Last news in Fakti

4 Април, 2017 11:15, обновена 4 Април, 2017 11:18 38 278 93

Мигът на истината: Giulia срещу немците

  • alfa romeo-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • giulia-
  • 3er-
  • c-klasse-
  • quadrifoglio-
  • m3-
  • amg c 63 s
Мигът на истината: Giulia срещу немците - 1

След месеци на косвени сравнения английският сайт Carwow най-сетне изправи новата Alfa в директен сблъсък с германската конкуренция. Въоръжената с 2.9-литров V6 с 510 к.с. Giulia Quadrifoglio влиза в битка с BMW M3 (431 к.с.) и Mercedes-AMG C 63 S (510 к.с.).

Мигът на истината: Giulia срещу немците

Най-зрелищният момент от теста, разбира се, е паралелният старт от място. Според заводските данни трите автомобила имат идентична динамика. На книга най-пъргави са италианката и осемцилиндровото щутгартско купе с ускорение от 0 до 100 за 3.9 сек., следвани на 0.2 сек. от M3. Така ли е обаче на практика?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Dido

    80 17 Отговор
    Мигът на истната е на Северната дъга на Нюрбургринг! Заводски пилоти изцеждат най-доброто от колите и независим източник засича времената!Всичко друго е просто шоу!Пишман пилоти на измислени писти засичат времена незнайно как, с незнайно какво .... и печели който те са решили ...или който си е платил за рекламата ....

    Коментиран от #52

  • 2 Гост

    69 27 Отговор
    Къде са феновете на ВАГ !? Водят си записки.....Хубаво е и другите двама участници да си вземат поука,че с италианските спортни автомобили е много трудно да се съревновават!
  • 3 Жоро

    106 20 Отговор
    Алфата освен, че е най-бързата е и най-красивата от трите
  • 4 К. It

    88 13 Отговор
    Да наистина на нюрбургринг е по реално. Там алфата е най бързия седан въобще.

    Коментиран от #50

  • 5 onq s konq

    33 109 Отговор
    Alfa бая са платили за реклама на тоя курник.
  • 6 турбо

    70 12 Отговор
    Тая алфа е направо звер. Отнася ги с разлика
  • 7 Vasik Atanasova

    22 48 Отговор
    ДА КЪДЕ СА АУДИ И ПОРШЕ ЧЕ ДА ВИДИМ ИСТИНАТА

    Коментиран от #9, #34, #45

  • 8 Рачков

    22 23 Отговор
    От самолет се вижда, че реакцията на шофьорите при старта не е еднаква. От там идва и разлика на финала, която не е относителна към възможностите на колите.
    Не им се е получило..
    Ако един шофьор кара последователно колите по избрана отсечка с хронометър тогава ще имаме реални резултати от сравнителен тест.
  • 9 Рачков

    24 8 Отговор

    До коментар #7 от "Vasik Atanasova":

    Единствено A5 RS би се вписал в сравнителния тест. Порше не ги споменавай, те са друга категория!
  • 10 dadada

    22 18 Отговор
    защо сравняват м3 430 к.с. срещу 510 на противниците ???според мен трябваше да бъде М4GTS 0-100 km 3,7s
  • 11 SST

    22 51 Отговор
    Страхотно представяне на Джулия,топ модела на италианците,срещу не топ моделите на немците.Още миналата година се получи "anything you can do it,we can do it better" от страна на БМВ.Италианците вдигнаха врява до небесата,типично в техен стил между другото,че са подобрили времето на м5(е60) от далечната 2008-а година.Чудо голямо,голямо превъзнасяне.Точно месец след това,с малъко подобрения,баварците демонстрираха пълният потенциал на туин турбо редовият им шестак,подобрявайки значително времето на Джулията.Без да им трябват години разработка,помощ от Ферари,бам! Месец след като им влезнаха в "територията",показаха на всички кой е еталона през последните 20 години.Този тест е супер за Алфа,не е малко да пребориш М3,не ме разбирайте погрешно,харесвам много Алфите,коли с характер,подчертано спортен характер,но просто БМВ открай време е еталона.

