ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Ето ви информация за двигателя:
"Motivation is provided by a tiny 0.8-liter engine teamed up with a 5-speed manual gearbox which will allow the vehicle to be "extremely well positioned in terms of fuel consumption."
Източник: http://www.worldcarfans.com/115052094043/renault-kwid-officially-revealed
А 4ь4 има ли или да гадаем, че "кросовър" го притежава по презумпция (което всъщност никак не е така предвид цената и куп 4ѝ2 "кросовър-и" на други марки) ?
Поредното безумие сред народонаселението на България - в предишната публикация за джип Audi Q7 - 300 пъти по-добър във всяко едно отношение от това Рено, половината от пишещите го плюеха брутално, а тук, това жалко недоразумение, само го хвалят - е какво е това питам аз??? Това доказва че Бай Ганьо си остава с мислене - ограничено, типично за бедняка нямащ пари, светогледа му е много свит и за съжаление не може и не желае да види по-далеко от носа си!
Цената му е дадена да е над 6500 долара, за да изглежда по този начин, и това е в Индия. Малката Тата Нано се оскъпяваше с почти няколко хиляди понеже, за да се предлага на Европейският пазар трябва да отговаря на тукашните изисквания за нови коли: ЕСП, дневни светлини, ТПС и др. Сега Рено си има Каптур,малък кросовър, който е с 4м. дължина и реално не е много пригоден за семейна употреба.
Въпреки това ако е до цена 15-18х. лв с климатик и няколко ел. компонента, то тази кола ще се продава със сигурност добре под марката Дачия. Само трябва да разширят двигателната гама, понеже Европейците със сигурност ще искат нещо повече от 40-50кс, например 0,9 турбо мотора.
като си беден и не можеш да си го позволиш, това значи ли че трябва да плюеш шедьоврите на автомобилостроенето??
А и нали знаеш, че хубаво и евтино няма, така че сам си прави сметката за 8000 лева, това изобщо какво е, трошка ли е, каручка ли е, пълен боклук ли е???
Това е масов автомобил, евтин за закупуване. В развите страни си има стимули да се карат нови коли, за да се избегне употребата на стари барутници, които пристигат у нас и такива като теб, разбиращи от автомобили, с удоволствие дават и последната си стотинка за тях.
Французите са умни: както с Ситроен Кактус, така и с това Рено те се връщат към идеята на колата- да те закара от т.А до т. Б. Не е нужно да робуваш и да работиш за една тенекия, която е един от най-големите харчове за едно семейство.
Правят е добре изглеждаща, но с просто оборудване, за да е лека, икономична и евтина.
Уважаеми, да ви припомня една приказка "За всеки влак си има пътници". Така, че Вие бленувайте по шедьовъра Q7, ние ще си коментираме бюджетната Дачия / Рено и така. Плюенето, негативизма и обидите можете да ги спестите както на нас, така и на Вас.
Абе защо всичките тука, където нямате пари и разбира се джип на Ауди НИКОГА няма да имате дори и след 15 години (ноф фнос) все злобеете по хората имащи пари и каращи хубави коли. Били Бай Ганьовци, робували на тенекии и.т.н. Замислете се, повредата е във вашия телевизор, явно не можете да понесете фактът че сте много бедни и затова яко плюете по хората имащи възможности и радващи се на пратите си. Замислете се з а това и стига умувайте кой на какво робува.
P.S. - Audi си остава разкошна марка, която винаги ще бъде за финансово успялите хора, за разлика от френските марки, които са за бедни!!!!
Ха,Ха, 4100 евро? Може ама в Индия, тук ще е поне двойно. а Дачия вече съвсем не е евтина, напудрен Дъстър минава 35000лв. , а екстри като автоматик и климатроник изобщо не присъстват !!!
Ако е комфортно и с ABS, климатик, въздушни възглавници, стабилност и 4х4 е под 10к , българите ще могат масово да карат най-накрая нови коли...дано поне до края на гаранцията не се разпадне и да не му падат пластмасите вътре... дано по дупките не се чува все едно са ти пъхнали главата във варел и го ритат, както се чува в някои други евтинийки...
До "Бедняк"-а:
Аз имам пари и не карам Ауди, бил той и джип. Познавам и други хора с кинти и те не карат Ауди. Карам практична кола, не робувам на марки.
Фръцкането с джипчета или определени марки е присъщо на сноби или глупаци, които после зареждат за по 10 лева на колонката.
до бедняка-освен ауди има и други разкошни марки като опел - виж юрген клоп /може би ти е известно това име / който изкарва по 5 млн евро на година и кара опел корса, хората на запад отдавна не робуват на марки и коли, там колата се използва за работа, а не да ходят от вкъщи до центъра на кафе с джипки.
