Last news in Fakti

13 Март, 2015 15:48, обновена 14 Март, 2015 09:44 6 368 24

Lamborghini с връх в продажбите

  • lamborghini-
  • aventador-
  • huracan-
  • sales-
  • sv-
  • superveloce
 

Италианският производител от Сант' Агата Lamborghini обяви 2014-а за най-добрата им година откъм продажби. През изминалата година компанията е успяла да пласира 2 530 суперспортни машини. Това е повишение с 19% в сравнение с предходната година, продажбите им възлизат на цели 629 милиона евро.

"В момента компанията кара към бъдещето с една много солидна финансова база", споделя Щефан Винкелман - президент и гл. изпълнителен директор на Lamborghini. През 2014 г. персоналът се е увеличил със 192 техници и специалисти, като така общият брой на служителите вече достига 1 175. За да държи растежа си в релси, марката ще реинвестира 20 процента обратно в собствени разработки и проучвания.

Новоизлюпените Huracan и Aventador се приемат много добре и очакванията за продажби са много стабилни. Миналата седмица на автосалона в Женева италианците представиха и най-мощната си атмосферна кола, правена досега - Aventador LP 750-4 Superveloce. Нейният V12 произвежда отбелязаните в името ревящи 750 конски сили и ускорява до 100 км/ч за 2.8 секунди и до 200 - за 8.6 секунди.

 
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тошибиян

    1 0 Отговор
    богатите още по богати бедните още по бедни,депресирани от4аяни те това целят тъй наре4ените кризи и няма нищо слу4айно а вси4ко е режисирано

    Коментиран от #6

  • 2 Shmeker

    4 2 Отговор
    VAG като ги подхвана и станаха успешна марка. А на времето я бяха закършили яката.

    Интересно прекия конкурент Ферари колко е продал

    Коментиран от #8, #22

  • 3 W222

    3 1 Отговор
    МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО ЗАЩО В БЪЛГАРИЯ ОЩЕ НЯМАМЕ УРАКАН КОЙТО СТРУВА 200 000 ЕВРО А ИМАМЕ ОКОЛО 10 АВЕНТАДОРА КОЙТО СТРУВАТ НАД 300 000 ЕВРО.СПОРЕД МЕН С ТАЗИ ЦЕНА КОЯТО Е УРАКАНА ТРЯБВА ДА ИМА В БЪЛГАРИЯ ПОНЕ 5 БРОЙКИ

    Коментиран от #5

  • 4 Кобрата

    2 0 Отговор
    Хубавото си е хубаво. Lamborghini е кола за маниаци и за хора с много пари. Това е точно като хляба и двойно да поскъпне пак ще се купува...ама то меракът е по-лош и от др..нята.
  • 5 ярослав станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "W222":

    Кеф цена няма.
    И Уракан ще дойде,не се бой.
  • 6 Azzz

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "тошибиян":

    Така е. Тези коли са за шейхове от Близкия изток, филмови и музикални звезди, футболисти и т.н. А иначе по темата, много се кефя на Ламборджини, защото те са една от малкото компании, които все още правят атмосферни V12 коли...
  • 7 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    последните години много завървя на ламборджини
  • 8 PlimP

    0 5 Отговор

    До коментар #2 от "Shmeker":

    2, вземи се скрий с тъпия ти ВАГ, кво са я закършили, Миюра, Кутач и т.н., тва ако е закършване :D
  • 9 Ico

    0 0 Отговор
    Всички продукти на VAG са номер 1 !!!
  • 10 копеле

    1 0 Отговор
    Големи чукундури са тези, които си мислят че Ламборгини имат нещо общо с Фолксваген .......ама нищо общо, само паричките ходят по различни касички.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Гошо

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "копеле":

    Не,нямат нищо общо,както и Порше,Бентли и Бугати нямат нищо общо с VAG... :D смешко

