ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
А на краш-тестовете как се представя? Щото ги знаем китайските как и по една звезда не могат да получат... Иначе на картинките добре са го докарали, ама.. Пак прекопиран дизайн, най-смешното е, че са копирали дори от копирачите КИА - с техните камъни по тяхната глава :Д
Какво е това ласо в багажника, когато закъса някой да го дърпа ли?! Е*аси и грозният СУВ, това не може и на малкия пръст да стъпи на Кайен, какво му харесвате на този посредствен интериор?
Модела Cayenne 2015 Turbo S ускорява до 100 за 3.8 но не струва 48 000 USD а да кажем чувствително повече. Хората от народната република набират скорост. ...
евала на китайците! много им се смееха, много ги критикуваха, а тея накрая изскачат с кола по-добра от кайен турбо! преди 15 години копираха чужди коли, а сега разработват свои най-технологично! ето това е развитие! ето това е символ на 21 век!
На хартия разликата била 0,1 секунда ??? Има ли някой нормален, който да смята (освен жълтите дръпниочковци), че на практика ако ги поставим тези два автомобила ще стане точно така - 0,1 секунда разлика в полза на китайския ?? Хайде тествайте на практика да видим какво ще стане, само да не стане така че после китайците да се извиняват за глупостите с които се хвалят. Впрочем те толкова нагло копират ( някак си автоматичния скоростен лост защо ли толкова много ми прилича на този на БМВ ), че да искаш от китаец да измисли нещо ново и иновативно е смехотворно
Изглежда добре, само не мога разбера защо след толкова екстри, има врътка за нивото на фаровете. Нивомат на фаровете има в читавите автомобили от 15 години.
Обаче ми се струва, че китайците ще наваксат и ще станат големи конкуренти.
Да се откажат накрая да се месят в този сегмент дръпни-очичковците!Всеки ще предпочете SUV от производител с опит и традиции който е доказал във времето че наистина си струва!Нека си правят пластмасови малолитражки колко ти искат но с този БИД-ОН направо са ми смешни!!!
За тези пари е много добре.. к'во ми го сравнявате с Cayen, който е 2 пъти по-скъп.Все едно да сравняваш Lenovo с Iphone. Единия има по-мощни части, по-евтин е и е с не лош дизайн, но другия е имидж продукт, който се купува главно от комплексари на изплащане. Евала на китайците, отново избухват !
Румка, вероятно си прав: "...Всеки ще предпочете SUV от производител с опит и традиции който е доказал във времето че наистина си струва!..."
НО - не всеки му се набива такава маса пари за SUV, само за да е от "производител с опит и традиции", както си се изразил, като може да стане собственик на подобен SUV за поне наполовина по-малко средства.
Отделен въпрос, че така наречените "производители с традиции в SUV сегмента" не са чак толкова много: ако даваш за пример Ауди или БМВ - направо ги заеби тия традиции. Като цяло немците знаят как се правят коли, на при SUV -овете са отскоро. Изключвам G-класата на Мерц естествено - там е ясно. Те така - за традициите де ...
Вярно е че има заемки и от Кия и от Хюндай и от Лексус, да взаимстваш от големите не е срамно а и е направено с вкус така че се е получило добре.Автомобилът им изглежда много добре както отвън така и отвътре,браво на китайците с бързо темпо догонват и европейци и корейци и японци при това много скоро ще се наместят в нишата на големите производители.Относно традициите те не са това което бяха,място под слънцето има за всички и всеки го намира по свой си начин да това е рекламен ход на китайците.Както се казва в една поговорка,за всеки влак си има пътници за всяка стока купувач така че нека да не съдим прибързано и да помислим преди да драскаме глупости защото ставаме смешни.
Като съдя по минусите и си давам отговор на въпроса защо държавата ни е на този хал....Ама ПРОСТ НАРОД-СЛАБА ДЪРЖАВА !!!!Ще си купи масовия българин ментяка защото му е евтин и ще се фръцка наред със SUV на мерцедес ??? И не само мерцедес прави достойни SUV автомобили има и достойни японски ...за които си струва всеки даден лев!!!Тази измислица - БИДОН дето трябва да си вземеш очила добри да си добре със зрението защото всичко е на някакви смотани дисплейчета си е луда работа!!!Ама българина гледа евтиното и вместо да си купи дънки на LEE COOPER си купува за 10 лева и се чуди защо ли така изведнъж му се изкривиха краката.....че даже и единия по-къс...ама нали е спестил...ще клепа на една страна и ще се фръцка!!!!Всичко има цена хора!!!!Китайците са ОК-напълниха света с евтини боклуци но кое ще предпочетеш пералня хунг мунг или бош...аристон...Телефон мау бау или сони например???Лично аз предпочитам по-скъпото от ментето и който иска да слага минуси на коментара ми !!!
