22 Октомври, 2015 10:19 46 276 87

Кои са най-надеждните автомобили?

  • автомобили-
  • надеждност-
  • consumer reports

Агенцията Consumer Reports публикува ежегодната си класация за надеждност при леките автомобили. Интересното тази година е, че в топ 10 има 7 азиатски марки. Първата позиция е отредена за Lexus, а веднага след това се нарежда "компанията майка" Toyota. Третото място е за една от двете европейски марки в десетката - Audi. Ето и класацията.

1. Lexus
2. Toyota
3. Audi
4. Mazda
5. Subaru
6. Kia
7. Buick
8. Honda
9. Hyundai
10. MINI
11. BMW
12. Volvo
13. Volkswagen
14. Porsche
15. Nissan

Специалистите от Consumer Reports споделят, че много от марките в челото губят точки заради по-незначими ненадеждни възли и агрегати, каквато е мултимедийната система. Така например Infiniti губи четири позиции спрямо класацията от миналата година заради информационно-развлекателната си система InTouch. Класацията е разделена на две части, като първите 15 в нея се смятат за надеждни, а тези от 15-о до 28-о място за ненадеждни. Ето и определяните за ненадеждни марки.

16. Lincoln
17. Ford
18. Acura
19. GMC
20. Chevrolet
21. Mercedes-Benz
22. Chrysler
23. Dodge
24. Infiniti
25. Cadillac
26. RAM
27. Jeep
28. Fiat

При моделите от втората част от класацията проблемите са по-сериозни и са свързани с основни възли и агрегати. Така например Acura губи цели седем позиции спрямо класирането от миналата година заради неудачната скоростна кутия на моделите RLX и TLX - деветстепенния автомат и осемстепенния робот. Проблеми с трансмисиите изпращат назад в класирането също марките Ford, Chrysler и Fiat. Последната е определена като най-ненадеждната.

Аналогичен рейтинг съставя и компанията J.D. Power, като интересното е, че за 2015 година първото място, също е присъдено на Lexus. Рейтингът на Consumer Reports е направен след допитване на 740 000 водачи на автомобили, сред които и 1 400 собственици на електромобили Tesla Model S. Почти половината от притежателите на Tesla се оплакват от работата на силовия тракт и качеството на самата сглобка.

През последните години японските и корейски автомобили нееднократно попадат в челото на подобни класации за надеждност. В ежегодното подреждане на Consumer Reports Lexus удържа първата позиция за трета поредна година. Странно е отстъплението на марки като Porsche и Mercedes-Benz.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мирослав

    6 6 Отговор
    Japan Power майкаааа. Това е положението.
  • 2 Класация

    11 2 Отговор
    В интерес на истината от години чета всякакви "класации" за надежност. Няма по-скалъпено нещо от подобен род класации. В Германия тази класация изглежда по съвсем различен начин, в Япония по друг начин, в Италия Фият никога няма да бъде на последно място, във Франция Ситроен мачка всичко наред и.т.н.
    Всеки слугува на определени интереси и класацията се нагажда според тях.

    Коментиран от #47

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 комшията

    2 5 Отговор
    КОЙТО ПЛАЩА РЕКЛАМАТА ТОВА Е ИСТИНАТА!!!!! Имал сам 5 Мерцедес и 3Хонди и сам карал и сума други автомобили с месеци и мога да кажа че мерцедесат ми направи най доброто впчеатление и немските а тези хонди са нещо ненормално не бих си взел повече имах и дизел и бензин всичко им е скапано постоянно се раваля поне в годината 4 пати в сервиз обаче субарото е друго но да е само бензин няма чупене както и немските марки най вече сам фен на мерцедес и бензинат е курв и дизелът ства при тях

    Коментиран от #26

  • 5 Комшията на комшиятаа

    3 3 Отговор
    Имал съм 6 Хонди и 6 Мерцедеса,по скапани коли от вторите не съм имал!Постоянно се скапват и са в сервиза!!!Да не говорим за возия и разходи!!!

