3 Март, 2017 21:35 15 294 28

PSA обявява покупката на Opel в понеделник

  • psa-
  • peugeot-
  • citroen-
  • opel-
  • general motors

Надзорният съвет на френско-китайския автомобилен концерн PSA е одобрил сделката по придобиването на Opel, съобщава Reuters. Покупката на немския филиал на General Motors ще бъде обявена в понеделник.

Решението е било взето днес следобед. То бележи края на трудни преговори, които трябваше да приключат още миналата седмица. В крайна сметка обаче французите постигат целта си да придобият Opel преди автосалона в Женева, който отваря врати в четвъртък, 9 март.

Преди информацията за решението на надзорния съвет акциите на PSA са отбелязали ръст от 2.89%. След съобщението на Reuters акциите на GM веднага са поскъпнали с 0.7%.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Mercedes-Benz

    33 69 Отговор
    Сега Опел съвсем ще се превърне в боклук!
  • 2 Стоян

    18 67 Отговор
    Пежо и Опел ...................до 5 години ще изчезнат от пазара

    Коментиран от #17

  • 3 сойка присмехулка

    46 16 Отговор
    Искам да изкажа най-искрените си съболезнования към феновете на Опел.
  • 4 peugeot

    4 56 Отговор
    Che toi do sega kakvo e bil!? ;)
  • 5 бмв е34

    8 54 Отговор
    те по-принцип са боклуци ама бяха тръгнали да вадят и някой друг добър модел последните 5 години ама са пак назад а може би не все пак пежо също има какво да покаже
  • 6 German cars

    37 12 Отговор
    Ако това найстина се случи има два варианта наразвитие:
    -ДИБРИЯ: да се отпуснат повече средства към добрите разработки на Опел и марката да стане основният двигател на концерна.
    -ЛОШИЯ: пежо да си набутат калпавите части в Опел и да се надяват на добри продажби, като използват доброто име на марката.
  • 7 mediator37

    42 20 Отговор
    Като фен на Опел ще кажа:
    Най-после и пежо ще научат как се правят здрави и сигурни коли.
  • 8 Кольо Камиона

    12 14 Отговор
    Преди много години и двете фирми имаха добри автомобили. Пежо 504 и до ден днешен се търкалят в Африка, а Опел беше прост и лесен за подръжка. Сега и двете произвеждат боклуци. Единственият им шанс е ако боклуците им са по евтини от корейските предложения и ги пуснат на изгоден лизинг.
  • 9 Опел фен

    38 11 Отговор
    Скапаните франсета ще съсипят Опел.
  • 10 гощо

    32 6 Отговор
    Такива сливания водят до нискобюджетни боклуци за предвижване от точка А до точка Б!!!! Кой фен на Мутцубиши в миналото би си помислил да кара Рено?!?!? НИКОЙ!!! А сега те са едно цяло о пластмасовите боклуци на ФАКТ!!! Това чака и жекязният боец ОПЕЛ!!! За съжаление Опел вече няма да е това дето беше!!!
  • 11 Борислав

    19 2 Отговор
    Първо тук по-скоро става въпрос за сливане отколкото за покупко-продажба. Второ по-лоши собственици от GM за Opel не може да има. Те системно убиваха една от най-старите автомобилни марки въобще. И въпреки това Opel винаги е имал на 1 200 000 продадени автомобила в Европа годишно. Яд ме е че нон стоп се тръби че Opel генерирал загуби. Естетсвено че Американците не им се плаща скъпи данъци в Германия, Испания, Англия, Франция (където са заводите на Opel) и счетоводната загуба им е много изгодна. Отделно Opel се продава като Chevrolet в латинска Америка, като Holden в Aвстралия и Нова Зенландия, като Buick в Азия, САЩ и Канада. Тези марки имат 0 евро разходи за развойна дейност понеже Opel го е платил. Такова доене падна че ако беше някоя друга Европейска марка отдавна да е изчезнала.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 OtoBenz

    12 2 Отговор
    Чета коментарите и започвам да се убеждавам че България наистина се намира на друга планета,където слънцето изгрява от запад! Братя българи,автомобилни специалисти и анализатори! Преди да коментирате нещо,то първо се убедете самите вие за сериозността и истината на коментарите ви! Бих предложил на някой много заинтересован да му платя пътните и хотела и сам да се убеди какви коли се карат в Европа! Те май европейците и в частност по голямата част от немците значи са много прости и бедни,като карат много Опели,Пежа и Ситроени! По аутобаните и бензиностанците има безброй изоставени боклуци на Опел и Ситроени и Пежа! Това че като погледнеш от терасата и отдолу съседа се мъчи да запали Астрата на 17 години,а по натам другия псува 20 годишното Пежо не може да бъде повод за даване на категорична оценка! Има немски издания,още повече в интернет може да се провери какви продажби имат Опел и ПСА в Германия!

