Германското тунинг ателие Mansory готви специална версия на Mercedes-AMG S 63 Coupe за най-заможните посетители на изложението във Франкфурт. 5.5-литровият битурбодвигател на немското чудовище е форсиран от 585 к.с. и 900 Нм на нечовешките 1 000 коня и 1 400 Нм.
Mansory Black Edition се изстрелва от място до 100 км/ч за 3.2 секунди, със 7 десети по-бързо от заводския модел. Електронният ограничител на скоростта също е пренастроен и вече позволява развиването на 300 км/ч.
Немците са внесли типичния си стил във външното оформление на купето с агресивен аеродинамичен пакет от въглеродни нишки, който включва разширени калници и прагове. Автомобилът се познава отдалеч по масивното антикрило отзад и вентилационните отвори на предния капак. Картината завършват 22-цоловите колела с гуми с размер 255/30 и 295/25.
Снимка на интериора засега липсва, но според съобщението до медиите в салона има различен волан, светещи прагове, специални стелки и декорации от въглеродни нишки. От Mansory планират да произведат само шест бройки от "черното издание" на двувратата S-Klasse.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 христо
13:44 08.09.2015
2 ицаб
13:45 08.09.2015
3 dhcp
13:54 08.09.2015
4 опсмопсус
15:00 08.09.2015
5 Lexus RX450H
Малко са се поизхвърлили. За 430 000 евро без данъците има доста екзотики които могат да се купят.
По-скоро тази Ес 63 Купе Мансъри може да се конкурира с БМВ М 6 Хаман или Хартге.
В крайна сметка в този клас всички коли харчат в реални условия по над 45 литра 100 октанов бензин и каското им е по 80 бона годишно!
Само човек с 10 милиона евро в банката и къща палат за 5 милиона би трябвало да си купува такива лами дето за гориво само отиват 4 бона на месец ако я кара всеки ден.
Доколкото имам и не много близък приятел в компания е споделял че дори "евтиното" Гаярдо иска смяна на съединител на едва 25 000 км.
и струва смяната с труда над 8500 лв. в Порше София Запад.
За Авентадор ще е над 20 000 лв.
Коментиран от #6
15:09 08.09.2015
6 Мsux
До коментар #5 от "Lexus RX450H":
Разликата е, че сравняваш германското автомобилостроене с италианското.Мерцедес стигат до 500-600хил километра за да може да ги врътнат на 150хил нов внос и да си ги купите и да ги плюете как са почнали да се чупят. Аз реално ударям по 60хил годишно в България, за Германия няма какво да говорим, като знаем там какви разстояние се минават дневно. С една дума, това горе не е италианска трошка, а расов автомобил, който няма да се счупи на 25хил км. Да не говорим, че е най-луксозния от всичките си конкуренти - аз по-хубав интериор не съм виждал още. Помисли си пак дали не си струват парите, макар, че предпочитам обикновено S cupe, заради доста по-ниската цена.Коментиран от #10, #18, #22
16:00 08.09.2015
7 копеле
16:30 08.09.2015
8 евтим
17:20 08.09.2015
9 евтим
17:22 08.09.2015
10 незнайко
До коментар #6 от "Мsux":
Вие да не живеете в София а да работите в Пловдив. Само така ще направите 60000 километра в БЪЛГАРИЯ за една година със собствен автомобил, карайки всеки ден до работа и обратно. Преди да давате цифри поне малко пресмятайте. БЪЛГАРИЯ е малка в сравнение с разстоянията в Германия. Ако карате служебен автомобил по друг начин стоят нещата.Коментиран от #14
18:04 08.09.2015
11 BENZ
18:07 08.09.2015
12 toomuch
18:40 08.09.2015
13 asd
18:46 08.09.2015
14 МSux
До коментар #10 от "незнайко":
Имам бизнес и на ден навъртам минмум 200 км градско само19:08 08.09.2015
15 незнайко
20:10 08.09.2015
16 човека
22:50 08.09.2015
17 -_-
Коментиран от #20, #25
23:12 08.09.2015
18 -_-
До коментар #6 от "Мsux":
Ти виждал ли си Брабус или Black Мерцедес на 300 000км, да не говорим за 600 000. Италианските "трошки" са много по-добри от този Мерцедес в абсолютно всяка категория и това е факт. Мерцедесът не е дори близо до термина : суперкола. Двигателят му е отпред, а не по средата, теглото му е, меко казано, огромно. Този Мерц може да се сравнява само с двувратите Астъни и Бентлита, като поне нормално AMG изостава и от двете като лукс, скорост и удоволствие.23:19 08.09.2015
19 asd
Ти карал ли си AMG ...
23:58 08.09.2015
20 Mercedes-Benz
До коментар #17 от "-_-":
Автомобила е 4matic "разбирачо" ако това ти говори нещо изобщо!06:05 09.09.2015
21 pepo
08:56 09.09.2015
22 ждяш
До коментар #6 от "Мsux":
какво германско и италианско автомобилостроене те гони бе мен . ламбото се сглобява в Италия с части от VAG групата . ама нали трябва да покажем колко сме умнИКоментиран от #24
10:31 09.09.2015
23 Георги
14:57 09.09.2015
24 аз
До коментар #22 от "ждяш":
Я кажи кои части в ламбото са на ваг,че ми стана интересно.Ламбо е под шапката на ваг но все едно да кажеш,че каквото го има гоУф го има и в ламбо.18:55 09.09.2015
25 копеле
До коментар #17 от "-_-":
Мислиш че си много по умен от тези инженери, създали колата, а ? А ма като взема да чета простотии значи, на такива неграмотковци които "разбират" от коли, си казвам - българина е много тъп или по скоро ограничен.Коментиран от #26
12:23 10.09.2015
26 -_-
До коментар #25 от "копеле":
Коментарът наистина ми беше хейтърски, но се ядосах защото MSUX е написал : "Това не е италианска трошка". Като много от италианските "трошки" са по-добри от тази S-класа, като Ferrari F12 например.13:59 11.09.2015