От Ford разсекретиха първите снимки и информация за новото поколение на най-наточения Mustang. Автомобилът е разработен съвместно с Shelby American и по думи на нейни представители е най-мощният двигател с атмосферно пълнене, монтиран някога на автомобил с марката Ford.
Купето е оборудвано с 5.2-литров атмосферен осемцилиндров V-образен двигател с мощността над 500 конски сили. Максималният му въртящ момент надхвърля 542 Нм. На този етап от компанията не разкриват точните показатели на мощността и пиковия момент на колата, обозначена като Ford Mustang Shelby GT350.
Мощният атмосферен агрегат на Shelby GT350 работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия. В стандартното оборудване влиза и диференциал с повишено триене. Той е дело на компанията Torsen и се монтира на задния мост. Колата разполага и с иновативно адаптивно окачване Magneride.
Освен в променената външност разликите спрямо стандартния Mustang се откриват и в разширената предна колея. Спирачните механизми са шестбутални Brembo и притискат 394-милиметрови дискове отпред и 380-милиметрови - отзад. Гумите Michelin Pilot Super Sport са специално разработени за този автомобил.
Наточеният Mustang се отличава още по ефектния алуминиев преден капак, характеризиращ се с големи вентилационни отвори, както и с далеч по-агресивната радиаторна решетка от въглеродни нишки. Предният сплитер и задният дифузьор също са различни. Джантите са 19-цолови с широчина 10.5 и 11 инча, съответно отпред и отзад.
Водачът на Mustang Shelby GT350 може да избира измежду пет режима на работа на автомобила, които променят настройките на системата за стабилизиране, ABS-а, усилието на волана, отклика на педала за газта, както и твърдостта на окачването. Като опция е наличен и спортен пакет Track Pack, включващ допълнителна система за охлаждане на маслото.
В салона са монтирани спортни седалки Recaro, а хромираните елементи са премахнати. Целта е да се минимизират отблясъците от слънчевата светлина. В опционалното оборудване влизат още двузонален климатроник, кожен салон с ел. регулировки и аудиосистема Shaker с мултимедиен комплекс MyTouch.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицо
Коментиран от #3, #10
09:24 18.11.2014
2 Гост12
09:25 18.11.2014
3 Shmeker
До коментар #1 от "Ицо":
Да ама като отидеш на бензиностанцията и кажеш - до горе ти се завива свят колко е изгорила последните км.Коментиран от #7, #8, #17
09:26 18.11.2014
4 Някой си там
09:35 18.11.2014
5 mechka
Коментиран от #6
10:07 18.11.2014
6 gost
До коментар #5 от "mechka":
това не е фокуса или фиестата произвеждани в ГерманияКоментиран от #9
10:14 18.11.2014
7 гост
До коментар #3 от "Shmeker":
като отидеш с е39-та на газостанцията със сигурност плащаш по малко10:15 18.11.2014
8 Бате Цецо
До коментар #3 от "Shmeker":
Ти собственика не го мисли колко ще плати на бензиностанцията щом е имал пари да си купи този Мустанг от магазина. Да му мислея българските гъзари дето ще си го купят нов внос на 10 - 15 години и да пресмятат разхода или какви да са изпарителите на газовата, че да го захранят.10:30 18.11.2014
9 mechka
До коментар #6 от "gost":
съгласен съм , но факта, че е форд ме подтиска много ... предпочитам 911 , което е символ на качество нищо, че е 3.8 :)10:49 18.11.2014
10 rado
До коментар #1 от "Ицо":
колата е супер11:18 18.11.2014
11 Vasik Atanasova
КОЙТО Е ПРИЯТЕН ЗА СЛУШАНЕ
11:32 18.11.2014
12 самоселянитекаратмустангБМВеномередно
12:23 18.11.2014
13 Никой
12:48 18.11.2014
14 Елементарно и задраво
12:56 18.11.2014
15 Към No12
13:49 18.11.2014
16 Мустанга
14:29 18.11.2014
17 Мустанга
До коментар #3 от "Shmeker":
Това не е кола за всеки......14:31 18.11.2014
18 abv
16:45 18.11.2014
19 Japoneze
На това му викам кола да покараш ,ей тъй за кеф!
Американска класика!Браво, че ми списна от германски хай-тек и е турбомелки по 1-1.6 литра!
20:48 18.11.2014
20 John Gottin
23:22 18.11.2014
21 Henry
http://www.youtube.com/watch?v=SZOmL1TLkME
00:14 19.11.2014
22 Име:
02:24 19.11.2014
23 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
14:14 19.11.2014
24 PlimP
17:34 19.11.2014
25 Кобрата
20:15 19.11.2014
26 чирак
21:28 19.11.2014