    Коментиран от #11

  • 6 комшията на комшията на комшията

    12 2 Отговор
    Имал си дръжки - комплексар. Мерцедес си виждал само на картинка. Марш да си пишеш домашните

    Коментиран от #10

  • 7 w124 coupe

    4 1 Отговор
    Кои са най-надажните автомобили? - Отговор - Старите.
    Имам 20 годишна 124-ка купе на бензин без газ. Имам я от 8 години и бих я имал още няколко пъти по толкова и знам ,че няма да ме предаде. Надеждна е и е здрава !
  • 8 Julio

    6 0 Отговор
    Класацията си е точна. Поне що се отнася до първото място. Лекс-а е наистина безупречна машина до най-малкият детайл.

    Коментиран от #14

  • 9 Апостолов

    5 0 Отговор
    Това е класация за нови коли до 3 (три) години, но е пропуснато да се отбележи в статията. Някой да не си помисли че е за колите изобщо.

    ето я в оригинал

    http://www.consumerreports.org/cars/highlights-consumer-reports-2015-annual-auto-reliability-survey


  • 10 ssss

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "комшията на комшията на комшията":

    Мога да ти кажа момче че хондата не струва освен ако не е с двигател от тойота а мерцедесат не се ччупи когато си взимаш разбития боклук на хората от 1995 ще е така дай пари и си вземи по читава и запазена и да те видим то докато не спре да се движи ти не му праиш нищо по колата как искаш да е здрава като не се грижиш за нея
  • 11 сссс

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Комшията на комшиятаа":

    Човек защо говорите глупости карам си мерцедес нямам си проблем товаче ти нямаш пари да потдържаш такава кола и едва когато се срине цялата я караш на сервиз ти и сувалка да имаш ще е боклук
  • 12 некойси

    3 0 Отговор
    Honda след Kia и Buick, кой прави тия класации и на какъв принцип?!

    Коментиран от #13

  • 13 Ваньо

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "некойси":

    Buick дръпнаха изключително много, в момента са една от най-продаваните марки в Азиа, най-вече в Китай. А новите модели и концепти са толкова уникални, не могат да се сравнят с нито 1 друга марка
  • 14 До Julio

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Julio":

    То Julio, нали защото те немските премиуми не са безупречни машини до най-малкия детайл.....
    Много сте ми интересни с подобни изказвания.

    Коментиран от #18

  • 15 Кобрата

    4 1 Отговор
    Всеки може да си направи класация и да си ги подреди както си иска, не вземайте нещата много на сериозно...
  • 16 Румен Янев

    4 3 Отговор
    Ха ха ха ...мерцедес на 21 място а мицубиши изобщо го няма!!!!А пък мазда се изкачила чак на четвърто???Тези са луди!!!!
  • 17 LFoxter

    5 0 Отговор
    Да обобщя цялата статия и да я коригирам- "Кои са най-надеждните автомобили? Поддържаните."

    Коментиран от #25

  • 18 Julio

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "До Julio":

    Предишната ми кола беше Лекс, настоящата е БМВ. И двете са купувани от магазина. Часовника на Лекса не мръдна със секунда за 4,5 години, на БМВ изостава. Много дребен детайл но при едните е пипнато при другите не.
    Да не говорим че БМВ-то мина веднъж на отстраняване на дребни фабрични дефекти по гаранция за година и пол ескплоатация а Лекса - не.
    Далеч съм от мисълта че БМВ е лоша кола и си има своите предимства пред Леска но... Лекса си Лекс... Качеството му е без всякаква забележка...

    Коментиран от #70

  • 19 Киро

    3 0 Отговор
    Аууу, камък със страшна сила падна в градината на плювачите на японските коли!

    ...ама т'ва сигурно не е верно бе, другари плювачи, сигурно тия глупости някой си ги е измислил, всеки знае, че от Гоуфо по-надеждно НЕМА!

    Коментиран от #21

  • 20 Julio

    0 2 Отговор
    Апропо изобщо не изненада че Мерцедес крета на дъното. Все пак трябва да се има впредвид че Мерцедес не е само S-класа AMG примерно. Мерцедес е огромен производител на товарни коли които са под всякаква критика като качество на изработката например. Спринтер е точно около 10 пъти по-скапана барака от продукцията на Пежо-Ситроен. Има ли сем служебни такива и от единия и от другият вид и драмата с Мерцедеса е огромна...

