Германските тунери от Brabus отново изкатериха нов връх с показаното в Женева. Базиран на Mercedes-AMG S65 Coupe автомобилът 900 Rocket Coupe е най-мощната машина правена от тях до сега. Цифрите в името разкриват точната мощност, а въртящият момент на тестовия им модел е достигал 1500 нютонметра, но за да оцелее трансмисията е ограничен на "само" 1200 нютона.
Достигането на тази мощ е станало благодарение на много вътрешни и външни промени по двигателя. Обемът е нараснал от 6.0 на 6.3 литра благодарение на разширяване на цилиндрите и нови бутала и биели, докато отвън са сменени всмукателите, изпускателите, турбокомпресорите, като това е довело и до препрограмиране на компютъра. За по-добър топлообмен е сложено и типичното златно фолио на Brabus.
В търсене на сцеплението на задните колела при тази страховита мощност автомобилът е оборудван с диференциал със заключване на 40 процента, както и с гуми в размер 295/30/21. Отпред те са с размер 255/35/21, като се предлагат и 22 инчови. Препрограмирано е и управлението на окачването и височината е намалена с 15мм. Автомобилът ускорява от 0 до 100 само за 3.7 секунди или с 0.4 по-добре от заводския си събрат, а максималната му скорост достига 350 километра в час.
Козметичните промени отвън са семпли и са произведени от въглеродни влакна, а отвътре всичко се определя от предпочитанията на клиента, като избора от висококачествени материали е много разнообразен. Цената не е определена, но базовият автомобил струва близо 200 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 поъ
Коментиран от #3
08:25 05.03.2016
2 пешо
08:33 05.03.2016
3 пешо
До коментар #1 от "поъ":
хи хи хи я дай определение,дефиниция за автомобил......да ни просветиш кое не е тоалетна...08:40 05.03.2016
4 ролф
09:03 05.03.2016
5 s8 аудитор
имам с8 2009 и там е така ,но това е от ремонт направен от страхотен веселяк и трябва да се настойва допълнително.А тук ??
Коментиран от #7
09:05 05.03.2016
6 BRABUS
09:15 05.03.2016
7 йеп
До коментар #5 от "s8 аудитор":
Прав си, ама компексарите на МБ ще кажат, че е патентована линия и така е модерно сега!Коментиран от #8
09:35 05.03.2016
8 хис
До коментар #7 от "йеп":
Така е момчета, МБ никога не е бил и няма да бъде на нивото на БМВ! БМВ винаги е бил по-красив и прецизен автомобил и е наречие за немското качество!09:40 05.03.2016
9 опсмопсус
Седалки и табло уникални!
900к.с. 1200Нм, ускоряващи САМО за 3.7сек/100!
Е това е най-голямата излагация и доказва че брабус са само фукльовци.СЛАБАЦИ СКРИТИ ЗАД СТАРА СЛАВА!
3.7сек/100 го постигат коли с много по-малки коне и въртящ момент!
10:52 05.03.2016
10 benc
11:24 05.03.2016
11 mindev89
А до г-н ХИС и Г-н ЙЕП,кое беше прослувутото Ви БМВ с наречие за немско качество???
Коментиран от #12, #13
11:35 05.03.2016
12 ивоТ
До коментар #11 от "mindev89":
хахахааа затуй ли карате с двигатели на Рено и толкова ви се искаше V12 на БМВ. Просто виж снимките, опитват се да направят нещо брутално, а излиза както винаги нещо банално!12:23 05.03.2016
13 хис
До коментар #11 от "mindev89":
Погледни задния капак, на това ли му викаш качество,,,,това си е мърляшка работа, която и на Ладите няма да видиш! БМВ никога не би си позволил да допусне и по-малка грешка!Коментиран от #18
12:27 05.03.2016
14 пешо
Коментиран от #20
13:20 05.03.2016
15 Colossus
Коментиран от #16
13:24 05.03.2016
16 опсмопсус
До коментар #15 от "Colossus":
3.7сек/100км е НЕКАДЪРНО МНОГО!Такава задница няма да гледаме, защото в БГ няма кой да си я купи!
Пък и да си я купи не може да кара повече от 200, щото ще го сече някой папагал и може да стане мрабус!
Коментиран от #21
13:41 05.03.2016
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 хис
До коментар #13 от "хис":
Без злоба.погледни разминаването на капака и ти се обоснови тогава15:57 05.03.2016
19 пор
До коментар #17 от "Nemoj ma stigna":
И като се събуди беше още в централния и ти остават още мн. годинки да играеш младата госпожица всяка вечер на мургавите! хахааааа16:01 05.03.2016
20 хис
До коментар #14 от "пешо":
Без злоба.погледни разминаването на капака и ти се обоснови тогаваКоментиран от #23
18:20 05.03.2016
21 CL 500
До коментар #16 от "опсмопсус":
Ей, много си ги захапал тия 3.7 сек до 100. Вместо да гледаш само стойностите на мощността и това време и да ги сравняваш с други автомобили, то погледни и размера на колата. Не забравяй, че това е над 5 метра кола и 2 тона. Погледни интериора, ако щеш и дебелината на комфортните седалки. Няма как да я сравняваш с коли с по над 300-400 кг. по-леки, това е ОГРООООМНА разлика. Това е просто надута купе-лимузина ;-) А за разминаването - наистина странно изглежда, дали е от ракурса на снимките, дали Брабус са 'бързали' да сглобят колата за изложението :-), но надали и другите, особено стоковите Ес-купета или АМГ-та ще са така ;-)Коментиран от #24, #26
18:27 05.03.2016
22 BMW ФЕН
18:28 05.03.2016
23 пешо
До коментар #20 от "хис":
като отвориш и затвориш 10 пъти задния капак и ще си улегне ахахахаха.......понадули са се уплътненията ....23:31 05.03.2016
24 пешо
До коментар #21 от "CL 500":
обясни му на младежа23:32 05.03.2016
25 Георги Симеонов
00:40 06.03.2016
26 опсмопсус
До коментар #21 от "CL 500":
Отвън е красива, но не ме грабва!Лично мнение!Но вътре вече казах, че е уникална, табло и седалки!
900к.с. наистина са некадърно много, GTR e 1740кг. с 600к.с.
Поне 3.2 да бяха с тея 900коня!
14:06 06.03.2016
27 jambazina
21:52 06.03.2016
28 вуир
22:11 07.03.2016