ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Германците знаят най-добре как се правят автомобили, но за съжаление сега времената са различни и никой няма нужда от такъв автомобил в който е вложен ресурс за 20-25 год. експлоатация. Те и самите германци вече не приличат на себе си. Колкото повече време минава от края на войната, толкова повече тази държава се скапва.
Страхотна част от времето когато нямаше глупави еко норми и не се говореше за ограничени ресурси Супер е колата. Със сигурност ще надживее повечето сегашни паркетници.
Много странно защо прехвалените бмв - та никога не са имали такъв модел и в момента нямат, няма и да имат!
Ама на феновете им много им знаят устата, а на практика нищо и половина
Много красива кола който не може да я оцени да не пише изобщо !!!
Това ,че днешните коли са кенефи е заради политиката на компаниите ,
но едно време са държали на качеството,евала за това !!!
БМВ-ТО е хубава кола но неможе да стигне мерцедеса от онова време ,да не говорим ,че единствения здрав автоматик и надежден е на мерцедес .
Този Мерцедес ей така,както е на 33 години може да се кара поне още толкова.И ще зарови 99% от сегашните и бъдещите боклуци,които заводите бълват.
Няма вече такива коли,няма и да има.
само двигателя е що годе добър и може да се кара и с олио:)
добре де страхотен двигател, но гори много:) другото е зле! кола със задно не е кола! кола с автоматична трансмисия е за сакати:) купето си гние, а за това, че резервоарът е зад задната седалка хахахахахахахах думи нямам хахахахаха лек пламък при катастрофичка и тези вътре си пламват... ако е отдолу под колата е малко по-добре... швабише кенеф с две думи! ама карайте сси ги и си мислете, че сте голямата работа хахахахаха бмв, ауди, порше тоже в кюпа:) ама комплексарчета сте си, т'ва е!
Страшни глупости изписа драги "разбирачо" ...Гние си купето, пълни глупости. Имам 2 броя пури 30 годшни нон стоп се карат и извън БГ ела да видиш има ли изгнило. За дизела - какъв пламък те гони...Това е дизел, намери един случай с такава кола с пламнали хора вътре и ела ми се обади.
Някой може да направи пачка ако почне да ги прави отново едно
към едно по оригиналната документация и технология.Това е
шедьовър на автомобилостроенето.
Това е повод за размисъл на китайците да ги произвеждат,много хора биха ги предпочели пред съвременния боклук с екстри.
Тази Пура май-наистина е на 1000 км. и е изкаравана извън гаража само когато навън е 30 градуса!!!
Иначе не е възможно по пода да няма ръжда 33 годишна кола от студена държава като Канада! Виждал съм много Кайени и МЛ-и от 2010 г. от Германия и Австрия гъмжашти от ръжда отдолу.....тази пура тук обаче ще има други проблеми...не е добре за една кола да стои само гаража немърдана по 10 години!!!
е, а па не гние, а? айде стига хвалебствия хаха как да не гние бе:) има ли такава кола хахахаха да не е от алуминий, въглеродни нишки, неръждавейка? хахаха излагате се бе! виждал съм мно' такива талиги и са си ръждиви - спор няма! другото е инат и предубеждения:) оки и любов към колата и марката:) както казах кола със задно не е кола! стара технология и няма сигурност! ок става за драг:) спор няма! с автом. скорости са си за инвалиди:) голяма глупост е автоматиката измислена от явно мързелив българин:) яд ме е, че сега уж луксозните(то какво ли и им е луксозното) ги правят все с автоматики... ужас! но понеже не разбирате и нямате избор, та ги полюбвате, ама не са читави! дигат и разхода! нямате ПЪЛЕН контрол над возилото! факт е! относно резервоара в купето, ами пълно е с такива случаи! айде със здраве! карайте си ги, ама не се фукайте, че карате нещо кой знае какво:) не робувайте на коли и марки!
Как може да има толкова прост човек като теб - как е възможно? Кола със задно не била кола...за много хора пък кола с предно не е кола. На мен лично ми допадат единствено 4x4 и коли със задно. Сега какво правим? Разбери, че има различни хора, с различни вкусове и предпочитания. Но какъвто и да си, ако харесваш коли и си фен, няма как да не свалиш шапка пред гения, стоящ зад този автомобил. Имай предвид, че тези Мерцедеси са едни от малкото коли, които правят по 2 милиона километра и моторите им още са здрави!
