Last news in Fakti

20 Октомври, 2015 10:42 50 152 32

Джип на не повече от 10 години

  • джипове-
  • mobile.bg-
  • autocredit

Всички си падат по големите коли, но не всички можем да си ги позволим като нови. Истината е, че обезценяването интензивно работи срещу скъпите машини и когато те стигнат до вторичния пазар след 10-на години, една такава кола струва между 15 и 20% от цената й като нова. А това означава, че можете да имате предходното поколение на наистина скъпа кола и то за много приятна сума.

Hyundai Santa Fe

Джип до 15000 лв с AutoCredit.bg


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    2 3 Отговор
    Нитрото е супер машина, карах 3 години нитро и все още ми е любимия автомобил, който съм притежавал. Кара се с лекота, а е пъргав като спортен автомобил.
  • 2 Станислав

    0 3 Отговор
    Кара се, ама има някой слабости.Например зимата като включвах 4х4 на лошо време(дъжд или сняг) и се прецака диференциала, и ми казаха че на тази кола 4х4 се пуска само и единственно на каране до 50 км, което е доста слабо при положение че колата е със задно и тежи повече от 2 тона,иначе всички останало е супер,пак бих си я взел, но пак бих пускал 4х4.

    Коментиран от #9, #32

  • 3 оня същия

    0 2 Отговор
    с изключение на Nissan-a само вдигнати коли...
  • 4 ооооооо

    2 0 Отговор
    Santa Fe вози много твърдо - иначе като цяло - добре балансирана кола за цена и качество.
    Sorento е абсолютно дърво и има склонност да се преобръща.
    При една катастрофа - излитане от магистралата и преобръщания - странично и през таван - се отвори само 1 еърбег, а колата не можеше да се познае каква марка е. Само Господ спаси четиримата пътуващи.

    Коментиран от #27

  • 5 йордан иванов

    0 5 Отговор
    Само БМВ Х5

    Коментиран от #19

  • 6 Жоро

    3 0 Отговор
    До коментар #2 от "Станислав":


    Колега най-добре не се занимавай с джипове. Не са за тебе. Вземи си VW POLO, FORD FIESTA там няма да имаш такива "слабости"

  • 7 GDS

    3 0 Отговор
    До коментар #5 от "йордан иванов":


    x5? не мерси!
    Не желая когато сменям масло, да сменям и окачване и скоростна кутия.
  • 8 трънчанино

    1 3 Отговор
    йорданчо това бмв х5 си го заври..... знаеш къде.....
  • 9 Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав":

    Да, сменях диференциал на 120к, но колата тежи 2.5 тона и за дъжд въобще не ти трябва 4х4, стъпила е здраво на пътя и не мърда. А и тук където живея зима почти няма, сняг има за 10-15. Разходите по доджа са като на мерцедес. Смяна на масло около 350 евро. Диференциала беше около 1100, ангренажен ремък около 700 евро. Но въпреки тези разходи пак бих си купил сув от Фиат. В момента обмислям Джип Ренегейд - лимитид или трейлхълк.
  • 10 До Иван

    2 0 Отговор
    До Иван 9

    Иване

    Ангренажа ти е 57 лв! а не 700 евро мой човек.

    Можеш сам да се убедиш от линка

    http://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA-gates-dodge-nitro-2.8-crd-5645xs-g4357c86-i10814919.html

    Коментиран от #12

  • 11 nmbg

    2 0 Отговор
    Купих Субару Форестър дизел и съм много доволен :)
  • 12 Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "До Иван ":

    Целия комплект мисля че беше около 300-350 евро, а смяната около 55 евро на час. Таксуваха ме 5-6 часа. Само ремък кой сменя на 100к, трябва и ролките.
  • 13 Кольо Камиона

    3 0 Отговор
    "Разходът на гориво е висок, но пък окачването е изцяло независимо, което го превръща в способен автомобил извън пътя." Ха-ха-ха

    Изцяло независимото окачване го превръща в способен автомобил за пазаруване в моловете.
  • 14 Гошето

    1 1 Отговор
    Не съм фен на пластмасата, иначе Волкото много ме кефи
  • 15 Волен Сидеров

    3 0 Отговор
    ЕЕЕХ КОЛКО МЪКА ИМА ПО ТОЯ ИНТЕРНЕТ БОЖЕ-пишат ли пишат,разбират ли разбират-е с леки ама много леки изключения има и в час но къде ли са-ами карат си джиповете които не са тука показани ...