    Коментиран от #13

  • 12 БМВ

    14 54 Отговор
    А ако изравнят конете, нали се сещате къде ще отиде тая италиянска ***** ?!
  • 13 До SST

    49 4 Отговор

    До коментар #11 от "SST":

    За твое съжаление говориш пълни глупости! Актуалните времена на Нюрбургринг - https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ .Има едно BMW пред Alfa Romeo Giulia QV и това е М4 GTS което не е сериен автомобил какъвто е Gulia QV а спортен булид с хомологация ползване по обществени пътища! Giulia QV e най-бързия сериен седан!

    Коментиран от #20

  • 14 Сап

    9 28 Отговор
    Мерцедес 510 коня, Алфа 510 коня срещу БМВ 431 коня направете си сметката

    Коментиран от #21

  • 15 Бастуна

    5 37 Отговор
    BMW M4 GTS и всичко приключва

    Коментиран от #49

  • 16 смех

    49 17 Отговор
    Немските каски , как е , боли , като ви наритат в празните глави?Тая алфа поне още три години ваш сериен автомобил в този клас с аналогична мощност ще я гледа само от едно положение -отзад и отдалечаваща се , въпреки псувните по време на жалките ви напъни да я настигнете!
  • 17 112

    35 11 Отговор
    Немците да ходят да пасат трева. Мухахах
  • 18 Giulia QV

    34 8 Отговор
    Стига с тоя GTS... Изобщо видяли ли сте, че GTS-a сравнен с Алфата е пълен варел, освен това GTS-a е друг клас вече, а не сериен автомобил като QV-то ! Просто има хомолгация за каране по улицата.
  • 19 авер

    8 21 Отговор
    Алфата не е ли 4х4? Трябваше да включат и едно Ауди рс нещо си/ куатро или пък БМВ с Хдрайв за да се сравни ускорението при коли с 4х4. Мисля че това има голямо значение при Алфата, разчита на механика за ускорението, което май е по-добре. За БМВ-то не знам, ама мерцедеса ми прилича на голям комютър на колела и е нормално да не ускорява толкова добре.
  • 20 SST

    11 20 Отговор

    До коментар #13 от "До SST":

    "Alfa Romeo conducted test using a pre-production model, approx. 100 kg light, on racing tyres." Първо:времето на алфа на северната дъга е постигнато от тестов автомобил,по-лек от стандартната версия,със специални гуми.Второ ГТС е сериен автомобил,макар и специална версия,може да бъде поръчан съвсем спокойно,влез на сайта им ако не вярваш.

    34. BMW M4 GTS Jörg Weidinger 7:27.88 500 / 1599
    45. Alfa Romeo Giulia QV Fabio Francia 7:32.00 510 / 1704
    107. BMW M5 (E60) Hans Joachim Stuck 7:52.00 507 / 1848
    Кое са глупости?Аз пак казвам,алфата е чудесна,в момента е най-бързият седан факт,италианците се справиха доста добре,все пак им трябваха 10 години за да свалят е60 от трона хаха.Но за твое съжаление,това което Алфа могат,благодарение на огромните ресурси на Фиат,благодарение на взаимопомощта от Ферари,тови което им отне 15 години,за да се появят на сцената изобщо,БМВ го могат много по-добре във всеки един аспект,да не говорим че им трябваше месец,да ги поставят на място.

    Коментиран от #32

  • 21 Рачков

    13 6 Отговор

    До коментар #14 от "Сап":

    Все си мисля, че от производител като БМВ трябва да се очаква да има и по-напомпана версия на М3/М4 с над 500 кс. Ще обогати гамата им в спортното подразделение.
    Решението АМГ да имат две/три варианта на мощности към всеки модел е добро. Но пък това не им носи сигурен успех както се видя от видеото, дори с по-голяма мощност от БМВ изостанаха..
  • 22 некойси

    21 6 Отговор
    Мда, алфите носят много душа, но за сметка на това излизат много скъпо и костват нерви. Трябва много любов за тях :)
  • 23 Я пак

    18 28 Отговор
    Какво за немците не разбрах?Порше и Хуракан спорят кой е най-бързият,и двете знаем с какви двигатели са,и двете знаем кой ги прозивежда.Италианците ги е страх на пуснат прословутото Ла Ферари,че ще ядат бой голям... важното е ганьо със 146-цата на газ да лае ...