Ти нямаш възможности да напишеш 5 реда без правописни грешки, а си тръгнал да парадираш с парите си! Не се хвали, че си успял, защото едва ли имаш парите от Нобелова награда по физика!!!
На развитието на технологиите хубавото е това, че преди 10 години, което е било екстра, вече е базово оборудване и струва жълти стотинки. Климатроник, серво, ел. пакет, навигация, безключово палене, завиващи фарове и т.н.
Я си спомнете бизнескласата преди 7 - 8 години с TFT - дисплеи по таблата - Аууу, голямата работа !!! Брях ! Сега дисплеите са с резоюция 8к (т.е. 100 пъти по-качествени) и се слагат на всяка бюджетна сапунерка.
Въобще не ме учудва ниската цена.
Модераторите е добре да изтрият глупостите, темата е интересна и всеки си изказва мнението, но малчуганите, които само глупости пишат, не са за тук.
Интересно би било всеки коментатор за колко би го купил това мъниче. Аз лично не бих дал повече от 18х. лв за климатик, ел. стъкла и огледала. Ест. АБС, ЕСП и др. стандарти.
Интересно е това дали има пазар у нас и кога най-сетне българските законодатели ще вкарат реалното замерване от ТП на изгорели газове, за да може да стимулират покупката на нови автомобили. Видимо е, че има повече автомобили отколкото е необходимо, и то да такива, които не трябва да се движат въобще, та няма за какво да се оплакват каращите стари коли, че ще им се вдигне данъка от подобна реформа.
Това е само едно извинение за бездействие в тази посока.
До 37. Изобщо не бих я купил, ако не е единствената кола на света.
Това не са предразсъдъци към марката. Първата ми кола, Шкода 120Л, произведена в 1980г. беше дълга 4.05 и широка 1.64. Тази е значително по-малка. Мощността ще бъде съпоставима, а возията вероятно ще бъде ужасна. Не държа на екстрите, но теснотията ме отвращава. Предпочитам старите големи коли, не ми пука какво ще напишат за избора ми мечтателите тук.
Що се отнася до анализа на газовете, изобщо не ме плаши. Колата ми харчи половин литър масло на 10 000 км, макар че е с турбина.
Относно количката - ами Рено-Нисан за пореден път го завират на този и онзи по отношение на крайната цел, кой ще прибере парата! Някои надолу плюват Дъстъра... Преди три дни където ме закара Дъстъра, лаченото Q7 първо няма да мине заради липса на клиренс и второ драйвъра му доста ще се замисли да не му "развали фризурата". Тези дни имах и доста интересни случки-близнаци със собственици на премиум марки. Миналата сряда в центъра на Варна, късно вечерта на А8 му наливаха нафта от 10 л туби за минерална вода! Абсолютно същата сцена преживях вчера на обяд в Пловдив под Бунарджика. Само колата дето беше Х5-ца! Оставям двете случки без коментар....
Нямам нищо против рено, както казаха по-долу "за всеки влак си има пътници". Лично аз обаче не бих си го купил, а ако ми го подарят, още на другия ден го пускам за продажба! Просто ще ме срам да се покажа с тая кола. Емблемата му е символ и едно към едно мяса на женски полов орган, верно че всички от там сме произлезли, но все пак по би прилягало някоя фльорца или гей да се кичат с тая емблема, а не нацепен пичага, като мен примерно ... ха ха
Пич, такива като теб с такова мерило за самочувствие са срам за нацията! Жалкото и трагичното е, че сте много и това е една от основните причини да се затриваме бавно(или пък бързо) и безславно!
Абе тези, които карат коли с такава емблема явно нямат такива комплекси за малоценност като твоите. Един истински мъж, дори и розово колело да кара, пак ще е мъж, а такива като теб дори и с танк да излязат си остават п*тки.
И що? Нямам нищо против жените и гейовете/каквито явно сте/, просто емблемата не ме кефи, иначе и към другите марки нямам нищо против, но само не рено, между другото освен всичко друго, рено е на едно от последните места в класациите за надеждност, а това за мен е много важно!
То това, че е е подходящо и нужна, верно е :) Ама емблемата няма да ти свърши работа, за мен тя просто е символ на това какъв е собственика, който казва, не какво му е нужно, а какво предлага :)
Дачия е първа по продажби в Бъгъ! Факт. А това от статията е следващият хит. Гарантирано ще успее. Впрочем ВАГ правят опити да се намърдат в сегмента, за сега трудно. Де да имахме такъв завод като румънците и ние!
