Тази машина е мечтата на няколко поколения. Всеки по-запален фен е имал или все още има плакат или количка макет на тази кола. Брутален атмосферен карбураторен V12 без никакви системи са сигурност. Присъствие, с което могат да се похвалят много малко автомобили. Дизайн, който няма ограничения. Филмите, в които е участвала са безброй, като започнем от "Кенънбол". Произведена през далечната 1974-та, тя променя хода на спортните автомобили със средно разположения си двигател. Другата особеност са вертикалните врати, които добавят още малко към харизмата ѝ.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дудук
01:31 25.04.2015
2 Илиян
Иначе колата е уникална.
07:07 25.04.2015
3 NAZI
08:51 25.04.2015
4 запознат
П.П. Ламбото не е разбито а е в чудесно състояние , радвайки новия си собственик-колекционер от чуждестранен произход !
Поздрави на всички фенове !
Коментиран от #5
10:49 25.04.2015
5 до незапознат
До коментар #4 от "запознат":
Механик? Аз със друго съм го запомнил.Напиши Стоян Стоянов Стуци в гоогле да видиш научните му постижения.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/02/17/676357_voenen_shef_e_razsledvan_za_zloupotrebi_okolo_voennoto/
15:51 25.04.2015
6 познат
На международния автомобилен пазар ламборгинито на Стоян според списание „Автокапитал" се оценява за около 2 млн. евро. Полковникът едва ли ще се раздели някога с колата си, защото е мечтата на живота му. Макар че не е броил и стотинка за нея, тя е сбъднатият му сън. Съдба на ръцете му.
А те наистина са златни. И талантливи. Стутси, както го наричат съвипускниците му от лвовското военно училище, е завършил механотехникум със специалност "Двигатели за вътрешно горене". Там взима и книжка за летец на едномоторен самолет. Колите обаче остават най-голямата му страст.
Първата му придобивка е кола със странната немска марка „Гогомобил" на фирмата „Аутоюнион". „Купих я с 1000 лв. младоженски заем", спомня си Стутси. Колата била отчайващо строшена. В багажника й возел торби с бутала, за да я поправя на пътя. След нея започва да сменя марките. Твърди, че е нямал само „Москвич" и „Дачия", Притежавал е БМВ-та от най-големите серии. Имал е всички модификации на „Порше". В колекцията си е прибавял и „Шевролет Камаро", „Шевролет Корвет", „Остин Мартин" и „Триумф Тигър". Купувал е колите катастрофирали или конфискувани. По Татово време е нямало друг начин да се сдобиеш с такива престижни марки.
Взимал ги е като развалини, но ги е превръщал в бижута. Сам, със собствен труд. Купувал ги е евтино и ги е продавал после по-скъпо. В почти разглобен вид с два чувала части взима от русенски художник единственото в България „Мазерати Инди".
По-късно, през 1986 г., пък купува от барман в софийско село потрошено „Ферари Дайтона". От тази кола имало само 7 бройки в света. Възстановявал я 3 г. Ремонтирал я напълно. Един ден обаче му я крадат от гаража в сливенско село, където я държал. Отровили кучето и я отмъкнали. Тогавашната милиция веднага блокирала границите. След два дни я намерили заровена под земята в гора край Пловдив. Ударена, но подготвена за изнасяне. „Пак я поправих, но разбрах, че не мога да я опазя, и реших да я разменя", обяснява Стоян. През 1990 г. му се обажда швейцарски милионер, колекциониращ ферарита. Нямал същия модел и му предлага замяна срещу единственото в света „Ламборгини Контач". Същата година швейцарецът идва с колата у нас и наема етаж в гранд хотел „София".
Освен че кара уникална кола, той е уникален и като личност. Тренирал е бокс и културизъм. Сега всяка сутрин прави по 1000 лицеви опори за 2 часа без прекъсване. От 1976 г. не е близвал алкохол. Затова пък на ден изпива по 10 литра (!) кока-кола. Увлича се и от философия. Защитил е дисертация за екзистенциализма на Жан-Пол Сартър".
Коментиран от #7, #9, #10
16:51 25.04.2015
7 comment
До коментар #6 от "познат":
Не бъркай двата щата! "Астън Мартин" и "Остин" са съвсем различни бири!!!17:10 25.04.2015
8 vladolo6ia
18:33 25.04.2015
9 миседниш накура
До коментар #6 от "познат":
че ламборгини не правят друг двигател за контач освен 12 цилиндъра-нещо не си в час май18:40 25.04.2015
10 препознат
До коментар #6 от "познат":
"В света има едно-единствено „Ламборгини Контач" с 12-цилиндров двигател. " - Имаш в предвид България, не в света, нали?19:46 25.04.2015
11 Ники д
Коментиран от #12
20:04 25.04.2015
12 миседниш накура
До коментар #11 от "Ники д ":
за това никой няма ѝ да ти я даде20:18 25.04.2015
13 ghost navigator
и аз така знам
също така докато възтановявал ферарито почиствал частите с бензин,за целта пълнел ваната и обработвал детайлите,и се случвало от изпаренията на бензина да му става лошо.
Доколкото съм запознат Ламборджини Каунтач излиза през 1984г.
а не през 75-та
И се карат специални курсове за каране назад,защото се кара с отворена врата понеже няма никаква видимост
23:23 25.04.2015
14 Тит
23:54 25.04.2015
15 ДанН
01:52 26.04.2015
16 Атанас
Хубаво е всеки да слага по линкче за всички "изявени" та да знаеме как се купуват такива автомобили
17:27 26.04.2015
17 Йордан
20:45 26.04.2015