

    Коментиран от #7

  • 5 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Дошо, как да кажеш нещо лошо сега? И аз не харесвам особено Ауди в последните години, че много подобни като клонинге взеха да ги правят от ВАГ, заедно с Шкода и Сеат, но R8 си е съвсем друго.
    Я да те видя как ли ще коментираш тука ...
  • 6 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    Състезателното R8 LMS Ultra GT3 дава време 7:57,474 на 24,358 км. писта.Като гледам ТТ данните на това са същите,като на LMS,но разликата ще е в теглото.R8 LMS тежи 1250 кг. ,R8 V10 Plus е 1600 кг. ,а това най-вероятно ще са го посвалили до 1400-1500 кг.,може и повече.Естествено и допълнителните аеродинамични елементи ще помогнат.Та може и да направи някоя изненадваща обиколка,кой знае.

    Коментиран от #8

  • 7 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Монго":

    Да е, се там. Отвратителни са.
  • 8 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

    Най-голямата разлика от състезателната кола ще дойде не само от теглото, а и от гумите! Остави я 24,358м (24км а не 24 хиляди км :D ) Шосейните автомобили влизат в класация на 20,600м
    До #3 7:30 е постижимо, но се съмнявам сегашното r8 v10 дава 7:44...
    Относно r8 - не знам, никога не съм го харесвал намирам го за скучен и изобщо не се сещам какъв тип човек би си купил суперкар от Ауди...
  • 9 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    Кво значение има? Там Порше властва, едва ли ще ги бият.

    Коментиран от #10

  • 10 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    100 пъти бих предпочел 911ка вместо това r8, въпреки че на цената на r8 ще вземеш по-слаба 911...

    Коментиран от #11

  • 11 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    R8 e страхотна кола, 911 е легенда.
    За мен и двете
  • 12 mmm

    2 3 Отговор
    Какво "супер", вие на друга планета ли сте живяли, приятели?:) Р8 е издънка, всичките му генерации, биеше го всичко живо аналогово, вкл. по-слаби поршета и по-слаби коли, това е А8 с други ламарини и незначителни разлики по окачване и др, всичко живо го биеше навсякъде, но за сметка на това е също толкова скъпо и вози като лагерница
  • 13 mmm

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "mmm":

    не е никакъв Дошо, а този, който няколко пъти ти каза (и знаеш, че е прав), че ти дори нямаш кола, не си карал нито Ауди, нито Лада, нито ролери, а си карал само пролетни настинки и нямаш понятие от коли, базирайки се само на фенщина към едно БГ сериалче, т.е. доста често възпроизвеждаш на папагален принцип неща, които си намерил в нета (куатрото на Ауди в друга статия), без да знаеш изобщо какво говориш, а наживо не би различил полуоска от дамски сешоар - и знаеш, че съм прав, приятел

    Коментиран от #13, #15, #29

  • 14 mmm

    1 0 Отговор
    долното е до Шмекер, коментарът му беше премахнат заслужено от модератор, явно. До Шмекер, за който явно меродавен признак на супер качество на джип, е репликата на Захари Бахаров "ти кю седмица карАл ли си"
  • 15 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "mmm":

    Имам три плюс служебна.

    Коментиран от #16

  • 16 mmm

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Не, нямаш. Откъде знам ли? ами цял живот се занимавам с коли на доста професионално ниво, с др. думи, как мислиш: дали можеш да заблудиш с нескопосано представление самия режисьор? Виж, приятел, нямам нищо против теб или друг, чета и се забавлявам с българското мислене по тези места, просто се забавлявам. Но не, ти нямаш кола и никога не си разглабял дори миксер - просто ти личи от километри. Няма нищо лошо в това, аз например нищо не разбирам от телевизори, но не давам мнения като крайна инстанция за тях, защото ще започна да говоря пълни глупости. И да, 4х4 на Хонда е върха, Куатро в първите си варианти е недомислица страшна (важи и за Синкро), а БМВ направиха Екс Драйв, копирайки (отново, както им е навик от 1960 насам) от...провери сам къде, а джиповете им направиха изкопирани от Ровър, който бяха купили, дословно копирани - това само като инфо, за други статии и мнения, които четох. Със здраве и хубав ден на всички!