НЕма да те разубеждавам, баце, прав си да търсиш качеството. Лошото е, че такова ... всъщност няма! Китай е работилницата на света, огромни суровинни потоци и потоци от готова продукция, включително маркова. В един завод се изработва и марковата стока, и ментето. Разбира се, все още има западно производство, но проблемът е, както отбелязваш, цената! А какво да правим, когато ментето е пет или дори петдесет пъти по-евтино от оригинала?!
Ще ти дам и пример - маркови обувки за триста евро и копието им от Китай за петдесет долара. Чувал съм за рекламации дори на оригиналите, докато китайските (за които знам, че са боклук) издържаха почти година без скъсване!
Не защитавам никого, ментето е лъжа - заблуждаваш околните, че носиш "ролекс", а китайски боклук. Компромис с качество, с цена, с дълготрайност и функционалност... Обаче, често се вижда как марковите уж стоки, въобще "сдават багажа" и дават гадни и скъпоструващи дефекти!
Ти се извъди голям баровец. Някой да те кара насила си купуваш китайски стоки?
Но пък трябва да си адски тъп и кух щом обиждаш хората у нас, че са прости защото търсят евтиното. Как с 400 евро заплата да си купят Caeynne??
А още повече говори за твоя умствен багаж фактът, че си мислиш как пералните Бош и Арситон не се правят в Китай! Другия път преди да ги пишеш тези смехории, виж какво пише на GSM-ите "Sony" или "iPhone" като страна производител!!!
Със сигурност Бош не се правят в Китай-имат фабрики в Турция, Полша,Испания, Словакия. На моята пералня пише Made in Germany и е модел 2013.Сушилнята е правена в Полша. Ти всъщност видя ли цената на китайския хибрид-близо 50.000долара и то базова. Ако вземат по 400евро едва ли могат и този да си го позволят.
... за жалост и Сони сглобяват в Китай, както и почти всички всъщност. Имам един дърт Canon A400 - на 10-ина години е сигурно, и познай: MADE IN CHINA се мъдри отзад ;)
Но като цяло си прав - качеството е хубаво нещо, стига човек да може да си го позволи, а и да има от къде да намери да си купи качествени неща всъщност.
Да - сони-сглобено в китай ...но си е сони!!!Това е под контрола на фирмата и можеш да му се довериш!!!Единствено корейците направиха продукти които ги има в целия свят но са си техни - LG...SAMSUNG...HYUNDAY и други - но са си техни и имат реклами в центъра на Вашингтон приятел!!!Този бидон мислиш ли че ще успее на друго място освен в главите на празномислещите????Коя е китайската фирма пробила в щатите например??? Онази хюлъенг ли беше хюенг ли със вълшебните смартфони при които като говориш отсреща мислят че си в отвъдното????Когато направят фирма като корейците и докажат че си струва-да но до тогава какво???Сглобяват!!!!Еми то и хонда се сглобява в Турция!Мерцедес в Русия!Ауди ТТ се прави в Унгария...и какво? Велики сили ли са???Дай ми и на мен компоненти , машини и технология и ще ти сглобя совалка...Е велик ли ще съм???
Китайците вървят яко напред със седемкилометрови крачки, за някакви си 10 години изминаха пътя от призводството на обикновенни пластмасови колички до високо технологични хибриди !Само така да ви напомня, че компанията BYD е основана през 2003 г. ,и е частна, тоест работи без държавна подръжка ! п.с. немците японците, хамериканците и т.н. нервно пушат отстрани.
Моето мнение е че могат да правят както ефтени, така и скъпи работи.Верно че няма утварден китайски автомобил но небива да се подценява такава сила като Китай.За в бъдеще очаквам да избухнат.И на мен не ми харесва че копират и правят ефтени стоки на които човек не може да се довери но така станаха икономическа сила и е въпрос на време да променят политиките и изчистят този имидж.За автомобила от статията мога да кажа че ми харесва но ще го купя само ако го дават с поне 10години гаранция иначе не бих се доверил както казах.
То ако се беше поразходил до там, да пишеш - ама като си седиш на село си мечтай за Китай. Там мой човек се произвеждат всички големи европейски марки автомобили, защото политиката е такава. Така, че като пишеш провери.