    Коментиран от #27

  • 21 Gost

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Киро":

    Класацията е правена за САЩ с цел да се рекламират японките за сметка на американските коли,това е повече от очевидно,така че не се впечетлявай.Карай си косачката и се радвай на живота ;) .
  • 22 Волен Сидеров

    2 0 Отговор
    що ги няма лада и дачия бе,там и радиото се слага допълнително-което автоматично ще ги класира ако не на първо място то поне в десетката...ама ха
    ХМ ХМ ДА ВЗЕМЕМ СЕГА ДА ГИ СЛУШАМЕ И ДА СИ КУПУВАМЕ ТОВА КОЕТО Е НАЧЕЛО В КЛАСАЦИЯТА-без да се съобразяваме с нашите си желания-те това е класацията-МАНИПУЛАЦИЯ на личното ти мнение-нищо повече -Късмета е важен и на колко ракии или сакета е бил работника,после съзнанието му да е приличен работник и да си обича работата и пак се връщаме на Късмета на купувача....
  • 23 Роман Ценов

    0 1 Отговор
    Кой измисли тази глупава класация.
  • 24 Бай Коста

    1 0 Отговор
    Съмнителна класация, още по съмнителни коментари. Ако някой напише, че има добри впечатления от Тойота или Хонда, бих му повярвал, но като знам колко Лексуси и Тесли се мотаят по улиците, ще излезе, че всичките им собственици кибичат в Нета и чакат да ги хвалят. Фенове - мечтатели.
  • 25 onq s konq

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "LFoxter":

    Точно-най-надеждната кола е поддържаната!БМВ-то ми е "нов внос" и като почнах една тотална подмяна-маховик,демпферна шайба,носачи предни,механизми за стъкло предни врати/150лв е единия/,фарове,тампони гумени-тотално всички възможни,,съединител,масла и течности всякакви,озвучаване..."Ама ти я купуваш втори път тая кола" ми казват доста хора...и малко след това следва въпросът "ПРОДАВАШ ЛИ Я?"

    Коментиран от #35

  • 26 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "комшията":

    HONDA си виждал само по телевизията.Мерцедеса вече е кенеф от нивото на двойния кенеф Алуди.Особено дизелите са трагично зле.Единственото по-здраво нещо от HONDA е HONDA произведена в Япония.
  • 27 До Julio

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Julio":

    Да, разбира се че според теб Мерцедес "крета" - то затова колко поредни години печелят наградите за камион на годината. Като си такъв "специалист", защо не идеш да им обясниш на Мерцедес как да си вършат работата? Как да се поучат от марки с 20 годишна история на перфекционизъм?
    Смешна работа от всякъде!!! Ганьо винаги е супер разбирач!!!

    Коментиран от #30

  • 28 Velocity

    3 0 Отговор
    Принципно, тук в щатите, от 2001-ва или 2002 германска марка автомобили не е виждала награда от J.D. Power, почти само заради Lexus, доверието в Lexus е огромно, вярно примерно че тяхната лимузина LS 600 е доста по-скъпа от S класата, но и има за какво, репортите за новата W222 са ужасни тук, много проблемна кола с много дефекти, докато Lexus е на другия полюс, LS 600 е шампион по здравина и надеждност. Според мен ако Мерцедес спрат да си сглобяват лимузините в Мексико и Индонезия, може и да се подобри мнението за тях в напредналите държави.
  • 29 Бхд БхД

    1 4 Отговор
    Аман от платени класации .Точно пък Тойота най-здравата кола за последните 3г .БМВ 11 място пък Мерцедес го няма изобщо.Сигурен съм ,че от Ауди харчат като луди пари за реклама защото всички знаят ,че имат връзка с вредните емисии на VAG групата
  • 30 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "До Julio":

    Не според мен Мерцедес крета, а според J.D. Има разлика...

    Коментиран от #32

  • 31 VAG кенефи

    3 1 Отговор
    Точно пък Ауди трябва да са в дъното на тази класация или поне не на 2'ро място. За справка А7, 65 000км смяна на скоростна кутия 20 000 лв. Ауди повече никога...