    Коментиран от #14

  • 12 Дядо Поп

    0 0 Отговор
    Пипнати коли са,няма спор,но бих ги оприличил с някоя скъпа огърлица за богати дами,може да я носиш,ама от време на време.
    При тия дупки дето с отвориха покрай снеговете,ако се покажеш с
    такова ще изглеждаш нелепо най-малко.
  • 13 ХенесиВеном

    0 0 Отговор
    Комерсиална боза е тва , ламборгинита съм виждал поне 10 , ферарита също ,ако на лято отидете на слънчев бряг ще ви се заповръща чак да ги гледате,майката му е екзотична машина като koenigsegg например - нещо което мнооого рядко се забелязва по улицата ,СС ултимат аеро ,хенеси веном - ЕКЗОТИКААА а не боза като това дечица КОМЕРСИА И ПАК КОМЕРСИА !!!! Лъскави колички за новоизлюпени богаташчета - веднага ролекс на ръката и ферари или ламборгини ! Комерсиааааа !!!
  • 14 Ицо

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гошо":

    всичко,до което се докоснат VAG просперира яко
  • 15 Maurice

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "копеле":

    Марката Ламборгини е собственост на ВАГ. А за общо сигурно имаш предвид производството?!?! Ами общото и при Фолксваген и при Ламбо е, че се създават от хора. Кой плаща заплатата на тези хора? Този при който отиват парите. Отделни дизайнерски групи и инженерни такива работят към всяка марка. Това не пречи да се направи вътрешна рокада и инженери и дизайнери от Бентли да отидат в Млада Болеслав да работят за Шкода. Не Ламбо или Мерцедес са най-добрите, а хората които работят за тях, на които пък фирмите съответно плащат. Най-добрите са Ейдриън Нюй, Рос Браун, Пат Саймънс, Ерик Булие. Общото м/у всички марки под шапката на ВАГ е, че използват разработките на колегите си с цел намаляване на разходите и увеличаване на печалбата. Ауди R8 използва доста голям брой разработки от екипа на Ламборгини, чиито заплати плащат от ВАГ. Толкова лесно и просто. Ако Фиат решат, ще пренасочат всички екипи от Ферари да работят за създаването на новата Мултипла, което няма да се случи поради маркетингово несъответсвие скъпоплатените работници да разработват допотопни коптури за бедни!

    Коментиран от #16, #18

  • 16 ярослав станчев

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Maurice":

    Прав си до някъде,пич.ВАГ върнаха към живота марки като Бугати,Ламборгин,Бентли,Дукати.Утре,ако решат ще купят шибания Фиат-Крайслер и от Алфа Ромео и Ферари ще направят истински коли,а не полудебилните деривати на идиота Серджо Маркионе.
  • 17 Бобо

    2 1 Отговор
    iaroslav stanchev kakto vinagi s tochno i obektivno mnenie evala
  • 18 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Maurice":

    Може и да се случи. Колкото и да са скъпоплатени, правят кола, която ще се продава и ще им изплати труда. Друг е въпросът, че тия хора там мислят колите по друг начин.
  • 19 фассдсад

    1 0 Отговор
    7000 автомобила годишно. Такъв лимит са си сложили, защото не искат да наводняват пазара и да се губи престижа.
  • 20 фасдса

    0 3 Отговор
    Ярославе, вземи си прегледай главата момче. Не те слуша!!!

    Коментиран от #21

  • 21 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "фасдса":

    Ха,мен може и да не ме слуша главата,ама добре,че на ВАГ им сече пипето.Направиха от затъналото Ламборгини просперираща фирма за супер кари.А ФИАТ и Маркионе унищожиха легендарната Ланча,почти затриха Алфа и добре,че ония от Ферари не се дават лесно,защото иначе и те щяха да потънат.
  • 22 ххх

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Shmeker":

    Ферари продава по 6000 коли годишно.Имат си лимит, и това е лимита им от доста години.

    Коментиран от #24

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "ххх":

    Това е доста повече от Ламбо. Значи има накъде да им растат продажбите