15 Май, 2015 10:56 23 807 30

Табло като от Tesla за новата Laguna

  • renault-
  • laguna-
  • atalans-
  • франкфурт 2015

Папараци успяха да заснемат интериора на новото голямо Renault, чийто официален дебют се очаква на салона във Франкфурт през септември. Моделът ще замени едновременно Laguna и Latitude и по непотвърдена информация ще се казва Atalans.



Първото, което се набива на очи в снимката, е големият дисплей на мултимедийната система R-Link 2, който напомня за Tesla Model S или новото Volvo XC90. До екрана с диагонал 8.7 инча са разположени сензорни бутони, а под него се виждат "шайбите" са управление на двузоновия климатик.

На централната конзола между седалките има още един кръгъл селектор, който явно отговаря за настройките на ходовите характеристики. Ръчната спирачка се активира с друг бутон, а показателните уреди са цифрови.



По последни данни Renault Laguna/Atalans няма да се произвежда с каросерия купе. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа с предно предаване Common Module Family.

За задвижване ще се предлагат 1.6-литров турбодизел със 160 к.с. и бензинов турбомотор от Nissan с аналогична кубатура и предполагаема мощност между 150 и 200 коня. Освен с механична трансмисия новото голямо Renault ще се оборудва и с клиновиден вариатор Jatco.

Вижте подробни технически характеристики за генерациите на Renault Laguna - ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    4 0 Отговор
    Ако това е финален вариант - много е грозно. Дисплеят стои като кръпка на таблото. Франсетата са естети и винаги са правели изпипани интериори, та затова си мисля, че това е само тестова кола и не е окончателния дизайн.

    Коментиран от #2

  • 2 France

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Аз хубава френска кола още не съм виждал, за добре направена - да не говорим!!!

    Коментиран от #6

  • 3 гост

    4 2 Отговор
    Лагуната им е най-добрата кола. Последните им модели са безпроблемни и модерни, като качеството не отстъпва на конкурентите, просто някои хора още си мислят, че само фв прави автомобили и гаражните майстори от друго не разбират.
  • 4 цезар

    1 3 Отговор
    кви лагунии беее,,в бг освен голф др не се зачита за кола хахахаха
  • 5 Пешо

    1 2 Отговор
    Интересно, най-глупавата част от тесла, а сега и при другите коли.
  • 6 PlimP

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "France":

    2, въх, че ги разбираш
  • 7 Андрей Николов

    2 2 Отговор
    Лихуната хаха :)) Лигуна II /втора генерация/ е единственият автомобил, който във Франция няма обратно изкупуване! Смятайте какъв кенеф е това щом и производителя не си го иска!
  • 8 Стоян Стоянов

    3 0 Отговор
    не се излагайте така - имат хубави коли французите, както имат и супер големи недоразумения. По принцип всяка марка си има и добри, и не толкова добри и сполучливи модели автомобили. Не бъдете като коне с капаци - верно, че всеки си е фен на нещо конкретно, но не подценявайте и останалите.
    Това Рено тука, докато и само на картинки и в тестов вариант едва ли може да се коментира въобще. Лично според мен Лагуната им не е от най-сполучливите (разбирай продаваеми) модели. И повечето мнения на хора, притежаващи този модел го подвърждават

    Коментиран от #12

  • 9 гост

    4 0 Отговор
    Карам точно 2ра генерация от 4 години. Не бих се върнал на ФВ, с Рено получаваш повече дизайн, технологии и удобство. Както и ти остават няколко хиляди в джоба. За качестовото-имат някои проблеми които са лесно отстраними, и то не толкова скъпо колкото хорската мълва ги разнася. Питайте някой сервиз за пасат колко пари се дават и тогава оценяйте дали Лагуната е добра или лоша кола.
    Аз бих я заменил само със следващата генерация на Лагуна. При тях получаваш повече стойност отколкото заплащаш, при конкурентите е обратното. Но всеки си има вкус и избира за какво да си хвърля парите на вятъра. За мен само Рено си струва, немското е много надценено.

    Коментиран от #11

  • 10 Shmeker

    2 1 Отговор
    Таблото е доста грозно
  • 11 Психо

    1 5 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Пий си хапчетата!!!!!
  • 12 Renault

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян Стоянов":

    Стояне, естествено че Лагуна няма да е най-продаваният им модел, тя е най-скъпия им модел, а винаги евтиното се продава повече. Иначе не познавам човек да не е пропищял от Лагуна (1-во и 2-ро поколение).
  • 13 sota

    0 2 Отговор
    tiq deto praat spageti koli ne mogat da pravat,vapreki 4e karam reno i to nekolko,palni bangii,no pak evtini 4asti tva e.