    Коментиран от #65

  • 32 До Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Julio":

    Според този, според онзи, според германските класации Мерцедес е на челните места, така че според този или онзи няма никакво значение!!!
    Който плаща, той поръчва музиката.. Мерцедес няма нужда да си плащат на когото и да е за да им хвалят качеството (както правят любимците ти от онази бутафорна, измислена марка с дългогодишната 20 год. история, от която струи огромен опит в луксозния сегмент).
    Мерцедес е всичко, останалото е компромис и жалки опити да се достигнат най-добрите, а именно МЕРЦЕДЕС!
  • 33 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор
    А У Д И
  • 34 жълтата сила

    1 0 Отговор
    ей,ама забравили са една много важна и здрава кола-деу!!!:)
  • 35 Белкатно

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Пич, вземи я разкарай тая каруца и си живей живота

    Коментиран от #68

  • 36 tutko

    1 1 Отговор
    И опел го няма никакъв . имам астра Н сменил съм ремък , водна помпа ролки, амортисъори и съединител свещи и с газов инжекцион...от 2г не помня да съм я карал на сервиз...здраве му кажи н атази класация, това ако е з а нови автомобили или стари???
  • 37 1234

    4 1 Отговор
    НАЙ НАДЕЖДНИТЕ АВТОМОБИЛИ СА ТИЯ НА КОИТО ЗАД КОРМИЛОТО СТОИ РАЗУМЕН И ЗНАЕЩ ПРАВИЛАТА ЧОВЕК.ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СА ПОТЕНЦИАЛНО ОПАСНИ КАКТО ЗА СЕБЕ СИ , ТАКА И ЗА ОКОЛНИТЕ.
  • 38 справка

    2 0 Отговор
    От къде я изкопахте тази класация? Джип ако беше на 27-мо място нямаше да ги ползват за off road! Пълна скръб е тази класация... особено 3 място за АУДИ ...
  • 39 Кольо Камиона

    0 1 Отговор
    "Маховик, демпферна шайба..." Тоя твой ноФ Фнос май е бил на поне 500-600 хиляди км.

    Коментиран от #40

  • 40 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Кольо Камиона":

    Явно си в час след като фиксираш най-скъпите части.Пропуснах да спомена 4 нови летни гуми /1000лв/ и предни дискове с накладки.Всъщност я купих единствено заради двигатела,-200коня-6 цилиндъра-направо ме залепи в облегалката.А километрите бяха 142000 по показанията на таблото и 240 си ги вдига от раз.И понеже темата е НАДЕЖДНОСТ на автомобила,всички тия неща ги сменям защото старият собственик буквално нищо не е правил по колата!!!Доказателство беше факта,че при смяна на гумите/тотални галоши откакто е станала кола/ след едночасово блъскане с трупче и чук от вътрешната страна на алуминиевите джанти защото се бяха "заварили" за барабаните,майсторът беше на път да се откаже и да ми плати "компенсация".И пак да повторим-надеждността е в поддръжката!:)
  • 41 оги

    2 0 Отговор
    ауди са 3-ти а бмв 11-ти смях в залата
  • 42 Mazda fan

    3 0 Отговор
    Audi и надеждност bitch please!
  • 43 Кольо Камиона

    1 0 Отговор
    Ами сега остава да оправиш и кормилната рейка, ако е бензин виж си и филтъра за картерните газове и карай смело :)

    Коментиран от #44

  • 44 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Кольо Камиона":

    Дизел е-ръчка,задно предаване.Рейката е добре,а карането е повече от смело,но й липсва чип и съм го планувал другия месец.Друга ми е мисълта:Всеки собственик си мие колата малко или много но...САМО ИСТИНСКИ ФЕН НА БМВ/като мен/ след измиване с гъбичка и шампоан педантично ще забърше капките по колата с гюдерийката,ще пръсне със специален спрей ВЪВ ауспуха и със суха бяла кърпичка ще изчисти набралия се евентуално нагар...под бурните аплодисменти на съседа по двор:)
  • 45 Plovdiv

    0 0 Отговор
    За мен класацията започва от 12-то място надолу.
  • 46 Коцето с чип и ремап и висок клас газ

    1 0 Отговор
    Хахахаха мерцедес са чак на 21-во място :D ... Това може би е вярно, все пак ония защо си изпотроши скъпата s class-a хахаха
  • 47 МоТо

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Класация":

