22 Февруари, 2016 07:15 15 859 30

Едно лудо BMW X3 от Русия

  • bmw x3-
  • русия-
  • тунинг

Руснаците отново ни подготвиха изненада, а тя е, че едно нормално BMW X3 вече въобще не е такова. Причината са 510 конски сили и 1000 нютонметра, извлечени от замяната на оригиналния дизелов 3.0 литров двигател с N75S, претърпял още подобрения и помещаващ се стандартно в M50d моделите на компанията, където доставя 381 коня и 740 нютонметра.

С тази мощност средното по размер SUV ускорява от 0 до 100 за 3.6 секунди, от 100 до 200 за 9.5, а отсечката от 402 метра и отнема точно 12 секунди. Това са впечатляващи данни, дори и за расов спортен автомобил. Въпреки камуфлажното фолио и внушителните джанти от подобен SUV, трудно
можем да очакваме такива постижения и определено собственикът ще има интересни подигравки с други машини.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Михо Михов

    4 0 Отговор
    Страшна работа са тез руснаци.
  • 2 mediator37

    7 0 Отговор
    Още като излезе през 2004г. Аутобилд писа за БМВ Х3 с 3,0d двигател- "дизеловия атлет". По асфалта пердаши като лимузина. Иначе като джип повече от зимен курорт и черен път за някой плаж и горска полянка недейте разчита. Но тя и затова е направена. Прекрасна е !

    Коментиран от #4

  • 3 опсмопсус

    0 3 Отговор
    Много нежно го кара!
    Без лед, на писта ми е интересно какво ще се случва с 510кончета.
    Но точно този шофьор едва ли ще покаже нещо!
  • 4 опсмопсус

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "mediator37":

    Още като излезе и беше 204к.с.Aтлет само в рекламите на Аутобилд!
    Това бмв е с агрегат от X 5 М50d!

    Коментиран от #5

  • 5 mediator37

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "опсмопсус":

    Вече са с по 258к.с. фабричните Х3-ки.
    При изпреварване нютонметрите те изтеглят, не конските сили. Една бензинка, за да докара тези нютонметри трябва да е 5 кубика. Който ми се дърви по равното , го чакам на две ленти на баир и в завой и не го изпреварвам, направо го прескачам. На баир, защото имам нютонметри и в завои, защото съм 4х4. Ела та виж.
  • 6 Никой

    3 0 Отговор
    Хм, интересно ми е какво хейтърите на дизела имат сега за казване Х3 по принцип е един от моделите на БМВ, които мразя. Нито става за офроуд, нито изглежда добре. Ама тоз двигател явно си го бива.
  • 7 Sando

    3 0 Отговор
    Ее нема що.. нютонметрите на дизелите са повече главно заради ТУРБИНАТА! Погледни кривите на турбо бензините! Освен това не сгъвът капаците на 4к оборота като при нафтата. Ела пробвай с тоя 4х4 нафтов кофтор да изпревариш моите само 330нютуна атмосферка на задно в 1200кг бензинка да видим дали така ще прескочиш :D

    Коментиран от #8, #11, #14

  • 8 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Sando":

    Добре че е на задно и с 500 кила по-лека. Иначе къв шанс би имала атмосферката.
  • 9 onq s konq

    2 1 Отговор
    Тия руснаци не си преправят двигателчетата на Ладите-Ниви,тръгнали да правят "мелези" и да обясняват на Запада колко са назад с инжинерната мисъл.Абсолютно не разбирам тая "руска логика" тъпчеш двигател от по-мощен модел в по-малко купе,което предполага ТОТАЛНА СМЯНА на цялата ходова част-съединител ,диференциали,скор. кутия,маховик,демпферна шайба ,съобразно "новата" мощност.Не пише каква е цената,но много по-лесно и най-вече В ПЪТИ по-евтино би било фенът на по-голяма мощност да си купи едно Порше-"Кайен" примерно с 550 коня-има ги в сайта -на малко години и почти като нови.
  • 10 Aaaaa