интересно зад името Румен Янев що за човек се крие в действителност? и защо е толкова скрит както и повечето от така наречени коментиращи тук. Дали има причина за това.......
Приятел къде ги намеси японците вярно че този този автомобил е голямо постижение за китайското автомобилостроене но освен всичко останало си има име което трябва да бъде защитено и как ще ги сравниш с това олицетворение на сила практичност-японците и упоритост китайците са набрали скорост но бих казал че според мен това е едно добро начало но имат доста път да извървят докато стигнат до там където са в момента японците
Фалшивото ти име в коментарите нищо не показва. Защо се криеш зад него? Покажи се на нас читателите що за човек си? Фейсбук профил?, да те видим кой си ..... има ли те наистина или или си драскаш ей така само коментарчета под най различни псевдоними с цел да създаваш някаква измислена активност?
Трябваше някой да си направи експеримента да сложи едни емблеми на Хонда на този SUV да изчака са се напишат едни 40 коментара хвалебствия и да каже абе хора това в действителност е BYD. Ясно е че китайците имат още път пред себе си докато достигнат качеството на утвърдените марки но не може да им се отрече че с лекота прескачат цели еволюционни стъпала които са отнели в пъти по-големи периоди от време на същите тия утвърдени марки. Имат технологиите, имат обучената работна ръка, имат финансирането , имат ресурсите, работят и успяват. Ние тука големите разбиратели стачкуваме за сметки за ток, пенсии и се чудим в коя държава да си изгоним децата ..... ама иначе ако искат съвети как да си развият автомобилната индустрия с лекота можем да им дадем. Нищо че досега ни с тази индустрия е шев на тапицерии, подготовка на разни хидравлични системи, маркучи и разни такива надомни под,под,под,подизпълнистелски ишлемета
И на кое му казваш правилно развитие - на това да крадеш идеите на хора, който когато са започнали бизнеса с автомобили тези са се возили още в каруци ли ? Едно е БМВ или Мерцедес да изнесат част от продукцията си в Китай, съвсем друго е някаква измислена китайска марка да си прави коли изглеждащи на 99% като немските марки и да печели подбивайки в цени качество сигурност и куп други неща. Я ми кажи едно нововъведение или иновация в автомобилостроенето от тези дето ги наричаш правилно развиващи се - не можеш защото няма. Тяхното правилно развитие всъщност е една извратена форма на комунизъм, която представлява див капитализъм и то основно в сивия сектор и интелектуалната кражба и никой не прави нищо по въпроса защото са и доста силов фактор в Азия
Всъщност не ми се вижда зле но ще видим след 4-5 години как ще е.
Между другото хората против китайското производство да погледнат сигурно 95% от ел.уредите в домът им са Made in China.
Китайците бутнаха Филипс и Сони при телевизорите ,следва до 3-4 години да завземат смартфоните и иде ред на колите :))))))))))))Както 80% от домовете ни сега е Made in China ,след 10 години и колите по улиците ще са същите .Само дето жълтурите вече не се срамуват от собствените си марки и все повече змя-змъта има около нас :(
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
10:40 22.01.2015
2 pavkata
10:41 22.01.2015
3 Кофти
Коментиран от #11
10:41 22.01.2015
4 China
10:42 22.01.2015
5 Wow
10:47 22.01.2015
6 Румен Янев
Коментиран от #12
10:54 22.01.2015
7 gost
10:55 22.01.2015
8 Джон Смит
11:00 22.01.2015
9 хъхъхъ
11:03 22.01.2015
10 европеец
11:08 22.01.2015
11 гост
До коментар #3 от "Кофти":
Стария модел BYD S6 получи 5 звезди от C-NCAP през 2010-та. BMW X5 има 4 звезди11:10 22.01.2015
12 ярослав станчев
До коментар #6 от "Румен Янев":
Въжето е за да се върже за рикшата,която ще го тегли като свърши тока.Коментиран от #16
11:12 22.01.2015
13 Dimitar Nikolov
Коментиран от #14
11:17 22.01.2015
14 Copy
До коментар #13 от "Dimitar Nikolov":
Не знам какво копират и какво не, но е факт, че се развиват в правилната посока, а ние дори да копираме изобщо не умеем!!!Коментиран от #23, #51
11:24 22.01.2015
15 Гост
Обаче ми се струва, че китайците ще наваксат и ще станат големи конкуренти.
