След месеци на косвени сравнения английският сайт Carwow най-сетне изправи новата Alfa в директен сблъсък с германската конкуренция. Въоръжената с 2.9-литров V6 с 510 к.с. Giulia Quadrifoglio влиза в битка с BMW M3 (431 к.с.) и Mercedes-AMG C 63 S (510 к.с.).
Най-зрелищният момент от теста, разбира се, е паралелният старт от място. Според заводските данни трите автомобила имат идентична динамика. На книга най-пъргави са италианката и осемцилиндровото щутгартско купе с ускорение от 0 до 100 за 3.9 сек., следвани на 0.2 сек. от M3. Така ли е обаче на практика?
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Dido
Коментиран от #52
11:28 04.04.2017
2 Гост
11:39 04.04.2017
3 Жоро
11:50 04.04.2017
4 К. It
Коментиран от #50
11:50 04.04.2017
5 onq s konq
12:08 04.04.2017
6 турбо
12:22 04.04.2017
7 Vasik Atanasova
Коментиран от #9, #34, #45
12:26 04.04.2017
8 Рачков
Не им се е получило..
Ако един шофьор кара последователно колите по избрана отсечка с хронометър тогава ще имаме реални резултати от сравнителен тест.
12:27 04.04.2017
9 Рачков
До коментар #7 от "Vasik Atanasova":
Единствено A5 RS би се вписал в сравнителния тест. Порше не ги споменавай, те са друга категория!12:30 04.04.2017
10 dadada
12:32 04.04.2017
11 SST
Коментиран от #13
12:35 04.04.2017
12 БМВ
12:36 04.04.2017
13 До SST
До коментар #11 от "SST":
За твое съжаление говориш пълни глупости! Актуалните времена на Нюрбургринг - https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ .Има едно BMW пред Alfa Romeo Giulia QV и това е М4 GTS което не е сериен автомобил какъвто е Gulia QV а спортен булид с хомологация ползване по обществени пътища! Giulia QV e най-бързия сериен седан!Коментиран от #20
12:56 04.04.2017
14 Сап
Коментиран от #21
13:41 04.04.2017
15 Бастуна
Коментиран от #49
13:43 04.04.2017
16 смех
13:48 04.04.2017
17 112
13:59 04.04.2017
18 Giulia QV
13:59 04.04.2017
19 авер
14:04 04.04.2017
20 SST
До коментар #13 от "До SST":
"Alfa Romeo conducted test using a pre-production model, approx. 100 kg light, on racing tyres." Първо:времето на алфа на северната дъга е постигнато от тестов автомобил,по-лек от стандартната версия,със специални гуми.Второ ГТС е сериен автомобил,макар и специална версия,може да бъде поръчан съвсем спокойно,влез на сайта им ако не вярваш.34. BMW M4 GTS Jörg Weidinger 7:27.88 500 / 1599
45. Alfa Romeo Giulia QV Fabio Francia 7:32.00 510 / 1704
107. BMW M5 (E60) Hans Joachim Stuck 7:52.00 507 / 1848
Кое са глупости?Аз пак казвам,алфата е чудесна,в момента е най-бързият седан факт,италианците се справиха доста добре,все пак им трябваха 10 години за да свалят е60 от трона хаха.Но за твое съжаление,това което Алфа могат,благодарение на огромните ресурси на Фиат,благодарение на взаимопомощта от Ферари,тови което им отне 15 години,за да се появят на сцената изобщо,БМВ го могат много по-добре във всеки един аспект,да не говорим че им трябваше месец,да ги поставят на място.
Коментиран от #32
14:06 04.04.2017
21 Рачков
До коментар #14 от "Сап":
Все си мисля, че от производител като БМВ трябва да се очаква да има и по-напомпана версия на М3/М4 с над 500 кс. Ще обогати гамата им в спортното подразделение.Решението АМГ да имат две/три варианта на мощности към всеки модел е добро. Но пък това не им носи сигурен успех както се видя от видеото, дори с по-голяма мощност от БМВ изостанаха..
