Last news in Fakti

21 Февруари, 2017 12:08 15 219 19

Opel струва $2 млрд.

  • opel-
  • psa-
  • peugeot-
  • citroen
Opel струва $2 млрд. - 1

Френският PSA Peugeot Citroen се е договорил да плати на General Motors за Opel. Сделката по придобиването на немския производител може да бъде финализирана още до края на тази седмица, съобщава Bloomberg.

Очаква се французите да приведат половината от сумата в парични средства, а с другата половина да покрият задължения на Opel. Окончателният размер на плащанията обаче още не е договорен.

Според запознати с развоя на преговорите по сделката всички условия по нея ще бъдат съгласувани съвсем скоро и продажбата на Opel ще бъде обявена в четвъртък, 23 февруари. По непотвърдена информация шефът на PSA Peugeot Citroen Карлос Таварес смятал да запази сегашното ръководство на немската марка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    10 41 Отговор
    Никой и пет пари не дава за ръждави тенекии
  • 2 Гост123456789

    18 15 Отговор
    Жалко, много жалко.....
  • 3 Ярослав Станчев

    15 14 Отговор
    Странно. До сега смятах и не веднъж съм писал в този сайт че Пежо/ Ситроен са западащи марки и продават боклуци а сега се оказа че купуват и други марки и стават все по-големи

    Коментиран от #5

  • 4 шемет7

    22 16 Отговор
    е сега опел ще е от пластмаса и няма да ръждясва хахахаха
  • 5 гост

    14 5 Отговор

    До коментар #3 от "Ярослав Станчев":

    Ами просто трябва да се информираш по-добре , Пежо-Ситроен има позиции в Африка , Азия и Южна Америка за които Опел не може и да мечтае , но то си е нормално , още след като ги купиха им беше отредена роля на европейски филиал , който няма право да мисли за други пазари . То си личи и по броя на продажбите , близо 3 милиона срещу по-малко от милион за Опел . По важното е ,че това нищо не гарантира на Пежо-Ситроен , както и на всички останали които в рамките на 7-10 години не са в състояние тотално да сменят стратегията и начина на производство и да преминат на основно електромобили . Така че тая продажба много скоро ще бъде една от многото
  • 6 гост

    4 16 Отговор
    Само за сравнение на някои хора , 2 млрд със зор за една от най-известните марки с продажби близо милион бр. за миналата година , но 16 поредни години на загуба , срещу 45-50 млрд и растат постоянно за производител с по-малко от 10г история и продажби под 100000 бр за миналата година - Тесла . Кое е по-перспективното ?
  • 7 РSA

    19 4 Отговор
    Мненията ви пращят от невежество. Някакъв мислел, че Пежо и Ситроен са запазени марки - нямам думи, трябва да си луд или безнадеждно тъп, за да изтърсиш такава простотия. Абсолютно логична сделка, за нея се говореше още преди 2-3 години, когато ПСА подписа споразумение за сътрудничество с Дженеръл Мотърс. ПСА и Опел стават мега играч на европейския пазар - и двете компании ще спечелят, но мениджмънтът на висше ниво трябва да е задължително френски.

    Коментиран от #9

  • 8 PSA

    8 1 Отговор
    Корекция - не запазени, а западащи имах предвид в цитата на № 3.
  • 9 гост

    9 3 Отговор

    До коментар #7 от "РSA":

    Не е лошо и ти да не прекаляваш с думички като"мега" , супер и т.н. Европейския пазар много отдавна не е нещо изключително , а в 21 век производител който няма световно преимущество е обречен на западане . А там ПСА дори с Опел ще бъде около десетото място и то само за няколко години , след което ще бъде задмината от 5-6 китайски фирми , така че това в момента е някакво временно спасяване на положението , докато се търси обединение с някой с наистина световни позиции , ако има такъв мераклия естествено , иначе предстои това което се случи с Волво , СААБ и всички английски марки
  • 10 Патето Яки

    12 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Opel струва $2 млрд.

    Сега разбрах колко ми е скъпо орлето.
  • 11 Знаещ

    11 1 Отговор
    Донгфенг е играча тук, чичкото с парите. Не подценявайте китайците като играчи, не случайно са на върха.
  • 12 Бай Коста

    27 1 Отговор
    Е, за два милиарда трябваше ние да го купим. То само за КТБ без далавера дадохме четири.
  • 13 Ситрон

    4 5 Отговор
    Извода е че пежо/ситроен са по големи от опел щом ще ги копуват, отърват се от майкта GM, и най накрая ще вози хубаво щото всички знаем как друса опела за дизайна няма да коментирам въпрос на вкус и цената с тенденция надолу

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #13 от "Ситрон":

    Явно малко си се возил на Опел.Относно дизайна,бих казал,че Опел оправиха дизайна след 1998 със появата на полицейската Астра.
  • 15 Алфа Ромео

    5 4 Отговор
    Може най-накрая Пежо и Ситроен да станат по-надеждни и да стоят по-стабилно на пътя.
  • 16 Отговор

    5 3 Отговор
    Пежо и Ситроен от край време стоят стабилно на пътя, ама ти от де да знаеш, надали си се качвал някога! Алфа Ромео и тя е създадена от французин!

    Коментиран от #17

  • 17 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Отговор":

    Първите две три коли може би са били френски и дотам с френските мекици, после изцяло BELLA SPORTIVA ITALLIANA.....
  • 18 Focus rs

    2 3 Отговор
    Аиде и Опел станаха френски кенеф Френски мрасотиии това не е кола а цинково корито
  • 19 Гост от Варшава

    0 2 Отговор
    Честит празник на всички!
    Интересното за великите нови опели, които са вече добре защитени от корозия, е че седят като недвижими имущества по магистралите и пътищата. Защо??? Защото дават дефекти както винаги (както старите опели) в електрониката. Е вече имат и бонуси при Астра в скоростната кутия, а при Инсигнията и в какво ли още не. Горят масло, всичките Еко-тек гувна