    2 3 Отговор
    Тесла Модел Х 7 местен СУВ ще се подиграе до 100км/ч и на драг с това БМВ Х3
  • 11 гостЪ

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Sando":

    прескача той само в сънищата...
  • 12 BAYRON

    4 0 Отговор
    към колегата onq s konq
    защото тия руснаци са направили 510 коня и 1000 нютона от трилитровия дизел

  • 13 99999

    1 2 Отговор
    do komentar 6 Никой heitara na benzina abe mnogp e barz toq x3 nqma spor slet takava dorabotka ama q go sravni s NISAN JUKE GT-R ina4e da znae6 nai-dobrite drag avtomobili sa si benzinovi nqkoi ot tqh sa fabri4ni i sa dosta po-barzi a dizela edva li moje pove4e razberi priqteliu nqma uvajava6t sebesi sastezatel sas dizelova kola nai barzite avtomobili sa benzinovi dali ste e za drag ili za pista nai luksoznite avtomobili pak sa na benzin dizela ima svoeto mqsto pod slanceto ama v tova otno6enie nikoga nqma da bade nai dobar prosto go priemi za dokazatelstvo vij vei4ki ultra avtomobili nqma nito edin dizelov

    Коментиран от #19

  • 14 опсмопсус

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "Sando":

    Не, колега, Nm не идват главно от турбото.Принципа на Дизела е друг, там налягането е над 30атм. и степен на сгъстяване от 15 до 25!
    Затова всичко в дизела е по-масивно, но и оборотите са ограничени до 4000об/мин.
  • 15 НАФТАТА

    0 1 Отговор
    БААА ВА У ИНДЖИНЕРИТЕ КЪТ МУ РАЗБИРАТЕ НАПРАВЕТЕ НЕЩО ПО ВЪПРОСА НА ДУМИ КО ЩЕЛО ДА СТАНЕ КАК БИЛО ФАКТА Е ФАКТ ONLY DISEL
  • 16 бемвееец

    1 0 Отговор
    Автомобила, от който е заснет материала се държи много по добре от това подобие на джип
  • 17 има толкова

    1 0 Отговор


    Има толкова прекрасни руски коли, вие BMW ще ми хвалите!
  • 18 опсмопсус

    0 4 Отговор
    Още две млади момчета жертва на прехвалените коли със задно.
    бмв то е изкормено странично, мерцедеса е смазан отпред!

    В болницата са двама мъже на по 26 г, които са се возили в катастрофиралия "Мерцедес". Единият, който шофирал, е от Сливен, а другият - от София. Третият ранен е мъж на 22 г от Бургас, който бил в БМВ-то. В злощастното БМВ са и двамата загинали при сблъсъка - мъже на 20 г и на 21 г от Бургас.

    Мир на праха им.Внимавайте фенове на задното, возите се в несигурни коли.

    Коментиран от #24

  • 19 Шрапнел

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "99999":

    Това, че няма много дизелови спортисти, какво означава?! Състезателите карат спортни автомобили, а ти? Щото и такъв "танк" нямаш, а си тръгнал да плещиш за Нисан Джук Джи Ти Ар. Ауди имаха дизелово-електрически хибрид, с който станаха за пореден път победители на "24-те часа на Льо Ман".

    Изобщо, тук само автомобилни състезатели се събрали. Руската техника, американската техника... БМВ-то 1-ва серия на германските тунинг майстори с двигател дизелов Ве8 от седма серия може, а руският тунинг маниак да си направи кефа - не може!

    И аз се замислям за Е46 с 3-литров дизел от Х5. За събирането - събира се, само време за майсторлък в гаража си трябва.