    Коментиран от #26

  • 24 Detailed

    38 7 Отговор
    Всичките за много големи разбирачи тука. Немога да разбера, защо плюете коли, които няма да доживеете да карате? Алфата е уникална кола, на живо е още по-голям звяр! Видях коментар (Ако изрявним конете каде ще отиде тоя италиянски ******) Тва може би е най-тъпия коментар. Защл трябва да се изравняват конете? Щото може би сме бълканско не задоволено лайно, което никога не е карал кола която е с над 120 коня и вдига 170 км/ч! Човек неможе да напише една статия която да няма отдолу разбирачи, които да пишат как ейди кво си било по-бързо или по-бавно. Жалко е! Айде стегнете се и спрете да пишете тъпи коментари! И 3 те коли са уникални! Някой може да има предпочитание към нещо различно от вас, това не означава че трябва да се обиждат другите автомобили! Айде карайте си Астрите на по 17 години и не обиждайте коли, коитонще гледате само на Wallpaper на компютъра!
  • 25 Detailed

    9 1 Отговор
    Съжалявам за правопосните грешки, които съм допуснал!
  • 26 Чико

    15 28 Отговор

    До коментар #23 от "Я пак":

    Тъжното е че Алфа вадят подобен модел на 20 години и до там. Колата не е лоша, от немското топ трио всяка година има новост със своите вариации и ВСЕ ПО-ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ. Затова няма как Алфата да се сравнява с тях, при положение, че тяхната иновативност и инженерна мисъл не спира и не е на цикъл от 20 години с помоща на Ферари и прочие..

    Коментиран от #53

  • 27 Светльо Чернев

    34 9 Отговор
    Ей, много ги мразите тези алфи. Да ви се чуди човек защо ли. Я вижте феновете на немските и японските возила как си мерите постоянно п*ишките. Що не продължавате все така, ами се занимавате с коли, които не харесвате, а и най вероятно никога сте нямали.
  • 28 onq s konq

    7 25 Отговор
    Вчера сипах авиодизел от екото и на трета дигнах 200 така че тука от трите единствено бавареца може да ми е конкуренця

    Коментиран от #51

  • 29 Корковата тапа

    7 18 Отговор
    Три таралясника за публично самоубийство с невинни жертви.
  • 30 Gmnew

    7 9 Отговор
    Хаха вярвайте на клипове и мечтайте интересно този клип показва обратното :))) https://m.youtube.com/watch?v=fuetGrn5RE4
  • 31 Alfa

    11 9 Отговор
    Alfata gi izduha.Dori samoprehvalenite germanci si priznavat che alfata e drugo niwo avtomobil.Bmw to e mnogo nestabilno i bavno a mercedesa e tromav ,no pone vozi hubawo.Koi si kupuva nowo bmw veche,prodajbite sa im na kritichnia minimum z 2016 i 17g.
  • 32 дискретен герой

    12 36 Отговор

    До коментар #20 от "SST":

    За какво изобщо си правиш труда да обясняваш на някой който няма как да те разбере. Повечето тука са ограничени, виждат това Ромео бие БМВ-то с 0.2с на спринта и край, до там. Не взимат в предвид че клипа цели за реклама на Ромеото, че БМВ-то е с доста по-слаб двигател и от Мерцедеса и от това Ромео, и въпреки това откъсва Бенца и изостава минимално от другия автомобил. От друга страна БМВ и Ауди са притежатели на всички спринтове с години на ред в всички класове автомобили, излезнало е някакво Ромео след 20-тина години от мечкината пещера и изпадат в транс. Бил е най-бързият седан в света!! Ами след някой месец излиза Ф90 от Бавария, споко...
  • 33 112

