1 Април, 2016 14:03 8 204 35

Tesla за пролетариата

  • tesla-
  • model 3-
  • model s-
  • елън мъск
Tesla за пролетариата - 1

Над 115 000 поръчки бяха направени само за часове след официалното представяне на чакания с нетърпение достъпен електромобил на Tesla Motors въпреки оскъдните технически подробности, съобщени по време на премиерата на Model 3. Така калифорнийският производител събра внушителните $115 млн. за колата, чието серийно производство започва чак в края на 2017 г.

Tesla за пролетариата

Основен фактор за впечатляващия финансов дебют на Model 3 е базовата цена от $35 000 - двойно по-евтино от Model S 70D и практически колкото струва BMW 320i в Щатите. Новият американски електромобил ускорява от 0 до 96 км/ч за по-малко от 6 секунди и може да измине от 350 до 400 км с едно зареждане.

Tesla за пролетариата

На първо време Model 3 ще се предлага само със задно предаване. Към тази базова версия на по-късен етап ще се присъедини по-мощна модификация с двойно предаване и батерии с по-голям капацитет, които ще осигуряват по-дълъг пробег от контакт до контакт.

Tesla за пролетариата

Всички версии на новия електромобил ще се оборудват серийно със система за автономно управление, огромен мултимедиен екран в стила на Model S и панорамен покрив. Ако не се броят копчетата на стъклоповдигачите, в интериора няма нито един бутон.

Tesla за пролетариата

Петместният Model 3 е построен на изцяло нова платформа, а не на модифицирано шаси от Model S, каквито бяха първоначалните планове на Tesla. Тестовете продължават, но от компанията вече се заканват, че новият им електромобил ще бъде най-безопасната кола в сегмента и ще спечели максималните пет звезди във всяка от категориите на Националната служба за пътна безопасност (NHTSA).

Tesla за пролетариата

От Tesla Motors не крият, че възлагат огромни надежди на Model 3. Илон Мъск си е поставил амбициозната цел да продава по 500 000 екземпляра годишно.

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата

Tesla за пролетариата


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Julio

    3 3 Отговор
    Това че няма бутони е похвално но да ти шибнат на таблото телевизор ми се струва пълна идиотщина...

    Коментиран от #3

  • 2 МоТо

    6 2 Отговор
    Къде са "разбирачите"- какъв боклук били Теслите, да обяснят на Елън Мъск колко е зле ?!Бъдещето вече не чука на вратата ами направо прекрачва прага,хайде сега Премиум марките да побързат и те ,за да не изтърват местата на масата,от какви коли мислите слизат бъдещите купувачи на Тесла?Лошото е че при нас ще дойдат чак след 7-8 години,да им се порадваме !
  • 3 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Julio":

    И каква е идиотщината да имаш 13 инча навигация?
    Не ти трябва много информация, а ти трябва видима такава.
    Тази кола ще убие всякаква конкуренция, няма спор. Ускорение под 6 сек е трудно постижимо за малки седани/хечове, само хот хеч с мощности над 250кс са способни да се мерят с такова постижение. Но цената им пък ще надхвърли тази на Телса.
    Към това добавят два багажника, автопилот и безплатно зареждане навсякъде. Замислете се кой производител на автомобили с ДВГ би ти дал ваучер за гориво, камо ли до живот? Ауди произвеждат синтетично гориво от ветрогенератори, но дават ли го безплатно на клиентите си, дори на тези платили най-много за колите им, не!
    Е Елън Мъск го направи.
  • 4 гост

    4 2 Отговор
    Точно, хората искат да живеят бъдещето, а Тесла им го дава. Сега другите и да искат да ги догонят, няма как да стане, Тесла затвориха процеса на производство и сега може да се наслаждават на високо търсене и развитие. Другите само показват какво уж могат, но реално само Нисан Лийф, Рено Зеро и БМВ и3 са добри коли, но с пробег от 150км на цената на Модел 3 с пробег 300км и двойно по-бързо ускорение, както и двойно по-голям багажник. Не виждам никаква конкуренция за Модел 3.
    Те генерират тока чрез солари, за тези които ще кажат, че при производството на ток се отделя Со2. Добре премислено, добре изпълнено. Браво.
  • 5 iii