Ускоряват се бавно но возенето им е незаменимо!
Имах такава и само наскоро бях ударен от млад драйвър повредите бяха непоправими и застрахователната компания трябваше да ми я изкупи всичко си беше в ред и колата изглеждаше като нова почти малко я бях карал тъй като на Манхатън кола не е необходима а изкарването и от гаража често ми е струвало главоболия... Затова я изкарвах само когато излизах извън ню йорк сити. През тези години мои приятели смениха много коли докато аз сменях само маслото. Струваше ми някъде там $45,000 - 1985г. и трябваше да я закупя от тогавашна западна Германия тогава марка/ долар беше много изгодна смяна съжалявам че не купих БМВ 6 класа оказа се че те са рядкос днес и цената им за добре запазена такава се изплаща много по добре от която и да е друга марка.
Лелеее....това е МЕЧТА! Относно комплексарските изказвания от хора, които разбират колата, като средство за стигане от точка А до точка Б .....те са комплексарите, не ние...НЯМА нищо по-приятно от комфортна, мощна лимузина (тази пура за времето си е била, като самолет) ....но какво ви знаят главите на вас!
Правилно, колата си е супер за времето си, а сега като ретро/колекционерска... и пак правилно НЯМА нищо по-приятно от комфортна, мощна, НО СЪВРЕМЕННА лимузина!
Много исках такъв (на старо) но нямах толкова пари през 1998 и трябваше да се задоволя със W124. Интериорите и на двата модела бяха страхотни, моят беше на 250 хиляди (истински) а дървото, кожата, мокета, всичко беше като ново и миришеше много приятно. Наистина беше така направен че да те надживее. Следващия ми Бенц беше разочарование и смених марката (няма да кажа с какво го смених, искам да избегна личните нападки и простотии)
Много исках такъв (на старо) но нямах толкова пари през 1998 и трябваше да се задоволя със W124. Интериорите и на двата модела бяха страхотни, моят беше на 250 хиляди (истински) а дървото, кожата, мокета, всичко беше като ново и миришеше много приятно. Наистина беше така направен че да те надживее. Следващия ми Бенц беше разочарование и смених марката (няма да кажа с какво го смених, искам да избегна личните нападки и простотии)
Велики модели!За съжаление май вече никой не произвежда такива здрави коли.Уникална изработка и качество.Чичо ми имаше 124-ка 200D на 1200000 км без основен ремонт-най здравите дизели правени някога от производител на автомобили
Почти всички хвалят мерцедесите заради здравината и комфорта им, обаче при мен не знам какво стана и една 124-ка 300D ми изгни и, както си карах си сцепи коша...започна да ми бяга после по пътя като пияно пиле :D
Такъв ако го купиш нов най малко 10 години ще го караш и ще си свиркаш, но производителите са алчни, искат повече да печелят. Затова започнаха да изкарват нов модел на всеки 3-4 години, междувременно предишния модел е започнал да скърца, да тропа и да хлопа, европейците купуват новите щайги на изплащане, а старите таралясници заминават за Дупница ноф фнос на по 124978 км.
Прекрасна кола!Изключителен олдкарс!Не е за вярване , че някой е направил такава инвестиция и е положил такава любов и грижи, за да и се радваме днес. Аз имам един много добре запазен бензинов автоматик W 201(MB 190E) от 1984 г., който още ползвам в ежедневието.На 270 хил.км. без никакъв сериозен ремонт. Като познавам аукционния пазар в Германия, мисля че би постигнала цена от 180-220 хил.евро и би направила щастлив някой колекционер. В САЩ предпочитанията са към техните бензинови класики от 60-те и 70-те години или за уникати от 20-те и 30-те години, за които с лекота се постигат цени от 300-700 хил долара.
Невероятен автомобил. Според много автомобилни естети и дизайнери, "пурата" все още минава за един от най-красивите автомобили правени някога. Дизайна винаги е бил въпрос на вкус, но съм съгласен с тях.