    22 8 Отговор
    Двигателя все пак е на Ферари, немците нямат шанс.
  • 34 ТОДОР СТОЯНОВ

    31 10 Отговор

    До коментар #7 от "Vasik Atanasova":

    Къде са Ауди и Порше???!!!В сервиза, доливат масло...;-)))
  • 35 BMW

    18 3 Отговор
    Nemcite edno vreme pravwha avtomobili , sega samo priemat siriici.
  • 36 ДО МОЛА И ОБРАТНО

    9 27 Отговор
    Като цяло и 3-те коли са мъртъвци - не са нищо особено . Тегло от тон и половина нагоре абее мъка отвсякъде тегава работа.Това става за града да джиткаш с него до мола и обратно да те гледат кифлите и до там ! На писта един истински расов авомобил ще ги направи и 3те смешни !!! Един истински познавач никога не би си взел която и да е от тези паркетни колички за тънкопи.ковци !

    Коментиран от #74

  • 37 гост

    10 19 Отговор
    Алфата не е лоша но въпроса е дали и на здравина са я докарали да се доближава до немските машини или ще почне да се разпада след втората година по традиция ...
  • 38 Ловеца на поршета

    10 32 Отговор
    То е ясно че от трите BMW M3 е най- добрият автомобил.Като гледам единственото хубаво на Alfa Romeo е малко по големия багажник. Който си я купи спокойно може да ходи лятото на бостана да бере дини и пъпеши.
  • 39 Автомонтьора

    12 27 Отговор
    Автомобили правят германци и японци, французи и италианци могат да правят хубави св..ки.
  • 40 копеле

    8 20 Отговор
    Мерцедеса просто е страхотен.....това видео е пълен боклук, не важи. Винаги най-добрата кола е плюят най-много.....в България разбира се. Олигофренията няма край.
  • 41 656

    5 25 Отговор
    Е как на Алфата ще кажете че е красива кола бе, с тази триъгълна решетчица и фарове като на напънал се в кенефа китаец. Иначе за 2,9 литра мотор са добри 510 коня но V8 на Мечока си е друго височайшо ниво, издребняват с тези ускорения.
  • 42 Japan

    8 22 Отговор
    Фен съм на японското ама според мен бавареца е най добър
  • 43 Друг Гост

    9 23 Отговор
    Алфата несъмнено е красива но има доста проблеми с електрониката и като надежност отстъпва да другите два автомобила.
  • 44 2.9 biturbo

    20 5 Отговор
    Тука само компетентни бай Ганьовци :) Сядал в на тате 15 годишната Е класа и избива комплекси в коментарите тука.... Пичове, качете се в Мерцедеса да видите колмо е евтина изработката отвътре, после се качете в Джулията и пак си помислете преди да пишете простотии. Преди година се качих в qv-то и доста повече са се постарали интериорно и екстериорно от конкурентите

    Коментиран от #47

  • 45 John Doe

    6 5 Отговор

    До коментар #7 от "Vasik Atanasova":

    За поршето хубаво, ама ауди, къде го нареждаш до тея три звяра?!
    RS5 или RS4 би могло да бъде някаква конкуренция? :D Шмешни колици са, нямат място там !
  • 46 друг път

    7 24 Отговор
    алфата издържа три такива старта. на четвъртия пада ауспухът, на петия скоростната кутия изсипва чаркове, на шестия се износват лагерите, на седмия я връщат в завода за генерален ремонт. това е тънката разлика с немските коли. а за платената реклама тук просто нямам думи, пълен фалшификат, то се вижда от всеки
  • 47 ФОНЗИ

    11 20 Отговор

    До коментар #44 от "2.9 biturbo":

    Къв мерцеде кви 5 лева брачед ? Всеизвестно е че от италиянските легени алфа води класацията по трошливост и ниско качество ! Алфа и качество - хахаа ти взе че се обърка тука тотално ! Кенеф и тва е
  • 48 Куро като чадър

