Надзорният съвет на френско-китайския автомобилен концерн PSA е одобрил сделката по придобиването на Opel, съобщава Reuters. Покупката на немския филиал на General Motors ще бъде обявена в понеделник.
Решението е било взето днес следобед. То бележи края на трудни преговори, които трябваше да приключат още миналата седмица. В крайна сметка обаче французите постигат целта си да придобият Opel преди автосалона в Женева, който отваря врати в четвъртък, 9 март.
Преди информацията за решението на надзорния съвет акциите на PSA са отбелязали ръст от 2.89%. След съобщението на Reuters акциите на GM веднага са поскъпнали с 0.7%.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
22:52 03.03.2017
2 Стоян
Коментиран от #17
00:37 04.03.2017
3 сойка присмехулка
00:51 04.03.2017
4 peugeot
01:01 04.03.2017
5 бмв е34
06:40 04.03.2017
6 German cars
-ДИБРИЯ: да се отпуснат повече средства към добрите разработки на Опел и марката да стане основният двигател на концерна.
-ЛОШИЯ: пежо да си набутат калпавите части в Опел и да се надяват на добри продажби, като използват доброто име на марката.
07:34 04.03.2017
7 mediator37
Най-после и пежо ще научат как се правят здрави и сигурни коли.
07:34 04.03.2017
8 Кольо Камиона
08:49 04.03.2017
9 Опел фен
09:05 04.03.2017
10 гощо
09:15 04.03.2017
11 Борислав
Коментиран от #13, #14
10:40 04.03.2017
12 OtoBenz
Коментиран от #18, #20
10:55 04.03.2017
13 гост
До коментар #11 от "Борислав":
Ееех , мечти , мечти и голеееми надежди ! За съжаление в сериозния бизнес има стандарти и международни одити , които казват съвсем друго и със сигурност са по-осведомени от теб . А и бъди сигурен , покупка е , и то с всички права за купувача !!!!11:36 04.03.2017
14 Shmeker
До коментар #11 от "Борислав":
GM са собственици на Опел още след първата световна война. На практика Опел винаги е бил собственост на GM от както прави коли.Това са едни от най-здравите и надеждни машини.
Сега Пежо ще ги съсипе, както съсипаха Ситроен, Матра, Талбот, Симка и т.н.
12:50 04.03.2017
15 Никола
Коментиран от #16
13:04 04.03.2017
16 Shmeker
До коментар #15 от "Никола":
Но имаха дизели на Исузу, както и тяхни. Сега ще са PSA и няма да имат такава добра надеждност.Коментиран от #19
13:11 04.03.2017
17 Shmeker
До коментар #2 от "Стоян":
Няма да изчезнат. Китайците щом са съсобственици на PSA, значи имат мнооого варианти да свалят цените. Т.е. себестойността на продуктите на PSA ще е все по-ниска.13:23 04.03.2017
18 Shmeker
До коментар #12 от "OtoBenz":
В Германия масово се кара VW, следват разни други немски марки, Skoda също има доста, но по-малко Опел. Веднъж в Хановер видях една корола, и тя беше с софийска регистрация.Коментиран от #22
13:37 04.03.2017
19 кукувица кука
До коментар #16 от "Shmeker":
Дизеловите двигатели на Опел с тия горивни помпи за нищо не стават. Например преди години имаше някакъв двигател DTL, с мощност от 82к.с. и интересното беше, че горивните помпи на първите подобни кошници не подлежаха на ремонт, а трябваше да се търси втора ръка. Чак след 98г. вече можеха да се правят ремонти по ГНП-то.Коментиран от #24
14:18 04.03.2017
20 СОЙКА присмехулка
До коментар #12 от "OtoBenz":
Щял да плати хотела на някой... Колкото безсмици, толкова и платежоспособност.14:21 04.03.2017
21 хихихихох
18:39 04.03.2017
22 Кольо Камиона
До коментар #18 от "Shmeker":
Трябва да си пълен олигофреен за да предпочетеш VW пред Корола ако търсиш непретенциозна, надеждна колаКоментиран от #23
19:50 04.03.2017
23 Shmeker
До коментар #22 от "Кольо Камиона":
E, кажи го на германците.Между другото са една от най-силните икономики в света.
То и в Япония няма много немски коли.
Но щом Голф беше кола на годината в Япония, значи VW не са толкоз зле май.
Коментиран от #25
16:14 05.03.2017
24 Shmeker
До коментар #19 от "кукувица кука":
Ако говориш за помпите на BOSCH VP44 - срещат се и при други марки от тези години...16:15 05.03.2017
25 Кольо Камиона
До коментар #23 от "Shmeker":
А аз съм силен физически, но това не ме прави умен :)))Коментиран от #27
16:16 05.03.2017
26 Варна
Така или иначе опел имат относително добро качество и ползват чужди двигатели. Пежо имат пък богата гама от двигатели и шасита. Единствено последната им масовка 1,6ТД нещо не е както трябва.
Тоест има шанс нещата да не са чак толкова лоши.
Практиката на унифициране на двигатели е може би сполучлива гледайки фолксваген.
Ще видим в крайна сметка какво ще се получи. За тази година опел подходиха доста амбициозно с много нови модоели, а какво ще се случи тепърва ще разберем.
Така или иначе това е марска в средният клас и едва ли ще тръгнат да правят нещо луксозно
16:56 05.03.2017
27 Shmeker
До коментар #25 от "Кольо Камиона":
Е, явно са тъпи според теб.Колкото до колите - няма как Аурис/Корола да измести Голф в Европа.
Тойота също си има проблемите в последните 15 години нямат нищо общо с онова, което бяха 90те и 80те.
18:31 05.03.2017
28 кроко
15:11 07.03.2017