    Коментиран от #20

  • 20 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Шрапнел":

    Така е колега. Едно е да го купиш, друго е да направиш нещо уникално. И по-скъпо от ново Порше да му е излязло, кефа да имаш нещо уникално и бързо цена няма. Да не говорим за разход и въртящ момент.
  • 21 99999

    0 3 Отговор
    do коментар 19 Шрапнел ami ti kaji kakvo ozna4ava Това, че няма много дизелови спортисти otnosno kakvo imam az ne e tvoi problem ina4e Е46 be6e mnogo dobar avtomobil ama predi 12-13 godini А Бай Ганьо обича да е бабаит, мисли че колата е нещо много важно и ще му избие комплексите за малоценност. Та ако изкара малко парички от някаде, си купува лъскава e46, паркира я пред панелката, в която живее и си икономисва от яденето да сипе 20 лева на бензиностанцията. Ама как лошо ще гледа през джама послееее.... Абе пълна скъб.... ti mai si ot tiq ina4e edna ot rabotnite mi koli-kamioni e staer imam takav tank i e dizel e tuka dizela e po-dobar ot benzina i ne sravnqvai hibridi s konvencionalni dvigateli po tova si li4i kakav avtomobilen sastezatel si po selata e palno s takiva s e46 i 5 dekara marula

    Коментиран от #26

  • 22 Роман Маверика Ценов

    0 0 Отговор
    Аз на този клип друго не видях освен това че джипчето не може да хване права линия в снега. С моя нямам такива проблеми. Добре се държи на сняг
  • 23 Нов чо

    0 0 Отговор
    Шофъора им мги е слаб )
  • 24 драк

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "опсмопсус":

    Ей, см...няк престани да използваш нещастието на другите за глупава пропаганда! Всички коли могат да са убийци, само обстоятелствата са различни!
  • 25 Опосум

    3 0 Отговор
    Опосум ти брат си от свидетелите на Яхова... или нещо по-тежко
  • 26 Шрапнел

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "99999":

    Не разбрах - с какво дизелът ще е по-лош състезател от бензина, щом ти дори не се състезаваш?! Освен това Е46 с трилитров дизел от Х5 е нещо много различно от обикновена Е46. Сещаш се - продаваш оригиналния двигател и прилежащите части, и качваш големия дизел. За въртящ момент няма какво да ти говоря, нито за удоволствието да си го направиш в собствения гараж.

    Нивичките с маруля ги оставям на теб. От неграмотните ти писания стигам до извода, че и без това си си оттам. Но си говорим за автомобили, все пак!

    Аз бих се учудил, ако ти извадиш спортна бензинка, щото едни големи спортисти се навъдихте, едни разбирачи, а нямаш пари не за Нисан Джук ДЖИ Ти Ар, ами и за обикновено Порше. Сигурен съм, че само си правиш вятър с устата, щото никога не си виждал Нисан ГТР на живо, още по-малко Джук, не си виждал ред други спортни хиперкари и суперкари, ама... Важно е да кажеш нещо!
  • 27 John Gottin

    0 0 Отговор
    Пълно паляци у тоа форум бе.
    Баш e46 320d мачка наред всички бензинки в DTM-a, а Seat Leon tdi ич го нема у класациите,a Пежо и Ауди у Le Mans па изобщо. Па ако некой има възможност да покара е46 330 cd чипосано некаде на планинско, и тогава да говори дали има нужда от двигател на X5 ;).
    A, и некой да ме светне - колко години, след като сложиш двигател от шевна машина на купе от Крайслер, ша имаш читав дизелов двг.:)

    Коментиран от #29, #30

  • 28 John Gottin

    0 0 Отговор
    А BOBA ползват блок от дизел, за да изкарат илядо коня от GTI 2, щот такъв са имали под ръка ;)
  • 29 гостЪ

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "John Gottin":

    точно няколко такива ги на.рах между Асеновград и Смолян с моя скормен 280 коня турбо бензин... е46... дизел... чипосано... мачкало... няма такъв смях :))))
  • 30 дабе

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "John Gottin":

    Арлекинчоооо,.Коментара ти е толкова тъп, че можеш да хвърлиш механиците на бмв в недоразумение! Много си чул, малко си разбрал, чедо!