    10 8 Отговор
    Алфа - Дизайн, БМВ - Спорт, Мерцедес Комфорт!
  • 49 бай Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Бастуна":

    Ако не си забелязал става дума за седани, не за купета.
  • 50 ФордФиеста

    1 6 Отговор

    До коментар #4 от "К. It":

    Порше пак си върнаха първото място на нея, писта.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 яя туре

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Dido":

    И там ги бие!И то с много.
  • 53 ччяя

    9 1 Отговор

    До коментар #26 от "Чико":

    В голяма заблуда си.По-добре изпипана до съвършенство Алфа отколкото немските автомобили(да са живи и здрави немските производители, че иначе автосервизите ще умрат от глад)
    за еднократна употреба.Знаеш ли защо едно време автомобилите бяха по-здрави;защото трябваше да издържат поне 7-8 години докато излезе новия модел на дадената марка.Сега с помощта на компютрите и кооперациите между марките,нов модел излиза на всеки 2-3 години и затова стария модел трябва да издържа не повече от 3 години за да могат да се купуват новите модели.Производителите не са заинтересувани автомобилите им да издържат повече. Между другото карам 25 годишен японец,и не мисля скоро да го сменям.

    Коментиран от #55

  • 54 Blip

    8 12 Отговор
    Nürburgring
    Alfa Romeo Giulia
    7:32.00

    BMW M4 GTS
    7:27.88

    Поздрави!

    Коментиран от #57

  • 55 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "ччяя":

    Немските модели излизат на поне 8 години, фейс на 4 или 5
  • 56 ALFAUMRELO

    5 12 Отговор
    Само дойч машини и тва е истината...другото е боклук!
  • 57 Legnum

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "Blip":

    Та, кое от двете е седан?
  • 58 Косачката

    2 10 Отговор
    Алфа Умрело на ринга ги плющят за добър ден. Който не вярва да отиде да види със собствените си очи.
  • 59 ром

    16 2 Отговор
    Не знам за Вас, ама аз нито един циганин не съм видял в Алфа!!!

    Коментиран от #65

  • 60 gfgdfd

    2 4 Отговор
    Само аз ли видях как на летящия старт пасажера в алфата е със вдигнат прозорец, докато при M3 беше свален прозореца. Не, че щеше да е различен изхода, но това е допълнително челно съпротивление.
  • 61 WRX

    16 4 Отговор
    Когато Алфа са печелели в състезания, бмв на са съществували. Да не забравяме, че във всяко дизайнерско студио по света, има поне един италианец. От осем години имам Алфа 156 1.7 144к.с и до сега на нито едо бмв до 150 к.с не съм пуснал аванта.

    Коментиран от #84

  • 62 Чичу Ади

    9 4 Отговор
    М3 от клипа е компетишън пакет с 450к.с. и намалено тегло спрямо обикновеното. Пак отстъпва на Алфата като относителна мощност, но пък бие Мерца по същата. Освен това Джулия QV използва полусликове, а другите две са с шосейни гуми. Разликата в сцеплението е осезаема. При тези мощности и при трите коли, сцеплението е най-проблемно. Когато се тестват на драг, трябва да се използват едни и същи гуми (марка, модел и размер). Тогава най-реално ще проличи. Лаунч контрола също е много важен. Интересно е сравнението накрая, че БМВ е 2К паунда по-евтино от Алфа, а тромавия Мечок е 8К повече от баварката. Ами щом Мерц не било седан за ежедневието, а не спортист, кому е нужен тогава 4 литров турбо мотор за 67К паунда, когато с 3 литров дизел ще струва 40-45К? Ако не е направен за динамика, тогава заради бензиностанциите ли е направен? Дори 1500 кг. са много за спортист. Именно поради тази причина М2 е един много голям конкурент на М3 и М4 за любителите на баварците. С един ремап този 3 литров битурбо спокойно ще прескочи 500-550к.с.
    П.с. Един комшия си купи Джулия(нормална) и тази кола е в пъти по-красива от Мерца и БМВ. Лично аз бих изчакал някоя друга година за да видя отзивите от качеството на новата Алфа и бих си направил подарък...
  • 63 THE Black Cat

