След C-class и по-големият и брат ще придобие модел със същото цифрово означение. Моделът E43 4Matic ще разполага с 401 конски сили и 520 нютонметра благодарение на 3.0-литровия би турбо двигател. Задвижването на четирите колела ще бъде насочено главно към задните или общо 69 процента, а сам 31 ще отиват към предните. Автомобилът ще бъде оборудван стандартно деветстепенен автоматик 9G-Tronic и спортно въздушно окачване.
Шофьорът ще може да избира три варианта на настройки на окачването, волана и двигателя - Comfort, Sport и Sport Plus, както и четири режима на работа на скоростната кутия Eco, Comfort, Sport и Sport Plus. Ускорението на тежащия 1765 килограма седан от 0 до 100 ще става за 4.6 секунди, а средният разход ще бъде 8.3 литра на 100 км.
Отвън моделът няма крещяща спортна визия, а е по-скоро типично немско елегантен и стилен. Открояващите го елементи са четирите накрайника на изпускателната система и 19 инчовите джанти от AMG. Вътре главният отличителен белег ще бъдат по-дълбоките предни седалки с по-добри странични опори. Официалната премиера на E43 ще се случи този месец на автосалона в Ню Йорк, като очакваме скоро след него да бъде представена и най-спортната и мощна Е63.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 BRABUS
09:28 12.03.2016
2 Неутрален
От статията излиза, че ZF e производителя на 9G- Tronic-a на Мерцедеса. Чувам и не вярвам на очите си.....
09:40 12.03.2016
3 Неутрален
От статията излиза, че ZF e производителя на 9G- Tronic-a на Мерцедеса. Чувам и не вярвам на очите си.....
Коментиран от #9
09:45 12.03.2016
4 пешо
09:51 12.03.2016
5 пой
10:07 12.03.2016
6 kobrabg
10:24 12.03.2016
7 112
10:39 12.03.2016
8 Кобрата
14:26 12.03.2016
9 Mercedes-Benz
До коментар #3 от "Неутрален":
Това са две различни трансмисии, и двете компании имат по една 9-степенна.16:52 12.03.2016
10 кроко
17:02 12.03.2016
11 Роман Ценов
18:41 12.03.2016
12 WTF
А не обърках това е s-klasse.
Опс това било е-klasse.
WTF?
Защо да дам 200 бона като утре ще се нареди някой до мен на светофара със c-klasse и няма да има разлика?
За мен това е официалната смърт на s-klasse. Да живее БМВ.
Коментиран от #13
19:13 12.03.2016
13 ЮЙХИ
До коментар #12 от "WTF":
Изкарай 200 бона за SПосле като застане до теб на светофара някой с ЦЕ
се запитай същия тогава въпрос.
Отвън си приличат, но вътре... разликата не е от земята до небето, а от Плутон до Слънцето.
Дреме ти външно като са еднакви, вътре нали си като у вас си, а тоя с ЦЕ-то е като в кибритена кутия натикан?
Коментиран от #15
22:32 12.03.2016
14 пой
11:17 13.03.2016
15 WTF
До коментар #13 от "ЮЙХИ":
Не се прави така.Всички помним с какво възхищение гледахме W221.
Аз ако имах тези пари нямаше да ги дам за някаква конфекция а за нещо уникално.
За Ц и Е съм съгласен да се различават само по размер но С трябва да е уникална.
12:11 13.03.2016