    От първите 15 съм имал VW и Hyundai ,сега карам Mazda,абсолютно съм съгласен - много си е точна класацията - комши - сори!
    На никого не ближат дупето Янките - това си е действителността в момента.
    За несъгласните - моля купувайте си от последните 15 -28-омо.,за да сте с едни тарикатски гърди напред.Аз пак ще си купя Мазда - нека да ми е зле!
  • 48 Кой съм аз

    0 0 Отговор
    Тая класация от индианците ли е правена или от марсианците?
  • 49 иииии

    0 0 Отговор
    Хи хи, Hyundai на 9 пред BMW, :))) мястото му не е даже в такава класация; само лампите на фаровете не могат смогнат да сменят, какво остава за останалата надеждност; пълни с дефекти, които са официално известни дори; това е марката анти-надеждност...
  • 50 пешо

    1 0 Отговор
    Няма такъв смях......трябваше ДЕУ да са на първо място следвани от Дачиа........
  • 51 Veso

    0 0 Отговор
    Kvo karash ti...Hyundai Elantra-900 000 km.bez remont na motora.2.0diesel 112k.s.
  • 52 бмв е61

    2 0 Отговор
    мерца и бавареца са си най-добри после всичко друго

    Коментиран от #56

  • 53 Гост

    1 0 Отговор
    Да не дава Господ аз ,или някой от моето семейство да катастрофира. И ,ако това стане-да не дава Господ да се намираме в японска или корейска кола. Те са направени от всичко друго ,но не и от метал. А и в Япония още не са открили цинковото покритие и не пдозират за съществуването му.
    Много близък мой приятел има неблагоразумието да си купи лексус от магазина. На третата година ми показа как задните му вежди са изгнили ,от тогава боядисва задните калници през 2 години. Най-интересното е ,че багажника се пълнеше с вода догоре. Оказа се ,че покрива се е разлепил на снадките със задния панел без удар отзад. Наложи се поправка със силикон......

    Коментиран от #60

  • 54 гост

    0 0 Отговор
    Всяка марка си има слаби модели, но основното нещо си е поддръжката и начина на каране! Това с какво гориво и масло караш, в какви условия и куп други фактори. Вярно е, че тази реклама си е платена и го потвърждавам с натрупан през годините опит. Без съмнения!
  • 55 късотоиме

    0 1 Отговор
    класацията е за надежни коли, а не че на комшията след китосване на калника е избила ръжда !
    Набиха ви канчето, че гоуф лъжат с разхода ама то нашенеца си е проЗ ! за него пасат 1.9тди или 2.0 нов вност е върха на технологията. Дай боже да продаде някоя нива, може и мерцедес 124 да вземе, щото е чувал, че няма по-здрава 30 годишна кола.

    Коментиран от #58

  • 56 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "бмв е61":

    То лесно се проверява бе, виж им гаранцията която дават - те най-добре си знаят каква им е стоката и колко години смеят да дадат:
    Вземаме еквивалентни коли:
    - Мерцедес C - 2+2 години и 200к
    - БМВ 3 - 3г и 80к
    - Тойота Авенсис - 6г и 200к
    - Лексус IS - 5г и 160к

    Сам си прави изводите, особено за БМВ :)
  • 57 Krasun

    1 0 Отговор
    Лексус, Инфинити, Акура...??? Тези марки дори не съществуваха, когато си купих 1-та кола. Предпочитам нещо от производител с поне 60 годишна история.Тези са ми някак "леки". Ясно е, че са под брандове съответно на Тойота, Нисан и Хонда, ама кво от това? Като престиж са ми на едно ниво с Great wall voleex...

    Коментиран от #61

  • 58 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "късотоиме":

    Какво китосване!? Колата е LEXUS RX300 от магазина по поръчка (цвят ,интериор ,оборудване и т.н.) На третата година ръжда по оргиналната боя.....................японски боклук!