    3 9 Отговор
    Клипче правено в цел реклама на Алфа , и до там отделно както вече са споменали и други колеги , иде реч за автомобил 4х4 , като се правят подобни тестове всичко трябва да е еднакво ... XDrive ...4Matic и ест. Мощност на двигателите!!!
  • 64 Мама Мия

    8 3 Отговор
    Мой приятел живее в чужбина. Купува чистак бърсак ново Фиат Добло. Кара го 8-9 месеца , чува един ден след него дрънчене. Отива в сервиза и там му показват изгорелият и паднал ауспух. Дебелината на ауспуха по негови думи е бил като на капачка от буркан. Няма и една година.
  • 65 Българин

    10 7 Отговор

    До коментар #59 от "ром":

    Аз пък до сега не съм видял нито едно БМВ,на около 12-15 години да се продава за 1000 лева.Затова пък 147-ците се подаряват за горе долу такива пари.10-годишна 159-ка струва 5-6 хиляди,я виж цените на е60 или дори е90 от същите години?Повече от двойно по-скъпи.Ако бяха хубави алфите нямаше да се обезценяват толкова много.Има един много малък процент от хора,които след алфа пак си купуват алфа,другите гледат как да го разкарат тоя дарак,с възможно най-малко финансови загуби,защото потдръжката му е в по-дкъпа дори от на Мерцедес.Ако на феновете на алфите,ги грее че имали успехи през 1912-та година в състезанията,евала,това пряко се отразява при сегашните им автомобили,и ги прави по-здрави,по-бързи и им вдига цената..

    Коментиран от #69

  • 66 joni

    5 2 Отговор
    Пичове не знам защо спорите, след като за всички е ясно , че и мерцедес и БМВ след 1995 г. Не са това което бяха. Виждал съм какви ли не немски боклуци и прогнили като швейцарско сирене. Поровете се малко и стига сте робували на мнения от преди 30-40 г.
  • 67 CL500

    8 0 Отговор
    Интересен клип. За мен също изненадващо Алфа-та спечели, че и с лекота. Ако всичко е коректно при теста (защото винаги може да се допусне нагласена реклама), то е ясно, че разликата в мощността м/у Алфа-та и БМВ-то ще даде този резултат. Но най-интересно е как Мерца изостава толкова. Всички коли са само със задно все пак. Явно тези 150 кг., с които Алфа-та е по-лека оказват най-голямо влияние. Обаче е странно и при летящия старт, защото Мерца има с 100 нютон метра по-голям въртящ момент, че дори и постижим при по-ниски обороти от Алфа-та.
    Абе странни са малко някои резултати.
    А тука вместо да се плюе едната или другата марка - няма ама никакъв смисъл. Който ще си вземе такава кола, да си я кара със здраве и да няма проблеми, че някои коли са малко чупливи...

    Коментиран от #71

  • 68 МММ

    7 7 Отговор
    Алфа са най красивите,много конфортни,пълни с екстри автомобили,по динамика не отстъпват на нито един конкурент.Но и доста проблемни от към качесто коли
  • 69 WRX

    11 6 Отговор

    До коментар #65 от "Българин":

    Имам приятел с бмв купе от 2004г всичките му копчета в купето са вече изтъркани ауплътнителите по вратите и стъклата нацепени! А моята Алфа от 1998г вътре е като нова а уплътненията меки и здрави! Хайде да не спорим за качественна изработка, отвори немските сайтоев за коли и ще видиш колко е действителната цена на една Алфа. Навсякаде по света Алфа се уважава като качественна екзотика, само в БГ коне с капаци. Карайте си скучните немски возила а ние различните ще си караме Алфи, Субарута и Хонди и винаги ще имаме по еда Алфа в автопарка, ей така за цвят!
  • 70 Алфа

