2 Март, 2016 07:15 19 188 41

BMW M760Li xDrive по-бърза от M5?

  • bmw m760li xdrive-
  • женева-
  • автосалон-
  • премиера

На започналия автосалон в Женева, освен крещящите премиери, има и малко по-семпли, като M760Li xDrive, идващо от Мюнхен. В крайна сметка мощността на автомобила, идваща от огромен 6.6-литров V12 двигател, бе закотвена на точно 610 конски сили. Една от основните причини за това, освен
конкурентите от Audi и Mercedes, идва от малко по-вътрешна част - Alpina B7 с нейните 608 конски сили, но от 4.4-литровия V8 би турбо.

След промяната тази луксозна лимузина се изстрелва от 0 до 100 за само 3.7 секунди или с 0.6 по-малко от M5 и 0.4 по-малко от M4, но все пак тук има два задвижващи моста, а и ускорението никога не е било главна цел за компанията. Управлението е отличителният им белег и M760Li е
получила подобренията от M Performance в тази връзка, включващи ново окачване.

M Performance са се погрижили и за външността на модела, но по стилен начин с нови брони, джанти и спирачки в син цвят. Отвътре впечатление прави новият спортен волан, а всичко останало е в пищния за 7-series стил - едни от най-добрите и удобни предни седалки в класа и детайли от
висококачествени материали. Очакваме с интерес сблъсък на "най" лимузините.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опс

    4 2 Отговор
    Къде е сега Опосума, да започне яко да хейтва и мрази, всеобщия любимец BMW?

    Коментиран от #2, #3, #5, #20

  • 2 пешо

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "опс":

    Ха ха ха докато четях статията и ме навяха същите мисли пич......хайде очакваме включване и на коментари от сорта ,,зимата с БМВ е така ...автомобил за чалгари и т.н.т...
  • 3 пешо

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "опс":

    Даже се учудих че не е коментирал първи явно се е поуспал...и не е могъл да се из.ере на метеното.....с оригиналната си нова дума КОНФЕКЦИЯ........p.s.отново наблюдаваме много красив автомобил от БМВ
  • 4 Ekspert

    1 2 Отговор
    BMW си е BMW
  • 5 Fake

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "опс":

    Опосума отиде да уволни главния дизайнер на бмв , аз го замествам . Така , като цяло на външен вид прилича на старото, отвътре държат на грозния интериор което е ясно защото просто немогат да измислят нищо ново . Иначе под капака то се знае китайска пластмаса върху тромав двигател . Ако бях фен на марката щях да се хвърля от някъде .

    Коментиран от #6, #7, #23

  • 6 Никой

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Fake":

    Тромав двигател? Интересно ми е във вашето село какви космически кораби карате.
    Изглежда няма какво повече да кажеш, освен да хейтваш на субективни неща и да изразиш мнение без изобщо да се обосновеш.
  • 7 Опс

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Fake":

    Ха ха ха ха, много си забавен, приличаш донякъде на Опосума.
    Пич, първо вземи изкарай пари за такова BMW, покарай малко тромавия двигател с 610 к.с., пък тогава почвай да хейтваш!
  • 8 гост

    1 0 Отговор
    Какво стана с еко нормите? Или те от БМВ знаят, че всичките им потребители си купуват бензинки и им бучкат газ, та за това се изхвърлят с такива двигатели ;)
  • 9 Avtomontior

    1 1 Отговор
    Bmw sa hubavi koli ,no trqbva dosta da nablegnat na dizaina,prosto tozi grozen rubat dizain shte otkaje dosta hora,samo nqkoi zombiran fen koito neznae drugo osven bmw bi q kupil.trqbva da pomislqt i za kachestvoto poveche.V tozi segment S klas si e nai dobroro sledvano ot lexus ls

    Коментиран от #11

  • 10 хис

    4 1 Отговор
    ....ей, до тук бях....! просто не мога да измисля и да кажа нещо, колата е величествена със супер показатели. Интересно ми е какво малките душици ще измислят да критикуват!
  • 11 дабе

