25 Ноември, 2014 11:25 30 597 31

Най-високопроходимата G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • g 63 amg-
  • 6x6
Шефът на Mercedes-AMG Тобиас Моерс заяви по време на протичащия в момента автосалон в Лос Анжелис, че съвсем скоро компанията ще представи четириколесен вариант на триосния пикап G 63 AMG. Предположенията са, че супер всъдеходът ще се появи в дилърската мрежа на марката още през следващата година. Автомобилът ще бъде оборудван с V-образен осемцилиндров бензинов агрегат и ще разполага с мощност превишаваща 500 конски сили.
Иновацията няма да е в изпълнение пикап, но ще се базира на чудовищната G 63 AMG 6х6. Ще разполага с четири колела, силно раздути калници, а програмата за персонализиране ще почти като тази на Rolls-Royce. С дооборудването ще се заеме отделението AMG Performance Studio. Машината вече беше засечена на пътни тестове покрита с лек камуфлаж, а от компанията побързаха да заявят, че съвсем скоро тя ще се появи и като серийна версия.
 
Скептиците веднага побързаха да споделят своите съмнения по отношение на новата G-Klasse, като казаха, че докато G 63 AMG 6х6 изглежда хармонично, то новия дълъг всъдеход с каросерия универсал ще представлява една неконтролируема мутация. От гледна точка на специфични офроуд възможности обаче, огромните колела, широката колея и силно увеличения клиренс ще се явят отлично допълнение към рамата със зависимо окачване и три блокируеми диференциала.
Мнението на експертите е, че в пресечена местност това ще се окаже най-високопроходимата G-Klasse за всички времена. Очакванията по отношение на агрегата са, че той ще остане непроменен. Под капака ще се монтира двигателя от стандартната G 63 AMG - V8 с работен обем 5.5 литра и мощност 544 конски сили. Пиковият въртящ момент на този агрегат е 760 Нм. Към битурбо моторът ще работи седемстепенна автоматична скоростна кутия.
 
На асфалт обаче постиженията ще са по-слаби заради повишения център на тежестта и по-лошата аеродинамика. Предположенията са, че най-високопроходимата G-Klasse ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за около 6 секунди, а максималната и скорост ще е 160 км/ч. Дебютът, както вече стана ясно, се очаква да е догодина, а що се отнася до цените, то те все още не са обявени. Ще припомним само, че цената на шестколесната версия в Германия е 451 010 евро.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    0 0 Отговор
    Не мога да разбера що не сложат нормален човешки двигател на това нещо. Примерно 220 CDI

    Коментиран от #3, #10, #13

  • 2 101

    2 0 Отговор
    Щото коефициента му на челно съпротивление е колкото на 3-етажен блок и ще му трябва всяко конче при скорости над 90 км/ч.
  • 3 WARUM

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Защото е предназначено за богати хора!
  • 4 Иско

    2 1 Отговор
    Уникат !!! Мерцедес са нмер 1
  • 5 ВИП АМГ

    2 2 Отговор
    nai dobria jip machka iaponskite kashoni kade gi hvane
  • 6 БУМЕР КАМОР

    3 2 Отговор
    giganta daimler benc e marka s koiato vsichki se saobraziavat

    Коментиран от #8, #31

  • 7 Киро

    3 1 Отговор
    Единствения истински "джип" на Мерцедес и като цяло единствения истински немски "джип"!

    Останалите немски СУВченца лазят в краката на Субару и Ленд Роувър.

    Коментиран от #9

  • 8 Autohouse Randm

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":

    napalno si prav

    Коментиран от #16

  • 9 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    Добре де, къде е идеята да правиш G класа само с AMG-та?? Тва е уптра тъпо
  • 10 BMWfen

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    220cdi ne e dvigatel za G-class. :) Tova e da slojish 1.9tdi 110hp na Q7. Na G mu e nujno ot 320cdi nagore!

