Last news in Fakti

10 Март, 2016 10:50 5 927 25

Subaru тества купе със среден мотор

  • subaru-
  • brz-
  • sgp-
  • jiotto caspita

Ако не се брои прототипът Jiotto Caspita от 1988 г., Subaru няма почти никакъв опит със средномоторната автомобилна архитектура. Това обаче скоро може да се промени. Според американското сп. Car and Driver японците вече провеждат изпитания на ново спортно купе с двигател, разположен пред задния мост.

Тестовете на хибридното муле, построено на модифицираната платформа на BRZ, протичат на полигона на компанията в префектура Точиги. Автомобилът е оборудван с бензинов боксер с принудително пълнене, който задвижва задния мост, и два електромотора за всяко от предните колела.

Според източник на Car and Driver от Subaru прототипът е "най-напредничавият модел с двойно предаване", конструиран от компанията. Хибридното купе е снабдено със система за разпределение на въртящия момент между предните колела, подобна на използваната в новото поколение на суперколата Honda/Acura NSX.

От американското списание допускат, че Subaru ще покаже концепт на бъдещия модел на някое от големите изложения през следващите две години. Съдбата на евентуалната серийна версия зависи от реакцията на публиката.

Ако проектът получи зелена светлина, бъдещото купе със средноразположен двигател ще бъде построено на новата модулна платформа SGP, на която от тази година ще бъдат базирани всички нови автомобили на Subaru. Бензиновият двигател ще бъде 1.6-литров боксер, а сумарната мощност на хибридната система ще достига 330 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    1 4 Отговор
    Средно разположеният двигател балансира отлично колата!
    Предпаза от презавиване, като бе ен ве, тежка предница, лека задница със задвижващ мост.
    Предно разположен двигател, задно задвижване е стара концепция, която немците не пускат, колкото и недостатъци да има!
    Предното е по-евтино, лесно за обслужване,предава въртящия момент с минимални загуби, спрямо задното.Не презавива, което носи по-висока скорост в завои!

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    Какви са тези простотии, които пишеш за пореден път?
    Предното НЕДОЗАВИВА!!!
    За това хората правят 4х4. От 6 години съм такава система и не искам да чуя ни за задно, ни за предно!!!

    Коментиран от #5

  • 3 WRX

    3 0 Отговор
    Viva S U B A R U
  • 4 Противник на конфекцията

    3 0 Отговор
    Хора, ако искате качествен, удобен, здрав и надежден автомобил и ви е омръзнало от баналните мерцове, баварки и аудита... Еми... Купете си Volvo или Subaru. Невероятни автомобили. Имам Форестър 2.5 Турбо с фабрична газова 2007г. и никога не ме е предавал никъде. Адски здрава машина. Преди него карах Волво В40 2.0 Т 1999г. и ми беше безкрайно мъчно преди няколко години да се разделя с този автомобил, защото за всичките 8 години, през които го карах, беше БЕТОН, сигурен съм, че ще изкара още десетки години, но просто исках да го заменя с нещо по-новичко и понеже баща ми от 20 години насам друго освен Субару не е карал и само го хвалеше, реших и аз да пробвам и наистина си заслужава. Попринцип съм фен на по-големите автомобили, но преди около година едно приятелче си купи Volvo C30 2.0D с R-design пакет... Мале, направо се влюбих в това автомобилче. Няма такава красота, а и за 136-те кончета, с които разполага си дърпа доста добре. :) Дето се казва Субару и Волво for live. Не мисля, че ще карам някога автомобил от друга марка и бих препоръчал на всеки тези автомобили :)

    Коментиран от #6

  • 5 опсмопсус

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Я пак прочети!Писал съм, че предното Не презавива!
    Аман от интЕлЕгентни хлапета, дето и да четат не могат!
    бе ен ве презавива, защото има лека задница, задвижващ мост.
    И тежка предница!Умен си като на оня с коня бе ен ве то!

    Коментиран от #7, #8, #11

  • 6 пой

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "Противник на конфекцията":

    хаххааааа....това беше най-евтината реклама на волво и как му беше името на оризарника?
  • 7 лелемале

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "опсмопсус":

    Точно, предното НЕДОЗАВИВА, което е в пъти по-лошо!
  • 8 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "опсмопсус":

    Мерси, че ме подмладяваш, наричайки ме хлапе :)
    Но до там ли ти стига капацитета - да ме изкарваш фен на БМВ?
    Пожелавам ти някой ден да си купиш автомобил 4х4 с над 250 к.с. (махни марката БМВ, щом те дразни), за да разбереш какво поведение има на пътя такъв автомобил. Да те видя тогава дали ще ти мине през ум да говориш за предно и двигател под 3 литра?!
  • 9 Ръждица

    0 1 Отговор
    Няма други такива уникалниии коли... Само за помаци от балкана горди с ръждивия си батал!!! С уникално поведение на пътя...задните колела все се опитват да те избутат-разбирай занесат!!! Помашка работаааа брааат с японска ръждивка! А е толкова по-лесно да си вземеш хлОПЕЛ...
  • 10 Георги Симеонов

    1 1 Отговор
    Ще ми се тоя опсмопсус да ми ги обяснява тези неща на живо или да срещна някой такъв като него, ще е много интересно !
  • 11 Трифонов

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "опсмопсус":

