Last news in Fakti

27 Март, 2017 14:30, обновена 27 Март, 2017 14:35 61 196 62

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

  • audi-
  • coupe-
  • b4-
  • обява-
  • продажба
Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач - 1

Обява за продажбата на един от най-бързите драг автомобили в България диви феновете на бясното ускорение от цяла Европа в немското mobile. Купето от 1991-ва с форсиран до 1 100 к.с. 2.3-литров петцилиндров двигател се предлага за €26 000.

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Гигантската мощност е постигната с помощта на огромен турбокомпресор и спортна генерация. Заради 1 100-те Нютонметра въртящ момент се е наложило да бъде монтирана нова скоростна кутия с четири предавки.

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Фирмената система за двойно предаване quattro е запазена, но е допълнена със самоблокиращи диференциали.

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Външността не подсказва почти с нищо за потенциала на колата. Намек за способността ѝ да измине 402 метра за 9.2 секунди се долавя само от вида на гумите.

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач

Българско Audi с динамика на Bugatti си търси купувач


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост 1

    29 16 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: Гигантската мощност е постигната с помощта на огромен турбокомпресор и спортна генерация."

    Ми да слагам турбо от ВЕЦ, генареция на Ф1000 и да става мойта кола 5 000коня.
  • 2 Разбирача

    30 54 Отговор
    Курник

    Коментиран от #42

  • 3 онзи с магарето

    59 14 Отговор
    Да изкараш 1100 коня и да сложиш вежди на фаровете....
  • 4 опи

    53 8 Отговор
    Що си мисля че на тия машинки им викат слийпър ? Все пак си е с номерата . Вироятно редовното занимание на собственика му е да оставя шоферчета по светофарите със отворена уста?!?
  • 5 Шампиона

    92 19 Отговор
    Дайте и Вие време под 10 сек, на 400 м. с вашите курници и тогава коментирайте, моля!
  • 6 xxx

    90 2 Отговор
    Целта е колата да изглежда не кой знае каква с нескопосан тунинг и т.н . Но всъщност да е скрита лимонка . Това им е чара на такива коли да не изглежда на нищо ама да бие коли за по милион . Ако противника Ви съди за колата и възможностите й само по външния й вид, значи сте спечелили състезанието с подобна кола.
  • 7 Нафарфорий

    21 13 Отговор
    абе такива двигатели по два литра с 400 и повече коня, не са ли по трошливи?????????????

    Коментиран от #9

  • 8 Кобрата

    13 29 Отговор
    Цената е прекалено висока...

    Коментиран от #18

  • 9 бай Иван

    19 7 Отговор

    До коментар #7 от "Нафарфорий":

    2.3 литра 5 цил.
    От тоя двигател вадят и по 2000коня, нещо като европейски JZ.
  • 10 нскт

    23 9 Отговор
    гледам не ги карат много тия коли , сигурно щото няма агу , иначе е трепач
  • 11 БАТЕ ЖОРО

    12 9 Отговор
    като го продаде и да се обади, ще му дам още работа
  • 12 Малеййй

    12 52 Отговор
    Това и за външна тоалетна на село не става!
  • 13 фсфдс

    15 20 Отговор
    Да го направят 26010 Евро ама да сложат мигача, че се излагат :)

    Коментиран от #21, #25

  • 14 хаскьоулу

    11 30 Отговор
    егати нескопосаната изработка......упссс..изпълнение...туй самУ У Хаскьолу мои са сглУби....
  • 15 До номер 5

    18 17 Отговор
    не всичко е хлапашки гонки по улиците.
    Предпочитам една скромна S320 cdi дето не прави под 10сек,400м но е много повече автомобил!
    Колата е уникална,но за писта! А на вас ви потекоха лигите как ще наказвате с нея,''митко с голф 2-ката'' из кварталните улици.
  • 16 До номер 5