11:30 22.01.2015
16 Румен Янев
До коментар #12 от "ярослав станчев":
Да се откажат накрая да се месят в този сегмент дръпни-очичковците!Всеки ще предпочете SUV от производител с опит и традиции който е доказал във времето че наистина си струва!Нека си правят пластмасови малолитражки колко ти искат но с този БИД-ОН направо са ми смешни!!!Коментиран от #19
11:32 22.01.2015
17 Ивайло Желев
11:37 22.01.2015
18 Румен Янев
11:38 22.01.2015
19 Стоян Стоянов
До коментар #16 от "Румен Янев":
Румка, вероятно си прав: "...Всеки ще предпочете SUV от производител с опит и традиции който е доказал във времето че наистина си струва!..."НО - не всеки му се набива такава маса пари за SUV, само за да е от "производител с опит и традиции", както си се изразил, като може да стане собственик на подобен SUV за поне наполовина по-малко средства.
Отделен въпрос, че така наречените "производители с традиции в SUV сегмента" не са чак толкова много: ако даваш за пример Ауди или БМВ - направо ги заеби тия традиции. Като цяло немците знаят как се правят коли, на при SUV -овете са отскоро. Изключвам G-класата на Мерц естествено - там е ясно. Те така - за традициите де ...
11:52 22.01.2015
20 MAXBLUE
12:46 22.01.2015
21 Недялков
13:05 22.01.2015
22 котитушиба
14:52 22.01.2015
23 copypaste
До коментар #14 от "Copy":
Че за какво ни е да копираме, когато си имаме SIN R1... :)15:02 22.01.2015
24 Румен Янев
Коментиран от #26, #27, #29
15:07 22.01.2015
25 Shmeker
15:07 22.01.2015
26 Златко Ладата
До коментар #24 от "Румен Янев":
НЕма да те разубеждавам, баце, прав си да търсиш качеството. Лошото е, че такова ... всъщност няма! Китай е работилницата на света, огромни суровинни потоци и потоци от готова продукция, включително маркова. В един завод се изработва и марковата стока, и ментето. Разбира се, все още има западно производство, но проблемът е, както отбелязваш, цената! А какво да правим, когато ментето е пет или дори петдесет пъти по-евтино от оригинала?!Ще ти дам и пример - маркови обувки за триста евро и копието им от Китай за петдесет долара. Чувал съм за рекламации дори на оригиналите, докато китайските (за които знам, че са боклук) издържаха почти година без скъсване!
Не защитавам никого, ментето е лъжа - заблуждаваш околните, че носиш "ролекс", а китайски боклук. Компромис с качество, с цена, с дълготрайност и функционалност... Обаче, често се вижда как марковите уж стоки, въобще "сдават багажа" и дават гадни и скъпоструващи дефекти!
Надявам се китайците да вдигнат още качеството!
16:29 22.01.2015
27 Гост
До коментар #24 от "Румен Янев":
Ти се извъди голям баровец. Някой да те кара насила си купуваш китайски стоки?Но пък трябва да си адски тъп и кух щом обиждаш хората у нас, че са прости защото търсят евтиното. Как с 400 евро заплата да си купят Caeynne??
А още повече говори за твоя умствен багаж фактът, че си мислиш как пералните Бош и Арситон не се правят в Китай! Другия път преди да ги пишеш тези смехории, виж какво пише на GSM-ите "Sony" или "iPhone" като страна производител!!!
Коментиран от #30
16:30 22.01.2015
28 sand
16:43 22.01.2015
29 Стоян Стоянов
До коментар #24 от "Румен Янев":
... за жалост и Сони сглобяват в Китай, както и почти всички всъщност. Имам един дърт Canon A400 - на 10-ина години е сигурно, и познай: MADE IN CHINA се мъдри отзад ;)Но като цяло си прав - качеството е хубаво нещо, стига човек да може да си го позволи, а и да има от къде да намери да си купи качествени неща всъщност.