    Погледът ти върху автомобилния свят, е застинал върху автомобили от средата на деветдесетте. Което е разбираемо, предвид обстоятелството, че си поредният мишок без пет лева в джоба, който се е метнал на някакъв отвратителен японски кенеф на сто години и си внушава, че кара кола. Прекарва по 12 часа на ден пред конзолата, внушавайки си, че кара GTR - "най-великата кола на света, `да-а" и който през живота си не се е доближавал на повече от няколко метра до съвременно БМВ, Мерц, Ауди и каквато и да било истинска кола. Тези тъпотии, дето си ги изписал за баланса на БМВ, за предното, за задното предаване, недозавиване, презавиване и тем подобни простотии, представляват клишета от времето, когато избухна демокрацията. Едно ново БМВ, 4-та серия например, със задно предаване само, има абсолютно идеално разпределение на масите - 50% към 50% между преден и заден мост, както и 50% към 50% между лява и дясна половина - т.е. абсолютно перфектно балансирано шаси за перфектен спортен автомобил. Аналогично е разпределението на масите и при останалите актуални модели на БМВ. Причината е, че технологиите се развиват непрестанно, което означава и че непрестанно еволюират техническите концепции на окачването и на задвижванията. И пак ще ти кажа - с писане на идиотщини по форумите и с ежедневно яхане на конзолата, от коли няма да заразбираш. Трябва си четене - от една страна, и жизнен опит - от друга. Демек - вземи се хвани някъде на работа, спечели не`къв лев и си купи истинска кола... !!!

    Коментиран от #12, #13, #20

  • 12 Опосум

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Колега Трифонов, перфектно си описал ситуацията на опосума!
    Напълно съм съгласен с теб. Предполагам, че от 12-те часа прекарани пред конзолата, от време на време ги прекарва и по форумите и ръси мега безумия и лудости.
    А на всички пожелавам, да имат възможността и да го направят - да си купят нов автомобил от гермаския премиум бранд (мярката няма значение) - предполагам ще бъдат мега доволни от автомобила си!
  • 13 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Не всичко е до годината на производство. Предпочитам 14 годишен Фаетон пред нова Корола.
    Това си е моето разбиране за нещата, продиктувано не от комплексарщина, а това, че качеството и защитата са на много по-високо ниво в кола като Фаетон-а, отколкото в Голф или Корола.

    Коментиран от #14

  • 14 Гостенина

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Естествено колега, и аз предпочитам S classe на 20 г., пред чисто нова тойота. Разликата, въпреки годините, във всяко едно отношение е в полза на Мерца, това е!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Георги Симеонов

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВМЛП":

    Еми какво искаш да карат ?
  • 17 Георги Симеонов

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВМЛП":

    Циганите може да са цигани ама са хитри и знаят какво да карат !
  • 18 Бат Саше

    2 0 Отговор
    Концепта изглежда направо страхотно за Субару, само дето се съмнявам, че ще има нещо общо с картинката ако стане сериен автомобил. Азиатското разбиране за красота ще го развали задължително. А за лошото разпределение на масите при БМВ и лошото пътно поведение, просто не ми се говори... Никога не съм бил фен на марката, но подобна "гениална" констатация даже не трябва да се коментира. И на всички "гении", които обичат да ръсят интелект под всяка статия за коли ще кажа само едно... Цигани, турци, селяни, ограничени байганьовци и полуграмотни драскачи по форуми, са НУЛЕВ критерий за оценка на Мерцедес, БМВ, ФВ (ГОЛФ или др.), АУДИ или която и да било друга марка автомобили. Толкова сте жалки, че светът дори не знае за съществуването ви, камоли да допринасяте за имиджа на подобни марки, било то в позитивен или негативен план. Нито БМВ нито останалата част от света знае за циганина, който кара 20 год. подобие на кола, нито за перничанина дето кара ГОЛФ 2. Всичко това е абсолютният НУЛЕВ фактор. Но този нулев фактор е определящ за вас, тъй като той определя мирогледа ви, "размислите" ви, начина ви на "мислене" и въобще, всичко което представлявате. Именно затова сте ЖАЛКИ! Осъзнайте се, мили съфорумци, ограмотете се, разбийте черупките, в които са затворени мозъчетата ви, обогатете се, опитайте се да мислите в друг мащаб.. Ако не успеете, просто осъзнайте колко сте ограничени и си забранете да пишете където и да било!!!
  • 19 Suba

    1 0 Отговор
    Ако Субару престанат да правят тези ш...ни боксери и направят редови или V-ве образен мотор,ще направят наистина нещо добро.

    Коментиран от #22, #23

  • 20 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Със четене кола не се кара,както също и че....я.И аз си мисля,че съм милярдер,но само си мисля.Я кажи кое е това БМВ с този супер баланс на тежеста като на болид от ф1.Големи смешки си написал.

    Коментиран от #21

  • 21 Румен Янев

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Човека просто иска да вземе славата на оня с коня като по - голям беенве фен!!!Но коня няма да му позволи!!!Коня не стига че кара най-балансираното беенве напоследък си настройва и скоростната кутия така че трудно ще го настигне някой....камо ли засенчи
  • 22 stenly

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Suba":

    Извинявай, ама не разбрах какво им е на "боксерите"...защо са лоши според теб? И Порше ползват боксери, и тяхните ли са зле? Ти от кой мотор на субару не си доволен, от коя генерация?
  • 23 WRX

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Suba":

    Хаха , за пръв път чувам ,някой да не харесва Боксер :D ! Тези мотори са уникални и много добри ! А Субару се свързват задължително и единствено с тях плюс Symmetrical AWD и едва ли ще се откажат някога от тези технологии :))

    Коментиран от #24

  • 24 пой

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "WRX":

    като не могат да направят нещо по-свястно, разбира се че няма да се откажат от старите си фокуси
  • 25 WRX

    0 0 Отговор
    Кое е по-"свястно" ?! Много професори (без диплома) се навъдиха ...