Френският PSA Peugeot Citroen се е договорил да плати на General Motors за Opel. Сделката по придобиването на немския производител може да бъде финализирана още до края на тази седмица, съобщава Bloomberg.
Очаква се французите да приведат половината от сумата в парични средства, а с другата половина да покрият задължения на Opel. Окончателният размер на плащанията обаче още не е договорен.
Според запознати с развоя на преговорите по сделката всички условия по нея ще бъдат съгласувани съвсем скоро и продажбата на Opel ще бъде обявена в четвъртък, 23 февруари. По непотвърдена информация шефът на PSA Peugeot Citroen Карлос Таварес смятал да запази сегашното ръководство на немската марка.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кроко
12:48 21.02.2017
2 Гост123456789
12:48 21.02.2017
3 Ярослав Станчев
Коментиран от #5
12:49 21.02.2017
4 шемет7
13:11 21.02.2017
5 гост
До коментар #3 от "Ярослав Станчев":
Ами просто трябва да се информираш по-добре , Пежо-Ситроен има позиции в Африка , Азия и Южна Америка за които Опел не може и да мечтае , но то си е нормално , още след като ги купиха им беше отредена роля на европейски филиал , който няма право да мисли за други пазари . То си личи и по броя на продажбите , близо 3 милиона срещу по-малко от милион за Опел . По важното е ,че това нищо не гарантира на Пежо-Ситроен , както и на всички останали които в рамките на 7-10 години не са в състояние тотално да сменят стратегията и начина на производство и да преминат на основно електромобили . Така че тая продажба много скоро ще бъде една от многото13:21 21.02.2017
6 гост
13:30 21.02.2017
7 РSA
Коментиран от #9
13:55 21.02.2017
8 PSA
13:57 21.02.2017
9 гост
До коментар #7 от "РSA":
Не е лошо и ти да не прекаляваш с думички като"мега" , супер и т.н. Европейския пазар много отдавна не е нещо изключително , а в 21 век производител който няма световно преимущество е обречен на западане . А там ПСА дори с Опел ще бъде около десетото място и то само за няколко години , след което ще бъде задмината от 5-6 китайски фирми , така че това в момента е някакво временно спасяване на положението , докато се търси обединение с някой с наистина световни позиции , ако има такъв мераклия естествено , иначе предстои това което се случи с Волво , СААБ и всички английски марки14:33 21.02.2017
10 Патето Яки
Сега разбрах колко ми е скъпо орлето.
15:08 21.02.2017
11 Знаещ
15:49 21.02.2017
12 Бай Коста
17:46 21.02.2017
13 Ситрон
Коментиран от #14
21:21 21.02.2017
14 Гост
До коментар #13 от "Ситрон":
Явно малко си се возил на Опел.Относно дизайна,бих казал,че Опел оправиха дизайна след 1998 със появата на полицейската Астра.22:52 21.02.2017
15 Алфа Ромео
23:43 21.02.2017
16 Отговор
Коментиран от #17
08:43 22.02.2017
17 Алфа Ромео
До коментар #16 от "Отговор":
Първите две три коли може би са били френски и дотам с френските мекици, после изцяло BELLA SPORTIVA ITALLIANA.....19:51 22.02.2017
18 Focus rs
09:40 23.02.2017
19 Гост от Варшава
Интересното за великите нови опели, които са вече добре защитени от корозия, е че седят като недвижими имущества по магистралите и пътищата. Защо??? Защото дават дефекти както винаги (както старите опели) в електрониката. Е вече имат и бонуси при Астра в скоростната кутия, а при Инсигнията и в какво ли още не. Горят масло, всичките Еко-тек гувна
11:37 03.03.2017