16:56 22.01.2015
30 Румен Янев
До коментар #27 от "Гост":
Да - сони-сглобено в китай ...но си е сони!!!Това е под контрола на фирмата и можеш да му се довериш!!!Единствено корейците направиха продукти които ги има в целия свят но са си техни - LG...SAMSUNG...HYUNDAY и други - но са си техни и имат реклами в центъра на Вашингтон приятел!!!Този бидон мислиш ли че ще успее на друго място освен в главите на празномислещите????Коя е китайската фирма пробила в щатите например??? Онази хюлъенг ли беше хюенг ли със вълшебните смартфони при които като говориш отсреща мислят че си в отвъдното????Когато направят фирма като корейците и докажат че си струва-да но до тогава какво???Сглобяват!!!!Еми то и хонда се сглобява в Турция!Мерцедес в Русия!Ауди ТТ се прави в Унгария...и какво? Велики сили ли са???Дай ми и на мен компоненти , машини и технология и ще ти сглобя совалка...Е велик ли ще съм???17:02 22.01.2015
31 Владислав Димитров
Коментиран от #42
17:20 22.01.2015
32 Тас Симеонов
единствения празномислещ тук си ти
Коментиран от #33
17:22 22.01.2015
33 Румен Янев
До коментар #32 от "Тас Симеонов":
Оооо Симеон Тасев...пак си объркал хапчетата братле-виж че чак името си си сгрешил.....Ееееееех тези розови слонове17:27 22.01.2015
34 Autohouse Randm
17:35 22.01.2015
35 иван
Коментиран от #36, #45
17:46 22.01.2015
36 Румен Янев
До коментар #35 от "иван":
Приятел на този кенеф единствено 10 години гаранция могат да ти дадат на ключа за палене по простата причина че рядко ще го използваш17:59 22.01.2015
37 карфен
18:09 22.01.2015
38 китаеца
18:53 22.01.2015
39 Охитроси
Коментиран от #47
19:09 22.01.2015
40 Фалшиво
Коментиран от #43
19:17 22.01.2015
41 Нема Бира
19:35 22.01.2015
42 dmvbp
До коментар #31 от "Владислав Димитров":
Приятел къде ги намеси японците вярно че този този автомобил е голямо постижение за китайското автомобилостроене но освен всичко останало си има име което трябва да бъде защитено и как ще ги сравниш с това олицетворение на сила практичност-японците и упоритост китайците са набрали скорост но бих казал че според мен това е едно добро начало но имат доста път да извървят докато стигнат до там където са в момента японците19:39 22.01.2015
43 Румен Янев
До коментар #40 от "Фалшиво":
Не знам кое ти е интересно друже! Казвам се Румен и по фамилия съм Янев...не се подвизавам под псевдоним фалшиво.....та кое не ти е ясно????20:14 22.01.2015
44 Фалшиво
Фалшивото ти име в коментарите нищо не показва. Защо се криеш зад него? Покажи се на нас читателите що за човек си? Фейсбук профил?, да те видим кой си ..... има ли те наистина или или си драскаш ей така само коментарчета под най различни псевдоними с цел да създаваш някаква измислена активност?
20:22 22.01.2015
45 Киро
До коментар #35 от "иван":
Леле, вземи си един буквар, вместо да пишеш глупости по неграмотен начин!Малииии...
21:41 22.01.2015
46 Киро
21:43 22.01.2015
47 миседниш накура
До коментар #39 от "Охитроси":
за да си го ползваш със здраве :)21:58 22.01.2015
48 Иван Господинов
01:04 23.01.2015
49 Гост
"ЕФТЕНИ" (НАПИСАНО 2 ПЪТИ)!
01:56 23.01.2015
50 Хун
08:14 23.01.2015
51 Dimitar Nikolov
До коментар #14 от "Copy":
И на кое му казваш правилно развитие - на това да крадеш идеите на хора, който когато са започнали бизнеса с автомобили тези са се возили още в каруци ли ? Едно е БМВ или Мерцедес да изнесат част от продукцията си в Китай, съвсем друго е някаква измислена китайска марка да си прави коли изглеждащи на 99% като немските марки и да печели подбивайки в цени качество сигурност и куп други неща. Я ми кажи едно нововъведение или иновация в автомобилостроенето от тези дето ги наричаш правилно развиващи се - не можеш защото няма. Тяхното правилно развитие всъщност е една извратена форма на комунизъм, която представлява див капитализъм и то основно в сивия сектор и интелектуалната кражба и никой не прави нищо по въпроса защото са и доста силов фактор в АзияКоментиран от #54
11:53 23.01.2015
52 кокото
12:26 23.01.2015
53 Martin Smith
Между другото хората против китайското производство да погледнат сигурно 95% от ел.уредите в домът им са Made in China.
23:33 24.01.2015
54 обективно
До коментар #51 от "Dimitar Nikolov":
Митко, митко, промишления шпионаж съществува доста отдавна.И мерцедес и бмв крадат не се заблуждавай.Всичко се прави да са първи и за повече пари.18:26 25.01.2015
55 Емил Иванов
08:14 25.02.2015