    2 4 Отговор
    Не схващам за какво бъдеще става дума.
    Тук не виждам бъдеще, тук виждам една над 100 годишна технология която е леко подобрена.
    Батериите са същите като тези в лаптопите.
    Toyota GT86 е хиляди пъти по-добра в абсолютно всяко отношение от това малко американско електрическо копие на Aston Martin.
    Ако става въпрос за екология, то с чиста съвест можем да продължим да си караме автомобилите с вътрешно горене, защото около 75% от електричеството идва от невъзобновияеми източници.
    Относно батериите : Факт е, че те са токсични и имат навика да се самозапалват при по-тежки условия и неправилна употреба. Хората (които наистина обичаме автомобилите) не искаме поредната техника, ние искаме автомобил, а това не е дори близо до автомобил.
    Потребител Краси в една друга статия за Тесла в този сайт е написал нещо много правилно и ще си позволя да го цитирам : "Признавам си, всеки път се изненадвам как една мода в комбинация с достатъчно медийна шумотевица успяват да генерират маса "последователи" и продажби."
    Общо взето това е Тесла - Поредната мода.
    Това, че Елън Мъск е казал, че неговите електромобили са много чисти, здрави и бързи, не означава, че казва истината.
    Отворете си очите!

    Коментиран от #6

  • 6 Симфони

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "iii":

    Като не сващаш, да ти купим въженце, да вържеш козичката?
    Тесла го наби на всички маркетингови кошници на беенве, мерцедес и алуди, взети заедно!
    115млн. за дебют през 2017г. е добра събираемост.
    А тоя измислен телевизор в средата е за заблуда на премиум боклуците накичени с ненужни екстри!

    Коментиран от #12

  • 7 стоян георгиев

    3 0 Отговор
    кво е тва?ладата си е номер едно ,а уаза даже е пред класацията.тези американци пак са се оляли с този измислен електромобил.напрд към лада веста ,тя вече има електрически прозорци и ако не си я купите скоро ще фалира ,което ще ви накара да съжалявате жестоко!!!

    Коментиран от #15

  • 8 Кожо

    0 0 Отговор
    Хайде сега оплювачите, посочете коя друга кола прави 0 - 100 за под 6 секунди и е на такава цена (естествено нова)? Без конкуренция...

    Коментиран от #13

  • 9 Гост

    0 0 Отговор
    Неверочтно ме радва фактът, че най-после има разработена и действаша технология, която да направи електромобилите достъпни. Това ще накара големите автомобилопроизводители да се размърдат и да спрат с гпупавите проекти струващи майка си и баща си, а изминаващи смешни километри на ток, и да извадят онези проекти, които пазят за времето когато петролът свърши ако искат да останат големи. Освен това нещото, което лично мен много ме радва,е че петролът вече няма да е толкова желан и решаващ фактор и тогава всичките терористични организации, които се финансират, както и разните там шейхове, султани както и такива, на които им се иска да са султани, но са само президенти ще си седнат на з.дника и ще спрат да си бъркат носа в работите на останалия свят

    Коментиран от #14

  • 10 Краси

    1 0 Отговор
    Аз съм от "разбирачите" и искам да попитам, "А вие вашите Тесли, или други електрички, кога точно очаквате да ви бъдат доставени?".

    Не за друго, а защото "демо" версиите винаги са доста далече от реалността в последствие, така че вяра на брошурки и реклами няма как да имам.