    19 14 Отговор
    не всичко е хлапашки гонки по улиците.
    Предпочитам една скромна S320 cdi дето не прави под 10сек,400м но е много повече автомобил!
    Колата е уникална,но за писта! А на вас ви потекоха лигите как ще наказвате с нея,''митко с голф 2-ката'' из кварталните улици.
  • 17 Ярослав Станчев

    17 1 Отговор
  • 18 gosho

    22 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Ами колко искаш да е? Кола с 1000 коня за толкова малко пари виждал ли си?
  • 19 Васичка Атанасова

    13 2 Отговор
    поздравления за статията

    до Георги Касабов

    това беше първия ми автомобил с двигател 2.0 16 V
    невероятна машина
  • 20 Васичка Атанасова

    20 0 Отговор
    БИ БИЛО ДОБРЕ ДА КАЧИТЕ ЕДНО ВИДЕО
    ЧЕ ДА ВИДЯТ КАК ИЗХВЪРЧА ТОВА ЧУДО
  • 21 Ото

    23 3 Отговор

    До коментар #13 от "фсфдс":

    Показа си, че не си виждал подобни доработки, дори и на картинка. На бас, че до края на седмицата няма да проумееш защо го няма мигача. Семкари на всяка крачка момче... Жалка картинка. Иначе по колата доста си е играно и съм я гледал доста пъти на живо. При старт, направо купето и ламарините поддават. Мощността е наистина сериозна.
  • 22 Гост

    14 3 Отговор
    За ускорението разбрахме, а как стои въпроса със спирането? Защото в един момент се налага, а за всички важат законите на физиката и динамиката...
  • 23 резкооо

    13 5 Отговор
    Значи само с турбина и спортна генерация няма как от 133 коня да ги докарат до 1100 коня....Или нее 1100 коня или автора е спестил доста неща.
  • 24 Брат ми

    32 3 Отговор
    Този който е инвестирал пари и време заслужава уважение,няма значение дали си фен на Ауди и на тунинга като цяло...
  • 25 китайче

    28 2 Отговор

    До коментар #13 от "фсфдс":

    Махнат е нарочно - оттам въздушния филтър смуче въздух. ШМАТКОООО НЕ СЕ ИЗЛАГАААЙЙ ДРУГ ПЪТ !!!!!
  • 26 Кауня..от Хасковската рЯка

    15 5 Отговор
    Момчета,колата не е правена в Бг,а в САЩ.....Атанас се казва момчето има автоморга и не му е проблем да сложи мигача на колата...ама пустий български акъл... и повярвайте не я ползва за евридейка...има поне още 3-4 автомобила сравнително нови...
  • 27 От града на пикото

    8 12 Отговор
    Нютон метра момчета нютон метра това е въртящ момент не конски сили ! Да заповяда в сливен има същото с две турбини от сканиа до последно беше 1000+ коня ...иначе на 50% разбирачи ама сте за оелки да прочетете какво пише ..палячовци с по 10 км каране на седмица яко тати даде колата лаят тука че и обиждат а не се виждат на какво долно ниво са !! Овци!!

    Коментиран от #28

  • 28 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "От града на пикото":

    Публикувано във факти.бг: Купето от 1991-ва с форсиран до 1 100 к.с. 2.3-литров петцилиндров двигател се предлага за €26 000.
  • 29 Za razbirachite

    6 5 Отговор
    Parwo kolata e na chowek ot dimitrovgrad
    Wtoro towa e kola za drag sastezaniq
    I na drag sastezanieto ne mislq che ti trqbwa migach
  • 30 onq s konq

    5 16 Отговор
    Не съм карал ауди,но мисля че са с предно предаване.Та опасенията ми са,че толко мн коне в туй купе на "едиколко си години"...Ще му даде мъгела водача,ще хукне мотора с предната половина на колата...ТА НЯМА СТИГАНЕ!