    Коментиран от #15, #21

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Стоян Стоянов

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "sota":

    ... спагети, ....
    ... со п.чка, со борче, со мачка

    абе хора, ВИЕ нещо ново и оригинално не може ли да измислите, че въртите само едни и същи изтъркани лафове? Ограничено е - не мислите ли?!
    Французите никога не са били в челните места по продажби на автомобили - това е ясно на всеки. Нямат (почти) никакъв успех в луксозния сегмент - както му викаме тука "премиума" - там си е запазена територия на Германците - и това си го знаем. Относно динамика, ускорение, т. нар. резачки и форсирани мотори - японско. Supra, GT-R / Skyline, NSX, S2000, Lancer-и и т.н.
    И все пак се реализират някакви продажби и от френските автопроизводители. Не колкото Toyota, GM, VW group , но и не са пред фалит - има кой да ги купува. За средния клас са си сравнително ОК, дори и на вторичния пазар, към който спадаме и ние. Сравнително евтина поддръжка, не-лоша возия и визия (особено моделите, проектирани от Пининфарина), ниски цени за употребявани автомобили.
    В общи линии всеки да си кара каквото му е кеф и му носи удоволствие от шофирането, като е желателно и да успява да си покрива разходите, докато поддържа автомобила - а не да си дава половината заплата за гориво и части, само за да му е високо самочувствието, когато паркира пред панелката. Айде - със здраве!
  • 16 tisho

    2 2 Отговор
    Много Ви се кефя :) Ние българите и велосипед не можем да произведем качествен,ама сме царе да намираме недостатъци на чуждите коли :) За един,дето не е измислил нищо ново-тия не били измислили нещо оригинално,за друг таблото било криво...а вие какво измислихте и произведохте до сега?
    Ако произведете кола я сравнете с нов модел на Рено и тогава ако не ви е срам-пишете пак.И аз ще пиша пак ;)
    Иначе Французите никога не са били в челните места по продажби на автомобили? Ако второто място по производство в Европа не е челно,значи е вярно това твърдение.
    Иначе таблото е естествено продължение на това на новото клио.Това е модерно-има го и при Волво.И те явно нямат свой стил и от 100години копират от Тесла? :)))
  • 17 botev

    3 0 Отговор
    на мен лично, муцуната на реното, ми идва много готина. Хем е намръщена, хем някак си модерна ;)
  • 18 РЕНДЕ

    1 0 Отговор
    Екстериорно колата е супер, долавям нотка от Пасат, но интериора си е направо за СУВ автомобил, особено в честа около скоростния лост. Ако съм на мястото на мениджърите от Рено бих бягал и от зеления фон, който е доста демоде и в стил 90-те.
  • 19 коко

    0 1 Отговор
    Още една ш.тня!!
  • 20 асфалта

    2 0 Отговор
    таблото е по добро от на тесла,наподобяващо малко на порше панамера а и дисплея е с по нормални размери.тук там ще се доизпипа и резултата ще е добър.браво на франсетата
  • 21 ккк

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "sota":

    Спагетите са от Италия,неграмотнико.
  • 22 mediator37

    0 0 Отговор
    №1 го е казал точно- дисплеят стои като кръпка на таблото.

    Не се връзва със старомодните жалузи на климатика и старомодната пластмасия. При Тесла от край до край е дисплей- отива й.
  • 23 ддд

    0 0 Отговор
    рено 19 най продаваната кола на годината
  • 24 Asen

    0 0 Отговор
    со борче, со мачка и со пи*ка - аре нема нужа
  • 25 Никола

    0 0 Отговор
    Бас държа , че това няма да е серийното табло , поне не в този спартански вид .
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 незнайко

    1 0 Отговор
    С копчета и потенциометри таблата са по красиви. Може да пипнеш без да гледаш. Кажете как се работи на тъчскрийн без да гледаш? Отговора е - не може. Това значи отвличане на вниманието, за което постоянно се говори, че е опасно.
  • 28 Мирослав

    1 0 Отговор
    Всички псевдо фенчета на ВАГ.ните и Бавните Варели си теглете по една майна и да ви нема, това е едно от агресивните и хубави на външен вид рена което съм виждал, поне по снимката, да таблото е леко грозно, но тая предница е един път! Ако му сложат и V6 става убиец
  • 29 GTE

    0 0 Отговор
    Факт, че франсетата са далеч от премиум и според мен, там няма, а и не се напъват. Обаче в сегмента на баничарките имат сериозно присъствие. А и ако се огледаме присъствието им из цяла Европа е все по-масово. Също така държат сериозен дял на южно американския автомобилен пазар. Интересно е, че въпреки ужасяващите условия имат все по-чувствително присъствие и на Руския пазар.
    А иначе ние като световни автомобилни НЕПРОИЗВОДИТЕЛИ сме много технически НЕНАЯСНО с тази промишленост.
  • 30 АЗ

    1 0 Отговор
    Лично аз бих купил тази Лагуна, ако трябваше да избирам между нея и новия Пасат. Просто повече ми харесва, нищо против Фолксваген-а, просто изглежда скучен. А и топ изпълнението струва горе-долу колкото Инфинити Q50 Адеяка, което изглежда доста по-добре.
    И НЕ РАЗБИРАМ КАКВИ СПОРОВЕ ВОДИТЕ, ТО НА КОЙТО МУ ХАРЕСВА РЕНО СИ КУПУВА РЕНО, НА КОИТО МУ ХАРЕСВА МАЗДА СИ ВЗИМА МАЗДА И ТН.
    АЗ ЛИЧНО КАРАМ ТОВА КОЕТО МИ ХАРЕСВА, БЕЗ ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАМ С ХОРСКОТО МНЕНИЕ