    Защото то и

    Коментиран от #21

  • 11 Маурчи IV

    0 0 Отговор
    За пролетарията дръжки.
    Нийде не видях сърп и чук!
  • 12 iii

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Симфони":

    Електромобилите са технология на повече от 100 години. Аз обичам да говоря с аргументи и факти. Не ме вълнува кой на кого го е набил.
  • 13 iii

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кожо":

    Само ускорението ли има значение според теб? А поведението на пътя? А теглото? Издръжливостта? А максималната скорост на този хладилник на колела колко му е? Предполагам, че ще е около 170-180км/ч. Abarth 595 competizione ускорява за около 6.4с. до 96км/ч. Ако въобще знаеш какво е това. За сметка на това Абартът ще е в пъти по-маневрен, бърз на писта. Всъщност най-важното в един автомобил е характерът и душата. Истинските авто ентусиасти биха ме разбрали, но тук май няма такива. Теслите нямат характер или душа.
  • 14 iii

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Знаеш ли от какво се правят около 75% от електричеството на целия свят? От изкопаеми горива като нефт и природен газ. Което по пътя на логиката означава, че ако искаш електричество ще ти трябва и нефт. Което означава, че тези шейхове, султани и президенти ще продължават с нещата които правят.

    Коментиран от #16

  • 15 iii

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "стоян георгиев":

    Ти ако харесваш Лада или Уаз, добре. Но аз нямам симпатия към руски автомобили. От друга страна харесвам добри, издръжливи и бързи автомобили като Mazda MX5 например. Усещам, че още живееш във времето на социализма и никога не си се качвал модерен спортен автомобил.

    Коментиран от #25, #31

  • 16 Киркук

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "iii":

    Ай лягай бе, стига си цапал с коментари!
    Карай си голфа и си трай, ще ти стане метана по-евтин, като си купят другите тесла!
  • 17 селенджър

    0 0 Отговор
    Тиливизуръ вътри на примоция ли е или се плаща отделну?Колко трябва да е дълъг аварийния кабел?
  • 18 еко

    0 1 Отговор
    Докато има нафта в БГ,ще се се карат само гъзарски печки(нищо,че са на над 350хил. и 10-15 годишни),ако трябва и кръвта,ще си точат!Много са икономични докато не гръмне ГНП,турбо,свещи,ЕГР и една камара други боклуци,а и цените по ремонтите (и без това са постоянно в сервизи) са винаги от три цифри нагоре.Огромно е удоволстието да наблюдаваш изпреварваща печка (все пак без чипосване не може),почти като слънчево затъмнение с аромат на на.рани гащи.
  • 19 некойси

    0 1 Отговор
    По дяволите, адската кола е.
    С това ще съсипят окончателно маркетинговите планове на авто призводителите.
    Дано да започнат скоро производство и в Европа.
  • 20 дженев

    1 0 Отговор
    Момчета,не се захласвайте толкоз по рекламите.Както пише в статията информацията е твърде оскъдна.Мнооого се впечатлихте от ускорението и скоростта,ама не споменават ,че на петия светофар с ускорени на мах-бегай на контакта.Минава 350 км.,ама в тестови условия и много нежно.Пролетарски автомобил - ама друг път.35 000 доларки не ми звучат никак народно,а за цена на нова батерия - не питайте.Да продължават с изпитанията и да казват истината,щото Фолксваген ги дебнат зорко.А нещо излъгаха , а им го върнаха тъпкано.

    Коментиран от #22

  • 21 D Boss

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Краси":

    Веднага ти отговарям, новобранец:
    първите вече ги доставиха, тези ги купуваме за домочадието да са радва!

    http://www.ecars.bg/blogs/870-12-novi-poruchki-tesla-model-s-region-dobrich
  • 22 D Boss

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "дженев":

    Ееех Дженкоо, ти се образовай моето момче, а не гледай само реклами. Тесла 90 с магистрална скорост под 300 км не пада

    https://www.teslamotors.com/blog/driving-range-model-s-family

    А нова батерия СЕГА ми е 12 хил. долара без доставката. При мойто каране за три години съм я избил. А след 8-те години гаранция - ще е 2 хиляди. Кви ги говориш?!