Тогава Бенц правиха здрави коли,а сега само са една пластмасова емблема и много претенции.Колите им се развалят по-бързо от едновремешните Москвичи.Отдавна са само име.Караш без проблем 50хил.км. и после -дръж се!
Пак до разбирача и неговите приказки за гниенето ... Ела ми намери италиански, японски или френски автомобил от 80-те без ремонти, кърпене и без ръжда...Ще намериш ама на кукуво лято или ако има ще е някаква гаражна рядкост. В същото време ей тея двете красавици в двора ми нямат грам ръжда, русата е 86-ти набор, черната 88-ми. http://bonibonev.com/uploadfiles/albums/PDPD4e268a95bffe2/61420.jpg
Даже като съм сменял масла малсарите викат, че толкова здрав под и при новите коли не са виждали.
Със сребристата съм обиколил цяла Европа и то няколко пъти. Винаги и се кефят по бензиностанциите като зареждам...
Това е кола, която се отличава от общата унифицирана маса на съвременните коли. За разлика от много други тя има индивидуално излъчване. Разбира се, тя не е за хора, които са в масовката и не ги интересува индивидуалността...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391528275764256&slink=8bhaqn
Това ме устройва напълно.Моля читатели под 40 г. възраст да не пишат коментари и да си играят на фунийки.
39 годишните и те ли да си играят ли да ти дадат по една фуниика в ..... Аз лично харесвам повече това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402918470754791&slink=95en2b
Браво пич! Искрено ти завиждам за тези красавици! Дето вика един приятел - истинската кола трябва да е със стъклени фарове, т.е. след 2000 г. повечето са еднодневки. Пък който не харесва мерцедесите си е за негова сметка, на меннеми дреме.
До №82:На теория си голям специалист, ама наживо дали ще е така?Това, което харесваш не е по-различно от темата.Когато съм се возел на такива коли,собствениците им се знаехме поименно в страната и то без интернет.Ама откъде да ги знаеш тия работи?
Повечето от хвалипръцковците които пишат тук дори не са сядали в такава кола. Щял да го кара със слушалки, това да не е на баща ти Хюндая бе бмв? Всеки който се е возил в такава лимузина знае,че това е най добрия автомобил в Европа за всички времена.Точка по въпроса!
Оооо в такава кола се возих през 1995 година когато бях в Кипър, още помня уникалното усещане от возията. И до ден днешен няма такова нещо а работата ми е свързана с много марки и модели автомобили. Не съм пристрастен към марките защото съм претръпнал от тях, но мисля че и днес Мерцедес е 2 крачки напред пред останалите.
Това си е уникална кола.Дори и днес след толкова много години една запазена и добра кола от модела е невъзможно да се купи от обикновен човек!Просто си държат цена и това е а има и защо!А имат и подръжници сред по възрастните между нас онези които знаят за какво става дума.Не случайно има един лаф' човек който има Мерцедес е успял човек а този който има стар Мерцедес е отдавна успял".Прекланям се пред марката от цялото си сърце.За мен няма нищо по добро в Европа за изминалото столетие от този Мечок! Разбира се много уважавам и американските автомобили.Тези хора също знаят как да се забавляват.Американските коли са синоним за лукс , мощност и великолепие!Говорим за истинските преди 1990година.
начи, гнилоча на снимката е замаскиран от някой БГ джамбазин, за да може да се отърве от него колкото се може по-бързо, че вече и кокошките не щат да люпят яйца е него. ама колкото и да го лъскат ще се остане просто поредния гнилоч.
Тъкмо се прибрах след 600км днес с моята W126 300SE, която е като нова:) 160-180км/ч и вътре си говорим тихо.... Скоро бях до Флоренция с другата ми 260SE, търгнах сутринта, привечер бях там, едни 1500км, не ги усетих. Тези , които плюят тази кола, вероятно са я виждали само на картинка.
