22 Ноември, 2014 10:26 13 599 19

Новият крал на Muscle car-ите

  • muscle car-
  • galpin auto sports-
  • ford mustang-
  • тунинг-
  • rocket-
  • fisker
Тунинг ателието Galpin Auto Sports (GAS), известно с телевизионното предаване Pimp my Ride, представи една специална версия на новото поколение Ford Mustang. Автомобилът, който създателите му наричат "Новият крал на Muscle car-ите", получава името Rocket. Дизайнът и по-конкретно външното оформление на купето са дело на бившия дизайнер на Aston Martin и основател на компанията Fisker Хенрик Фискер.
Самият Фискер казва, че при проектирането на екстериора на GAS Rocket е използвал стилистични елементи от т.нар. Muscle car-и от 70-те години на миналия век. Новата радиаторна решетка и предната броня пък имат за цел да придадат на колата повече агресивност и визуално да я удължат. Освен това се появяват въздухозаборници на предния капак и на задните калници.
Предният сплитер е с увеличен размер, а в задната броня са интегрирани два сдвоени ауспухни накрайника. Със създаването на олекотените екстериорни панели се занимава компанията Metalfrafters, като всеки един детайл е изработен ръчно. На доработка е подложен и петлитровият атмосферен V8 агрегат. Стандартният такъв е с мощност 525 конски сили, но след тунинг интервенцията той достига до умопомрачаващите 725 коня.
Освен това колата получава регулируемо окачване, спирачни механизми Brembo и ефектни 21-цолови джанти ADV.1. Салонът на Rocket е изцяло претапициран с яркочервена кожа, а стандартните седалки са заменени със спортни на фирмата Recaro. Някои от алуминиевите декорации пък са заменени с карбонови. Арматурното табло е осветено в зелено и синьо.
Производството на Galpin Rocket ще започне през декември тази година, а първите екземпляри ще бъдат доставени на клиентите през януари 2015-а. По предварителни данни цената на един такъв Mustang ще е около $150 000, като тя ще варира според оборудването. Производителят има намерение да произвежда по 100 екземпляра годишно.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор
    ДОСТА Е ЯК
    АМЕРИКАНСКИ МУСКУЛ
  • 2 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    6 1 Отговор
    Рррррррррррррррррр....ЗВЯР ! С ей тва прегазвам наведнъж5 баварски каруци
  • 3 Владислав Димитров

    5 0 Отговор
    V8, задно, ръчни скорости, по-хубаво от това няма..!

    Коментиран от #4

  • 4 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Владислав Димитров":

    Абсолютно съгласен, аз смятам че само п...л може да сложи автоматична трансмисия на такъв мощен звяр !
  • 5 г-н Дошо

    0 3 Отговор
    vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz caria na patia
  • 6 някой си

    2 0 Отговор
    до пуерто еди какво си гранде:
    абе какви мерцедеси какви гиганти те гонят ве комплексар, когато мустанг се подвизаваше по американските и в по голямата част от световните пътища никой от тези географски ширини не е знаел какво е това мерцедес и има той почва у нас, това че ти си пристрастен в нелошата но обикновена марка мерцедес си е твой проблем не налагай тъпото си мнение на другите.... и е точно обратното никой не иска да прилича на мерцедес, всеки гони нещо различно, по-добро за да изпъкне и да се наложи

    Коментиран от #7

  • 7 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "някой си":

    Защо се връзваш на този с многото никове като Камора, пуетро, ВИП АМГ...
    И твоето мнение обаче за Мерцедес е доста крайно. Мустанг-а ми е един от любимците ми, но да кажеш, че когато са го карали никой не е чувал за Мерцедес, е доста налудничаво! Първия автомобил в света е именно на Мерцедес, а когато са печелили автомобилните състезания по света, Мустанг не е съществувал. А и Форд освен с Мустанг и GT, друго за хвалене нямат, докато Мерцедес прави доста премиум и спортни модели от световна класа.

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 куче

    0 0 Отговор
    мерцедес са нямали култови модели като мустанг, шевролет чевил, додж, корвет и т.н.мерцедесе произвеждаха смешни глупаво изглеждащи и проектирани коли, грозотии,конски глави, пури, 123 и 124, мъката на дизайнера изходени от липсата на всякаква мисъл.върха на некадърноста.Италианците имат върхов дизай, немците копираха, като наеха дизайнерите им.а бмв е просто смях пред мустан от 60-те.

    Коментиран от #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 mediator37

    0 0 Отговор
    Форд имат за хвалене много неща, но са други.
    Световни лидери сред пикапите са Форд. Форд държат рекорда за най-продаван пикап и световния рекорд за най-голяма товароносимост на пикап. Това, че ние в БГ нямаме тръпка към този тип МПС-та, си е за наша сметка.
    Мерцедес например не произвеждат пикапи, нито трактори, като Форд.
    А през ВСВ, Хитлер е разчитал на камионите доставени от Форд.
  • 12 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "куче":

    Че напоследък Мерцедес нямат дизайн е вярно, но имат такива култови модели като SLR и SLS, че правят изказването ти доста тъпо. Пък когато преди почти 15 години S 600 беше с 500 к.с, само Ферари и Ламборджини имаха повече от него.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 задно предаване

    0 1 Отговор
    ДА, така е SLR и SLS са образец, спор няма, но там ги отвориха МАКЛАРЪН, иначе си бяха SL!През 60-те нямаха нищо, смо оня с вратите криал, смешния.A за 500к.с. не говори, много фирми имат модели с по-добри характеристики, не само конски сили.Масовите мерцове са до 150к.с.

    Коментиран от #16

  • 15 некой

    0 0 Отговор
    Като го наредят на голямата битка с ламбо, ферари, ГТР, порше и ще е последен.
  • 16 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "задно предаване":

    Какъв Макларън те гони, като двигателя и всичко без дизайна си е на Мерцедес?
    А сега ми кажи кои фирми произвеждащи серийни автомобили имаха през 2002г. двигател 500 к.с. и 800 Nm въртящ момент, а през 2003г. имаха двигател с 612 к.с. и 1000 Nm въртящ момент?
    Хайде преди да пишете простотии, поне се ограмотете технически!!!
  • 17 Никой

    0 0 Отговор
    Не мога да проумея, че има хора, които сравняват Мерцедес с Форд, две напълно различни компании. Мустанга си е фукнящина, груба сила, красота и достъпност и страшно ми харесва заради това. Мерцедесите от друга страна са комфорт, престиж, управление, баланс, а при амг-тата и скорост и бруталност. Два различни вида коли, които имат различни плюсове и минуси. Разбира се, една S класа АМГ е много повече кола от едно Камаро например, но зависи какви са ти приоритетите, да сваляш мацки и да се състезаваш по светофарите или да имаш комфорт, бързина и управление.

    Коментиран от #18

  • 18 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    Да прав си. Мерцедес трябва да се сравнява с Линкълн и Кадилак. Това е премиума на американците.
  • 19 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Звяр! какво повече може да се каже - жалко, че са рядкост по нашите географски ширини. Много ми се иска да виждам по-често американски автомобили из родната ни държава.