    Коментиран от #18, #20

  • 13 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Борислав":

    Ееех , мечти , мечти и голеееми надежди ! За съжаление в сериозния бизнес има стандарти и международни одити , които казват съвсем друго и със сигурност са по-осведомени от теб . А и бъди сигурен , покупка е , и то с всички права за купувача !!!!
  • 14 Shmeker

    11 6 Отговор

    До коментар #11 от "Борислав":

    GM са собственици на Опел още след първата световна война. На практика Опел винаги е бил собственост на GM от както прави коли.
    Това са едни от най-здравите и надеждни машини.

    Сега Пежо ще ги съсипе, както съсипаха Ситроен, Матра, Талбот, Симка и т.н.
  • 15 Никола

    9 4 Отговор
    И досега Опел беше сбирщина от агрегати и платформи . Корса -Фиат Пунто , дизеловите двигатели също от Фиат , новият им Кросленд е всъщност Пежо 3008, при бусовете същото положение ребрандирани чужди изработки .

    Коментиран от #16

  • 16 Shmeker

    9 8 Отговор

    До коментар #15 от "Никола":

    Но имаха дизели на Исузу, както и тяхни. Сега ще са PSA и няма да имат такава добра надеждност.

    Коментиран от #19

  • 17 Shmeker

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Стоян":

    Няма да изчезнат. Китайците щом са съсобственици на PSA, значи имат мнооого варианти да свалят цените. Т.е. себестойността на продуктите на PSA ще е все по-ниска.
  • 18 Shmeker

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "OtoBenz":

    В Германия масово се кара VW, следват разни други немски марки, Skoda също има доста, но по-малко Опел. Веднъж в Хановер видях една корола, и тя беше с софийска регистрация.

    Коментиран от #22

  • 19 кукувица кука

    3 7 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    Дизеловите двигатели на Опел с тия горивни помпи за нищо не стават. Например преди години имаше някакъв двигател DTL, с мощност от 82к.с. и интересното беше, че горивните помпи на първите подобни кошници не подлежаха на ремонт, а трябваше да се търси втора ръка. Чак след 98г. вече можеха да се правят ремонти по ГНП-то.

    Коментиран от #24

  • 20 СОЙКА присмехулка

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "OtoBenz":

    Щял да плати хотела на някой... Колкото безсмици, толкова и платежоспособност.
  • 21 хихихихох

    9 5 Отговор
    Пежо било скапано.По-голяма глупост не бях чел.Защо ли в топ10 на най трошливите коли са все немски.То не беше ауди,порше,бмв та великия мерцедес чак няколко пъти.Карайте си ги....до сервиза и не коментирайте.
  • 22 Кольо Камиона

    13 2 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    Трябва да си пълен олигофреен за да предпочетеш VW пред Корола ако търсиш непретенциозна, надеждна кола

    Коментиран от #23

  • 23 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Кольо Камиона":

    E, кажи го на германците.
    Между другото са една от най-силните икономики в света.

    То и в Япония няма много немски коли.
    Но щом Голф беше кола на годината в Япония, значи VW не са толкоз зле май.

    Коментиран от #25

  • 24 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "кукувица кука":

    Ако говориш за помпите на BOSCH VP44 - срещат се и при други марки от тези години...
  • 25 Кольо Камиона

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Shmeker":

    А аз съм силен физически, но това не ме прави умен :)))

    Коментиран от #27

  • 26 Варна

    2 0 Отговор
    Какво показват статистиките за най- продаваните коли в страната, втора ръка. Втората най- продавана малка автомобили е Опел.
    Така или иначе опел имат относително добро качество и ползват чужди двигатели. Пежо имат пък богата гама от двигатели и шасита. Единствено последната им масовка 1,6ТД нещо не е както трябва.
    Тоест има шанс нещата да не са чак толкова лоши.
    Практиката на унифициране на двигатели е може би сполучлива гледайки фолксваген.
    Ще видим в крайна сметка какво ще се получи. За тази година опел подходиха доста амбициозно с много нови модоели, а какво ще се случи тепърва ще разберем.
    Така или иначе това е марска в средният клас и едва ли ще тръгнат да правят нещо луксозно
  • 27 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Кольо Камиона":

    Е, явно са тъпи според теб.
    Колкото до колите - няма как Аурис/Корола да измести Голф в Европа.
    Тойота също си има проблемите в последните 15 години нямат нищо общо с онова, което бяха 90те и 80те.
  • 28 кроко

    3 0 Отговор
    triavashe bmv da kupi opel za da stanat veliki koli marki