Руснаците отново ни подготвиха изненада, а тя е, че едно нормално BMW X3 вече въобще не е такова. Причината са 510 конски сили и 1000 нютонметра, извлечени от замяната на оригиналния дизелов 3.0 литров двигател с N75S, претърпял още подобрения и помещаващ се стандартно в M50d моделите на компанията, където доставя 381 коня и 740 нютонметра.
С тази мощност средното по размер SUV ускорява от 0 до 100 за 3.6 секунди, от 100 до 200 за 9.5, а отсечката от 402 метра и отнема точно 12 секунди. Това са впечатляващи данни, дори и за расов спортен автомобил. Въпреки камуфлажното фолио и внушителните джанти от подобен SUV, трудно
можем да очакваме такива постижения и определено собственикът ще има интересни подигравки с други машини.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Михо Михов
07:57 22.02.2016
2 mediator37
Коментиран от #4
08:11 22.02.2016
3 опсмопсус
Без лед, на писта ми е интересно какво ще се случва с 510кончета.
Но точно този шофьор едва ли ще покаже нещо!
08:53 22.02.2016
4 опсмопсус
До коментар #2 от "mediator37":
Още като излезе и беше 204к.с.Aтлет само в рекламите на Аутобилд!Това бмв е с агрегат от X 5 М50d!
Коментиран от #5
09:00 22.02.2016
5 mediator37
До коментар #4 от "опсмопсус":
Вече са с по 258к.с. фабричните Х3-ки.При изпреварване нютонметрите те изтеглят, не конските сили. Една бензинка, за да докара тези нютонметри трябва да е 5 кубика. Който ми се дърви по равното , го чакам на две ленти на баир и в завой и не го изпреварвам, направо го прескачам. На баир, защото имам нютонметри и в завои, защото съм 4х4. Ела та виж.
09:20 22.02.2016
6 Никой
09:48 22.02.2016
7 Sando
Коментиран от #8, #11, #14
09:56 22.02.2016
8 Никой
До коментар #7 от "Sando":
Добре че е на задно и с 500 кила по-лека. Иначе къв шанс би имала атмосферката.11:08 22.02.2016
9 onq s konq
11:17 22.02.2016
10 Aaaaa
11:30 22.02.2016
11 гостЪ
До коментар #7 от "Sando":
прескача той само в сънищата...11:36 22.02.2016
12 BAYRON
защото тия руснаци са направили 510 коня и 1000 нютона от трилитровия дизел
11:53 22.02.2016
13 99999
Коментиран от #19
12:49 22.02.2016
14 опсмопсус
До коментар #7 от "Sando":
Не, колега, Nm не идват главно от турбото.Принципа на Дизела е друг, там налягането е над 30атм. и степен на сгъстяване от 15 до 25!Затова всичко в дизела е по-масивно, но и оборотите са ограничени до 4000об/мин.
12:57 22.02.2016
15 НАФТАТА
13:17 22.02.2016
16 бемвееец
15:40 22.02.2016
17 има толкова
Има толкова прекрасни руски коли, вие BMW ще ми хвалите!
16:57 22.02.2016
18 опсмопсус
бмв то е изкормено странично, мерцедеса е смазан отпред!
В болницата са двама мъже на по 26 г, които са се возили в катастрофиралия "Мерцедес". Единият, който шофирал, е от Сливен, а другият - от София. Третият ранен е мъж на 22 г от Бургас, който бил в БМВ-то. В злощастното БМВ са и двамата загинали при сблъсъка - мъже на 20 г и на 21 г от Бургас.
Мир на праха им.Внимавайте фенове на задното, возите се в несигурни коли.
Коментиран от #24
17:15 22.02.2016
19 Шрапнел
До коментар #13 от "99999":
Това, че няма много дизелови спортисти, какво означава?! Състезателите карат спортни автомобили, а ти? Щото и такъв "танк" нямаш, а си тръгнал да плещиш за Нисан Джук Джи Ти Ар. Ауди имаха дизелово-електрически хибрид, с който станаха за пореден път победители на "24-те часа на Льо Ман".Изобщо, тук само автомобилни състезатели се събрали. Руската техника, американската техника... БМВ-то 1-ва серия на германските тунинг майстори с двигател дизелов Ве8 от седма серия може, а руският тунинг маниак да си направи кефа - не може!
И аз се замислям за Е46 с 3-литров дизел от Х5. За събирането - събира се, само време за майсторлък в гаража си трябва.
Коментиран от #20
18:36 22.02.2016
20 Никой
До коментар #19 от "Шрапнел":
Така е колега. Едно е да го купиш, друго е да направиш нещо уникално. И по-скъпо от ново Порше да му е излязло, кефа да имаш нещо уникално и бързо цена няма. Да не говорим за разход и въртящ момент.20:16 22.02.2016
21 99999
Коментиран от #26
20:39 22.02.2016
22 Роман Маверика Ценов
21:31 22.02.2016
23 Нов чо
22:14 22.02.2016
24 драк
До коментар #18 от "опсмопсус":
Ей, см...няк престани да използваш нещастието на другите за глупава пропаганда! Всички коли могат да са убийци, само обстоятелствата са различни!22:17 22.02.2016
25 Опосум
22:20 22.02.2016
26 Шрапнел
До коментар #21 от "99999":
Не разбрах - с какво дизелът ще е по-лош състезател от бензина, щом ти дори не се състезаваш?! Освен това Е46 с трилитров дизел от Х5 е нещо много различно от обикновена Е46. Сещаш се - продаваш оригиналния двигател и прилежащите части, и качваш големия дизел. За въртящ момент няма какво да ти говоря, нито за удоволствието да си го направиш в собствения гараж.Нивичките с маруля ги оставям на теб. От неграмотните ти писания стигам до извода, че и без това си си оттам. Но си говорим за автомобили, все пак!
Аз бих се учудил, ако ти извадиш спортна бензинка, щото едни големи спортисти се навъдихте, едни разбирачи, а нямаш пари не за Нисан Джук ДЖИ Ти Ар, ами и за обикновено Порше. Сигурен съм, че само си правиш вятър с устата, щото никога не си виждал Нисан ГТР на живо, още по-малко Джук, не си виждал ред други спортни хиперкари и суперкари, ама... Важно е да кажеш нещо!
16:29 23.02.2016
27 John Gottin
Баш e46 320d мачка наред всички бензинки в DTM-a, а Seat Leon tdi ич го нема у класациите,a Пежо и Ауди у Le Mans па изобщо. Па ако некой има възможност да покара е46 330 cd чипосано некаде на планинско, и тогава да говори дали има нужда от двигател на X5 ;).
A, и некой да ме светне - колко години, след като сложиш двигател от шевна машина на купе от Крайслер, ша имаш читав дизелов двг.:)
Коментиран от #29, #30
01:47 24.02.2016
28 John Gottin
01:58 24.02.2016
29 гостЪ
До коментар #27 от "John Gottin":
точно няколко такива ги на.рах между Асеновград и Смолян с моя скормен 280 коня турбо бензин... е46... дизел... чипосано... мачкало... няма такъв смях :))))10:33 24.02.2016
30 дабе
До коментар #27 от "John Gottin":
Арлекинчоооо,.Коментара ти е толкова тъп, че можеш да хвърлиш механиците на бмв в недоразумение! Много си чул, малко си разбрал, чедо!02:09 25.02.2016