Ако не се брои прототипът Jiotto Caspita от 1988 г., Subaru няма почти никакъв опит със средномоторната автомобилна архитектура. Това обаче скоро може да се промени. Според американското сп. Car and Driver японците вече провеждат изпитания на ново спортно купе с двигател, разположен пред задния мост.
Тестовете на хибридното муле, построено на модифицираната платформа на BRZ, протичат на полигона на компанията в префектура Точиги. Автомобилът е оборудван с бензинов боксер с принудително пълнене, който задвижва задния мост, и два електромотора за всяко от предните колела.
Според източник на Car and Driver от Subaru прототипът е "най-напредничавият модел с двойно предаване", конструиран от компанията. Хибридното купе е снабдено със система за разпределение на въртящия момент между предните колела, подобна на използваната в новото поколение на суперколата Honda/Acura NSX.
От американското списание допускат, че Subaru ще покаже концепт на бъдещия модел на някое от големите изложения през следващите две години. Съдбата на евентуалната серийна версия зависи от реакцията на публиката.
Ако проектът получи зелена светлина, бъдещото купе със средноразположен двигател ще бъде построено на новата модулна платформа SGP, на която от тази година ще бъдат базирани всички нови автомобили на Subaru. Бензиновият двигател ще бъде 1.6-литров боксер, а сумарната мощност на хибридната система ще достига 330 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
Предпаза от презавиване, като бе ен ве, тежка предница, лека задница със задвижващ мост.
Предно разположен двигател, задно задвижване е стара концепция, която немците не пускат, колкото и недостатъци да има!
Предното е по-евтино, лесно за обслужване,предава въртящия момент с минимални загуби, спрямо задното.Не презавива, което носи по-висока скорост в завои!
Коментиран от #2
11:22 10.03.2016
2 Гост
До коментар #1 от "опсмопсус":
Какви са тези простотии, които пишеш за пореден път?Предното НЕДОЗАВИВА!!!
За това хората правят 4х4. От 6 години съм такава система и не искам да чуя ни за задно, ни за предно!!!
Коментиран от #5
11:55 10.03.2016
3 WRX
12:03 10.03.2016
4 Противник на конфекцията
Коментиран от #6
12:31 10.03.2016
5 опсмопсус
До коментар #2 от "Гост":
Я пак прочети!Писал съм, че предното Не презавива!Аман от интЕлЕгентни хлапета, дето и да четат не могат!
бе ен ве презавива, защото има лека задница, задвижващ мост.
И тежка предница!Умен си като на оня с коня бе ен ве то!
Коментиран от #7, #8, #11
12:58 10.03.2016
6 пой
До коментар #4 от "Противник на конфекцията":
хаххааааа....това беше най-евтината реклама на волво и как му беше името на оризарника?13:14 10.03.2016
7 лелемале
До коментар #5 от "опсмопсус":
Точно, предното НЕДОЗАВИВА, което е в пъти по-лошо!13:17 10.03.2016
8 Гост
До коментар #5 от "опсмопсус":
Мерси, че ме подмладяваш, наричайки ме хлапе :)Но до там ли ти стига капацитета - да ме изкарваш фен на БМВ?
Пожелавам ти някой ден да си купиш автомобил 4х4 с над 250 к.с. (махни марката БМВ, щом те дразни), за да разбереш какво поведение има на пътя такъв автомобил. Да те видя тогава дали ще ти мине през ум да говориш за предно и двигател под 3 литра?!