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "mmm":

    Щом сравняваш синхро с куатро значи си много напред с материала. Тука точно си пролича колко си ги "разголобявал".

    Коментиран от #19

  • 18 Megane

    1 0 Отговор
    абе добре си изглежда Аудито все пак - стига сте се карали. То и колко ли от нас ще могат да си го позволят всъщност?
  • 19 mmm

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Megane - разбира се, че изглежда добре и караници не са нужни, всеки си кара, каквото харесва, света е такъв.
    Шмекер, няма да отделяме време за глупости, само две неща искам да те питам:
    - половин час се рови в Гугъл, преди да отговориш, нали?:)
    - цитирай ме къде сравнявах двете, или казах, че са абсолютно еднакви. Не, не опитвай, пак и двамата знаем отговора;) като те съветвам да избягваш бг форуми, там е водопад от глупости

    Коментиран от #23, #24

  • 20 Heinrich

    0 0 Отговор
    не мога да повярвам че Тасев още не е изказал своето компетентно мнение.
  • 21 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор
    монката може да са му спряли нет-а :)
  • 22 Петьо Шайбата

    1 1 Отговор
    Ами да го тестват на Пайкс Пийк ... ако им стиска! Хубавите ламарини не са всичко :D

    Коментиран от #28

  • 23 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "mmm":

    Да обясниш нещо на SHmeker е като да говориш на стена...
    говориш, говориш... ама той си знае само АУДИ и КУАТРО
    А Тасев само БМВ и до там. Не оценяват нищо друго, което е постигнато от който и да е производител.

    Коментиран от #27

  • 24 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "mmm":

    Не, ти си се ровил след като написах последния коментар по темата. А и хронолигически съм писал 15 мин. след твоя особено некомпетентен коментар Дошов?
  • 25 CarPro

    0 0 Отговор
    Audi veliki ako vidite takava kola najivo shte razberete no vie si gi gledate na kartinki i pishete prostotii
  • 26 Shmeker

    0 0 Отговор
    Да така е. На живо е много красива, поне външно. Толкова агресия и изящество в едно, просто на живо човек си дава сметка какво представлява. Вътре си е в стила на останалите аудита. Не е нещо изненадващо поне.
  • 27 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "drdrdr":

    Не е вярно. Аз харесвам доста други марки. БМВ например.
    Обаче тука си говорим основно за Ауди, а Дошо със своите 1001 ника я прави все едно не е марка.
  • 28 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Петьо Шайбата":

    Когато Ауди са правили рекорди на Пайкс Пийк може и да не си бил роден,човек.Участват от 1982 до 1987 г.През 1985 г. единствената жена печелила ралита във ВРЦ,Мишел Мутон, сваля времето за изкачване под 12 мин. с Ауди Спорт Куатро.През 1987 г. Валтер Рьол пада под 11 мин. пак с Ауди Куатро С1-10,47.Едва през 2011 Нобухиро Тажима сваля под 10 мин. времето.Тъй че и там са печелили Ауди.
    На mmm ще кажа,че Ауди Р8 си е много добра спортна машина.Потвърждава го факта,че състезателното Р8 ЛМС ултра се представя повече от добре в ГТ сериите на ФИА,вече няколко години.Миналата година станаха шампиони,тази година също са на път да спечелят.Победиха в 24 часовите състезания на Спа и на Нюрбургринг,в конкуренцията на Бентли,Астон Мартин,Нисан ГТР,Ферари,Порше,Макларън,Ламбогини.Няма как от кола,която уж не става за супер кар да се направи състезателна машина способна да побеждава най-добрите.Не казвам,че Р8 е върха на сладоледа,и наистина не е,но е достатъчно добра,за да е поне равна с останалите.Пък и продадените 54000 коли от модела Р8,макар и на по-висока цена спрямо Нисан ГТР го потвърждават.
    Такива ми ти работи за Ауди Р8.