И цвета и е като на лай..о! Дачия може да са първи по продажби , но истинските мъже карат луксозни коли а не такива шиба..и кенефи!С такава кола блондинка няма да забършеш!
Хитлере, луксозните коли се карат по принцип от наети шофьори:) Те що за мъже са незнам, но ти ако имаш опит - сподели :) И като цяло, моля селските бекове с 15-20 годишните отчаяни кошници да спрат да ги карат, защото цапат въздуха невъзможно! Особено като ги напънат в пристъп на малоценност.
.аси буклука! Това няма да иска никой майстор да го прави.
Преди като имах рено и като, питат каква е колата и кажа рено... и секи вика ааа не имам много работа, рено не правя и тн.
Сега си купих БМВ и всеки с удоволствие ме приема в сервизът си.
За 8000лв такъв буклук не бих си купил, да си го карат други!
Не обиждайте тези, които хулят колата - те ви мислят доброто! Те ви предупреждават за бъдещи главоболия с "Дарачия" и "Ренде". Не си купувайте от тези коли - ще ми бъдете благодарни някога!
Това е евтин буклук с вложени евтини части. Ходовата част е много калпава и трошлива, двигателя става масленица след 50-100000км, колата е пълна трагедия. Заложете на нещо немско, тези да си ги карат във франция!
:) немската кола р масларник - имам пежо и пасат !Wv -то си е масларник (за последните 5 години два пъти съм сменял гумички на клапани).
Това френско - индийско чудо на снимката прилича на л..но!
.....Незнам какво искате да получите за 8 бона!!
Хората са се постарали за кУиентите в БГ с малък бюджет, Вие почвате....фиестата, голфа и т.н големи разбирачи се изкарахте!
Добре де, едно не разбирам, след като толкова не харесвате и плюете по Рено-Нисан концерна - Защо въобще прочетохте тази статия? Аман от хейтъри в този сайт. Караите си 30-годишните Фолксвагени, на които няма нито една останала оригинална част освен емблемата а пък на какво прилича емблемата на Рено не влиза в автомобилната логика.
и какъв е изводът? немските са като порцелан - чупливи до 101 и обратно, а за другите /включая и джапанките/ просто няма майстори или по-точно не се чупят......
Ама те не искат дори да ги обслужат бе човек :)))
За да смениш на един Ситроен ZX примерно филтър купе - трябва да разглобиш 1/2 табло. За да смениш радиаторчето за парното се смъква цялото табло и се разглобява половината кола :)))), затова не искат да ги правят - гадна изработка са с конструктивни недомислици, трудни за поддръжка и ремонт, да изброявам ли още?
френч мастер
За да смениш радиаторчето за парното се смъква цялото табло...
евала брат ми на голф 3 понеже не се разглабя цялото
поредният мастър оф пъпетз
т'ва ще си е малка количка, а не джип-мип, сув-мув и тем подобни... високият клиренс джип не прави:) с к'вото и задвижване да бъде този мъник, все тая! няма да е 8 бона у нас, а минимум към 14-16 хилки! ако го пробутат като дачия ще е глупаво! скоро няма да навлезе на нашия пазар! все още си е концепция и докато се качи на конвейерите и да ги натоварят на корабите, ще ни премине 1000 пъти фантазийката за тази "евтина" мини кола:) тези двигателчета са се доказали във времето като глупава технология:) 2 и 3 цилиндъра ей там фокусниците зайци да си вадят от тях:) ако си мислите, че ще дава мно' нисък разход на гориво, то се лъжете много! по-добре да си вземете по-голяма друга френска кола - ситроен или пежо, отколкото т'ва недоразумение... да е hdi-че и ще си имате пак ниският разход, но колата ще е по-голяма - комфортна... т'ва мини изтърсаче е масовка - стръв за бедняците из индия и китай-митай... там ще му се кефят много - те си падат по мини неща:) и хич не им пука двутактово ли е, три ли десет ли е - не разбират:) ще им вземат рупиите и юаните на бедните хорица и т'ва е! за какво ви е тази "кола"? а?
BWM не е кола а диагноза олигофрен , всички с БМВ та все едно една майка ви е раждала . За вас в лудниците трябва отворят специални отделения. Затова по новините все с се отрепали с БМВ-та.
моето рено се обслужва лесно , почти всикчо мога да му сменя лесно недей бърка ситроен и пежото дето на някой модели трябва да махнеш предната гума да си смениш крушката
моля който се чувства насилен да си купи този автомобил, да си остави телефона в редакцията, аз ще му осигуря безплатна защита! Освен това, тези, чиито изпражнения имат такива цветове незабавно да идат на лекар! Не търпи отлагане. Това е много лош симптом. Останалите могат да коментират спокойно.