Освен това пурата е супер икономична кола. Защото то икономията не се смята само от разхода на бензин. Взема се предвид стойността на обслужване + стойността при препродажба. Купете запазена пура от БГ за 10 -12000лв и 7-8 годишно Ауди/Пасат/Мондео/Алфа/Пежо и т.н. за тея пари. Сметнете стойността на обслужването. Пурата е с адски просто обслужване , особено 2600 и 3000 кубиковия редови 6-так. Аз съм правил пълен ремонт на мотор 2.6 за 1000лв с всички части. Толкова струва смяната на ангренаж и ролки за един Пасат или Волво...Окачването също е просто. Шарнирите са няколко пъти по-евтини от целите носачи за новите модели.. Сметнете накрая стойността при продажбата след примерно 5 години. Аз ви гарантирам, че пурата след тези 5 г. ще ви е на печалба. За другите ще сте дали едни 2000лв само за ангренажи, за окачване не ми се мисли, ако издумка нещо по електрониката съвсем:) И ще я продадете на 3 пъти по-ниска цена. Ако за тея години имате 1000лв + от икономия на гориво, ще сте поне 8000- във финалната калкулация. А с пурата освен това ще сте индивидуалист, а не "Another brick in The Wall"
Че прословутия стар 6-к на БМВ да не би да е по-малко издръжлив, еле пък за тия пари в повече, ще си вземеш две 7-ци, вози малко по хубаво мерца и с това се изчерпва.
Возеха се,комунягите и ни плашеха,колко лош е Запада,лъжеха,че едва ли не там ядат хора,докато Берлинската стена се преодоляваше със смелост и изобретателност от хората,жадуващи за по-добър живот!
Тази кола,беше емблема на ФРГ-красота!
Сега,слава богу и аз се радвам на немска кола.
Много коментари изчетох, изгледах и рекламния спот за тази добра кола направена за доброто старо време, но падне ли снега, с тази кола оставаш на пътя, или в по лошия случай се озоваваш в канавката или в нивата, архаично задно предаване, без системи за безопасност, седна дума само за колекционери, неслучайно нямаше тест на сняг, затова тойота е марката
Много прости момчета коментират този автомобил, а дори не знаят как е бил оборудван тогава. Момченца, това е истинска кола, това не е пластмасова играчка с компютър и дисплейчета. А моторът ОМ 617.912 е истински чук. Първият пет цилиндров дизелов двигател изобщо. Германците казват: Der 300 D ist Mist, der ist immer nach 2 million km kapput. Или 3Liter Saugdieselmaschine fahrt noch bis zum Mond und wieder zuruck. Което ще рече: 300Д е боклук, след 2 млн км той винаги се чупи или 3 литровият атмосферен ( това, което невежите наричат "чист") дизел ще отиде до Луната и ще се върне. А на автора ще кажа, че легенди могат да се носят само за хора и неща, които вече ги няма. Тези мотори продължават да си работят и най важното, струват много пари. Който не вярва, нека провери в еbay. В момента се продава един абсолютно нов напълно оборудван двигател за 8 500 евро. Имам един W123 300d с петстепенна скоростна кутия. Немците го наричат "неразрушимият".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 dd124
10:13 18.03.2015
2 НикиД
10:21 18.03.2015
3 гост
10:24 18.03.2015
4 Никой
10:35 18.03.2015
5 Много странно
Ама на феновете им много им знаят устата, а на практика нищо и половина
Коментиран от #12, #19, #68
10:35 18.03.2015
6 Тит
10:54 18.03.2015
7 VWandMercedes
10:54 18.03.2015
8 Златко Тигъра от Люлин
Коментиран от #9
10:59 18.03.2015
9 БРАБУС АМГ
До коментар #8 от "Златко Тигъра от Люлин":
kolega sas sigurnost shte e ludnica.niama losha S klasa.neka umirat ot iad fenovete na klozeta audi11:00 18.03.2015
10 Люлин Камор
11:01 18.03.2015
11 wing
11:09 18.03.2015
12 330и
До коментар #5 от "Много странно":
7-ма серия по това време е около 2 пъти (30 717 DM) по ниска цена, а е същата (спестяваш от айрбега и дисплея на касетофона :) )Коментиран от #15, #16
11:14 18.03.2015
13 посетител
11:16 18.03.2015
14 Boni
11:23 18.03.2015
15 ВАГ
До коментар #12 от "330и":
По тая логика дай да спестим и от гуми и волан? Дисплей-а го приемам но айрбега си е ключов особено в купчина грозно желязо като въпросната 7ма серия.11:24 18.03.2015
16 Mercedes Benz
До коментар #12 от "330и":
Има се в предвид издръжливостта на мотора и колата като цяло, а не цената и.11:32 18.03.2015
17 librari
Това ,че днешните коли са кенефи е заради политиката на компаниите ,
но едно време са държали на качеството,евала за това !!!
