18 Ноември, 2014 09:09 23 103 26

Ето го най-мощния атмосферен Mustang

  • ford-
  • mustang-
  • shelby-
  • gt350

От Ford разсекретиха първите снимки и информация за новото поколение на най-наточения Mustang. Автомобилът е разработен съвместно с Shelby American и по думи на нейни представители е най-мощният двигател с атмосферно пълнене, монтиран някога на автомобил с марката Ford.

Купето е оборудвано с 5.2-литров атмосферен осемцилиндров V-образен двигател с мощността над 500 конски сили. Максималният му въртящ момент надхвърля 542 Нм. На този етап от компанията не разкриват точните показатели на мощността и пиковия момент на колата, обозначена като Ford Mustang Shelby GT350.

Мощният атмосферен агрегат на Shelby GT350 работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия. В стандартното оборудване влиза и диференциал с повишено триене. Той е дело на компанията Torsen и се монтира на задния мост. Колата разполага и с иновативно адаптивно окачване Magneride.

Освен в променената външност разликите спрямо стандартния Mustang се откриват и в разширената предна колея. Спирачните механизми са шестбутални Brembo и притискат 394-милиметрови дискове отпред и 380-милиметрови - отзад. Гумите Michelin Pilot Super Sport са специално разработени за този автомобил.

Наточеният Mustang се отличава още по ефектния алуминиев преден капак, характеризиращ се с големи вентилационни отвори, както и с далеч по-агресивната радиаторна решетка от въглеродни нишки. Предният сплитер и задният дифузьор също са различни. Джантите са 19-цолови с широчина 10.5 и 11 инча, съответно отпред и отзад.

Водачът на Mustang Shelby GT350 може да избира измежду пет режима на работа на автомобила, които променят настройките на системата за стабилизиране, ABS-а, усилието на волана, отклика на педала за газта, както и твърдостта на окачването. Като опция е наличен и спортен пакет Track Pack, включващ допълнителна система за охлаждане на маслото.

В салона са монтирани спортни седалки Recaro, а хромираните елементи са премахнати. Целта е да се минимизират отблясъците от слънчевата светлина. В опционалното оборудване влизат още двузонален климатроник, кожен салон с ел. регулировки и аудиосистема Shaker с мултимедиен комплекс MyTouch.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    2 1 Отговор
    .аси манията. Няма мерцеси, няма бмв-та, няма турбо, няма електромотори. Това е истината. Красота.

    Коментиран от #3, #10

  • 2 Гост12

    1 1 Отговор
    Много мускули. :)
  • 3 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    Да ама като отидеш на бензиностанцията и кажеш - до горе ти се завива свят колко е изгорила последните км.

    Коментиран от #7, #8, #17

  • 4 Някой си там

    4 1 Отговор
    Тоя дето ще си купи тоя автомобил или който и да е американски осмак, много слабо го вълнува колко бензин е изяла колата. Това са хора наясно с разхода на тези коли и с удоволствието, което носи шофирането им.
  • 5 mechka

    0 4 Отговор
    излежда уникално, но като се сетя, че е форд и до там приключва всичко ...

    Коментиран от #6

  • 6 gost

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "mechka":

    това не е фокуса или фиестата произвеждани в Германия

    Коментиран от #9

  • 7 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    като отидеш с е39-та на газостанцията със сигурност плащаш по малко
  • 8 Бате Цецо

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    Ти собственика не го мисли колко ще плати на бензиностанцията щом е имал пари да си купи този Мустанг от магазина. Да му мислея българските гъзари дето ще си го купят нов внос на 10 - 15 години и да пресмятат разхода или какви да са изпарителите на газовата, че да го захранят.
  • 9 mechka

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "gost":

    съгласен съм , но факта, че е форд ме подтиска много ... предпочитам 911 , което е символ на качество нищо, че е 3.8 :)
  • 10 rado

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    колата е супер
  • 11 Vasik Atanasova

    6 1 Отговор
    ДОБРА Е РАДИО НЕ ТИ ТРЯБВА ИМА БРУТАЛЕН ЗВУК ОТ ДВИГАТЕЛЯ
    КОЙТО Е ПРИЯТЕН ЗА СЛУШАНЕ
  • 12 самоселянитекаратмустангБМВеномередно

    0 2 Отговор
    Още ли е със задно зависимо окачване и пак ли скърца като каруца отвсякъде?
  • 13 Никой

    0 0 Отговор
    E това са американците. 5.0 литров атмосферен двигател с 500к.с. F*ck the fuel economy! Радват
  • 14 Елементарно и задраво

    3 0 Отговор
    Няма по надежден и евтин за поддръжка двигател от атмосферния. Ако се върнете назад във времето ще видите колко поколения коли независимо от марката се движат по улиците карани почти до състояние на разпадане. Американците определено знаят как се правят тези мотори още от времето на 60 и 70те години. И за какво ми е някой нов наблъскан с електрони системи и датчици почти пластмасов автомобил който ще ми пести 2-3л на 100 гориво и ще се моля да не ми светне някоя лампа на таблото та да ми отрежат главата в сервиза.
  • 15 Към No12

    0 0 Отговор
    Вече не...
  • 16 Мустанга

    0 0 Отговор
    Тоя не скърца като предишния. Снетърпение го чакам ,5.0л-426 коня.,8 целинвровия.Ще го пускат в Европа от 2015г.с един 310 коня ,но тоя не става.Само големия дзвер.
  • 17 Мустанга

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    Това не е кола за всеки......
  • 18 abv

    2 0 Отговор
    Страхотно чудовище.Отпред има линии подобни на S-max.Добре ,че е осем цилиндров.Звука на този двигател е ненадминат.Не е за наште пътища определено.За белите държави е супер.
  • 19 Japoneze

    1 0 Отговор
    Да,звука е като "Тръбите на Ейрихон"-цепи небесата! Magnetride ,Torsen ,Track Pack ,V8, 6цил. Брембо,394мм спирачни дискове-малееееииии!
    На това му викам кола да покараш ,ей тъй за кеф!
    Американска класика!Браво, че ми списна от германски хай-тек и е турбомелки по 1-1.6 литра!
  • 20 John Gottin

    1 0 Отговор
    Форд е много, ама много корава марка. Сменил съм две поколения Мондео, старото от 99та още върви за работно а е на 380 000 км и върви с масло 5W40 и не пуши. А тва е истински Американски Форд - една бъдеща класика.
  • 21 Henry

    1 0 Отговор
    FORD GT e най-здравата и мъжка пистова кола за пътищата. В дисциплината 0-200мили-0 само той не се счупи (Вайпъра гръмна гарнитура на главата, Корвета изпуши, Ламбото бавно) и им спра гащите на другите магистрални пудри. ТОТАЛЕН ИЗРОД с най-издръжливия мотор и структура на купето!
    http://www.youtube.com/watch?v=SZOmL1TLkME
  • 22 Име:

    1 0 Отговор
    Само на мен ли ми харесва повече дизайна на предишния?
  • 23 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 0 Отговор
    Красота и мощ ! Това е истински мъжки автомобил !
  • 24 PlimP

    0 0 Отговор
    Dodge Charger SRT Hellcat
  • 25 Кобрата

    0 0 Отговор
    Ford Shelby, кола за ценители
  • 26 чирак

    0 2 Отговор
    Форд и ром зиме не работят