Да говориш лошо за една марка (за конкуренцията) е признак на слабост. На мен ми дайте новата Лагуна GT 4control с бензинов турбо мотор, а вие си карайте квито искате фолксвагени, аудита, и тн.
Иначе по темата тази малка кола според мен си заслужава покупката.
Мислиш ли, че някой, ще ти я продаде тук в България, за 8000лв?
Съмнявам се! Иначе колата не е лоша, просто е в евтиният сегмент на евтина марка автомобили. Не виждам конкуренция с Mercedes, BMW и Audi. Там топ моделите струват различни пари, вероятно има защо. Понеже най-просто казано... евтиното, има защо да е евтино!
Драги Разбирачо, нито е казано колко ще тежи колата, нито със какъв двигател ще е, нищо не е казано освен г/д представата за автомобила. Ти Разбирачо, как разбра че ще гори 10 на 100, ако си медиум сподели с нас и какви коли ще пускат Mercedes, Audi или Porsche... До всички други, които си мислят, че тази кола ще струва милиони ... Не съм съгласен с вас... Ако наистина пуснат колата за 8 000 лева, цена от завода, до тук ще се оскъпи с най-много 2 000 - 3 000 лева.. Та разбирачо, другия път се пиши "Медиума" или "Маг Едикойси" ....
Аман от "Разбирачи", ама колко ли разбирам и аз ....
Ами ако се плеснеш с тази скорост, с друга кола (например тоя дарак), да не мислиш, че ще те спаси? Най-много да изкара двигателя през багажника! Не мислите, когато пишете!
Тя колата си е супер за тези пари .Но в Европа има много повече изисквания към автомобилите и от 4100 ще стане 9500 евро.Тата Нано защо не я пуснаха в Европа да се продава .Иначе това Рено бих си го взел само затова че е ново и няма да слушам как БМВ 200 коня е карано от пенсионирана учителка на 78 години до аптеката и обратно
от Горублянските агенти
е на това зелено кошче ще му напраим один краштест от домо до кошарата със засилка до крачмата през мосто и прао у рекуту и върбуту да си пием пресна вода със едно яко павурче на лад
БГ селяните няма да го хресат, прекалено са комплексари, не тежи ли пет тона и не реве ли с шест цилиндъра , няма да правят впечатление на момите по София. Трябва и тука да станат данъците като на запад та да им дойде акъла.
Това ,че голфа ти е изкарал 15 години,не значи ,че отдавна не е за моргата.Следиш ли ми мисълта? Ма като не си сядал никога в нова кола,няма как да знаеш.
Голфа си го купих нов, което не е толкова важно. Важното е това , че и новата кола може да е боклук, като всяко нещо което се купува ново. Примерче - нова китайска отвертка не можа да завие и един винт преди да сдаде багажа. Същото важи за много некачествени стоки - една от които е и стоката на "Ренде-Даракчия".
Френското окачване не е най-доброто, но по-добро окачване от него няма.
Болкулиците от Магазин Вторичен (BMW) да не мислите, че са много надеждни? ... А, стига, де! :D От 150 коня са останали само 50, които да дърпат бараката. Тръгваш да въртиш гуми (, за да се правиш на гъзар), но вместо да излиза пушек от гумите, излизат вредни емисии от ауспуха.
Я да видим сега това Audi ... Ами ако то беше толкова добро, нямаше Фолксваген да го купят. До тук спирам! Е, не мога да отрека, че Audi имат един качествен автомобил- Audi 80. Благодарение на него са 1 век назад. Ако не беше то, немците щяха да са изостанали от французите с 2 века. Нека не забравим кои изкараха първият автомобил с предно предаване. .... За тези, които не знаят, отговорът е Ситроен (най-добрата френска марка).
Ох, за малко да забравя за Магардцедеса. Претенцията на колата е голяма, а акъла на шофьора му хич го няма. Тази марка се утъждествява като тъпа и скъпа. Защо тъпа и скъпа? ... Защото няма нищо кой знае какво по нея, даже дава непрекъсното грешки и се нуждае от непрекъсната промяна по софтуера на бордовия компютър, а е толкова скъпа, че едва ли не поддържам Форд Мустанг!
Съжалявам много, но вместо да поддържам някаква изгнила кола с издухан двигател, по-добре ще ми е да си купя една Дачия. Френско качество на балкански цени. ;) Една Дачия колко струва? ... 20 000лв- 25 000лв. Чисто нова с 5 години гаранция. За тези пари каква гаранция ще ми даде немската таратайка, на която вече боята ѝ се лющи от слънцето?