БМВ-ТО е хубава кола но неможе да стигне мерцедеса от онова време ,да не говорим ,че единствения здрав автоматик и надежден е на мерцедес .
Коментиран от #106
11:51 18.03.2015
18 смотаняк
12:04 18.03.2015
19 бмв отка4алка
До коментар #5 от "Много странно":
добре ли си?а,7-ма серия?12:09 18.03.2015
20 ярослав станчев
Няма вече такива коли,няма и да има.
13:04 18.03.2015
21 Vasik Atanasova
13:08 18.03.2015
22 разбирач
добре де страхотен двигател, но гори много:) другото е зле! кола със задно не е кола! кола с автоматична трансмисия е за сакати:) купето си гние, а за това, че резервоарът е зад задната седалка хахахахахахахах думи нямам хахахахаха лек пламък при катастрофичка и тези вътре си пламват... ако е отдолу под колата е малко по-добре... швабише кенеф с две думи! ама карайте сси ги и си мислете, че сте голямата работа хахахахаха бмв, ауди, порше тоже в кюпа:) ама комплексарчета сте си, т'ва е!
Коментиран от #34, #35
13:10 18.03.2015
23 ники
13:17 18.03.2015
24 Boni
Коментиран от #29
13:23 18.03.2015
25 л5кг
Коментиран от #122
13:35 18.03.2015
26 Дядо Поп
към едно по оригиналната документация и технология.Това е
шедьовър на автомобилостроенето.
Това е повод за размисъл на китайците да ги произвеждат,много хора биха ги предпочели пред съвременния боклук с екстри.
Коментиран от #120
14:02 18.03.2015
27 Porsche
Иначе не е възможно по пода да няма ръжда 33 годишна кола от студена държава като Канада! Виждал съм много Кайени и МЛ-и от 2010 г. от Германия и Австрия гъмжашти от ръжда отдолу.....тази пура тук обаче ще има други проблеми...не е добре за една кола да стои само гаража немърдана по 10 години!!!
14:07 18.03.2015
28 Бре
14:13 18.03.2015
29 разбирач
До коментар #24 от "Boni":
е, а па не гние, а? айде стига хвалебствия хаха как да не гние бе:) има ли такава кола хахахаха да не е от алуминий, въглеродни нишки, неръждавейка? хахаха излагате се бе! виждал съм мно' такива талиги и са си ръждиви - спор няма! другото е инат и предубеждения:) оки и любов към колата и марката:) както казах кола със задно не е кола! стара технология и няма сигурност! ок става за драг:) спор няма! с автом. скорости са си за инвалиди:) голяма глупост е автоматиката измислена от явно мързелив българин:) яд ме е, че сега уж луксозните(то какво ли и им е луксозното) ги правят все с автоматики... ужас! но понеже не разбирате и нямате избор, та ги полюбвате, ама не са читави! дигат и разхода! нямате ПЪЛЕН контрол над возилото! факт е! относно резервоара в купето, ами пълно е с такива случаи! айде със здраве! карайте си ги, ама не се фукайте, че карате нещо кой знае какво:) не робувайте на коли и марки!14:56 18.03.2015
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Недоумяващ
15:00 18.03.2015
32 212
Имах такава и само наскоро бях ударен от млад драйвър повредите бяха непоправими и застрахователната компания трябваше да ми я изкупи всичко си беше в ред и колата изглеждаше като нова почти малко я бях карал тъй като на Манхатън кола не е необходима а изкарването и от гаража често ми е струвало главоболия... Затова я изкарвах само когато излизах извън ню йорк сити. През тези години мои приятели смениха много коли докато аз сменях само маслото. Струваше ми някъде там $45,000 - 1985г. и трябваше да я закупя от тогавашна западна Германия тогава марка/ долар беше много изгодна смяна съжалявам че не купих БМВ 6 класа оказа се че те са рядкос днес и цената им за добре запазена такава се изплаща много по добре от която и да е друга марка.
