26 Януари, 2015 11:44, обновена26 Януари, 2015 11:44 5 14824

VW реже разходи с по-малко разнообразие от части

  • volkswagen-
  • vw-
  • golf-
  • polo-
  • ханс дитер пьоч

Volkswagen планира да свие производствените си разходи с намаляване на броя детайли и силови агрегати за най-популярните модели като Golf и Polo. Според главния финансов директор на концерна Ханс Дитер Пьоч по този начин до 2018 г. операционният марж ще нарасне от 2.3 на 6%.

Пръв "под ножа" ще легне Golf. Новото поколение на бестселъра ще се екипира с двойно по-малко типове акумулатори и осветителни тела в салона. Бъдещото Polo пък ще се предлага с 30% по-беден избор от двигатели и скоростни кутии. Мащабното унифициране на различните модели с модулните платформи MQB и MLB също ще продължава с пълна сила.

Ако планът проработи, годишната печалба на Volkswagen трябва да се увеличи с 5 млрд. евро още през 2017 г. Икономии и съкращения няма да се правят само в инвестициите в нови модели, развитие на технологиите и модернизацията на производството. Немците са предвидили средно по 17 млрд. евро на година в тези области до края на десетилетието.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 г-н Дошо

    3 3 Отговор
    VAG prodaljavat da se opitvat da praviat avtomobili koeto e strano zashtoto niamat kachestvo niamat stil.parketkite koito praviat za nishto ne stavat.
  • 2 Бате Цецо

    0 1 Отговор
    Че те и сега нямат разнообразие.

    Коментиран от #5

  • 3 VAG

    1 2 Отговор
    Ще режат двигатели по схемата един двигател с няколко нива на мощност. BMW го правят същото с дизелите.

    Коментиран от #4

  • 4 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "VAG":

    И с бензините вече от няколко години.

  • 5 Shmeker

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Бате Цецо":

    Виж колко различни дизела имат само.. Апонците имат по 1 -2 макс.

    Коментиран от #9

  • 6 Симеон Тасев

    3 0 Отговор
    все пак е работническа кола предимно
  • 7 Златко Кабагьотлийски

    1 1 Отговор
    mazohisti haresvat VW xaxa
  • 8 Цъцъцъ

    4 0 Отговор
    Че кога пък VW са предлагали разнообразие. От Поло до Туран едно и също табло. Искат да кажат, че още по-зле ще става!?!?
  • 9 Фен на Фолксваген

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Хахаха и колко са им дизелите? Внимавай като се изхвърляш.
  • 10 танашиба танахака

    1 0 Отговор
    да сменят емблемите-евтините да са сеат и шкода,скъпите ауди и порше/тези масовите/ по-евтино ще им излезе
  • 11 BMW

    1 2 Отговор
    Кой ти говори за табло бе... Вие четете ли изобщо ? Такава дума изобщо няма в статията,а и сигурно в 5 статии назад...

    Някои пишат, че "не могат да правят коли" (най-идиотското изказване което съществува, и не само за VW, а попринцип ), а други си увеличават приходите с 5млрд,но те са глупави бе кво разбират те...
  • 12 румпи

    1 0 Отговор
    КолегА и аз не ги харесвам но КАТО разновидности и мощности са на 30 вариаций май няма друг подобен
  • 13 Трифонов

    1 3 Отговор
    Най-обичам като почнат да се пличкат разни разбирачи с изказвания от типа: "VW не могат да правят коли", "BMW са боклуци", "Mercedes-ите седят в сервизите", "Ferrari са италиански боклуци" и т.н. и т.н. Обаче най-яките са японските коли, те това е еталон за автомобилостроене. То бива да си дезинформиран и неориентиран, ама подобни глупости само българин може да изръси. Точно па немските и италианските производители правят коли от повече от век вече. А някои от тях от доста повече от век. Освен това, Мерц например, е замислен и през цялата си история произвежда единствено и само премиум автомобили. VW са продали по света повече автомобили от който и да е друг производител и са най-доброто на пазара в съответните ценови класове. Ferrari е единствената автомобилна легенда, която някога ще съществува в областта на автомобилостроенето - марка, която ако не участва във F1, шампионатът ще изчезне, защото няма да има кой да го гледа (между другото, това е факт. Изчислен е процентът, с който ще падне трайно зрителският интерес ако Ferrari прекратят участието си и е установено, че ще бъде толкова голям, че това ще направи шампионата абсолютно нерентабилен). BMW е може би най-харесваният премиум бранд в света, който притежава най-многобройна "армия" от трайно привързани почитатели, които трайно остават верни на марката и ползват само нейни продукти. Срещу това японците могат да противопоставят 12 милиона продадени пластмасови сапунерки с марка Тойота на цена между 18 и 35 хил. лв. и един "премиум" бранд, създаден през 1989г., т.е. с... 25 годишна "история"... Това не са боклуци, а немските коли са. Тези могат, а немците не... Ама не чувствате ли, че ставате не смешни, а жалки направо!