    Коментиран от #16

  • 16 VWandMercedes

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Волен Сидеров":

    Волене, сига спами тука, ами ходи да ловиш престъпници в клекшоповете.
    Капиш
  • 17 До Иван 12

    3 0 Отговор
    До Иван 12

    Иване, Иване моля те спри да мислиш - не ти се отдава мой човек

    Обтяжната Ролка на ангренажа ти е 140 лв другата е 70.

    https://mot.bg/obtiajna-rolka-za-angrenajen-remak-ruville-mt021098-c28181

    Престани да пишеш глупости под различни псевдоними тука в коментарите, а се хвани да правиш нещо полезно. Поздрави
  • 18 Мерджанов

    1 1 Отговор
    Само Волвото и Нисана стават, другото е нискобюджетна евтина пластмаса.
  • 19 qwerty

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "йордан иванов":

    5 големи комбита 4х4 на не повече от 10 години с цена между 6 и 15 хил. лева: НЕ БЛАГОДАРЯ!
  • 20 qwerty

    2 0 Отговор
    от статията: Истинската интрига обаче е при V8 бензиновият двигател, проектиран от Yamaha със автоматична скоростна кутия не можеща да издържи на теглителната сила на този наистина уникален двигател. рециклиране при коко от малинова долина само 4 000 левчета.
  • 21 дъге

    2 0 Отговор
    Аз пък съм на 90% сигурен,че дизеловия двигател на нисана е на рено,мисля че има и японски но те са рядкост.

    Коментиран от #23

  • 22 Джак Бауер

    2 0 Отговор
    От всичките 5, лично за мен, само Nisan-a e джип, другите са SUV-ове, а разликата е съществена.
  • 23 dddilian

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "дъге":

    Не говори глупости. В Патфайндър няма нищо френско!!!
    Когато пуснаха Патфайндър в производство, Рено изобщо нямаха гобеми дизелови двигатели с верига.
    Малко се поинтересувай преди да се изцепваш неподготвен.
    Само някои двигатели в X-trail от тези години са на Рено, но КАТЕГОРИЧНО, Рено няма намеса в Патфайндър.
  • 24 Оня с коня

    1 4 Отговор
    Дизеловия мотор в Патфайндър е 100 % на Рено dci,незнам от каде го измислиха този японски дизел.

    Коментиран от #26

  • 25 за България само 4x4

    3 0 Отговор
    къде забравихте land rover най добрия сред джиповете
  • 26 dddilian

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Оня с коня":

    Ей, продължавате да говорите глупости.

    В двигателят на Патфайндър няма нищо, което да е свързано с Рено.
    Темата е обсъждана и в офроуд форума, където пишат доста по-запознати от вас хора, и е на 1000% сигурно, че Рено имат пръст само в по-малките джипки.
  • 27 Блаке

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "ооооооо":

    Глей ся, за преобръщане си трябва талант... един от моите бивши шефове например успя да преобърне 2 броя Ситроен XM, което е направо невъзможно предвид размера и височината на колата, да не говорим за всичките системи за стабилност и окачването, ама талант му е майката... :)
  • 28 Бхд БхД

    1 0 Отговор
    Тук Нисана е истински джип който ще ви върши всякаква работа да дори е чиста 7 места с място за багаж
  • 29 2140

    0 0 Отговор
    за 10 бона ще си купя G300 бензин от 95-та...
  • 30 Роман Ценов

    2 0 Отговор
    Има патфайндър,но препочитам ПАТРОЛ.
  • 31 бмв е61

    0 0 Отговор
    да бяха сложили х5 постава или мл или range 2 или 3 поколения пак влиза до тая сума ама те точно какво са намери волвото бива горе долу хюндая не е зле ама надали става извън пътя бая е спънат доколкото съм чувал
  • 32 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Станислав":

    2.5дци е Нисан, а 3.0дци е уж Рено, но всъщност не е Рено, а е Исузу.