Новини

Най-високопроходимата G-Klasse

Публикувана: 25 Ноември, 2014 11:25
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 29429
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
Шефът на Mercedes-AMG Тобиас Моерс заяви по време на протичащия в момента автосалон в Лос Анжелис, че съвсем скоро компанията ще представи четириколесен вариант на триосния пикап G 63 AMG. Предположенията са, че супер всъдеходът ще се появи в дилърската мрежа на марката още през следващата година. Автомобилът ще бъде оборудван с V-образен осемцилиндров бензинов агрегат и ще разполага с мощност превишаваща 500 конски сили.
Иновацията няма да е в изпълнение пикап, но ще се базира на чудовищната G 63 AMG 6х6. Ще разполага с четири колела, силно раздути калници, а програмата за персонализиране ще почти като тази на Rolls-Royce. С дооборудването ще се заеме отделението AMG Performance Studio. Машината вече беше засечена на пътни тестове покрита с лек камуфлаж, а от компанията побързаха да заявят, че съвсем скоро тя ще се появи и като серийна версия.
 
Скептиците веднага побързаха да споделят своите съмнения по отношение на новата G-Klasse, като казаха, че докато G 63 AMG 6х6 изглежда хармонично, то новия дълъг всъдеход с каросерия универсал ще представлява една неконтролируема мутация. От гледна точка на специфични офроуд възможности обаче, огромните колела, широката колея и силно увеличения клиренс ще се явят отлично допълнение към рамата със зависимо окачване и три блокируеми диференциала.
Мнението на експертите е, че в пресечена местност това ще се окаже най-високопроходимата G-Klasse за всички времена. Очакванията по отношение на агрегата са, че той ще остане непроменен. Под капака ще се монтира двигателя от стандартната G 63 AMG - V8 с работен обем 5.5 литра и мощност 544 конски сили. Пиковият въртящ момент на този агрегат е 760 Нм. Към битурбо моторът ще работи седемстепенна автоматична скоростна кутия.
 
На асфалт обаче постиженията ще са по-слаби заради повишения център на тежестта и по-лошата аеродинамика. Предположенията са, че най-високопроходимата G-Klasse ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за около 6 секунди, а максималната и скорост ще е 160 км/ч. Дебютът, както вече стана ясно, се очаква да е догодина, а що се отнася до цените, то те все още не са обявени. Ще припомним само, че цената на шестколесната версия в Германия е 451 010 евро.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Shmeker
1 Отговор
Не мога да разбера що не сложат нормален човешки двигател на това нещо. Примерно 220 CDI

Коментиран от #3, #10, #13


Оценка:
-0 +0

101
2 Отговор
Щото коефициента му на челно съпротивление е колкото на 3-етажен блок и ще му трябва всяко конче при скорости над 90 км/ч.

Оценка:
-0 +2

WARUM
3 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


Защото е предназначено за богати хора!

Оценка:
-0 +1

Иско
4 Отговор
Уникат !!! Мерцедес са нмер 1

Оценка:
-1 +2

ВИП АМГ
5 Отговор
nai dobria jip machka iaponskite kashoni kade gi hvane

Оценка:
-2 +2

БУМЕР КАМОР
6 Отговор
giganta daimler benc e marka s koiato vsichki se saobraziavat

Коментиран от #8, #31


Оценка:
-2 +3

Киро
7 Отговор
Единствения истински "джип" на Мерцедес и като цяло единствения истински немски "джип"!

Останалите немски СУВченца лазят в краката на Субару и Ленд Роувър.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +3

Autohouse Randm
8 Отговор

До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":


napalno si prav

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +1

Shmeker
9 Отговор

До коментар #7 от "Киро":


Добре де, къде е идеята да правиш G класа само с AMG-та?? Тва е уптра тъпо

Оценка:
-0 +0

BMWfen
10 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


220cdi ne e dvigatel za G-class. :) Tova e da slojish 1.9tdi 110hp na Q7. Na G mu e nujno ot 320cdi nagore!

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +1

аз
11 Отговор
На тя дзвер му трябва голям мотор с въртящ момент за да копа по баирите,затова не са му турили 220д

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +2

Владислав Димитров
12 Отговор
Какво от това, че не е красив важното , че е скъп.