    Коментиран от #30, #31

  • 29 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "mmm":

    И между другото Ауди Р8 ЛМС се състезава в ГТ сериите само на задно предаване,както и всички останали коли.Какво ли щеше да е ако беше разрешено 4х4?

    Коментиран от #33

  • 30 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "ярослав станчев":

    Началната цена на R8 струва с 15 000 долара повече от началната цена на Нисан GTR. Но и дума не става за сравнение нисана е много по-бърз. Началната цена на Nismo GTR пък струва $150 000 което е $45 000 повече от началната цена на R8. То няма 911ка, която да е по-бърза от него, а едва ли скоро ще дочакаме серийно ауди да го бие на нурбургринг. Макар и да има задна седалка за разлика от аудито, нисана е много по-спортно ориентиран като възможности и каране.
    По-добре изобщо да не го започваме тоя спор няма никакъв смисъл....

    Коментиран от #38

  • 31 drdrdr

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "ярослав станчев":

    То и Мерцедес са добри във Ф1, ама спортните им модели не са толкова спортни

    Коментиран от #32, #35

  • 32 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "drdrdr":

    Mercedes могат да са добри навсякъде. Имат потенциал, а за това какви са си зависи от визията и стратегията на шефовете - които са отдавна за пенсия
  • 33 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "ярослав станчев":

    Щяха да пишат Quattro с големи букви :D
  • 34 PIRANHA

    1 2 Отговор
    То добре, че куатрото е пълно копие на 4х4 системата AWD на субару, което незнайно защо ли се произвежда 10 години преди да бъде "измислено" куатрото на Ауди... и да всички тестове между двете 4х4 системи показват на практика, че различното между двете е наименованието на двете... евала на ауди изкопираха целия свят, за да не фалират !

    Коментиран от #36, #39

  • 35 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "drdrdr":

    Не знам кое не му толкова спортното на Mercedes-Benz SLS AMG,ама щом казваш,значи не е спортен.Давам го за пример,защото точно с този модел МБ участва в ГТ сериите.И също не се представя никак лошо.
    То по тази логика и Галардо,Макларън МП4-12,Бентли Континентал ГТ,Корвет З 06,Порше ГТ3,Астон Мартин Вантидж В12,Ферари 458 Италия също не са спортни,защото и те участват в шампионата.

    Коментиран от #37

  • 36 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "PIRANHA":

    Да на пръв поглед изглеждат еднакви, но начина им на работа е различен. При субару имаш постоянно подаване на мощност към 4те колела което е в зависимост и варира в съотношение. Докато при повечето по-разпространени куатро системи имаш главно предно предаване и когато е необходимо мощност се прехвърля към задните колела посредством abs датчици който следят за буксуване на колелата. Освен това куатро системата е по-тежка. Много голяма разлика в поведението на автомобила идва от това че в ауди куатро моторите са редови или v-образни, което води до там че двигателя е монтиран доста високо и напред в коша и оттам баланса на колата се изменя значително. Сравнено със боксера на субару, който е по-къс като дължина от редовите и v-образните мотори е много по-назад и значително по-ниско разположен в коша - оттам получаваш доста по-балансирано шаси. Много голяма разлика има в страничното накланяне на автомобила в завои, като боксерния мотор позволява използването на по-меко и комфортно окачване без това да води до по-голямо странично накланяне от това на автомобил с редови или v-образен мотор.
    При повечето куатро системи разпределението е 90/10 до момента в който не е засечено боксуване.
    При субарутата с ръчни скорости е 50/50 като в зависимост от централния диф се изменя.

