Last news in Fakti

24 Юли, 2015 07:00 13 797 37

Преждевременната смърт на едно BMW M4

  • bmw-
  • m4-
  • катастрофа-
  • тест драйв
Това произшествие е поредното доказателство, че човек не трябва да надценява своите възможности зад волана. Катастрофата се случва преди няколко дни в Германия, по време на пробно шофиране от потенциален клиент.
 
Въпросният автомобил е спортното баварско купе BMW M4, което разполага с мощност от 431 конски сили, но въпреки всевъзможните си системи за активна и пасивна безопасност, несъобразената скорост води до принудително паркиране по таван.
Настилката е била мокра, а щетата по автомобила, както се вижда, е тотална. Иначе този напомпан атлет М4 се явява наследник на четвъртото поколение BMW M3 Coupe и се предлага и у нас за сума от почти 150 000 лева с ДДС.
 
За тези пари получавате компактно купе с две врати, оборудвано с трилитров редови шестак и безброй екстри. Но както вече стана ясно, въпреки всичките високи технологии с подобни расови автомобили, а и не само, трябва да се внимава.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ддд

    1 0 Отговор
    като се качат в бмв ли оглупяват
    или са си такива?

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ддд":

    Такива са си. Трудно е да се кара мощен автомобил със задно предаване, затова трябва да си овладял донякъде дрифта.

    Коментиран от #9

  • 3 Шах и мат

    0 0 Отговор
    Сигурен съм,че вече потенцялният клиент няма да си купи БМВ.
  • 4 скелет

    1 0 Отговор
    бмв и контрол на пътя са две различни неща.
    Най-неуправляемата кола със задно.

    Коментиран от #5

  • 5 боун

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "скелет":

    Еми то останаха кошовете от Мерцедес... А за БМВ трудно мога да кажа, че бмв и контрол на пътя са две различни неща, защото гумите са много важни и да е по-новичко, старите ясно, че се изключват двете неща...
  • 6 Реалист

    0 0 Отговор

    Не знаех че мога да си използвам БМВ-то да сека брезички. Тоя се е по.рал. Още едно доказателство че първо трябва да се научиш да караш и после да се качваш в мощна кола.
  • 7 Spewn1

    0 1 Отговор
    Ей, само "разбирачи" тука. На тези автомобили ако им са включени всички системи няма шанс да поднесат. Като не може да карат, за изключват системите за сигурност на автомобила. И още нещо, М-те са една от най-добре представящите се автомобили на пъти и извън него. Да не би Ферари, Порше, Макларън, БМВ, Мерцедес да са само 4х4? Не е виновен автомобила, а тоя зад волана.

    Коментиран от #22, #29

  • 8 Никой

    0 0 Отговор
    Хората не могат да карат. Все повече си купуват автоматици и 4х4, което доказва тезата ми. Слязъл от Аудито и си мисли че може да кара такава кола. Това е кола за забавление и истинско оръжие на пистата, за хората които могат да карат. Затова и би на писта RS5 V8 4x4 с 3 секунди.
  • 9 тъй

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Абе деца, всичко е между ушите! Какво значение имат конете и предаването, когато умееш да шофираш спокойно и реагираш адекватно според правилника. Пример: На жена ми автомобила е с 94к.с. моята е с 340к.с.. Когато се наложи да кара моята си е също така уверена и спокойна като в нейната.

    Коментиран от #16, #17

  • 10 Майна

    0 0 Отговор
    Spewn1 " ...М-те са една от най-добре представящите се автомобили на пъти и извън него...."
    1.Първо е М-ките
    2."...на пъти" - на пътя предполагам
    3. "...и извън него..." - хахах Т'ва как ти доиде на акъла ве разбирач ? от снимките ,сигурно?
  • 11 onq s konq

    0 1 Отговор
    Много е важно човек като си купи по-мощна кола от това което е карал до момента,да си контролира крака докато й свикне поне 3-4 месеца.А под "по-мощна" имам предвид примерно като седне от 130 на 230 коня.Между другото признавам БМВ единствено със задно предаване и ръчна скор кутия,а двигателят задължително тр да е 6 цилиндъра минимум.Постарах се с 4 нови гуми/235 отпред и 245 отзад/ и смяна на предни дискове и накладки да уравновеся нещата,защото известно е,че БМВ по-бързо ускорява отколкото спира!

    Коментиран от #31

  • 12 dhcp

    1 0 Отговор
    То тъпака и на икарус да се качи пак ще намери начин да го обърне! Бмв си е кола носеща ти много забава, но на правилното място и с правилната предпазливост. Подобни идиоти като тоя(и като някои коментиращи) дето разчитат на системите за "безопасност" прекалено много им вярват и си мислят, че ще компенсират тоталната липса на разум! Никой не може да пребори физиката :)
  • 13 Майна

    0 0 Отговор
    Spewn1 " ...М-те са една от най-добре представящите се автомобили на пъти и извън него...."
    1.Първо е М-ките
    2."...на пъти" - на пътя предполагам
    3. "...и извън него..." - хахах Т'ва как ти доиде на акъла ве разбирач ? от снимките ,сигурно?