    Коментиран от #59

  • 59 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    А като се събуди и отиде в гаража Гоуфа си беше там нали?
  • 60 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Най-сигурния автомобил в средния клас в момента е някаква китайска марка, която не съм чувал и не ѝ помня името.Та тия дрънканици си ги пази за довечера за кръчмата в махалата.
  • 61 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Krasun":

    Тези марки са създадени за американския пазар, те не са купени. Те се ползват с цялата история на собственика си. Същото е когато стара марка като БМВ реши да пусне нов модел на пазара.
    Както и да го гледаш Лексус си е Тойота с всичките плюсове и минуси на тойотите.
  • 62 Krasun

    1 1 Отговор
    Ясно ми е това. Но защо не Тойота Авенсис например, а Лексус? Какво си купуваш, когато купуваш Лексус? Имидж? Какъв? Почнаха с крадене на дизайн от Мерцедес, немците ги съдеха за всеки нов модел...
    (не съм фен на Мерцедес, просто констатирам)

    Коментиран от #64

  • 63 XnL

    1 0 Отговор
    Защото... когато преди няколко години Тойота бяха сгафили и изтегляха 800 000 дефектни автомобили, Лексус изтегли 0. Стига сте дрънкали глупости, от 10 години насам J.D Power награждават Лексус за всички аспекти, най-вече качество и лукс, там германците са 20 години зад Лексус. Ама вие нали знаете повече от J.D Power, идете да ги светнете. При тествете Тойотите сдават багажа 2 пъти по-рано от Лексус, щото са едно също нещо нали? Я вземете да гледате имаше едно клипче във youtube дето се подиграваха на новата S класа дето на 9 000 км дава проблем в magic body control-а и озвучаването burmester не ще да се отваря. Колкото до съденето, Jeep трябваше да спукат от съдене мерцедес заради оная маршрутка G класата. Ама на, крадеца вика дръжте крадеца.
  • 64 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Krasun":

    Купуваш лукс и престиж, същото което ще купиш, ако вземеш БМВ вместо VW. Практично погледнато Lexus IS не дава нищо повече от Toyota Avnesis - само е значително по-скъпа. Но GS и LS нямат еквивалент, тези класове се брандират единствено като Лексус.

    Въпрос на избор на модели от една и съща марка. Но в никакъв случай не трябва да гледаш на Лексус като на по-ненадеждни, защото са брандирани по-късно - та са си тойоти.
  • 65 към vag

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "VAG кенефи":

    Твоя ли е а7-мицата или на един приятел на братовчед му? И ако е твоя от магазина ли я купи? Че нещо разубеждаващо звучи.
  • 66 ukgb

    1 2 Отговор
    Мерцедес-21 место-ненадежден-ха ха, затова в щатите наричат европейските коли '' EURO TRASH ''. в БГ обаче карат Mercedes таралясници и се надуват като пуяци, комплесарите в града раздрънкани смърдящи BMW, а за Голфаджиите просто нямам думи.

    Коментиран от #67

  • 67 Вики

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "ukgb":

    Пешеходците като тебе "ukgb" са най добре
  • 68 scar face

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Белкатно":

    Как да я разкара, като тя му е смисълът на живота. Все пак си си я купил с надника от това да виси тук и защитава определени политически олигархии :)
  • 69 Dune

    0 0 Отговор
    "Практично погледнато Lexus IS не дава нищо повече от Toyota Avnesis - само е значително по-скъпа"

    Освен да се търкалям от смях друго няма какво... Lexus IS и Avensis нямат абсолютно нищо общо, ама абсолютно нищо, платформата на Авенсис е съвсем друга, което обяснява защо няма Авенсис хибрид и защо Авенсиса е по-чуплив и обезшумяването на купето е много по-лошо.

    Коментиран от #78

  • 70 лекса

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Julio":

    Леко, че много се изсили...
  • 71 Dune

    1 0 Отговор
    Виж ако решите, да спазвате вашите правила за ширпотреба в които обвинявате Тойота... Тогава започнете от там, че такова нещо като ауди не съществува, през 1964 Фолксваген купува контролния пакет акции на някаква закъсала мизерия Auto Union AG и започва да атакува по-горни сегменти със собствена продукция но с друго име, т.е ауди е един рекламен трик, фолксваген с друго име, и фолксваген са доста хитри, че са накрали толкова много хора да си мислят че карат нещо различно от фолксваген, над 95% от технологиите и до момента идват от майката травестит фолксваген, ауди имат някакви смешни 5% собствени разработки, нагло е дори наличието на тези 3 автомобила - Q7, Cayenne и Touareg, те не са просто на една и съща платформа, над 70% са един и същ автомобил като си споделят и повечето от частите дори... Жалка история, ширпотреба...
  • 72 Лорд Злостър

    2 0 Отговор
    Мазда - по-надеждна от БМВ, Форд - по-надежден от Мерцедес - мноо яко!
  • 73 Гост

    0 2 Отговор
    дошо ,имам RS6 и порше кайен а не гоуф.
    Не ходя в кръчмата в махалата.