    Коментиран от #40

  • 37 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "ярослав станчев":

    Имах предвид, че в повечето случаи от прословутото немско трио БМВ и АУДИ се справят уж по-добре с спортните задачи.
    Mercedes SLS AMG Black Series 7:26.40 Watch Onboard ’14
    Mercedes SLS AMG GT 7:30.00 Onboard N/A ’12
    Смятам, че ако си държат на името трябва да изкарат нещо малко "по-така" като резултат. Иначе в ГТ сериите нека са си бързи.
    Идеята ми беше, че дори някой производител да не се е доказал в моторните спортове като друг, не му пречи да прави спортни коли за "масовия" пазар. Обратното също е в сила. Дори да си много добър в моторните спортове, не означава, че ще направиш най-доброто за шосето.
  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Име:":

    Да ве дай и аз да си взема ГТР. Ама дай да покарам малко твоя да видя дали е толкоз добър
  • 39 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "PIRANHA":

    Ауди куатро ползват торсен, който е доста скъп за бюджетна кола като субару
  • 40 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    Не, човек сериозно стига писа глупости!!!!!!!!
    Куатрото подава на 4-те колела и е по.добре замислено от системите на субару, защото слагат торсен вместо муфи. Единствено Ауди ТТ и А3 е основно на предно, щото е с халдекс и дори принякои модели действа до достигане на 30 км/ч след което изключва задния мост за да пести гориво. Включва задния мост при необходимост

    Коментиран от #41, #43

  • 41 PIRANHA

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Мене ми е интересно само, защо като Куатрото е по-добро XDrive го бие на заледена и заснежена писта с около 3 секунди време ???
  • 42 Shmeker

    1 0 Отговор
    Колкото до страничното накланяне ауди имат по-добро окачване - многораменно. Това компенсира накланянето и избягват капризния боксер.

    Колкото до колите, които са 4х4, а основно се подава момент на предни гуми това са повечето коли 4х4, дори и паркетниците- за това им викат така
  • 43 PIRANHA

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Двигателите и на двете са еднакви кубатури, куатрото е по-доброто 4х4 според теб и все пак БМВ-то му дърпа времето? Кое помага на БМВ-то ? Изгледайте целия клип!
    http://www.youtube.com/watch?v=FzoSG0TJF2M

    Коментиран от #45

  • 44 Shmeker

    0 0 Отговор
    Новия хдрайв е по-добър от старо куатро. Но старото куатроме по здраво и непретенциозно - всичко е механика, хдрайв се управлява от комп. и е със съединители които се износват
  • 45 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "PIRANHA":

    Ако са с еднакви гуми Хдрайв има предимство щото това ауди разпределя 50:50 момента предна-задна ос, а хдрайв праща 40:60.
    При спортните модификации и модели куатрото също праща повече назад, но и там има съединители макар пак да ползват торсена

    Коментиран от #46, #47

  • 46 mmm

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Шмекер, обясни ни какво е "торсен" и как работят съединителите при 4х4, принципно. И после ни обясни, как Субару е бюджетна кола, като е скъпа по цял свят. В смисъл, средното Субару е доооооста по-така от средното Ауди във всичко, дори стелките са му доста по-скъпи.
    И накрая ни обясни каква е системата на Субару, а после аз ще ти я обясня, със снимки (реални) ако искаш. Накрая спомени, просто загатни, какви са трите ти коли:))) А за финал ни просветли как на 16 си изкарал вече книжка, че се чудим тук:)
    И не е Дошо, би трябвало да направиш огромната разлика по стила на писане, дори и на 16. Слушаме те:)

    Коментиран от #49, #50

  • 47 guBaHeTo

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Ти изгледа ли клипа ? И ауди-то и Бмв-то са в еднакви години на производство, да има разминаване с година максимум, няма с какво системата на ауди да е толкова стара нали е "най-добрата" ?

    Коментиран от #48

  • 48 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "guBaHeTo":

    Най-добра е щото щото не ти бърка в джоба, а в същото време постига топ-резултати. Най-модерното куатро се монтира при спортните аудита - тва го писах вече, а в това ауди е от по-старо поколение, но е необслужваемо - т.е. не се налага да му сменяш нищо.
  • 49 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "mmm":

    Аудитата са по-скъпи. От качеството на ламарината, дифове, до качеството на салона. 30 годишни аудита има в перфектно състояние, а субару на 30 е вече само в музей.
    Относно торсен, съединители и т.н. - в нета има гигабайти инфо, чичо ти гугъл ще те информира. Аз сега няма да си хабя клавиатурата.