Сега по темата:
Този модел на Рено много ми харесва. Вместимостта е голяма, така като гледам. Ако задвижването е 4х4, ще е идеално. Не, че задното е лошо. Даже предпочитам задното предаване, защото на нашия терен издържа много повече отколкото всяка друга (немска) трошка с предно предаване. Разбира се, че и предното е добро (спасявало ми е кожата неколкократно), но предпочитам задното, защото износването на гумите е по-малко.
Индийците ли са по-хитрите,индийците ли са по-бедните,ние ли сме по-богатите или може би сме по-баламите,че да ни замерят с такива цени на рендетата в БГ?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Stan
"Motivation is provided by a tiny 0.8-liter engine teamed up with a 5-speed manual gearbox which will allow the vehicle to be "extremely well positioned in terms of fuel consumption."
Източник: http://www.worldcarfans.com/115052094043/renault-kwid-officially-revealed
12:01 20.05.2015
2 вввв
12:01 20.05.2015
3 Ivo
12:33 20.05.2015
4 Бхд БхД
12:38 20.05.2015
5 вижти
12:38 20.05.2015
6 бббб
12:51 20.05.2015
7 beast
12:58 20.05.2015
8 koko
12:59 20.05.2015
9 4x4
13:00 20.05.2015
10 хохо
Коментиран от #51
13:08 20.05.2015
11 Идиотщина
Коментиран от #15, #95
13:15 20.05.2015
12 ааааааа
Коментиран от #14
13:24 20.05.2015
13 гост
Въпреки това ако е до цена 15-18х. лв с климатик и няколко ел. компонента, то тази кола ще се продава със сигурност добре под марката Дачия. Само трябва да разширят двигателната гама, понеже Европейците със сигурност ще искат нещо повече от 40-50кс, например 0,9 турбо мотора.
13:24 20.05.2015
14 Идиотщина
До коментар #12 от "ааааааа":
като си беден и не можеш да си го позволиш, това значи ли че трябва да плюеш шедьоврите на автомобилостроенето??А и нали знаеш, че хубаво и евтино няма, така че сам си прави сметката за 8000 лева, това изобщо какво е, трошка ли е, каручка ли е, пълен боклук ли е???
Коментиран от #17
13:30 20.05.2015
15 гост
До коментар #11 от "Идиотщина":
Това е масов автомобил, евтин за закупуване. В развите страни си има стимули да се карат нови коли, за да се избегне употребата на стари барутници, които пристигат у нас и такива като теб, разбиращи от автомобили, с удоволствие дават и последната си стотинка за тях.Французите са умни: както с Ситроен Кактус, така и с това Рено те се връщат към идеята на колата- да те закара от т.А до т. Б. Не е нужно да робуваш и да работиш за една тенекия, която е един от най-големите харчове за едно семейство.
Правят е добре изглеждаща, но с просто оборудване, за да е лека, икономична и евтина.
13:32 20.05.2015
16 Панчо
13:36 20.05.2015
17 като гост
До коментар #14 от "Идиотщина":
8-те хил. лв. докато стигнат до булгаристанския пазар ще станат 20-28 хил. лв. Айде аман от лъжи.13:46 20.05.2015
18 Факира
13:47 20.05.2015
19 Бедняк
P.S. - Audi си остава разкошна марка, която винаги ще бъде за финансово успялите хора, за разлика от френските марки, които са за бедни!!!!
Коментиран от #21, #24, #34
13:56 20.05.2015
20 Бай Шиле
Коментиран от #30
14:26 20.05.2015
21 riki
До коментар #19 от "Бедняк":
Пич ,никой не ти дава право да обиждаш хората които карат рено ---виждаш само пред носа сиКоментиран от #28
14:43 20.05.2015
22 дан
14:51 20.05.2015
23 къртица
Аз имам пари и не карам Ауди, бил той и джип. Познавам и други хора с кинти и те не карат Ауди. Карам практична кола, не робувам на марки.
Фръцкането с джипчета или определени марки е присъщо на сноби или глупаци, които после зареждат за по 10 лева на колонката.