    Коментиран от #74

  • 74 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    А какво търсиш в този форум при нас бедните бе?

    Коментиран от #80

  • 75 Гост 007

    1 1 Отговор
    Honda и Hyundai по надеждни от Mercedes и Volvo, МОЛЯ ВИ слезте на Земята! :D :D :D :D :D :D :D

    Коментиран от #87

  • 76 БАЙ ГАН4О

    0 0 Отговор
    Странно,тук вси4ки разбират от коли,ама сигурно 90 процента не могат да си сменят гумата сами.
  • 77 6х6 Голфарчето

    0 0 Отговор
    ония в гащите scania v8
  • 78 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Dune":

    Търкаляй се, ама аз Авенсиса го търкалях близо 7 години и за това време му се счупи тръбичката за щеката за проверка на маслото - нищо друго!
    IS и Авенсис са сравними като надеждност, имат почти еднакви показатели на краш тестовете, набора им от екстри е почти еднакъв, простора в купето е почти еднакъв и са в един и същ клас са.
    С 2.0 дизел Авенсиса гори колкото хибридния IS, а динамиката му е едва с 12% по-ниска - IS със своите 8.3 сек до 100 е учудващо тромав за конете и обема на двигателя си.
    Ако искаш да дадеш 50% повече за по-добри материали в купето, за по-добра уредба, по-добра визия и минимална разлика в дниамиката това е ОК и е въпрос на избор, но не е практично.
    А хибриден Авенсис няма да има, защото в този модел не се инвестира от 2009-та насам. Така наречения "нов" Авенсис е фейслифт и вече дели една платформа с Корола. Камрито, което е доста близко като модел има хибрид.
  • 79 Dune

    0 0 Отговор
    Е не, Lexus IS и Toyota Avensis въобще не са в един и същи клас, нямат нищо общо и класовете им, Авенсис-а е много по-голяма кола за много по-бедни хора, за 7 години на IS дори тръбичката няма да му се счупи, набора им от екстри няма нищо общо, екстрите с които можеш да си поръчаш IS са меко казано невъзможни за Авенсис, като започнем от 430 к.с V8 двигател... На краш тестове сходни резултати може да имат автомобили от различни континенти и съвем различни сехменти, това нищо не означава, но принципно това в което се опитваш да убедиш мен и останалите хора тук е, че фолксваген Jetta и Ауди A6 са една и съща кола което сещаш се, няма как да стане. А че на платформата на Lexus IS има Тойота, така е и тя се казва Altezza, но не е за нашия пазар. Сравненията между Compact executive car - Lexus IS и Large family car - Toyota Avensis са просто неуместни защото нямат нищо общи и като класове са съвсем различни. Иначе Авенсис-а е страхотна кола в съотношение цена качество и няма какво да се каже против нея.

    Коментиран от #81

  • 80 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "бай Иван":

    По-тъп коментар не съм виждал.
  • 81 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Dune":

    Авенсис се позиционира като по-евтин вариант срещу Ауди 4 и БМВ 3 (или поне го правеше 2009та когато излезе модела), а IS-то е 1:1 с БМВ 3.
    Под екстри нямам предвид двигател, а сензор на чистачки, прибиране на огледала и прочее дребни гъдели. За двигателя, ако ще сравняваме две коли трябва да ползваме един и същ или поне близък, а точно тези двете се срещат само на едно място - 2.2D. Да, можеш да сложиш V8 на IS, но тогава вече наистина говорим за друга кола, друга цена и съвсем различен тип купувачи.
    Относно Jetta и А6, това е като Корола срещу Lexus GS.
  • 82 Dune