15:30 18.03.2015
33 Роман Ценов
16:02 18.03.2015
34 BENZ
До коментар #22 от "разбирач":
tolkova si i razbirach.Коментиран от #60, #61, #63, #65
16:09 18.03.2015
35 BENZ
До коментар #22 от "разбирач":
MERCEDES BENZ ONLY!!!!!!!Коментиран от #58, #59
16:14 18.03.2015
36 МИЛЕН
16:25 18.03.2015
37 УСА
Коментиран от #44, #75, #78
16:30 18.03.2015
38 озадачен
16:38 18.03.2015
39 КОМПЛЕКСАР
Коментиран от #42
16:40 18.03.2015
40 Петър Петров
16:43 18.03.2015
41 я съм от село
16:53 18.03.2015
42 така
До коментар #39 от "КОМПЛЕКСАР":
Правилно, колата си е супер за времето си, а сега като ретро/колекционерска... и пак правилно НЯМА нищо по-приятно от комфортна, мощна, НО СЪВРЕМЕННА лимузина!16:53 18.03.2015
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 миседниш накура
До коментар #37 от "УСА":
щом са в кръг винаги ще са по диагонал.и как разбра че е превъртан километража17:03 18.03.2015
45 Гейзо
17:17 18.03.2015
46 Гейзо
17:17 18.03.2015
47 аз
17:18 18.03.2015
48
17:21 18.03.2015
49 bmw
Коментиран от #74, #77, #80
17:37 18.03.2015
50 Роман Ценов
17:39 18.03.2015
51 КЪНЧО
17:43 18.03.2015
52 копеле
17:49 18.03.2015
53 гост
17:50 18.03.2015
54 Бъстър
17:54 18.03.2015
55 Дончо
18:13 18.03.2015
56 Dlaxo
18:23 18.03.2015
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Колю
20:07 18.03.2015
68 Никой
До коментар #5 от "Много странно":
е23, е32, е21, е28, е12... още да изброявам ли ?20:12 18.03.2015
69 Владо
20:20 18.03.2015
70 реалист
Коментиран от #71
20:25 18.03.2015
71 Колю
До коментар #70 от "реалист":
Здравейте.Защо бе човек ,тогава са били толко на пред сега би трябвало да са в космоса .Коментиран от #73
20:31 18.03.2015
72 Boni
Даже като съм сменял масла малсарите викат, че толкова здрав под и при новите коли не са виждали.
Със сребристата съм обиколил цяла Европа и то няколко пъти. Винаги и се кефят по бензиностанциите като зареждам...
Това е кола, която се отличава от общата унифицирана маса на съвременните коли. За разлика от много други тя има индивидуално излъчване. Разбира се, тя не е за хора, които са в масовката и не ги интересува индивидуалността...
Коментиран от #83
20:45 18.03.2015
73 Ros
До коментар #71 от "Колю":
sazdatelite na tezi clasiki na vremeto sega sa diadkite ot brabus21:35 18.03.2015
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 BENZ
До коментар #37 от "УСА":
ti seriozen li si?Коментиран от #87
21:39 18.03.2015
76 ford57
21:45 18.03.2015
77 БРАБУС АМГ
До коментар #49 от "bmw":
iaponskite gnilochi nikoi gi neshte21:47 18.03.2015
78 Златко Тигъра от Люлин
До коментар #37 от "УСА":
haha tova shega li e?21:50 18.03.2015
79 Георги
22:08 18.03.2015
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Bomber
Това ме устройва напълно.Моля читатели под 40 г. възраст да не пишат коментари и да си играят на фунийки.