Коментиран от #26, #39, #97
14:55 20.05.2015
24 къртица
До коментар #19 от "Бедняк":
Да точно за такива като теб, дето броят железни пари и събират 10 лева за зареждане на гориво...14:57 20.05.2015
25 ha ha ha
14:57 20.05.2015
26 Бедняк
До коментар #23 от "къртица":
Това с имането на пари, в кой фантастичен филм го гледа????15:02 20.05.2015
27 Бедняк
15:06 20.05.2015
28 Бедняк
До коментар #21 от "riki":
Хо хо хо хо хо!!!! Ама си карам чисто новото Ауди, за разлика от теб!!!! Хо хо хо хо хо!!!Коментиран от #31
15:07 20.05.2015
29 Красо Зелето
15:14 20.05.2015
30 Ужас
До коментар #20 от "Бай Шиле":
Ако е вярно, това което пишеш - това е ужасно! За това недоразумение 35 000 - УЖАСС!! Те за толкова бяха пускали преди време Опел Инсиния, смятай!15:19 20.05.2015
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 7777777
15:33 20.05.2015
33 абвгд
15:52 20.05.2015
34 Гост
До коментар #19 от "Бедняк":
Ти нямаш възможности да напишеш 5 реда без правописни грешки, а си тръгнал да парадираш с парите си! Не се хвали, че си успял, защото едва ли имаш парите от Нобелова награда по физика!!!16:01 20.05.2015
35 Бедняк
Нямате пари и свикнете с тази Ваша съдба, цял живот ще мизерствате и все рено и дачийки ще карате!!!!!
ХО ХО ХО ХО ХО
16:02 20.05.2015
36 mediator37
Я си спомнете бизнескласата преди 7 - 8 години с TFT - дисплеи по таблата - Аууу, голямата работа !!! Брях ! Сега дисплеите са с резоюция 8к (т.е. 100 пъти по-качествени) и се слагат на всяка бюджетна сапунерка.
Въобще не ме учудва ниската цена.
16:34 20.05.2015
37 гост
Интересно би било всеки коментатор за колко би го купил това мъниче. Аз лично не бих дал повече от 18х. лв за климатик, ел. стъкла и огледала. Ест. АБС, ЕСП и др. стандарти.
Интересно е това дали има пазар у нас и кога най-сетне българските законодатели ще вкарат реалното замерване от ТП на изгорели газове, за да може да стимулират покупката на нови автомобили. Видимо е, че има повече автомобили отколкото е необходимо, и то да такива, които не трябва да се движат въобще, та няма за какво да се оплакват каращите стари коли, че ще им се вдигне данъка от подобна реформа.
Това е само едно извинение за бездействие в тази посока.
16:39 20.05.2015
38 Бай Коста
Това не са предразсъдъци към марката. Първата ми кола, Шкода 120Л, произведена в 1980г. беше дълга 4.05 и широка 1.64. Тази е значително по-малка. Мощността ще бъде съпоставима, а возията вероятно ще бъде ужасна. Не държа на екстрите, но теснотията ме отвращава. Предпочитам старите големи коли, не ми пука какво ще напишат за избора ми мечтателите тук.
Що се отнася до анализа на газовете, изобщо не ме плаши. Колата ми харчи половин литър масло на 10 000 км, макар че е с турбина.
17:22 20.05.2015
39 Алфата
До коментар #23 от "къртица":
Относно количката - ами Рено-Нисан за пореден път го завират на този и онзи по отношение на крайната цел, кой ще прибере парата! Някои надолу плюват Дъстъра... Преди три дни където ме закара Дъстъра, лаченото Q7 първо няма да мине заради липса на клиренс и второ драйвъра му доста ще се замисли да не му "развали фризурата". Тези дни имах и доста интересни случки-близнаци със собственици на премиум марки. Миналата сряда в центъра на Варна, късно вечерта на А8 му наливаха нафта от 10 л туби за минерална вода! Абсолютно същата сцена преживях вчера на обяд в Пловдив под Бунарджика. Само колата дето беше Х5-ца! Оставям двете случки без коментар....17:46 20.05.2015
40 Геро
Коментиран от #41, #42, #96
17:57 20.05.2015
41 Алфата
До коментар #40 от "Геро":
Пич, такива като теб с такова мерило за самочувствие са срам за нацията! Жалкото и трагичното е, че сте много и това е една от основните причини да се затриваме бавно(или пък бързо) и безславно!18:04 20.05.2015
42 The guest
До коментар #40 от "Геро":
Абе тези, които карат коли с такава емблема явно нямат такива комплекси за малоценност като твоите. Един истински мъж, дори и розово колело да кара, пак ще е мъж, а такива като теб дори и с танк да излязат си остават п*тки.18:13 20.05.2015
43 Геро
Коментиран от #94
18:17 20.05.2015
44 Бай Коста
Коментиран от #45
18:25 20.05.2015
45 Геро
До коментар #44 от "Бай Коста":
То това, че е е подходящо и нужна, верно е :) Ама емблемата няма да ти свърши работа, за мен тя просто е символ на това какъв е собственика, който казва, не какво му е нужно, а какво предлага :)18:32 20.05.2015
46 Лудия Макс
18:38 20.05.2015
47 boxoffice
18:44 20.05.2015
48 Хитлер
19:09 20.05.2015
49 чеп
За чобана по-добро от 15 годишно БМВ или голф двойка няма
19:24 20.05.2015
50 sysconfig
19:36 20.05.2015
51 Пацо
До коментар #10 от "хохо":
10 годишната ми "фиеста" има по-добър интериор.Поредното рено "л..но"!19:39 20.05.2015
52 баварише
Преди като имах рено и като, питат каква е колата и кажа рено... и секи вика ааа не имам много работа, рено не правя и тн.