    Коментиран от #14

  • 14 Spewn1

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Майна":

    Майка, ти да не би да си тествал подобен род автомобили, та си толкова уверен, че не стават? Моите впечатления са само от тест драйв, но винаги баварците се представят на много високо ниво, а понякога и превъзхождат 4х4. А с израза "извън пътя", имам в предвид на писа, а не на офроуд. Ама заради такива ограмотени като теб, човек трябва да използва буквализми.
  • 15

    0 0 Отговор
    Нормално за състояние за БМВ......
  • 16 тцтц

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "тъй":

    Чакай бе ти нещо много си мечтаеш....340 конски сили вика лелее

    Коментиран от #18

  • 17 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "тъй":

    Малко не съзирам логика в това че уж всичко ти е наред "между ушите",пък си си купил цяло ято коне.Или е щото не съм си мил очите от оня ден,или ти лъжеш като депутат:)

    Коментиран от #21

  • 18

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "тцтц":

    Тука почти на всички колите им са минимум 340к.с. ........
  • 19 Майна

    0 0 Отговор
    Spewn1
    Вземи си ги тествай долу пред блока на пясъчника М-те
    или на село да копаш картофа, щом е по добро от много 4x4 системи . А смеха е пълен "На пътя и извън пътя" - "Road and offroad" , сещай се , че става въпрос за писта . Е как да не се сети човек . И сравнението че М4 с задно и системи 4x4 . Пич ти на коя писта караш .... или "Бързи и Яростни" ти доиде в повече

    Коментиран от #20

  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Майна":

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4[/youtube]
  • 21 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Слушай умниче, колко коня е Е65???...и да пътувам за 5 дена в седмицата по родните ни пътища толкова,колкото ти за цяла година... и да, предпочитам ято коне в голямо купе,но тези неща ще ги разбереш, к,огато пораснеш

    Коментиран от #23, #25

  • 22 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Spewn1":

    Е,нямат,нямат,колко да нямат???Я го гътнато по таван в гората,с всичките му системи и ала бали.Ти си го написал де,цялата работа идва от задкормилното устройство,не от колата.Като е празна тиквата и тежък сандала никакви системи не спасяват.Ето,в другата подобна статия,дедик на 70 години смлял Макларън за 200000 евро.Да не би и неговите системи да са били изключени?Включени били,ама дъртака плющи с 240 по аутобана и после -ми колелото блокирало.
  • 23 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "тъй":

    "Е-65"-7-ма серия започва 218коня и свършва на 440 коня.Откъде да знам твоето кой модел е между десетте възможни?!Но въпросът беше за "онова нещо между ушите",а ти изведнъж го обърна на навъртяни километри...Признавам че въртя мн по-малко километри годишно от теб защото карам единствено за кеф,но ако ми кажеш в коя фирма си такси,бих те наел "за малко":)

    Коментиран от #24

  • 24 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "onq s konq":

    Точно за онова между ушите беше и първия ми коментар. Не е важна марката и конете, а съобразено с всички условия да караш безопасно....дори и само за КЕФ като теб. Мога да си позволя да отворя пост за автохигиенист в нашата фирма....така че пускай си СВ-то
  • 25 dhcp

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "тъй":

    Кое ще разбере? Че конете не могат да бъдат ято или че си по тарикат от него?
  • 26 BENZ

    0 0 Отговор
    Po tavan i v kanavkata e po krasivo . Taq snimka mi e na desktopa :D

    Коментиран от #27

  • 27 таралясник

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "BENZ ":

    Запази си я, че ако е любимия ти ръбат магарцедес щеше само съчки за камината да съберат, защото няма и да те намерят на кое дърво си кацнал след излитането ти от прозореца, хейтърче... Ама що се занимавам с теб, като ти ''цъкаш'' НФС още...

    Коментиран от #30

  • 28

    0 0 Отговор
    Няма как да излезе сметката за добро сцепление при 430к.с. при преден двигател-задно предаване, при някои марки се получава по-добре, но при баварците не особено.
  • 29 До овчарските геги по-долу

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Spewn1":

    Всички системи включени и не може да поднесе?! Онзи ден едва не ме вкара в езерото край пътя, а мястото е на завой. Тъкмо бе валяло, аз съм с нови гуми Корморан летни и си карам спокойно с 80 км/час. Завъртях се точно на завоя и описах пълен кръг - еб.си системите. Предполагам, без системи ще е още по-зле, но езерото ми се размина на половин метър.

    А ако имаше и насрещно движение с висока скорост? Да уточня, БМВ ми е колата и с доста коне.
  • 30 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "таралясник":

    Dale4 si ot istinata ..
  • 31 миседниш накура

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "onq s konq":

    и колко газ ти гори префаленото бенве

    Коментиран от #32, #33

  • 32 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "миседниш накура":

    "Префаленото БМВ" работи с нафта,но дори само като чуя че някой кара БМВ на газ ми става жално за колата,все едно че мъчат беззащитно животно!Ще ти кажа че го засичах по резервоар 600км извънградско и 100км из СФ,като разхода излезе 6,666л/100при фабрична норма 6,4л.За инфо извънградското съм го карал със 160-180-до 200 в час по "Хемус".Честно казано не разбирам защо ме питаш за разход на гориво,след като подмяната на износени части /с изключение на перфектния двигател/ ми струват 5 пъти повече?!
  • 33 мулижешауспуха

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "миседниш накура":

    точно толкова, колкото е нужно за да бъде най-добрият автомобил
  • 34 Кобрата

    0 0 Отговор
    С такива мощни машини не бива играчка, то само като го изключиш от скорост и подадеш леко газ, ''M4-то се изревава като мечка в драбак'', та камоли да се подаваш с нея по хлъзгав път. Сега този който е карал колата хем ще трябва да я плати, хем ако иска друга ще трябва да даде още 150 бона и става общо около 300 000лв...
  • 35 BMW

    0 0 Отговор
    Az sum karal takowa m4 naistina e mn divo i nestabilno . No vse pak e nisuk klas kola i e dosta leka.

    Коментиран от #36

  • 36 аха

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "BMW":

    .....хахахахаа,.....и когато се събуди, беше седнал на тоалетната чиния от висок клас разбира се
  • 37 BENZ

    0 0 Отговор
    Off are stiga ste ni zanimavali s teq drugeli 4e po4nahte da mi pisvate ...