Last news in Fakti

1 Април, 2016 10:20 12 080 20

4 завиващи колела и 4х4 за новия Megane RS

  • renault-
  • megane-
  • rs-
  • 4control-
  • 4x4

Новото поколение на Renault Megane RS най-вероятно ще разполага с 4х4 система и с пълно управляемо шаси 4control. Още нещо интересно, с което се спекулира е, че мощността му ще е над 300 конски сили. Информацията е на изданието AutoExpress, които се позовават на анонимен източник от подразделението Renault Sport.

В момента най-мощната версия на Megane RS е обозначена с моделен индекс 275 Trophy и разполага с мощност 275 конски сили. Стандартният RS пък разчита на мощ от 265 коня. Предаването на въртящия момент към четирите колела при новия Megane RS ще помогне на Renault да се конкурира със своя хот хеч с автомобили като Ford Focus RS, който е с мощност от 350 кнски сили.

Системата 4control пък ще помогне на колата да е още по-стабилна в завои с висока скорост. Подобна система вече се монтира на GT версията на новия Megane. Посредством електромотор, интегриран под задния мост, и редуктор, задните колела завиват минимално.

При ниска скорост обратно на предните, което намалява диаметъра на завой до 10.4 м. При скорост над 80 км/ч те завиват в еднаква посока с предните, като по този начин подобряват устойчивостта. Що се отнася до двигателя, който ще се монтира под капака на новото Renault Megane RS, то се знае, че ще е различен от досегашния.

От компанията заявиха, че двулитровият четирицилиндров агрегат вече е изчерпал своя ресурс и не подлежи на по-нататъшни усъвършенствания. По предварителни данни новия хот хеч ще се оборудва с модифициран вариант на 1.6-литровия турбо агрегат, който вече се монтира на Megane GT и Clio RS. При тях обаче мощността е 205 и 220 конски сили, съответно, докато при RS ще бъде форсиран до над 300 коня.

Този мотор ще работи и с механична скоростна кутия, и с роботизирана трансмисия. От Renault са на мнение, че последната ще помогне на модела да се наложи на пазари като Япония и Австралия. Очакванията са, че новото Renault Megane RS ще се появи на бял свят през 2018 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мишо71

    3 1 Отговор
    Ето това вече ще изкърти всички на Ринга, не че досега не го правеше, ама некви хонди и сеатчета се закачаха с мегана. Сега обаче всичко ще приключи с появата на новия РС. Това е новия крал на Ринга.

    Коментиран от #7, #9

  • 2 onq s konq

    4 6 Отговор
    АКО ЩЕ И РЕЗЕРВНАТА ДА МУ ЗАВИВА ВСЯКО БМВ ШЕ ГО НАПРАВИ СМЕШНО ТОВА РЕНДЕ!!!

    Коментиран от #8

  • 3 656

    0 5 Отговор
    Е BMW пак ще раздава шамари, споко.
  • 4 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    6 3 Отговор
    Поне не е баварска щайга
  • 5 Кобрата

    5 5 Отговор
    Каквото и да правят, с германците не могат да се мерят, нито пък със шведите и италианците!
    Mercedes, BMW, Volkswagen,Audi,Porsche, Volvo, Saab, Maserati - ей тва са истински коли

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Кобрата":

    И всички правят конфекция, само размера е различен, но цените са много по-високи за коплект пластмаси. И откога критериите за автомобили се повишиха толкова много, че базовите версии не са достатъчни, при все че доскоро хората бучащи и тресящи коли, а сега разликата от базово до топ оборудване е почти двойна стойност при тези т.н. премиум основно немски марки.
    Защо ли печелят толкова много, ами понеже продават чрез маркетинг: няма собствена стойност, но цената е лансирана така, че да носи висока печалба. Баламите купуват, а немските марки бележат връх след връх в печалбите се, но се видя колко плоски са им продуктите и как се пресмиват на клиентите, гласували им толкова много доверие и дали толкова много хиляди евра отгоре само заради марката. Който не го разбира това да си дава парите на вятъра, да , точно на вятъра се дават.
  • 7 Fan

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо71":

    1.6 турбо мотор по всяка вероятност ще бъде и хибрид, прозира отпечатъка на Формула 1. Това наистина ще остави доста БМВ-та замислени...
  • 8 Румен Янев

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    То беенвето и без това си върти задника за щяло и нещяло та за какво са му 4 завиващи
  • 9 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо71":

    Шишо71 те другите да не спят. И те ще изкарат новите модели. Бая хляб има да яде френската пичка, докато стане отново крал на Ринга.
  • 10 Мелоди

    3 1 Отговор
    По какво си приличали бмв и леките жени?
    -Обичали да си въртят задниците!-отговорило радио Ереван!

    Това Ренде ще бие доста рекорди.А Бмв няма такива!
  • 11 Fake

    1 4 Отговор
    Реното е брутално , това е марка която е достойна за уважение , имал съм досег два пъти до Рено Спорт , няма такива машини , без преувеличаване . Рено винаги изпипват спортните си автомобили , съчетанието между мощност и поведение на пъте е ПЕРФЕКТНО !!! Горещо препоръчвам за писта , на ринга тези автомобили нямат равни , не напразно Мегана беше най бързата кола с предно предаване . Няма база за сравнение с бмв , на ринга те винаги са последни .

    Коментиран от #16

  • 12 Волен Сидеров

    2 0 Отговор
    Кола без кардан и жена без ц.ци въобще не ми ги хвали па каквато марка и да са....

    Коментиран от #14, #20

  • 13 Иван Господинов

    3 0 Отговор
    мисля че фаровете и стоповете са твърде малки според мен трябва да се съединяват отстрани на вратите
  • 14 Контрабас

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Волен Сидеров":

    Болене, говориш като чичката от гаража в квартала през 1990г.Толкова си изостанал!

    Рено е в съдружие с Нисан, а от там изкачат непобедимия GTR и 350z!
    Бенве, ряпа да яде!
  • 15 123

    2 1 Отговор
    .аси новината.Имам Мицубиши Галант 4WS,4WD-1994г. със почти същите технологии - 4 завиващи колела и 4х4..Системата е страхотна. Вярно че не е 300к.с.,а само 170, но все пак не е спортен модел.Хвалят се с неща, които други са пускали серийно преди повече от 20 г.

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Прелюд

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Ти Мицубиши, аз имах Хонда Прелюд с 4WS, 1992г.!
  • 18 гост

    1 1 Отговор
    Хаха открили са топлата вода ! Мазда и Хонда още през 1985 година са имали такава система на колите си и изобщо всички японски марки! Смотаняци
  • 19 Fake

    1 0 Отговор
    Пичове , гроздето е кисело , за вас важи с пълна сила .
  • 20 Под кайсията на сянка

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Волен Сидеров":

    Ми тва Рено има кардан,бе Волене.Според теб къ стига въртещия момент до задните колела,а?Или просто се правиш на много остроумен,ъ?