    Коментиран от #32, #39

  • 31 Митко

    10 0 Отговор
    Колата е 1100к.с. и 1100н.м. и е от Димитровград. Човекът който я кани в Сливен няма проблем, мога да му номера на собственика и ще дойде в Сливен. Само кажи.
  • 32 бай Иван

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "onq s konq":

    конче- виж гумите- и отпред и отзад са едни и същи сликове- начи е 4х4(куатро)

    Коментиран от #35

  • 33 Shmeker

    2 6 Отговор
    Не ми се вярва да издържа на тормоз дълго време с това мижаво радиаторче.

    Иначе браво на ентусиаста, само не ми харесва как е махнал мигача за да осигури въздух за турбото, гадните седалки, джантите, които са 14 цола и някак си не са спортни, а пък купето изглежда очукано с тоя гаден капак (облепен с някакво тъпо фолио), тъпите вежди на фаровете и боядисаната в черно емблема на великата марка.
  • 34 Shmeker

    2 8 Отговор
    А най-тъпото всъщност е десния фар дето е от обикновено 80 и не е цял фар като левия.

    Коментиран от #36, #38

  • 35 onq s konq

    3 7 Отговор

    До коментар #32 от "бай Иван":

    На русофил и на външни гуми вяра нямам.Трябва да видя и вътрешните дали са еднакви
  • 36 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Най тъпото е, че се изказваш неподготвен.

    Коментиран от #55

  • 37 tapci

    2 1 Отговор
    kato ne razbirate si malchete
  • 38 Пабло

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Прав си,на Ауди 90(coupe)мигачът е в бронята.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 мъжкар

    5 12 Отговор
    Тая кола е ЦИГАНСКА МЕЧТА.Ега ти и боклукчарника.
  • 41 Radostin Velchev

    4 3 Отговор
    Някой питаше за клип, тук даже е на low boost.
    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4obqPmF9u2M[/youtube]
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Audi

    10 2 Отговор
    Абе хора за къф чеп му е десния мигач при положение, че колата е 1100коня мисля че му трябва само левия и другото което е стига сте плюли колата защото вие не 1100 коня кола ами сигурно и 200 коня нямате тка че като не ви харесва не я гледайте статията и недейте да плюете колата, човека може да ва направи на гъз на всякаде а вие с кирливите си астрички само ще плюете друго не знаете веднъж кажете евала човека постигнал нещо а вие нищо !

    Коментиран от #61

  • 45 ауди

    3 0 Отговор
    До Гост 1 ако щеш от 15 Веца турбини сложи ще става тя 15 коня хах ах аха смотан
  • 46 tonev

    3 1 Отговор
    Kolata e haskovska,sobstvenika sashto,dvigatelq e 2,200 cc turbo origanal s2 quatro kolata e pravena poveche ot 10 godini vsichko e izraboteno ot karbon-kalnici vrati kapaci i prochie,migacha go nqma poneje ot tam vzima vizduh turbinata,mislq che nasko e vlojil poveche pari otkolkoto i iska.koio ne znae nishto po-dobre da ne komentira...
  • 47 В. К.

    12 2 Отговор
    Първо , тази кола е правена , за да е бърза на писта , а не да е красива за модно ревю! Второ , всички палячовци , които не са виждали подобно нещо , НЕ коментират , поради простата причина , че няма и да видят! Трето , момчето се е постарал адски много , за да извлече максималния потенциал от мотора (макар , че в САЩ има същото купе , същия мотор , но е 1600++) Четвърто , Вие , дами и господа "разбирачи" като не се от Хасково , сглобете нещо по-добро бе!!
  • 48 дкц

    13 1 Отговор
    вместо да се радвате че го е направил човек от БЪЛГАРИЯ и че е постигнал нещо с пот на челото коментираме му мигача и веждите тц тц тц няма да се оправим... В ЦЯЛ СВЯТ ХОРАТА ТЪРСЯТ ТАЛАНТИ САМО В БЪЛГАРИЯ ТЪРСИМ КУСУРИ...
  • 49 Хълк

    5 2 Отговор
    Евала на момчето, заслужава си парата. :)
  • 50 шемет7

    1 2 Отговор
    ае мноооо разбирачи тука уе...май като си закарате колите на сервиз и от там научавате по нещо хахахахахаха смехурковци,иначе аудито стаааа,бравос
  • 51 АХАХА

    2 8 Отговор
    Кенеф! Светофаркаджийка!