13:26 10.03.2016
9 Ръждица
13:49 10.03.2016
10 Георги Симеонов
14:09 10.03.2016
11 Трифонов
До коментар #5 от "опсмопсус":
Погледът ти върху автомобилния свят, е застинал върху автомобили от средата на деветдесетте. Което е разбираемо, предвид обстоятелството, че си поредният мишок без пет лева в джоба, който се е метнал на някакъв отвратителен японски кенеф на сто години и си внушава, че кара кола. Прекарва по 12 часа на ден пред конзолата, внушавайки си, че кара GTR - "най-великата кола на света, `да-а" и който през живота си не се е доближавал на повече от няколко метра до съвременно БМВ, Мерц, Ауди и каквато и да било истинска кола. Тези тъпотии, дето си ги изписал за баланса на БМВ, за предното, за задното предаване, недозавиване, презавиване и тем подобни простотии, представляват клишета от времето, когато избухна демокрацията. Едно ново БМВ, 4-та серия например, със задно предаване само, има абсолютно идеално разпределение на масите - 50% към 50% между преден и заден мост, както и 50% към 50% между лява и дясна половина - т.е. абсолютно перфектно балансирано шаси за перфектен спортен автомобил. Аналогично е разпределението на масите и при останалите актуални модели на БМВ. Причината е, че технологиите се развиват непрестанно, което означава и че непрестанно еволюират техническите концепции на окачването и на задвижванията. И пак ще ти кажа - с писане на идиотщини по форумите и с ежедневно яхане на конзолата, от коли няма да заразбираш. Трябва си четене - от една страна, и жизнен опит - от друга. Демек - вземи се хвани някъде на работа, спечели не`къв лев и си купи истинска кола... !!!Коментиран от #12, #13, #20
14:47 10.03.2016
12 Опосум
До коментар #11 от "Трифонов":
Колега Трифонов, перфектно си описал ситуацията на опосума!Напълно съм съгласен с теб. Предполагам, че от 12-те часа прекарани пред конзолата, от време на време ги прекарва и по форумите и ръси мега безумия и лудости.
А на всички пожелавам, да имат възможността и да го направят - да си купят нов автомобил от гермаския премиум бранд (мярката няма значение) - предполагам ще бъдат мега доволни от автомобила си!
15:22 10.03.2016
13 Гост
До коментар #11 от "Трифонов":
Не всичко е до годината на производство. Предпочитам 14 годишен Фаетон пред нова Корола.Това си е моето разбиране за нещата, продиктувано не от комплексарщина, а това, че качеството и защитата са на много по-високо ниво в кола като Фаетон-а, отколкото в Голф или Корола.
Коментиран от #14
15:43 10.03.2016
14 Гостенина
До коментар #13 от "Гост":
Естествено колега, и аз предпочитам S classe на 20 г., пред чисто нова тойота. Разликата, въпреки годините, във всяко едно отношение е в полза на Мерца, това е!15:46 10.03.2016
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Георги Симеонов
До коментар #15 от "ВМЛП":
Еми какво искаш да карат ?18:17 10.03.2016
17 Георги Симеонов
До коментар #15 от "ВМЛП":
Циганите може да са цигани ама са хитри и знаят какво да карат !18:18 10.03.2016
18 Бат Саше
19:27 10.03.2016
19 Suba
Коментиран от #22, #23
21:02 10.03.2016
20 Антон
До коментар #11 от "Трифонов":
Със четене кола не се кара,както също и че....я.И аз си мисля,че съм милярдер,но само си мисля.Я кажи кое е това БМВ с този супер баланс на тежеста като на болид от ф1.Големи смешки си написал.Коментиран от #21
23:50 10.03.2016
21 Румен Янев
До коментар #20 от "Антон":
Човека просто иска да вземе славата на оня с коня като по - голям беенве фен!!!Но коня няма да му позволи!!!Коня не стига че кара най-балансираното беенве напоследък си настройва и скоростната кутия така че трудно ще го настигне някой....камо ли засенчи08:19 11.03.2016
22 stenly
До коментар #19 от "Suba":
Извинявай, ама не разбрах какво им е на "боксерите"...защо са лоши според теб? И Порше ползват боксери, и тяхните ли са зле? Ти от кой мотор на субару не си доволен, от коя генерация?08:43 11.03.2016
23 WRX
До коментар #19 от "Suba":
Хаха , за пръв път чувам ,някой да не харесва Боксер :D ! Тези мотори са уникални и много добри ! А Субару се свързват задължително и единствено с тях плюс Symmetrical AWD и едва ли ще се откажат някога от тези технологии :))Коментиран от #24
09:26 11.03.2016
24 пой
До коментар #23 от "WRX":
като не могат да направят нещо по-свястно, разбира се че няма да се откажат от старите си фокуси10:48 11.03.2016
25 WRX
12:20 12.03.2016