    Коментиран от #23, #26

  • 23 трррръ

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "D Boss":

    хахаххааааа ей още един плакатчик! Ти ако си бос , то аз съм DDDDDDDD BOSS---Чадо мило
  • 24 укиоп

    1 0 Отговор
    Коя мека китка ще си купи тази кола....ооопс да не съм във форума на дъгата?
  • 25 MoTo

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "iii":

    iii,
    Какво пиеш,черпя:
    "....добри, издръжливи и бързи автомобили като Mazda MX5 !",
    как си го наредил красиво!
  • 26 МоТо

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "D Boss":

    Интересно - 12000$= 20530 Лева,ако караш 10000 км на година и колата ти харчи 8/100 л средно,за бензин ще дадеш около 15000 лева на година,демек за година и половина си избиваш батерията,хайде да речем 2 год. (като добавим доставката+сметката за тока за двете години) и си караш на кяр 6год.!
    Нямало далавера - да бе няма ,да четат негативно настроените!

    Коментиран от #32

  • 27 Johny

    0 1 Отговор
    Интересно колко са "прости" тея американци, скоро се върнах от Щатите и да ви кажа в Калифорния бая бръмчат с Тесла. Даже и аз се качих да покарам и веднага станах фен на марката, въпреки че съм карал всякакви коли. Ама те кво ли разбират янките, само си дават парите за глупости. Пък всички разбирачи в България карат 20 годишни БМВ-та и Голф-ове, ама за сметка на това са играчи. Напомня ми за онзи популярен виц :
    Перничанин с Голф спира до Бентли на светофар и прави знак на собственика да свали стъклото. Бавно и тежко се отваря прозореца на бентлито и перничанина започва разговор:
    - Как е, брато, хубава ли е тая кола? Върви ли?
    - Да разбира се, това е Бентли?
    - Бе гледам, че не ги карат много много тия.
  • 28 Дюлгерин един

    0 1 Отговор
    Е тва ще стане! - На т'слата дръжката! за ваша радост. Както и да се въртите г*зът ви винаги е от зад. Ще ви го заврът производителите на електрически, водородни и секакви нови технологии. За тези дето не се сещат да се огледат за мобилните оператори. Е те така ще е и с новите возила.

    Коментиран от #29

  • 29 Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Дюлгерин един":

    Българската простотия и невежество,нямат граници.Налягай си парцалите и работи, а не да ръсиш мозък по форумите.

    Коментиран от #30

  • 30 Дюлгерин един

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Българин":

    Българинооо, нема да поумнееш. Ей тъй на сам държавата си развали и сега чакай да потече мед и масло. Чакай Елън Мъск кола за пролетариата да пусне, че и ракета някой ден ще пусне / така де успешна значи /. Преди да пишеш поогледай се поослушай се, па виж защо се не стряскат производителите на автомобили и тогава се радвай, че и съвети давай...
  • 31 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "iii":

    сaрказам ,братле ,сaрказъм.не харесвам лади точно обратното,но сега феновете на уаз и московеца ,компетентно ще охрачат теслата!

    Коментиран от #35

  • 32 Carfen

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "МоТо":

    При 8/100 за 10000км ще изгориш 800 литра бензин. Колко плащаш за литър, че ги изкара 15000лв?

    Коментиран от #33

  • 33 МоТо

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Carfen":

    Сори - 1500 - една нула съм хакнал в повече,стана тя за 10 години грубо ,много грубо:)!
    Не е розов филма,значи ще караме повече по 30000 км/год, та да се изплати за 4 год. :)!Има сметка за тези които карат много !
  • 34 stefan

    1 0 Отговор
    250.000 предварителни поръчки вече, дори от Тесла казаха, че са изненадани от огромния интерес. Очаквали са по 30-40 човека опашка пред всеки магазин, а средно е имало по около 800 човека пред всеки магазин.
  • 35 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "стоян георгиев":

    Десооо, к*во правиш тука ма? Откакто взе да са "списваш" с мъжки ник си въобрази и, че разбираш от коли...