    0 0 Отговор
    Ох пак глупости човек, пак глупости, Avensis никога не се е позицинирал срещу бмв 3 и ауди а4, никога, те са в тотално различни класове, бмв 3 и ауди а4 са точно в класа на IS но нямат грам нищо общо с Авенсис, затова бмв 3, ауди а4 и IS предлагат V8, щото са в една ниша а Авенсис няма грам общо с тях. Авенсис е голяма семейна кола а другото е малка луксозна, много по-тясна но с екстри които в другата просто никога не са замислени да бъдат. Съперниците в класа на Авенсис са Форд Мондео, Опел Инсигния, Пасат и т.н все големи семейни и спънати като мощност коли. Те нямат системите за следене на пътя на луксозните авотмобили като IS, нямат регулируемо окачване и още много други неща, ти казваш че с 430 к.с V8 IS ставал друга кола, ами не е друга, щото в конфигуратора си пише IS и можеш да избереш V8... Като са в една ниша, трябва и Авенсис да има такава опция, иначе явно не са в една ниша, екстрите на IS повече може да ги търсиш в S класа отколкото в големи евтини семейни коли нямащи нищо общо с лукса. Щото като екстри S класата и IS са по-близки отколкото IS и Авенсис, това трябва да ти говори че IS и Авенсис са от различни планети. Най-просто можеш да напишеш в google "Toyota Avensis competitors или rivals" И сам ще разбереш в каква грешка си, няма, никога не е имало и никога няма да има нищо общо между голяма семейна кола и малка луксозна кола. Свали си икаталозите им от сайтовете на произвоителя ако искаш да не казваш неверни неща неподготвен повече, просто ги прочети. Айде със здраве.
  • 83 Morgoth

    0 0 Отговор
    Спънатата Инсигния може да се вземе във вариант ОПЦ, което е с динамичните характеристики на хибридния GS, това обаче не я прави GS. Пасата също има мощен двигател и от VW също не обичат да го сравняват с Авенсис. Това е защото са немски, а немците обичат да дават голям избор, докато японците правят манифактура с точни конфигурации които да не пипаш, за да поддържат ниски цени.

    Разбирам ти гледната точка - Ауди и БМВ не могат да се сравняват с Тойота, защото им е под достойнството и за да си оправдаят цените трябва да твърдят че са премиум. Моята гледна точка е друга - коли които предлагат близка динамика, близък комфорт и са сравними като размер и сигурност са директни конкуренти независимо как се опитват да ги позиционират дилърите им.
  • 84 Dune

    0 0 Отговор
    Е, за теб явно е важно къде ти позиционираш колите, а не къде ги позиционира вида им. Ми те и голф и поло имат "сходни" характеристики, дай и те в един сегмент да влязат, ми то където Compact SUV там и Full size SUV, давай всичко на едно място. Тойота нямат автомобил в сегмента на IS за твое съжаление. За теб кои са характеристиките на хибридния GS? Някакви сухи цифри? Инсигния вози като каруца в сравнение с GS, както и Авенсис вози като каруца в сравнение с IS, а цифрите и да ти изглеждат еднакви, то е като влекач Скания с 550 к.с и Нисан GTR с 550 к.с. И за да не се излагаш, никога повече недей да сравняваш някакви жалки Инсигния OPC и пасат с "мощен" двигател с малките луксозни V8 които ринат асфалта пред себе си, просто е жалко и несравнимо. Нямам какво повече да добавя по тази тема, Тойота и Лексус са позиционирали 2 абсолютно различни автомобила в 2 абсолютно различни сегмента и това го пише навсякъде, който си харесва да ги прави еднакви, може и малък седан и спортно купе да каже че са едни и същи щото имали сходни резултати на краш тестове хахаха Айде толкова от мен.
  • 85 Boot

    0 0 Отговор
    Инсигния може да се вземе във вариант ОПЦ, което е с динамичните характеристики на хибридния GS.

    Брат, смени дилъра, тия 345 коня на Лексуса бягат като за 400, а ония 325 на инсигниа ОПЦ са като за 230 нормални. Малко са понапудрили цифрите от опел и като тръгнеш да изпреварваш и педала потъва и опелчето като се замисли...
  • 86 Експерта

    0 0 Отговор
    Най-надежният автомобил е "АРМАТА" и не знам защо тая марка не е включена в класацията!
  • 87 Ивелин Денев

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Гост 007":

    mercedes от 124 насам не стават :D