    Коментиран от #52

  • 50 гост 1

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "mmm":

    Кое Събару е по -скъпо от Ауди ...и кои стелки са по-скъпи .... не разбрах !!! На моето Ауди А8 стелките ( ГУМЕНИТЕ ) са на цена от 285 лв. може да провериш във всеки ''АВТО ХИТ '' ....та въпросът ми е, кажи къде да погледна та да видя тези.... "по-скъпи" стелки на Субару защото много ми е чудно ? :)

    Коментиран от #51

  • 51 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "гост 1":

    В Порше сигурно ще са400 лв
  • 52 гост 1

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    ''Шмекер"... за всеки влак си има пътници, тези които се возят с 350 км. като в лодка на комфорт и уют в едно френско TGV им харесва.... и тези които нямат тези средства и се возят на пътническият София-Бургас ту-туф...ту-туф...ту..туууу... и те ще те уверяват до последна капка кръв като партизаните от бригада "Чавдар" колко е хубав старият комунистически влак-"ЧАЙКА" вътре с...РСВ-то и с вкусните му и овкусени с тоалетна хартия кюфтенца....!!!
    Слушай ,всяка кола която се прави и се произвежда е защото на някой му харесва и я купува.... ти харесваш AUDI и си направил чудесен избор ,това и за мен е най- уравновесеният автомобил с наблегнали в качеството на материалите и изработката, дизайна и комфорта, маниаци до в най-малките детайли и знаещи чудесно как да погалят егото на своите фенове и клиенти.... ! Сигурно не е отличник.... но, пък и аз не харесвам зубрачите.... някак си изкуствени са, затова определям едно Ауди като уравновисено и дори със своите + и - , така че, не се вживявай и нерви толкова ! Хайде със здраве и браво за изборът ти ....не случайно Германските Канцлери се возят на Ауди ,....и не случайно бандитският контингент ползува "S"-ки и "RS"-ки за да си вършат работата... !!!

    Коментиран от #53

  • 53 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "гост 1":

    Просто има двама-трима дето пишат глупости и сивярват, а има и някои кпито им вярват.
  • 54 титов

    0 2 Отговор
    Така е пич, тука не са важни джи-джи биджи и ала-бала опцийте в една кола а основно, най-важно и преди всичко.... ДААА НЕЕЕ СЕЕЕ ЧУУУПППИИИ !!!...че, нямаааа шумааа ! В такава ситуация и в тези условия на кой какво ,защо и имали смисъл да се спори и на някой нещо да се обяснява. Тука нещата се осмислят така, няма по-хубаво от едно колело ...евтина поддръжка, рядко се чупи, опростено...няма бензин, скъпи части,масла,акумулатори, сервизи, майстори ,настройки, данъци, граждански и т.н. свят да ти се завие от.... зяр значи!
    И това комфорт,... приятно,... удоволствие,... самочувствие,... густо,... кеф,...емоция...и нормално е нещо да се повреди и да трябва да се подмени, защото всичко се чупи, няма нещо вечно... такива приказки тука НЯМА да прочетете !!! Така че, писачите... абе по-еваш еваш с нервите бе...! Ай със здраве колеги.

    Коментиран от #56, #57

  • 55 PONGO

    1 3 Отговор
    Кой би си купи Р8 вместо Гаярдо ? Някой изключително тъп !
  • 56 Vasik Atanasova

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "титов":

    СЕЛЯНИН С КОЛЕЛО
  • 57 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "титов":

    НЕ СЛУЧАЙНО ДЖЕЙСЪН СТЕТЪМ ИМА ДВЕ R8 А И АПТЕКАРА МАРЕШКИ СЪЩО
    ТОВА СА ИМ ЛЮБИМИТЕ КОЛИ
  • 58 Shmeker

    0 0 Отговор
    Интересно що не им бяха любими GTR-ите. Много ми е интересно защо, понеже се сещате, че GTR-а е много добра

    Коментиран от #59

  • 59 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Shmeker":

    Жестоко смешен си. Ама нищо де айде нека не е добър, пък да видим кога ауди ще го стигнат с тоя измислен супер кар дето първия му вариант с v8 мотор, е по-бавен от импреза пък да не говорим за GTR-и...