    Коментиран от #21

  • 11 аз

    2 0 Отговор
    На тя дзвер му трябва голям мотор с въртящ момент за да копа по баирите,затова не са му турили 220д

    Коментиран от #15

  • 12 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    Какво от това, че не е красив важното , че е скъп.
  • 13 тошибиян

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    1 000 000 лв за тва недоразумение?не мерси..кат трябва проходимост има краз 255 за 10 000 лв в добро състояние или артилерийски влекач верижен атс-59 за 20 000лв и тези двете къде минат мерото не мое и да помисли 1 000 000лв как та не

    Коментиран от #27

  • 14 Турбото

    1 0 Отговор
    Комплектация арабела
  • 15 mediator37

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "аз":

    И аз съм на същото състояние ! Джип с бензинов мотор не фърфи.
    Дизелът , дизелъъът! Въртящият момент е важен.

    Коментиран от #17, #19, #20

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Toko

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "mediator37":

    Че 760 нютона малко ли са
  • 18 УАЗ

    0 2 Отговор
    Варел!
  • 19 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "mediator37":

    Това го кажи на тези от AMG и виж те послушали.
  • 20 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "mediator37":

    За богати офроуд маняци ,или the ultimate survival vehicle!!!
    Иначе вчера се порових из новия Форд Рейнджър- супер пикап са избарали от Форд-ако ти трябва офроуд -за плажа с джета,за риба,каяк,лов!"Само" 470 Нм са му сложили на 3.2 дизелака.Тоя скъпалник-да си го карат,с 544 кс и 760Нм само до 160 км/ч :-)!
    Иначе могат да изкореняват дървета с него -няма мърдане с тоя зверски двигател!
  • 21 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "BMWfen ":

    Първите мотори на G-klasse са по 70-100 коня. Какво пречи да се сложи един 220CDI с голям въртящ момент и 180 коня?

    Коментиран от #26, #28

  • 22 УАЗ

    0 0 Отговор
    Предишната ми служебна кола беше Mercedes G300TD (1997-ма).
    Като изключим, че е абсолютен варел си вървеше доста прилично с мощност от 177 конски сили. До колкото знам сега най-малкия мотор който се монтира в G е 270CDI. Той също е около 170 конски сили. 220 ще е малък за това купе мисля, поне малко слабичък идва на Е-класата а тя е по-лека от G.
  • 23 Митко

    0 0 Отговор
    На някои американци сега им светна, защо този джип не се променя от пускането му в производство. Der Wolf! Това е машина.
  • 24 бп8м

    0 0 Отговор
    Не е варел, УАЗ. Не е. Особено с дизеловите мотори като на W123 300D, W124 250D и 300D. Виж на какви цени се харчат тези, които не са били на мисии, а се предлагат от бившите американски бази в Германия. Приготви си поне 20 000 евра за такъв варел с пробег до 50-60 хил.км.

    Коментиран от #25

  • 25 УАЗ

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "бп8м":

    Съгласен съм с теб! Струват си пари машините, за кола 1997-ма трябва да извадиш ~40000 лева. Наистина здрави машини. За съжаление возията им е все едно се търкаляш с варел по наклон. Че е здрава дума да няма!
  • 26 аз

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Бе човек малък е 220 мотора-трябват си тука за тоя кютук 6 или 8 братя да се трудят независимо бензин или нафта...
  • 27 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "тошибиян":

    ха,ха,ха...армейски влекач казваш !!!!не си ли се питал байноле ,що е толкова скъпа тая кола и що армейския влекач е толкова евтин?
  • 28 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    a kakvo prechi ma VAG da zapochnat da praviat zdravi vozila?

    Коментиран от #29

  • 29 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Autohouse Randm":

    Правят. Виж в reliabilityindex.com почти всичко ново и старо на VAG е по-надеждно от нов или стар мерцедес.

    Коментиран от #30

  • 30 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Shmeker":

    Tи маи пак се обърка ........наивник
  • 31 БамБам

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":

    6х6 беше направо убиец