Оценка:
-0 +1

тошибиян
13 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


1 000 000 лв за тва недоразумение?не мерси..кат трябва проходимост има краз 255 за 10 000 лв в добро състояние или артилерийски влекач верижен атс-59 за 20 000лв и тези двете къде минат мерото не мое и да помисли 1 000 000лв как та не

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +0

Турбото
14 Отговор
Комплектация арабела

Оценка:
-0 +1

mediator37
15 Отговор

До коментар #11 от "аз":


И аз съм на същото състояние ! Джип с бензинов мотор не фърфи.
Дизелът , дизелъъът! Въртящият момент е важен.

Коментиран от #17, #19, #20


Оценка:
-2 +0

16
Този коментар е премахнат от модератор
Toko
17 Отговор

До коментар #15 от "mediator37":


Че 760 нютона малко ли са

Оценка:
-0 +2

УАЗ
18 Отговор
Варел!

Оценка:
-2 +0

S Doichinov
19 Отговор

До коментар #15 от "mediator37":


Това го кажи на тези от AMG и виж те послушали.

Оценка:
-0 +1

Japoneze
20 Отговор

До коментар #15 от "mediator37":


За богати офроуд маняци ,или the ultimate survival vehicle!!!
Иначе вчера се порових из новия Форд Рейнджър- супер пикап са избарали от Форд-ако ти трябва офроуд -за плажа с джета,за риба,каяк,лов!"Само" 470 Нм са му сложили на 3.2 дизелака.Тоя скъпалник-да си го карат,с 544 кс и 760Нм само до 160 км/ч :-)!
Иначе могат да изкореняват дървета с него -няма мърдане с тоя зверски двигател!

Оценка:
-0 +0

Shmeker
21 Отговор

До коментар #10 от "BMWfen ":


Първите мотори на G-klasse са по 70-100 коня. Какво пречи да се сложи един 220CDI с голям въртящ момент и 180 коня?

Коментиран от #26, #28


Оценка:
-1 +0

УАЗ
22 Отговор
Предишната ми служебна кола беше Mercedes G300TD (1997-ма).
Като изключим, че е абсолютен варел си вървеше доста прилично с мощност от 177 конски сили. До колкото знам сега най-малкия мотор който се монтира в G е 270CDI. Той също е около 170 конски сили. 220 ще е малък за това купе мисля, поне малко слабичък идва на Е-класата а тя е по-лека от G.

Оценка:
-0 +0

Митко
23 Отговор
На някои американци сега им светна, защо този джип не се променя от пускането му в производство. Der Wolf! Това е машина.

Оценка:
-0 +0

бп8м
24 Отговор
Не е варел, УАЗ. Не е. Особено с дизеловите мотори като на W123 300D, W124 250D и 300D. Виж на какви цени се харчат тези, които не са били на мисии, а се предлагат от бившите американски бази в Германия. Приготви си поне 20 000 евра за такъв варел с пробег до 50-60 хил.км.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

УАЗ
25 Отговор

До коментар #24 от "бп8м":


Съгласен съм с теб! Струват си пари машините, за кола 1997-ма трябва да извадиш ~40000 лева. Наистина здрави машини. За съжаление возията им е все едно се търкаляш с варел по наклон. Че е здрава дума да няма!

Оценка:
-0 +0

аз
26 Отговор

До коментар #21 от "Shmeker":


Бе човек малък е 220 мотора-трябват си тука за тоя кютук 6 или 8 братя да се трудят независимо бензин или нафта...

Оценка:
-0 +0

Десислава Димитрова
27 Отговор

До коментар #13 от "тошибиян":


ха,ха,ха...армейски влекач казваш !!!!не си ли се питал байноле ,що е толкова скъпа тая кола и що армейския влекач е толкова евтин?

Оценка:
-0 +0

Autohouse Randm
28 Отговор

До коментар #21 от "Shmeker":


a kakvo prechi ma VAG da zapochnat da praviat zdravi vozila?

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +0

Shmeker
29 Отговор

До коментар #28 от "Autohouse Randm":


Правят. Виж в reliabilityindex.com почти всичко ново и старо на VAG е по-надеждно от нов или стар мерцедес.

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +0

пешо
30 Отговор

До коментар #29 от "Shmeker":


Tи маи пак се обърка ........наивник

Оценка:
-0 +0

БамБам
31 Отговор

До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":


6х6 беше направо убиец

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на Веселин Марешки с коментар за българо-руските отношения
Аз направих така, че след мен в Русия да отиде президентът, а след това и Борисов"

Още бисери