Шефът на Mercedes-AMG Тобиас Моерс заяви по време на протичащия в момента автосалон в Лос Анжелис, че съвсем скоро компанията ще представи четириколесен вариант на триосния пикап G 63 AMG. Предположенията са, че супер всъдеходът ще се появи в дилърската мрежа на марката още през следващата година. Автомобилът ще бъде оборудван с V-образен осемцилиндров бензинов агрегат и ще разполага с мощност превишаваща 500 конски сили.
Иновацията няма да е в изпълнение пикап, но ще се базира на чудовищната G 63 AMG 6х6. Ще разполага с четири колела, силно раздути калници, а програмата за персонализиране ще почти като тази на Rolls-Royce. С дооборудването ще се заеме отделението AMG Performance Studio. Машината вече беше засечена на пътни тестове покрита с лек камуфлаж, а от компанията побързаха да заявят, че съвсем скоро тя ще се появи и като серийна версия.
Скептиците веднага побързаха да споделят своите съмнения по отношение на новата G-Klasse, като казаха, че докато G 63 AMG 6х6 изглежда хармонично, то новия дълъг всъдеход с каросерия универсал ще представлява една неконтролируема мутация. От гледна точка на специфични офроуд възможности обаче, огромните колела, широката колея и силно увеличения клиренс ще се явят отлично допълнение към рамата със зависимо окачване и три блокируеми диференциала.
Мнението на експертите е, че в пресечена местност това ще се окаже най-високопроходимата G-Klasse за всички времена. Очакванията по отношение на агрегата са, че той ще остане непроменен. Под капака ще се монтира двигателя от стандартната G 63 AMG - V8 с работен обем 5.5 литра и мощност 544 конски сили. Пиковият въртящ момент на този агрегат е 760 Нм. Към битурбо моторът ще работи седемстепенна автоматична скоростна кутия.
На асфалт обаче постиженията ще са по-слаби заради повишения център на тежестта и по-лошата аеродинамика. Предположенията са, че най-високопроходимата G-Klasse ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за около 6 секунди, а максималната и скорост ще е 160 км/ч. Дебютът, както вече стана ясно, се очаква да е догодина, а що се отнася до цените, то те все още не са обявени. Ще припомним само, че цената на шестколесната версия в Германия е 451 010 евро.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #3, #10, #13
11:45 25.11.2014
2 101
12:00 25.11.2014
3 WARUM
До коментар #1 от "Shmeker":
Защото е предназначено за богати хора!12:06 25.11.2014
4 Иско
12:27 25.11.2014
5 ВИП АМГ
12:38 25.11.2014
6 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #8, #31
12:40 25.11.2014
7 Киро
Останалите немски СУВченца лазят в краката на Субару и Ленд Роувър.
Коментиран от #9
13:02 25.11.2014
8 Autohouse Randm
До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":
napalno si pravКоментиран от #16
14:55 25.11.2014
9 Shmeker
До коментар #7 от "Киро":
Добре де, къде е идеята да правиш G класа само с AMG-та?? Тва е уптра тъпо15:54 25.11.2014
10 BMWfen
До коментар #1 от "Shmeker":
220cdi ne e dvigatel za G-class. :) Tova e da slojish 1.9tdi 110hp na Q7. Na G mu e nujno ot 320cdi nagore!Коментиран от #21
16:08 25.11.2014
11 аз
Коментиран от #15
17:04 25.11.2014
12 Владислав Димитров
17:08 25.11.2014
13 тошибиян
До коментар #1 от "Shmeker":
1 000 000 лв за тва недоразумение?не мерси..кат трябва проходимост има краз 255 за 10 000 лв в добро състояние или артилерийски влекач верижен атс-59 за 20 000лв и тези двете къде минат мерото не мое и да помисли 1 000 000лв как та неКоментиран от #27
17:41 25.11.2014
14 Турбото
17:47 25.11.2014
15 mediator37
До коментар #11 от "аз":
И аз съм на същото състояние ! Джип с бензинов мотор не фърфи.Дизелът , дизелъъът! Въртящият момент е важен.
Коментиран от #17, #19, #20
19:57 25.11.2014
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Toko
До коментар #15 от "mediator37":
Че 760 нютона малко ли са23:52 25.11.2014
18 УАЗ
23:56 25.11.2014
19 S Doichinov
До коментар #15 от "mediator37":
Това го кажи на тези от AMG и виж те послушали.01:29 26.11.2014
20 Japoneze
До коментар #15 от "mediator37":
За богати офроуд маняци ,или the ultimate survival vehicle!!!Иначе вчера се порових из новия Форд Рейнджър- супер пикап са избарали от Форд-ако ти трябва офроуд -за плажа с джета,за риба,каяк,лов!"Само" 470 Нм са му сложили на 3.2 дизелака.Тоя скъпалник-да си го карат,с 544 кс и 760Нм само до 160 км/ч :-)!
Иначе могат да изкореняват дървета с него -няма мърдане с тоя зверски двигател!
02:41 26.11.2014
21 Shmeker
До коментар #10 от "BMWfen ":
Първите мотори на G-klasse са по 70-100 коня. Какво пречи да се сложи един 220CDI с голям въртящ момент и 180 коня?Коментиран от #26, #28
11:32 26.11.2014
22 УАЗ
Като изключим, че е абсолютен варел си вървеше доста прилично с мощност от 177 конски сили. До колкото знам сега най-малкия мотор който се монтира в G е 270CDI. Той също е около 170 конски сили. 220 ще е малък за това купе мисля, поне малко слабичък идва на Е-класата а тя е по-лека от G.
13:13 26.11.2014
23 Митко
15:12 26.11.2014
24 бп8м
Коментиран от #25
15:19 26.11.2014
25 УАЗ
До коментар #24 от "бп8м":
Съгласен съм с теб! Струват си пари машините, за кола 1997-ма трябва да извадиш ~40000 лева. Наистина здрави машини. За съжаление возията им е все едно се търкаляш с варел по наклон. Че е здрава дума да няма!16:34 26.11.2014
26 аз
До коментар #21 от "Shmeker":
Бе човек малък е 220 мотора-трябват си тука за тоя кютук 6 или 8 братя да се трудят независимо бензин или нафта...17:20 26.11.2014
27 Десислава Димитрова
До коментар #13 от "тошибиян":
ха,ха,ха...армейски влекач казваш !!!!не си ли се питал байноле ,що е толкова скъпа тая кола и що армейския влекач е толкова евтин?00:40 28.11.2014
28 Autohouse Randm
До коментар #21 от "Shmeker":
a kakvo prechi ma VAG da zapochnat da praviat zdravi vozila?Коментиран от #29
09:07 28.11.2014
29 Shmeker
До коментар #28 от "Autohouse Randm":
Правят. Виж в reliabilityindex.com почти всичко ново и старо на VAG е по-надеждно от нов или стар мерцедес.Коментиран от #30
09:03 29.11.2014
30 пешо
До коментар #29 от "Shmeker":
Tи маи пак се обърка ........наивник01:38 02.12.2014
31 БамБам
До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":
6х6 беше направо убиец12:22 07.02.2015