Сега си купих БМВ и всеки с удоволствие ме приема в сервизът си.
За 8000лв такъв буклук не бих си купил, да си го карат други!
Коментиран от #63, #69
19:45 20.05.2015
53 Кобрата
20:09 20.05.2015
54 кАЛФА
Коментиран от #70
20:10 20.05.2015
55 Shmeker
20:11 20.05.2015
56 омуртаг
20:17 20.05.2015
57 nasencetyy
20:26 20.05.2015
58 обама
А както е ясно, те правят евтини и чупливи боклуци!
20:37 20.05.2015
59 WV масло си бара
Това френско - индийско чудо на снимката прилича на л..но!
20:42 20.05.2015
60 РК голф с АГУ
Хората са се постарали за кУиентите в БГ с малък бюджет, Вие почвате....фиестата, голфа и т.н големи разбирачи се изкарахте!
20:44 20.05.2015
61 Апостол
20:49 20.05.2015
62 Рено фен
20:50 20.05.2015
63 qwerty
До коментар #52 от "баварише":
и какъв е изводът? немските са като порцелан - чупливи до 101 и обратно, а за другите /включая и джапанките/ просто няма майстори или по-точно не се чупят......Коментиран от #64
21:03 20.05.2015
64 френч мастер
До коментар #63 от "qwerty":
Ама те не искат дори да ги обслужат бе човек :)))За да смениш на един Ситроен ZX примерно филтър купе - трябва да разглобиш 1/2 табло. За да смениш радиаторчето за парното се смъква цялото табло и се разглобява половината кола :)))), затова не искат да ги правят - гадна изработка са с конструктивни недомислици, трудни за поддръжка и ремонт, да изброявам ли още?
Коментиран от #71
21:11 20.05.2015
65 РК голф с АГУ
За да смениш радиаторчето за парното се смъква цялото табло...
евала брат ми на голф 3 понеже не се разглабя цялото
поредният мастър оф пъпетз
21:26 20.05.2015
66 разбирач
Коментиран от #78
21:34 20.05.2015
67 Георги Алексиев
21:42 20.05.2015
68 Дедо Шишарко
-Мууухахахахахахаха....
21:43 20.05.2015
69 човек
До коментар #52 от "баварише":
BWM не е кола а диагноза олигофрен , всички с БМВ та все едно една майка ви е раждала . За вас в лудниците трябва отворят специални отделения. Затова по новините все с се отрепали с БМВ-та.Коментиран от #79
22:20 20.05.2015
70 някой
До коментар #54 от "кАЛФА":
защо да не купя на жената да се кефи , перфктна ще е за нея . Вие само за г.зовете си мислите май22:25 20.05.2015
71 ренде мастер
До коментар #64 от "френч мастер":
моето рено се обслужва лесно , почти всикчо мога да му сменя лесно недей бърка ситроен и пежото дето на някой модели трябва да махнеш предната гума да си смениш крушката22:30 20.05.2015
72 сталин
22:50 20.05.2015
73 крооооо
Коментиран от #75
23:13 20.05.2015
74 Гатанка
23:55 20.05.2015
75 Тодор Живков
До коментар #73 от "крооооо":
Те ти номер - Звезда 88. Моля обадете се немедлено!Чудя се какво точно харесахте в тази кола - цената ли?
00:00 21.05.2015
76 Аз
Иначе по темата тази малка кола според мен си заслужава покупката.
00:12 21.05.2015
77 Живков
Съмнявам се! Иначе колата не е лоша, просто е в евтиният сегмент на евтина марка автомобили. Не виждам конкуренция с Mercedes, BMW и Audi. Там топ моделите струват различни пари, вероятно има защо. Понеже най-просто казано... евтиното, има защо да е евтино!
