Тунинг ателието Galpin Auto Sports (GAS), известно с телевизионното предаване Pimp my Ride, представи една специална версия на новото поколение Ford Mustang. Автомобилът, който създателите му наричат "Новият крал на Muscle car-ите", получава името Rocket. Дизайнът и по-конкретно външното оформление на купето са дело на бившия дизайнер на Aston Martin и основател на компанията Fisker Хенрик Фискер.
Самият Фискер казва, че при проектирането на екстериора на GAS Rocket е използвал стилистични елементи от т.нар. Muscle car-и от 70-те години на миналия век. Новата радиаторна решетка и предната броня пък имат за цел да придадат на колата повече агресивност и визуално да я удължат. Освен това се появяват въздухозаборници на предния капак и на задните калници.
Предният сплитер е с увеличен размер, а в задната броня са интегрирани два сдвоени ауспухни накрайника. Със създаването на олекотените екстериорни панели се занимава компанията Metalfrafters, като всеки един детайл е изработен ръчно. На доработка е подложен и петлитровият атмосферен V8 агрегат. Стандартният такъв е с мощност 525 конски сили, но след тунинг интервенцията той достига до умопомрачаващите 725 коня.
Освен това колата получава регулируемо окачване, спирачни механизми Brembo и ефектни 21-цолови джанти ADV.1. Салонът на Rocket е изцяло претапициран с яркочервена кожа, а стандартните седалки са заменени със спортни на фирмата Recaro. Някои от алуминиевите декорации пък са заменени с карбонови. Арматурното табло е осветено в зелено и синьо.
Производството на Galpin Rocket ще започне през декември тази година, а първите екземпляри ще бъдат доставени на клиентите през януари 2015-а. По предварителни данни цената на един такъв Mustang ще е около $150 000, като тя ще варира според оборудването. Производителят има намерение да произвежда по 100 екземпляра годишно.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
АМЕРИКАНСКИ МУСКУЛ
13:07 22.11.2014
2 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
13:21 22.11.2014
3 Владислав Димитров
Коментиран от #4
14:01 22.11.2014
4 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
До коментар #3 от "Владислав Димитров":
Абсолютно съгласен, аз смятам че само п...л може да сложи автоматична трансмисия на такъв мощен звяр !14:35 22.11.2014
5 г-н Дошо
15:31 22.11.2014
6 някой си
абе какви мерцедеси какви гиганти те гонят ве комплексар, когато мустанг се подвизаваше по американските и в по голямата част от световните пътища никой от тези географски ширини не е знаел какво е това мерцедес и има той почва у нас, това че ти си пристрастен в нелошата но обикновена марка мерцедес си е твой проблем не налагай тъпото си мнение на другите.... и е точно обратното никой не иска да прилича на мерцедес, всеки гони нещо различно, по-добро за да изпъкне и да се наложи
Коментиран от #7
17:24 22.11.2014
7 Гост
До коментар #6 от "някой си":
Защо се връзваш на този с многото никове като Камора, пуетро, ВИП АМГ...И твоето мнение обаче за Мерцедес е доста крайно. Мустанг-а ми е един от любимците ми, но да кажеш, че когато са го карали никой не е чувал за Мерцедес, е доста налудничаво! Първия автомобил в света е именно на Мерцедес, а когато са печелили автомобилните състезания по света, Мустанг не е съществувал. А и Форд освен с Мустанг и GT, друго за хвалене нямат, докато Мерцедес прави доста премиум и спортни модели от световна класа.
Коментиран от #8
18:12 22.11.2014
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 куче
Коментиран от #12
18:42 22.11.2014
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 mediator37
Световни лидери сред пикапите са Форд. Форд държат рекорда за най-продаван пикап и световния рекорд за най-голяма товароносимост на пикап. Това, че ние в БГ нямаме тръпка към този тип МПС-та, си е за наша сметка.
Мерцедес например не произвеждат пикапи, нито трактори, като Форд.
А през ВСВ, Хитлер е разчитал на камионите доставени от Форд.
19:56 22.11.2014
12 Гост
До коментар #9 от "куче":
Че напоследък Мерцедес нямат дизайн е вярно, но имат такива култови модели като SLR и SLS, че правят изказването ти доста тъпо. Пък когато преди почти 15 години S 600 беше с 500 к.с, само Ферари и Ламборджини имаха повече от него.20:02 22.11.2014
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 задно предаване
Коментиран от #16
08:35 23.11.2014
15 некой
08:44 23.11.2014
16 Гост
До коментар #14 от "задно предаване":
Какъв Макларън те гони, като двигателя и всичко без дизайна си е на Мерцедес?А сега ми кажи кои фирми произвеждащи серийни автомобили имаха през 2002г. двигател 500 к.с. и 800 Nm въртящ момент, а през 2003г. имаха двигател с 612 к.с. и 1000 Nm въртящ момент?
Хайде преди да пишете простотии, поне се ограмотете технически!!!
12:13 23.11.2014
17 Никой
Коментиран от #18
13:16 23.11.2014
18 Shmeker
До коментар #17 от "Никой":
Да прав си. Мерцедес трябва да се сравнява с Линкълн и Кадилак. Това е премиума на американците.08:17 24.11.2014
19 Стоян Стоянов
11:38 25.11.2014