Last news in Fakti

23 Март, 2016 08:54 5 144 11

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

  • audi-
  • r18-
  • 24 часа на льо ман-
  • льо ман-
  • wec-
  • lmp1-
  • марсел феслер-
  • андре лотерер-
  • беноа трелюе-
  • лукас ди граси-
  • лоик дювал-
  • оливър джарвис
Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня - 1

Хибридният прототип, с който Audi ще участва в тазгодишния световен шампионат по издръжливост (WEC) и култовия маратон "24 часа на Льо Ман" в най-тежката категория LMP1, няма почти нищо общо с предшественика си, хвалят се от Инголщад. Според инженерите на компанията R18 е разработен "от нулата", усъвършенствани са всички елементи на конструкцията, а мощността на силовата установка е увеличена от 830 на 1 000 к.с.

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

Немците са променили аеродинамиката на автомобила и пропорциите на каросерията. Подобрено е разпределението на въздушните потоци в предната част и под купето, а задното антикрило създава по-голяма притискаща сила.

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

Изменения има и в кинематиката на предното и задното окачване. Предавките на скоростната кутия вече са седем вместо шест.

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

В Audi са се отказали от системата за рекуперация на кинетичната енергия с маховик в полза на йон-литиеви акумулатори както в Porsche 919 Hybrid. Четирилитровият шестцилиндров дизелов двигател харчи 32.5% по-малко гориво в сравнение с първообраза си от 2011 г.

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

Тази година Audi ще участва в WEC с два отбора. Колата с номер 7 ще карат Марсел Феслер, Андре Лотерер и Беноа Трелюе, а Лукас ди Граси, Лоик Дювал и Оливър Джарвис ще се състезават с прототип №8.

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

Audi R18 отива в Льо Ман с 1000 коня

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост 1

    3 2 Отговор
    Най-добрите ....надяваме се един ден да ги видим във Формула 1 !!!

    Коментиран от #6

  • 2 Този

    0 0 Отговор
    не е зле машината ама турбото преди беше сдало багажа в едно от състезанията.
    И другите LMP1 коли са с подобна мощност
  • 3 CCCP

    0 2 Отговор
    Тази гозина дано се отсрамят миналата!
  • 4 CCCP

    0 2 Отговор
    Ще видим колко ще издържи тази конушна!

    Коментиран от #5

  • 5 Ярослав Станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "CCCP":

    Миналата година издържаха 24 часа на Ле Ман и завършиха трети.Колко трябва да издържат в 24 часово състезание според теб????Може би 30 часа,или повече???
  • 6 опсмопсус

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "гост 1":

    Мечтай си, там бмв, Тойота, Хонда, Косуърт се провалят, какво остава за двойния кенеф!
    ваг да вземат някоя линия от тоя прототип, да премахнат конфекцията от еднакви коли!
  • 7 Опа

    0 2 Отговор
    "24 часа на Ле Ман и завършиха трети"
    Е то трети от 3 отбора в класа си е просто участие

    Коментиран от #8

  • 8 Ярослав Станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Опа":

    Е,братчетата от Цуфенхаузен бяха непобедими миналата година.Щом третото място на Ауди е било "просто участие",какво ли е петото и шесто на Тойота,от 3 отбора в класа?Гледали са отблизо май.
  • 9 некойси

    0 3 Отговор
    Нещо не мога да го разбера тоя дизайн на тази марка коли, винаги са еднакви отпред и отзад, и на всичко отгоре и болидите са им такива.

    Коментиран от #11

  • 10 Васко Атанасофф

    0 0 Отговор
    Васик Атанасова с нетърпение чака да го пуснат на нашия пазар за да си го купи!
  • 11 Гостенин

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "некойси":

    Няма кой знае какво за разбиране-нарича се идентичност на марката....