00:36 21.05.2015
78 Разбирача
До коментар #66 от "разбирач":
Драги Разбирачо, нито е казано колко ще тежи колата, нито със какъв двигател ще е, нищо не е казано освен г/д представата за автомобила. Ти Разбирачо, как разбра че ще гори 10 на 100, ако си медиум сподели с нас и какви коли ще пускат Mercedes, Audi или Porsche... До всички други, които си мислят, че тази кола ще струва милиони ... Не съм съгласен с вас... Ако наистина пуснат колата за 8 000 лева, цена от завода, до тук ще се оскъпи с най-много 2 000 - 3 000 лева.. Та разбирачо, другия път се пиши "Медиума" или "Маг Едикойси" ....Аман от "Разбирачи", ама колко ли разбирам и аз ....
12:18 21.05.2015
79 Не е тъп да си лесен
До коментар #69 от "човек":
Ами ако се плеснеш с тази скорост, с друга кола (например тоя дарак), да не мислиш, че ще те спаси? Най-много да изкара двигателя през багажника! Не мислите, когато пишете!13:30 21.05.2015
80 само селяните карат РЕНО
14:17 21.05.2015
81 Сталин
от Горублянските агенти
17:29 21.05.2015
82 рено
19:06 21.05.2015
83 Миньоро
19:19 21.05.2015
84 Пръча
19:27 21.05.2015
85 BMH
20:44 21.05.2015
86 кк
21:09 21.05.2015
87 Гост
06:54 22.05.2015
88 ккк
14:59 23.05.2015
89 Голфа
15:20 23.05.2015
90 ккк
Коментиран от #91
18:50 23.05.2015
91 Голфа
До коментар #90 от "ккк":
Голфа си го купих нов, което не е толкова важно. Важното е това , че и новата кола може да е боклук, като всяко нещо което се купува ново. Примерче - нова китайска отвертка не можа да завие и един винт преди да сдаде багажа. Същото важи за много некачествени стоки - една от които е и стоката на "Ренде-Даракчия".22:51 23.05.2015
92 enR
Болкулиците от Магазин Вторичен (BMW) да не мислите, че са много надеждни? ... А, стига, де! :D От 150 коня са останали само 50, които да дърпат бараката. Тръгваш да въртиш гуми (, за да се правиш на гъзар), но вместо да излиза пушек от гумите, излизат вредни емисии от ауспуха.
Я да видим сега това Audi ... Ами ако то беше толкова добро, нямаше Фолксваген да го купят. До тук спирам! Е, не мога да отрека, че Audi имат един качествен автомобил- Audi 80. Благодарение на него са 1 век назад. Ако не беше то, немците щяха да са изостанали от французите с 2 века. Нека не забравим кои изкараха първият автомобил с предно предаване. .... За тези, които не знаят, отговорът е Ситроен (най-добрата френска марка).
Ох, за малко да забравя за Магардцедеса. Претенцията на колата е голяма, а акъла на шофьора му хич го няма. Тази марка се утъждествява като тъпа и скъпа. Защо тъпа и скъпа? ... Защото няма нищо кой знае какво по нея, даже дава непрекъсното грешки и се нуждае от непрекъсната промяна по софтуера на бордовия компютър, а е толкова скъпа, че едва ли не поддържам Форд Мустанг!
Съжалявам много, но вместо да поддържам някаква изгнила кола с издухан двигател, по-добре ще ми е да си купя една Дачия. Френско качество на балкански цени. ;) Една Дачия колко струва? ... 20 000лв- 25 000лв. Чисто нова с 5 години гаранция. За тези пари каква гаранция ще ми даде немската таратайка, на която вече боята ѝ се лющи от слънцето?
Сега по темата:
Този модел на Рено много ми харесва. Вместимостта е голяма, така като гледам. Ако задвижването е 4х4, ще е идеално. Не, че задното е лошо. Даже предпочитам задното предаване, защото на нашия терен издържа много повече отколкото всяка друга (немска) трошка с предно предаване. Разбира се, че и предното е добро (спасявало ми е кожата неколкократно), но предпочитам задното, защото износването на гумите е по-малко.
19:01 28.05.2015
93 франсетата да си карат рендетата
12:32 30.05.2019
94 никси
До коментар #43 от "Геро":
що, ако ти дадьт да караш RENAULT MAGNUM нема ли да го подкараш само заради емблемата ли, що така мислиш и за колите .22:32 30.05.2019
95 Тъй
До коментар #11 от "Идиотщина":
Кажи ми колко Q7-ци смени?04:59 03.06.2019
96 Тъй
До коментар #40 от "Геро":
Къде ти го нацепиха бе "почага"? Отзад или отпред? А гълта ли или плю?05:16 03.06.2019
97 123
До коментар #23 от "къртица":
Аз пък не познавам никой, поне с малко мозък, да кара дачия, освен ако не е служебна! Просто си е консервена кутия на колела!13:14 15.06.2019