    11 3 Отговор
    Абе чета 3-4 коментара, че Джулията е 4х4!?!?!? Абе пичове като не знаете не търсете оправдание, защо любимите ви немски кенефи стават за смях! Алфа-та е със задно и е истински расов, изпипан автомобил! А вие си хвалете тромавите немски кенефи!
  • 71 Алфа

    7 0 Отговор

    До коментар #67 от "CL500":

    Точно при летящ старт Нютон метрите нямат никакво значение, важни са конете и килограмите. Алфата си е супер спортист и стига с това чупене, сега се обсъждат други качества.

    Коментиран от #75

  • 72 vinetkata

    3 1 Отговор
    на нюрбургринг алфата пак ще сцепи.
  • 73 Shmeker

    1 1 Отговор
    Абе разликите са на 0.2 секунди, тва е в рамките на статистическата грешка.

    Освен това то и два еднакви автомобила да вземеш пак единия може да дръпне с малко
  • 74 смотан си

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "ДО МОЛА И ОБРАТНО":

    Я виж гтр колко тежи и тогава коментирай теглото на един автомобил.
  • 75 CL500

    0 2 Отговор

    До коментар #71 от "Алфа":

    Алфа, как въртящият момент да няма значение при летящ старт. Те да не се движат с 150 км/час. Движат се с 30 на ниски обороти и единият автомобил при даване на газ има по-голяма тяга с пик още от ниски обороти, има 'еластичен' двигател, чиято реакция идва бързо. Как да няма значение. Все едно на писта на изхода на завой, когато си намалил и започваш ускорение, да няма значение върт. момент???
    За алфите не знам, но съм гледал много клипове-сравнения на Мерц-БМВ-Ауди в даден клас. Там обикновено винаги Мерц е с най-голям върт. момент, почти винаги превъзхождат другите. Но до 100 км/час много се затруднява с другите, но ако тестът е време до 300 км/час, там почти винаги Мерц бие, защото той 'тръгва от 150-200 км/час, а другите отначало дърпат супер, но после се задъхват.

    Коментиран от #76

  • 76 Алфа

    6 0 Отговор

    До коментар #75 от "CL500":

    Без да се заяждам мисля че пропускаш нещо много важно, и то е че имаш скоростна кутия!?!?
    Та на 1ва с 30км/ч колко ще са ти оборотите?
    Имаш си максимална мощност при определен диапазон от обороти които са обикновенно малко преди червеният сектор и всеки държи оборотите там независимо от скороста в благодарение на скоростната кутия. Нали затова слагат и двоиният съединител да не се притесняваш да превключваш защото загубата на мощност е почти 0.
  • 77 ITALIAN POWER

    2 1 Отговор
    Обидно е да сравнявате расов спортен ИТАЛИАНСКИ автомобил с тия к*рници... Видя се, че направо ги разката прехвалените брички Магарцедес и БъркаМаслоИвода.
  • 78 Жабара нестава

    1 0 Отговор
    Жабара никога не е правил коли. Он прай спагети, перални, и сушоари. А феновете им толкова им се ще да са убави, че чак шизофренията ги фанала. Само с дизайн нестава ботуши, требе комфорт, лукс, качество на изработка, електроника, здрави двигатели. Тези неща никога не са им били добри, няма и да бъдат. Да не кажа че скоро и ще фалират. Ганя трее да приеме истината, а не като кон с капаци. Никъде по света няма добро мнение за италяно колите, Защо ли ? Вие кажете.
  • 79 Жабара нестава

    1 0 Отговор
    Жабара никога не е правил коли. Он прай спагети, перални, и сушоари. А феновете им толкова им се ще да са убави, че чак шизофренията ги фанала. Само с дизайн нестава ботуши, требе комфорт, лукс, качество на изработка, електроника, здрави двигатели. Тези неща никога не са им били добри, няма и да бъдат. Да не кажа че скоро и ще фалират. Ганя трее да приеме истината, а не като кон с капаци. Никъде по света няма добро мнение за италяно колите, Защо ли ? Вие кажете.
  • 80 Автомати пиет, Алфа ниет

    1 0 Отговор
    Алфа бъила по бърза ат ремонта. Ета разбирате ли що я думам. Ето малоумная приказкая да сравнъш, Алфа ат Немъцкъи возила. Ета что значи алфу, храна, напиткая, пицая, на ни и колу.фенаве бруталнъи прости, Ета нагли, дразнещъй, що сравнают, италянскъи таалетнъи с Немскъи Еталон.