    Коментиран от #52

  • 52 бай Иван

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "АХАХА":

    Айде карай си гоуф 2ката и не коментирай неща от които не разбираш.
  • 53 Трагедия...

    2 1 Отговор
    От българите по-прост и смотан народ, може би ще се окаже, че няма... Иначе е супер Audi-то!
  • 54 Хондата

    2 3 Отговор
    Това е аудито на Ярослав Станчев!
    Мислех,че е разбирач,но съм сбъркал.Ярославчо,аудито ти има куп тъпи преработки опасни за човека които го кара.Една кола за да върви много трябва и да спира бързо,Физика брат нищо лично.С тези дискове надупчени в домашни условия това е първата тъпотия.Малкият радятор също измитият мотор да не му се виждат течовите също повече от 8000лв.не струва тоз кенеф с цигански пластмасов махагон.
  • 55 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Буахахахахаааа хахахаа тоя па
  • 56 Anton

    4 4 Отговор
    Смешна история...ако искат да го правят и мега гига супер 10 000 коня. Концепцията на това безумие с изтекъл жизнен цикъл е - качваш на платформа, отивате на пистата, даваш газ за 400 метра и после 2-3-4-5-9 дни на ремонт и така до следващия път. Така че дори да върви повече от совалка е пълна скръб.
    Вземете една нова корола или пежо или каквото искате и катайте до морето от софия .На ръчка аудито не знам дали ще стигне и до ихтиман. Другата кола ще си поддуржа 140-150 и ще си финиширахахахаахахж мега аудито победено от 1.4 дизел

    Коментиран от #58, #62

  • 57 Рони

    3 1 Отговор
    Кой разбира и кой не коментира ако наистина всичко е направено както трябва само мотора на колата струва около 10 бона тук има ковани бутала ,итеркулери,металокерамика и др. И др.
  • 58 User

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Anton":

    айде стига писа глупости.
    То си личи че не можеш да си позволиш хубава кола и затова плюеш.

    Коментиран от #59

  • 59 Антон

    1 3 Отговор

    До коментар #58 от "User":

    Хехе, ако това на снимката е кола , или ако въпросната бънгия я считаш за хубава кола, не знам какво ще кажеш ако се качиш на модел 2015-2016 год. на кой да е производител.
    Пожелавам ти да си купиш най-новия модел осмица ес-ка плюс та да можеш да направиш директно сравнение.

    Коментиран от #60

  • 60 User

    4 2 Отговор

    До коментар #59 от "Антон":

    Ще си помисля че е бавна и тромава като каруца.
    Хора които си купуват коли заради комфорт не мога да ги разбера.
    Имаш си диван вкъщи, лежи си като искаш комфорт.
    Карането е за удоволствие.
  • 61 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "Audi":

    Просто колата е правена за бегачка, но не бих сложил отвора за турбото в мигача, съответно щях да я карам с цял десен фар с мигач, като левия.

    Капакът ако е карбон - хубаво. Ама май е само фолио върху фибро стъкло. Бих предпочел нормалния капак, седалките от Рекаро салон, джанти 15-ки поне, друго по-запазено табло, климатик.

    Емблемата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО хромирана както си е оригинално.

    Колата има малък радиатор, за тази мощност не е достатъчен, освен ако не се кара само на драг 400 метра. Вероятно и резервоарът е малък като за ползване на дълъг път.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.