Коментиран от #82
22:32 18.03.2015
82 Бай Бай
До коментар #81 от "Bomber":
39 годишните и те ли да си играят ли да ти дадат по една фуниика в ..... Аз лично харесвам повече това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402918470754791&slink=95en2b23:01 18.03.2015
83 Мурджо
До коментар #72 от "Boni":
Браво пич! Искрено ти завиждам за тези красавици! Дето вика един приятел - истинската кола трябва да е със стъклени фарове, т.е. след 2000 г. повечето са еднодневки. Пък който не харесва мерцедесите си е за негова сметка, на меннеми дреме.23:08 18.03.2015
84 Shmeker
Коментиран от #86
23:21 18.03.2015
85 БРАБУС АМГ
Коментиран от #105
23:24 18.03.2015
86 ЗЛАТКО КАМОР
До коментар #84 от "Shmeker":
shte si kajesh nai posle che karash Saxo.haha23:29 18.03.2015
87 Продава се дизелова пура
До коментар #75 от "BENZ":
BENZ човека ти го е казал, чети и тогава пиши, същото важи и за Златко Тигъра от Люлин.Коментиран от #89
23:36 18.03.2015
88 Bomber
00:57 19.03.2015
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 bmw
Коментиран от #93
08:54 19.03.2015
91 Мерцедес завинаги
09:06 19.03.2015
92 Лино
12:57 19.03.2015
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 miro
Коментиран от #95
16:42 19.03.2015
95 BENZ
До коментар #94 от "miro":
i kvo?17:07 19.03.2015
96 бай Иван
17:35 19.03.2015
97 BENZ
Коментиран от #102, #113
17:46 19.03.2015
98 Daimler
17:49 19.03.2015
99 CarPro
19:29 19.03.2015
100 CSKA McLaren
Станете Мирно, и му отдайте чест на тоя ветеран !!!
Коментиран от #103, #108
19:59 19.03.2015
101 Boni
20:39 19.03.2015
102 BENZ
До коментар #97 от "BENZ":
golfa varvi li?21:48 19.03.2015
103 BENZ
До коментар #100 от "CSKA McLaren":
21:49 19.03.2015
104 Boni
22:18 19.03.2015
105 AMG
До коментар #85 от "БРАБУС АМГ":
Пуснете я в www.mercedesfan.eu там поне ще се продаде, какви са тези глупости....03:06 20.03.2015
106 330и
До коментар #17 от "librari":
Че прословутия стар 6-к на БМВ да не би да е по-малко издръжлив, еле пък за тия пари в повече, ще си вземеш две 7-ци, вози малко по хубаво мерца и с това се изчерпва.Коментиран от #107
11:00 20.03.2015
107 BENZ
До коментар #106 от "330и":
starite 7ci veche sa v nadinКоментиран от #111, #114
13:12 20.03.2015
108 Shmeker
До коментар #100 от "CSKA McLaren":
Много си прав!А двигателят сериозно ли е сериен? Тва нещо е конструирано малко след войната
19:23 21.03.2015
109 BENZ
Коментиран от #110
10:51 22.03.2015
110 David Bolton
До коментар #109 от "BENZ":
дай да ти продам един фиат пунто15:49 22.03.2015
111 David Bolton
До коментар #107 от "BENZ":
прав си напълно15:50 22.03.2015
112 Graf Drakula
16:15 22.03.2015
113 David Bolton
До коментар #97 от "BENZ":
prav si16:17 22.03.2015
114 David Bolton Zlatistia
До коментар #107 от "BENZ":
107.109.110.111.112.11319:04 22.03.2015
115 David Bolton Zlatistia
19:06 22.03.2015
116 ДИМИТЪР
Коментиран от #118
23:56 03.02.2018
117 гощо
09:27 04.02.2018
118 Марони
До коментар #116 от "ДИМИТЪР":
Возеха се,комунягите и ни плашеха,колко лош е Запада,лъжеха,че едва ли не там ядат хора,докато Берлинската стена се преодоляваше със смелост и изобретателност от хората,жадуващи за по-добър живот!Тази кола,беше емблема на ФРГ-красота!
Сега,слава богу и аз се радвам на немска кола.
20:47 04.02.2018
119 Дядо Йоцо гледа
22:00 10.02.2018
120 Stefko88
До коментар #26 от "Дядо Поп":
Деу нали направиха Шарман по w14014:51 11.05.2018
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 BenzBest
До коментар #25 от "л5кг":
12 цилиндров модел на Мерцедес W126 не съществува.14:25 02.06.2018
123 W126 300SEl
20:21 02.06.2018