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Avtomontior":

    След като прочетеш статията и видиш снимките, S-класата и лексуса изглеждат като остарели куп железа, как можеш дори да ги сравняваш с този шедьовър!
  • 12 Един там бастун

    3 1 Отговор
    .ахти звяра 6.6 V12
  • 13 ГОСТ

    3 2 Отговор
    При BMW слабо няма ! Да са знай :)
  • 14 zabravih

    2 1 Отговор
    Хейтърите къде са :( БМВ и преди и сега винаги са на върха
  • 15 тони

    1 2 Отговор
    Охааа чисто ново беемвенце, как искам да си попърдя на кожения салон, ама да съм първи, а не друг да е пърдял преди мен ....... еееех м...ка му и живот, няма парички и това си е ...... .....
  • 16 Гошо

    4 1 Отговор
    Бмв 7 винаги им е бил най-слабия модел.Все искат да догонят ЕС КЛАСА ,но уви близките години няма да е:)иначе ако наемат някои италиански дизайнер ще дръпнат малко

    Коментиран от #19

  • 17 onq s konq

    2 4 Отговор
    Моите джанти са същите като на снимката

    Коментиран от #21

  • 18 Гост

    1 0 Отговор
    Тия опосума и кобрата май са като солта, без тях не може, но в големи количества са неприятни. Колкото до дизайна, не мисля че изобщо трябва да се обсъжда, това което за едни е красиво за други е грозно, както се казва: Красотата е в очите на гледащия. Колкото до техниката през последнити години БМВ от догонващ станаха лидер в системите за свързаност, предполагам си спомняте преди години когато пуснаха ММИ бутона колко полемика падна и предричане, че ще се откажат от него, а сега има такава врътка във всяка кола от високия клас. Да се сравнават 7-ма серия и С клас е като да сравняваш 2 страхотни вина, всичко е въпрос на вкус, като цяло БМВ е шофьорска лимузина, предпочиташ ти да си я караш, докато купувачите на мерц се наслаждават на возенето на задна дясна седалка
  • 19 пос

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гошо":

    Смешник, как може да сравняваш БМВ с Рено!
  • 20 опсмопсус

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "опс":

    Tук съм колеги, БМВ-то е красиво!

    На всички БМВ фенове пожелавам да си позволят ПОНЕ 5годишна кола, за да не може да дрифтите, оти шъ утепате некой невинен!
    И не забравяйте, проверявайте редовно масълцето!

    Коментиран от #39

  • 21 Монго

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Не бъркай подковите с джанти.
  • 22 onq s konq

    1 2 Отговор
    Моито БМВ е по-хубаво от това по което се захласвате ама като нямате пари така ше е ! Ше гледате картинки и ше си мечтаете за такова като моито!Па слагаите минуси колкото щете ваша си работа

    Коментиран от #24

  • 23 Шрапнел

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Fake":

    Според мен се шегува :-). Тромав двигател, китайска пластмаса, калпав интериор... При БМВ такива проблеми няма!

    За "състезанието" с Ес-класе - имайте предвид, че Мерцедес е по-голямата фирма, с по-широки интереси - от Смарт до Мерцедес Актрос, т.е. големи камиони. Нормално е Мерцедес леко да води, но пък БМВ имат добре продаващ се имидж, за което свидетелстват по-добрите продажби в сравнение с Мерцедес. БМВ отдавна не прави самолетни двигатели, а се издържа с производството на реномирана марка автомобили, което съобразено с мащаба на Мерцедес, е доста красноречиво.

    Коментиран от #25

  • 24 БМВ М

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "onq s konq":

    Няма да е зле да оставиш малко БМВто да почине и да внимаваш повече в час, че правописа ти е на второкласник, и то повтарял.
  • 25 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Шрапнел":

    БМВ държи Ролс-Ройс - най-големите производители на самолетни двигатели в момента. Също и Мини е тяхно. И никой никого не догонва, всичко е до предпочитания. Толкова са близко до характеристики, че остава на продавача да реши. Няма смисъл от безмислени спорове.