    Коментиран от #81

  • 81 Евала

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Автомати пиет, Алфа ниет":

    Другаря от Русия е прав. ЕВАЛА. Маитапа на страна, но защо една италянска помия на две години е по евтина от Немска на 7 г. Отговор не искам я га знам. Жабари нагли и жалки
  • 82 Слава на Адолф Хитлер

    1 0 Отговор
    Алфа няма място при немските премиуми. Смешно и нагло е нискоКвалифицарано недоразумение, да го слагаш при Германеца. Липсва ми Аудито което е първо, без да има състезание. Да не кажа че Голф R ще ги отсвири като Кличко- Пулев. Германия над всичко!!!
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 ВереХикс

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "WRX":

    Не си пуснал на БМВ, ама с голфа ще те направим сам да си говориш, даже и като не си сам. Хаааахааааа аааахааааа хаааахааааа
  • 85 Боговете от Олимп го признаха

    1 0 Отговор
    Зевс и компания си признаха, че на света има четири марки коли. Мерцедес, БМВ, Ауди, и ФВ. Всичко друго е лъжа и измама, спагети,кларинети, суши, муши, итн.
  • 86 Джулия е Пи-ка

    1 0 Отговор
    Това не е ли име на жена. Бих я уважил. 5, 6:пути
  • 87 Голф 4 е истината

    1 0 Отговор
    Ора с моя голф че ги направим на Спагети свите. Не се бъзикам. 230 кс. Ми е голфа от 150 го пипнааеме с друга турбинка. Така че майтап с мене небива

    Коментиран от #88, #89

  • 88 Съгласен

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Голф 4 е истината":

    Возил съм се в голф 4, ще те излъжа колко коня беше но буквално за 300 м вдигна 200, викам намали че се изпотих. Човека беше повече от маниак, нямаше цигании по него спойлери, прагове, лепенки, итн. Уникални джанти, и другото беше невидимо.
  • 89 ФВ е институция

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Голф 4 е истината":

    Всеки който се осмели да обижда великата нацистка марка, трябва да бъде трепан. ФВ е автомобил , с история, уважение и респект е цял свят. Никой и нищо не може да ги спре да бъдат първи по всичко. Да живее Германия, да живее Фолксваген.
  • 90 ULTRAS VW

    1 0 Отговор
    БМВ и Мерцедес са врагове на ФВ, но са достойни за уважение. Алфа е нискобюджетна марка, без развитие и капацитет, на всеки три години пускат по един модел, и то или ще е Фиат, или Алфа. Ланча на хоризонта ги невиждан. Кажете че не съм прав. За да си силен на пазара, трябва да имаш история, Слава, пари, що годе качество. Все неща които на италианците им липсват. Sorry за истината.
  • 91 Безумен спор

    1 0 Отговор
    Аз лично не познавам човек, Спортист, политик, мутра, Певец, Бизнесмен, тото милионер, който да кара италиянска кола.
  • 92 Вафла морео

    1 0 Отговор
    Един приятел си купи преди време 164- ка. Голяма и хубава кола за времето си, добра визия, въРвеше много, но спирам до тук. На всеки три дена я правеше, то не прекъсваше, то не светеше от всякъде като елха. Какво ли не и прави по ДВГ и ходова част. Преди всичко човек трябва да бъде реалист. За мен това не е кола. Това че си от ЦСКА или Левски, означава ли че те са по добри от Барселона, А?
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.