    Коментиран от #14, #16, #19

  • 14

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Трифонов":

    виждал ли си НЕМСКИТЕ статистики за техническа надеждност, кои коли са на първите места, пластмасовите или немските.

    Коментиран от #18


  • 15 голф

    3 0 Отговор
    Немците правиха някога добра техника.Преди да ги изп*..рястят.
  • 16 Али Баба

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Трифонов":

    Не разбирам от статистика и др. глупости,, но знам,че на автомобила
    понякога поверяваш живота си и на първо място трябва да е надежден.Например карах си аз моето почти ново ЛУПО преди време в една снежна виелица от Русе за Плевен ,когато започна да прегрява при -8 градуса ,остави ме на пътя като просяк посред нощ.
    Оказа се ,счупена пластмаса на термостата дето сигурно е на стойност и под 1 евро,нищо,че за нея ми взеха 30 лв.Та толкова за над 100 годишните произжодители.
  • 17 лимонад

    0 0 Отговор
    искат да ти кажат, че качеството на пасат трябва да е като качеството на поло - по окачване , двигатели, скоростни кутии и т.н. че отделните компоненти ще са едни и същи.
    от което както изглежда - ще пострадат моделите в по-високия сегмент. Защото говорим за спестяване.
  • 18 Коко Добрев

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от " ":

  • 19 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Трифонов":

    само двама души до момента споменаха " Апонците " ти и супер ШМЕКИ . някъде в статията или в някой коментар да е споменавано нещо , че японците са по по от другите . аз лично не можах да прочета такова твърдение . но явно ви боли тази тема , за това постоянно я ръчкате . когато успеете да се отърсите от комплексите си и спрете да се делите на японци , немци , италианци , може и да се оправят нещата . спрете да бъдете хейтъри

    Коментиран от #20, #22

  • 20

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "hfij":

    Пич ако никой не хейтва и не спори ще стане много скучно и сиво.

    Коментиран от #24

  • 21 Japoneze

    0 0 Отговор
    Знаех си - шир потреба - като например сокизтисквачки-всички имат едно и също устройство.Чипетончовци!
    Добре че има Хонда,Мазда!
  • 22 hfij

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "hfij":

    нямам нищо против споровете , но да се появи в тема за VW , ТОП МОДЕЛА НА BMW шмеки . да говори глупости , които нямат нищо общо с темата , само и само да постне нещо , за да изпъкне . иначе на него му се смеят кой къде го барне из факти :DDDD
    П.П. с него и 330 глупости винаги е весело :DDDDD
  • 23 Кобрата

    0 0 Отговор
    Смотаняци...имат няколко хубави модела и сега искат да е*ат м...та на всичко. Направо съм разочарован от VW.
    Volkswagen правеха много здрави и надеждни GOLF-ове до 6-тата си генерация и след като пуснаха 7-та генерация GOLF, сякаш немците се ''изпикаха накриво''. И особено с модела си GOLF R, при който всички бутони и приятни детайли бяха заменени от централна тъч скриин конзола и всичко се управлява от електроника, която хем ще се прецака бързо, хем не придава никаква красота в купето. С цел да пестят и от лакомия да печелят повече те развалят постигнатото до тук...Това е просто жалка работа. Сега ако намалят и избора на двигатели и си подписват фалита за в бъдеще.
  • 24 hfij

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от " ":

    нямам нищо против споровете , но да се появи в тема за VW , ТОП МОДЕЛА НА BMW шмеки . да говори глупости , които нямат нищо общо с темата , само и само да постне нещо , за да изпъкне . иначе на него му се смеят кой къде го барне из факти :DDDD
    П.П. с него и 330 глупости винаги е весело :DDDDD