    Коментиран от #26

  • 26 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Никой":

    Нещо бъркаш нещата - това са две различни компании. Тази която произвежда автомобили е на БМВ, а другата произвежда реактивни двигатели и е на Боинг.

    Коментиран от #30

  • 27 Алпина

    0 2 Отговор
    Ми, това като го хванат от Алпина, ще го направят 7.6 литра, може и битурбо и пак ще е много повече от 610 к.с.
  • 28 MSux

    1 2 Отговор
    Не искам да говоря лошо за колата, но интериора би се харесал само на 15-24годишни - за жалост съм на 26 и нещо не ми допада:)
  • 29 msux molq ta

    2 1 Отговор
    влез първо в тая кола да видиш какво е качество и после ще те питам
  • 30 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Нищо не бъркам. Ролс Ройс е толкова на БМВ, колкото и Смарт на Мерц. Всъщност частта, която отговаря за самолетните двигатели е била от по-рано на БМВ, отколкото другата, която за кратко е била на ВАГ.
  • 31 гн Хокинг

    1 2 Отговор
    интериора не ми харесва много рабати и остри детайли ъпсурт да го хареса човек с Високо Набито Око към детайлите!

    Коментиран от #37

  • 32 Нов чо

    2 1 Отговор
    Липсват основни играчи !!! Още не съм прочел , че това е немски 'кенеф' или то беше само за ВАГ ?!? А ако ме питате за колата , еми , супер си е . Доста са се постарали хората , бравос !

    Коментиран от #35

  • 33 киро

    0 0 Отговор
    Тия спирачни дискове нито са перфорирани , нито са керамични ! Инженерите на БМВ ме изумяват в лошия смисъл на думата постоянно с недоумици !
  • 34 Стамат

    0 0 Отговор
    Ако сметнем, че джантите са 20 или 21 размера и от там размера на дисковете може би няма смисъл особено в лимузина
  • 35 Fake

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Нов чо":

    немски 'кенеф
  • 36 Краси

    0 0 Отговор
    В продуктовата гама става все по-интересно и строго профилирано, ако търсим голям спортен седан. Пластмасовата кора над двигателя е "черешката на тортата" в тази кола.

    Прави се съпоставка м/у M5 и M760Li xDrive (M Performance), аз бих добавил и M6 Gran Coupe и M550d xDrive (M Performance).

    И сега става наистина интересно, ако искам спортно ориентирана бензинова 7 серия, но не искам дълга база, защото в нея няма нищо спортно и в същото време 750i M Sport независимо дали е xDrive или RWD и спортна трансмисия не ми е достатъчно спортна със скромните си 450к.с. какво правя? Защо например няма M7(60i) къса база RWD?

    А ако търся спортна дизелова 7-ца, с която да шаря по-често из аутобаните, отколкото из бензиностанциите какво правя? Защо има M550d xDrive (M Performance), а няма M750d xDrive (M Performance)?
  • 37 пос

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "гн Хокинг":

    хахахаааа..."Високо набито око"....кажи го направо с насинено око!......още един разбирач!
  • 38 някой

    1 0 Отговор
    КЕНЕФ
  • 39 Гьобелс

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "опсмопсус":

    А бе ти никъде ли не работиш? По цял ден следиш и където се появи тема и веднага се из.ир..ш.
  • 40 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Teб какво те бърка моя коментар?
    Вижте се бе, бе ен ве фенове в БГ:
    http://petel.bg/Varnenets-s-BMV-izumi-vsichki-shofori--Na-zadnoto-si-staklo-napisa-----foto-__147529
  • 41 тапаг

    0 0 Отговор
    Опсмопсус какъв ти е проблема с бмв ? На всяка статия все някаква простотия , ще се пръснеш от злоба човече. Захваляйте като излезе някоя киа , рено или друга ш.тня и плюйте немския премиум. Евала!