Devolro е американска компания, занимаваща се с производството на супервсъдеходи. Съвсем скоро тя ще представи една по-различна своя продукция, в основата на която лежи легендарната руска УАЗ-ка. Според американците това ще е най-ексклузивното изпълнение на УАЗ за всички времена.
Ексклузивният модел е наречен Devolro UAZ и представлява свръхнаточен вариант на УАЗ Hunter. Подробности около проекта не се съобщават, но според специалистите от Devolro този всъдеход ще може да съперничи на култовия всъдеход Mercedes-Benz G-Klasse.
Към момента е ясно само, че Devolro UAZ ще разполага с 2.5-литров турбодизелов двигател, който ще е с мощност 160 конски сили. Ще има обаче и по-як бензинов мотор, който ще е с работен обем от три литра, а мощността му ще е 210 конски сили. Салонът също ще е значително по-луксозен.
Официалният дебют на Devolro UAZ е насрочен за есента на тази година, а сглобяването ще се осъществява в Русия. Подобна УАЗ-ка, с ексклузивния VIP-тунинг на Devolro ще се продава за около $17 000. От най-яката УАЗ-ка в историята ще бъдат направени 200 екземпляра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Съни
Коментиран от #3
06:38 29.03.2017
2 бай Иван
07:24 29.03.2017
3 Бахви
До коментар #1 от "Съни":
Нещо те боли главата.Най проходимата?07:34 29.03.2017
4 Славчев
07:34 29.03.2017
5 АМДЖИКА
Коментиран от #10, #21
08:20 29.03.2017
6 незнайко
08:43 29.03.2017
7 НЕЗАВИСИМ
ИМА С КАКВО ДА СЕ ГОРДЕЯТ!
А ЗА УАЗ САМО ДОБРО!
08:50 29.03.2017
8 Валери
Коментиран от #12, #19
08:52 29.03.2017
9 Дедо ви
08:58 29.03.2017
10 НАДУТ НЕУК ТРОТОАРЕН ОТВОРКО
До коментар #5 от "АМДЖИКА":
ЯВНО СИ ПО РОЖДЕНИЕ НЕУК ЩОТ ТАЯ КОЛА НАРОЧНО Е НАПРАВЕНА ПРОСТА ЗА РЕМОНТ НА ПЪТЯ САМО С ОТВЕРКА И ПЕТ КЛЮЧА.ТАМ ЗА КЪДЕТО Е ПРЕДНАЗНАЧЕНА НЯМА ПЪТНА ПОМОЩ СЕРВИЗИ МАГАЗИНИ ЗА АВТОЧАСТИ АСФАЛТ И ДАЖЕ ХОРА.09:02 29.03.2017
11 Скорпион29
09:20 29.03.2017
12 бай Иван
До коментар #8 от "Валери":
айде стига с тея немци.Някога може и да са правили добри коли сега боклуци които през месец в сервиз.
Американците си правят не чак толкова лоши коли.
За съжаление много започнаха да правят боклуци с предно.
09:41 29.03.2017
13 onq s konq
09:58 29.03.2017
14 КЪДЕ Е
Коментиран от #15
11:48 29.03.2017
15 АЗЛК
До коментар #14 от "КЪДЕ Е":
Германците купили завод АЗЛК и решили вместо Москвич да произвеждат Мерцедес. Настроили линята пускат я и оттам излязъл Москвич. Сменили машините, пускат линията и пак Москвич. Сменили работници охрана чистачки - въобще целия персонал на завода само германци, пускат отново линията и пак Москвич. На отсрещния хълм стояли Петка и Чапай и гледали с биноклите какво става, и Петка казал на Чапай:- Чапай аз като тиказах че това място е прокълнато ти ми се смееше.
Коментиран от #16, #17
12:06 29.03.2017
16 КЪДЕ Е
До коментар #15 от "АЗЛК":
ДОБРЕ Е :D12:10 29.03.2017
17 бай Иван
До коментар #15 от "АЗЛК":
АЗЛК се държи от VW в момента.Даже си бяха подменили договора.
13:14 29.03.2017
18 tost
14:26 29.03.2017
19 кроко
До коментар #8 от "Валери":
Абе има още някой и друг модел, примерно на Тойота илиМерцедес, но да, малко са! И не си прав че американците не разбират от такива коли, разбират достатъчно много и от трейл и от сафари джипки.
14:39 29.03.2017
20 antimediator
16:43 29.03.2017
21 Капанец
До коментар #5 от "АМДЖИКА":
И аз съм се занимавал с тези боклуци в казармата.Имах зачислени 6 такива , постоянно ги ремонтираха и при учения успяваха да излязат само 3 , а и те като закъсаха в средата на нищото , само зил131 ги спасяваше.Та тези дето пишат тук че била много яка, ремонтирала се с отверка и подобни глупости , имат много здраве !Коментиран от #22, #23
17:25 29.03.2017
22 Ловеца
До коментар #21 от "Капанец":
Е аз пък съм ловец от 16 години имаме 4 уазки дето не си знаят годините и произхода, така ги заварих от както бях млад ловец. Когато някой трябва да се дръпне,кой Уазката. Когато трябва да се прибере прасе паднало в гъстаците, кои Уазката. Идва през тръните като танк, чупи гази , прави си път , никой не казва ,ама тоя моя съединител струва майка си и баща си , или одра ми се боята. Като паднат големи дъждове , сме се качвали по 10 души в една Уазка, и на три гуми сме се прибирали, едната разцепена от камък. Е как една не изохка, не изкиха , и не ни остави в Балкана, дребни проблемчета решавани за 5-10 минути, то какво да и се развали бубина делко свещи изпарител. Имам удобен комфортен ,и почти лъскав джип, но за УАЗ-а нищо лошо не мога да кажа. Говорят само зомбирани , предубедени , и нямащи си хал хабер от Балкана хора,дет сравняват всичко с асфалта и малкото черен път до вилата. Уаза е работен инструмент за най-тежки условия. НЕ ЧЕ НЯМА ДОСТАТЪЧНО ПРОХОДИМИ ЗАПАДНИ ДЖИПОВЕ НА НИВОТО НА УАЗ ,ИМА НО МАСРАФА ОТ ПОЛЗВАНЕТО НА ТАКИВА СЕ ИЗМЕРВА В ХИЛЯДИ ЛЕВОВЕ, АКО ТРЯБВА ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ТАКА КАКТО СЕ ИЗПОЛЗВАТ УАЗКИТЕ, ДА СИ ПРАВЯТ ПЪТ ПРЕЗ ТРЪНИ И РАСТИТЕЛНОСТ.04:06 30.03.2017
23 Факт
До коментар #21 от "Капанец":
То за тая машина трябва да си майстор за да я поправиш а за проходимостта,те закъсват само тия дето са със калпави гуми я да и качиш гуми я192 напрово оре лиеадите с тях пък снега и калта са нищо15:25 27.05.2017
24 Дими Иванов
16:10 08.04.2020