Всички си падат по големите коли, но не всички можем да си ги позволим като нови. Истината е, че обезценяването интензивно работи срещу скъпите машини и когато те стигнат до вторичния пазар след 10-на години, една такава кола струва между 15 и 20% от цената й като нова. А това означава, че можете да имате предходното поколение на наистина скъпа кола и то за много приятна сума.
Hyundai Santa Fe
Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 4 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
11:05 20.10.2015
2 Станислав
Коментиран от #9, #32
11:23 20.10.2015
3 оня същия
11:25 20.10.2015
4 ооооооо
Sorento е абсолютно дърво и има склонност да се преобръща.
При една катастрофа - излитане от магистралата и преобръщания - странично и през таван - се отвори само 1 еърбег, а колата не можеше да се познае каква марка е. Само Господ спаси четиримата пътуващи.
Коментиран от #27
11:29 20.10.2015
5 йордан иванов
Коментиран от #19
12:06 20.10.2015
6 Жоро
Колега най-добре не се занимавай с джипове. Не са за тебе. Вземи си VW POLO, FORD FIESTA там няма да имаш такива "слабости"
12:07 20.10.2015
7 GDS
x5? не мерси!
Не желая когато сменям масло, да сменям и окачване и скоростна кутия.
12:14 20.10.2015
8 трънчанино
12:16 20.10.2015
9 Иван
До коментар #2 от "Станислав":
Да, сменях диференциал на 120к, но колата тежи 2.5 тона и за дъжд въобще не ти трябва 4х4, стъпила е здраво на пътя и не мърда. А и тук където живея зима почти няма, сняг има за 10-15. Разходите по доджа са като на мерцедес. Смяна на масло около 350 евро. Диференциала беше около 1100, ангренажен ремък около 700 евро. Но въпреки тези разходи пак бих си купил сув от Фиат. В момента обмислям Джип Ренегейд - лимитид или трейлхълк.12:57 20.10.2015
10 До Иван
Иване
Ангренажа ти е 57 лв! а не 700 евро мой човек.
Можеш сам да се убедиш от линка
http://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA-gates-dodge-nitro-2.8-crd-5645xs-g4357c86-i10814919.html
Коментиран от #12
13:25 20.10.2015
11 nmbg
13:25 20.10.2015
12 Иван
До коментар #10 от "До Иван ":
Целия комплект мисля че беше около 300-350 евро, а смяната около 55 евро на час. Таксуваха ме 5-6 часа. Само ремък кой сменя на 100к, трябва и ролките.13:38 20.10.2015
13 Кольо Камиона
Изцяло независимото окачване го превръща в способен автомобил за пазаруване в моловете.
13:52 20.10.2015
14 Гошето
14:13 20.10.2015
15 Волен Сидеров
Коментиран от #16
14:59 20.10.2015
16 VWandMercedes
До коментар #15 от "Волен Сидеров":
Волене, сига спами тука, ами ходи да ловиш престъпници в клекшоповете.Капиш
16:25 20.10.2015
17 До Иван 12
Иване, Иване моля те спри да мислиш - не ти се отдава мой човек
Обтяжната Ролка на ангренажа ти е 140 лв другата е 70.
https://mot.bg/obtiajna-rolka-za-angrenajen-remak-ruville-mt021098-c28181
Престани да пишеш глупости под различни псевдоними тука в коментарите, а се хвани да правиш нещо полезно. Поздрави
16:50 20.10.2015
18 Мерджанов
17:12 20.10.2015
19 qwerty
До коментар #5 от "йордан иванов":
5 големи комбита 4х4 на не повече от 10 години с цена между 6 и 15 хил. лева: НЕ БЛАГОДАРЯ!17:28 20.10.2015
20 qwerty
17:30 20.10.2015
21 дъге
Коментиран от #23
17:31 20.10.2015
22 Джак Бауер
19:45 20.10.2015
23 dddilian
До коментар #21 от "дъге":
Не говори глупости. В Патфайндър няма нищо френско!!!Когато пуснаха Патфайндър в производство, Рено изобщо нямаха гобеми дизелови двигатели с верига.
Малко се поинтересувай преди да се изцепваш неподготвен.
Само някои двигатели в X-trail от тези години са на Рено, но КАТЕГОРИЧНО, Рено няма намеса в Патфайндър.
20:04 20.10.2015
24 Оня с коня
Коментиран от #26
21:16 20.10.2015
25 за България само 4x4
02:26 21.10.2015
26 dddilian
До коментар #24 от "Оня с коня":
Ей, продължавате да говорите глупости.В двигателят на Патфайндър няма нищо, което да е свързано с Рено.
Темата е обсъждана и в офроуд форума, където пишат доста по-запознати от вас хора, и е на 1000% сигурно, че Рено имат пръст само в по-малките джипки.
08:47 21.10.2015
27 Блаке
До коментар #4 от "ооооооо":
Глей ся, за преобръщане си трябва талант... един от моите бивши шефове например успя да преобърне 2 броя Ситроен XM, което е направо невъзможно предвид размера и височината на колата, да не говорим за всичките системи за стабилност и окачването, ама талант му е майката... :)09:54 21.10.2015
28 Бхд БхД
11:37 21.10.2015
29 2140
13:38 21.10.2015
30 Роман Ценов
16:11 21.10.2015
31 бмв е61
19:20 21.10.2015
32 Гост
До коментар #2 от "Станислав":
2.5дци е Нисан, а 3.0дци е уж Рено, но всъщност не е Рено, а е Исузу.21:05 21.10.2015