Папараци успяха да заснемат интериора на новото голямо Renault, чийто официален дебют се очаква на салона във Франкфурт през септември. Моделът ще замени едновременно Laguna и Latitude и по непотвърдена информация ще се казва Atalans.
Първото, което се набива на очи в снимката, е големият дисплей на мултимедийната система R-Link 2, който напомня за Tesla Model S или новото Volvo XC90. До екрана с диагонал 8.7 инча са разположени сензорни бутони, а под него се виждат "шайбите" са управление на двузоновия климатик.
На централната конзола между седалките има още един кръгъл селектор, който явно отговаря за настройките на ходовите характеристики. Ръчната спирачка се активира с друг бутон, а показателните уреди са цифрови.
По последни данни Renault Laguna/Atalans няма да се произвежда с каросерия купе. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа с предно предаване Common Module Family.
За задвижване ще се предлагат 1.6-литров турбодизел със 160 к.с. и бензинов турбомотор от Nissan с аналогична кубатура и предполагаема мощност между 150 и 200 коня. Освен с механична трансмисия новото голямо Renault ще се оборудва и с клиновиден вариатор Jatco.
Вижте подробни технически характеристики за генерациите на Renault Laguna - ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
Коментиран от #2
11:59 15.05.2015
2 France
До коментар #1 от "Иван":
Аз хубава френска кола още не съм виждал, за добре направена - да не говорим!!!Коментиран от #6
12:07 15.05.2015
3 гост
12:24 15.05.2015
4 цезар
12:41 15.05.2015
5 Пешо
12:44 15.05.2015
6 PlimP
До коментар #2 от "France":
2, въх, че ги разбираш13:07 15.05.2015
7 Андрей Николов
13:38 15.05.2015
8 Стоян Стоянов
Това Рено тука, докато и само на картинки и в тестов вариант едва ли може да се коментира въобще. Лично според мен Лагуната им не е от най-сполучливите (разбирай продаваеми) модели. И повечето мнения на хора, притежаващи този модел го подвърждават
Коментиран от #12
13:40 15.05.2015
9 гост
Аз бих я заменил само със следващата генерация на Лагуна. При тях получаваш повече стойност отколкото заплащаш, при конкурентите е обратното. Но всеки си има вкус и избира за какво да си хвърля парите на вятъра. За мен само Рено си струва, немското е много надценено.
Коментиран от #11
13:59 15.05.2015
10 Shmeker
14:05 15.05.2015
11 Психо
До коментар #9 от "гост":
Пий си хапчетата!!!!!14:37 15.05.2015
12 Renault
До коментар #8 от "Стоян Стоянов":
Стояне, естествено че Лагуна няма да е най-продаваният им модел, тя е най-скъпия им модел, а винаги евтиното се продава повече. Иначе не познавам човек да не е пропищял от Лагуна (1-во и 2-ро поколение).14:44 15.05.2015
13 sota
Коментиран от #15, #21
15:23 15.05.2015
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Стоян Стоянов
До коментар #13 от "sota":
... спагети, ....... со п.чка, со борче, со мачка
абе хора, ВИЕ нещо ново и оригинално не може ли да измислите, че въртите само едни и същи изтъркани лафове? Ограничено е - не мислите ли?!
Французите никога не са били в челните места по продажби на автомобили - това е ясно на всеки. Нямат (почти) никакъв успех в луксозния сегмент - както му викаме тука "премиума" - там си е запазена територия на Германците - и това си го знаем. Относно динамика, ускорение, т. нар. резачки и форсирани мотори - японско. Supra, GT-R / Skyline, NSX, S2000, Lancer-и и т.н.
И все пак се реализират някакви продажби и от френските автопроизводители. Не колкото Toyota, GM, VW group , но и не са пред фалит - има кой да ги купува. За средния клас са си сравнително ОК, дори и на вторичния пазар, към който спадаме и ние. Сравнително евтина поддръжка, не-лоша возия и визия (особено моделите, проектирани от Пининфарина), ниски цени за употребявани автомобили.
В общи линии всеки да си кара каквото му е кеф и му носи удоволствие от шофирането, като е желателно и да успява да си покрива разходите, докато поддържа автомобила - а не да си дава половината заплата за гориво и части, само за да му е високо самочувствието, когато паркира пред панелката. Айде - със здраве!
16:34 15.05.2015
16 tisho
Ако произведете кола я сравнете с нов модел на Рено и тогава ако не ви е срам-пишете пак.И аз ще пиша пак ;)
Иначе Французите никога не са били в челните места по продажби на автомобили? Ако второто място по производство в Европа не е челно,значи е вярно това твърдение.
Иначе таблото е естествено продължение на това на новото клио.Това е модерно-има го и при Волво.И те явно нямат свой стил и от 100години копират от Тесла? :)))
18:03 15.05.2015
17 botev
18:28 15.05.2015
18 РЕНДЕ
19:32 15.05.2015
19 коко
21:00 15.05.2015
20 асфалта
13:08 16.05.2015
21 ккк
До коментар #13 от "sota":
Спагетите са от Италия,неграмотнико.20:35 16.05.2015
22 mediator37
Не се връзва със старомодните жалузи на климатика и старомодната пластмасия. При Тесла от край до край е дисплей- отива й.
20:59 16.05.2015
23 ддд
21:04 16.05.2015
24 Asen
22:30 16.05.2015
25 Никола
23:09 16.05.2015
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 незнайко
08:51 17.05.2015
28 Мирослав
19:28 17.05.2015
29 GTE
А иначе ние като световни автомобилни НЕПРОИЗВОДИТЕЛИ сме много технически НЕНАЯСНО с тази промишленост.
09:54 18.05.2015
30 АЗ
И НЕ РАЗБИРАМ КАКВИ СПОРОВЕ ВОДИТЕ, ТО НА КОЙТО МУ ХАРЕСВА РЕНО СИ КУПУВА РЕНО, НА КОИТО МУ ХАРЕСВА МАЗДА СИ ВЗИМА МАЗДА И ТН.
АЗ ЛИЧНО КАРАМ ТОВА КОЕТО МИ ХАРЕСВА, БЕЗ ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАМ С ХОРСКОТО МНЕНИЕ
18:44 18.05.2015