14:09 04.04.2017
22 некойси
14:09 04.04.2017
23 Я пак
Коментиран от #26
14:13 04.04.2017
24 Detailed
14:35 04.04.2017
25 Detailed
14:44 04.04.2017
26 Чико
До коментар #23 от "Я пак":
Тъжното е че Алфа вадят подобен модел на 20 години и до там. Колата не е лоша, от немското топ трио всяка година има новост със своите вариации и ВСЕ ПО-ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ. Затова няма как Алфата да се сравнява с тях, при положение, че тяхната иновативност и инженерна мисъл не спира и не е на цикъл от 20 години с помоща на Ферари и прочие..Коментиран от #53
14:46 04.04.2017
27 Светльо Чернев
14:52 04.04.2017
28 onq s konq
Коментиран от #51
15:03 04.04.2017
29 Корковата тапа
15:08 04.04.2017
30 Gmnew
15:13 04.04.2017
31 Alfa
15:54 04.04.2017
32 дискретен герой
До коментар #20 от "SST":
За какво изобщо си правиш труда да обясняваш на някой който няма как да те разбере. Повечето тука са ограничени, виждат това Ромео бие БМВ-то с 0.2с на спринта и край, до там. Не взимат в предвид че клипа цели за реклама на Ромеото, че БМВ-то е с доста по-слаб двигател и от Мерцедеса и от това Ромео, и въпреки това откъсва Бенца и изостава минимално от другия автомобил. От друга страна БМВ и Ауди са притежатели на всички спринтове с години на ред в всички класове автомобили, излезнало е някакво Ромео след 20-тина години от мечкината пещера и изпадат в транс. Бил е най-бързият седан в света!! Ами след някой месец излиза Ф90 от Бавария, споко...16:08 04.04.2017
33 112
16:15 04.04.2017
34 ТОДОР СТОЯНОВ
До коментар #7 от "Vasik Atanasova":
Къде са Ауди и Порше???!!!В сервиза, доливат масло...;-)))16:20 04.04.2017
35 BMW
16:21 04.04.2017
36 ДО МОЛА И ОБРАТНО
Коментиран от #74
16:21 04.04.2017
37 гост
17:14 04.04.2017
38 Ловеца на поршета
17:36 04.04.2017
39 Автомонтьора
17:57 04.04.2017
40 копеле
18:05 04.04.2017
41 656
18:12 04.04.2017
42 Japan
18:20 04.04.2017
43 Друг Гост
18:26 04.04.2017
44 2.9 biturbo
Коментиран от #47
18:46 04.04.2017
45 John Doe
До коментар #7 от "Vasik Atanasova":
За поршето хубаво, ама ауди, къде го нареждаш до тея три звяра?!RS5 или RS4 би могло да бъде някаква конкуренция? :D Шмешни колици са, нямат място там !
18:57 04.04.2017
46 друг път
19:16 04.04.2017
47 ФОНЗИ
До коментар #44 от "2.9 biturbo":
Къв мерцеде кви 5 лева брачед ? Всеизвестно е че от италиянските легени алфа води класацията по трошливост и ниско качество ! Алфа и качество - хахаа ти взе че се обърка тука тотално ! Кенеф и тва е19:17 04.04.2017
48 Куро като чадър
19:25 04.04.2017
49 бай Иван
До коментар #15 от "Бастуна":
Ако не си забелязал става дума за седани, не за купета.19:50 04.04.2017
50 ФордФиеста
До коментар #4 от "К. It":
Порше пак си върнаха първото място на нея, писта.20:03 04.04.2017
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 яя туре
До коментар #1 от "Dido":
И там ги бие!И то с много.21:08 04.04.2017
53 ччяя
До коментар #26 от "Чико":
В голяма заблуда си.По-добре изпипана до съвършенство Алфа отколкото немските автомобили(да са живи и здрави немските производители, че иначе автосервизите ще умрат от глад)за еднократна употреба.Знаеш ли защо едно време автомобилите бяха по-здрави;защото трябваше да издържат поне 7-8 години докато излезе новия модел на дадената марка.Сега с помощта на компютрите и кооперациите между марките,нов модел излиза на всеки 2-3 години и затова стария модел трябва да издържа не повече от 3 години за да могат да се купуват новите модели.Производителите не са заинтересувани автомобилите им да издържат повече. Между другото карам 25 годишен японец,и не мисля скоро да го сменям.
Коментиран от #55
21:34 04.04.2017
54 Blip
Alfa Romeo Giulia
7:32.00
BMW M4 GTS
7:27.88
Поздрави!
Коментиран от #57
21:51 04.04.2017
55 Shmeker
До коментар #53 от "ччяя":
Немските модели излизат на поне 8 години, фейс на 4 или 521:53 04.04.2017
56 ALFAUMRELO
23:13 04.04.2017
57 Legnum
До коментар #54 от "Blip":
Та, кое от двете е седан?23:21 04.04.2017
58 Косачката
01:32 05.04.2017
59 ром
Коментиран от #65
02:31 05.04.2017
60 gfgdfd
02:40 05.04.2017
61 WRX
Коментиран от #84
02:46 05.04.2017
62 Чичу Ади
П.с. Един комшия си купи Джулия(нормална) и тази кола е в пъти по-красива от Мерца и БМВ. Лично аз бих изчакал някоя друга година за да видя отзивите от качеството на новата Алфа и бих си направил подарък...
02:54 05.04.2017
63 THE Black Cat
06:01 05.04.2017
64 Мама Мия
07:33 05.04.2017
65 Българин
До коментар #59 от "ром":
Аз пък до сега не съм видял нито едно БМВ,на около 12-15 години да се продава за 1000 лева.Затова пък 147-ците се подаряват за горе долу такива пари.10-годишна 159-ка струва 5-6 хиляди,я виж цените на е60 или дори е90 от същите години?Повече от двойно по-скъпи.Ако бяха хубави алфите нямаше да се обезценяват толкова много.Има един много малък процент от хора,които след алфа пак си купуват алфа,другите гледат как да го разкарат тоя дарак,с възможно най-малко финансови загуби,защото потдръжката му е в по-дкъпа дори от на Мерцедес.Ако на феновете на алфите,ги грее че имали успехи през 1912-та година в състезанията,евала,това пряко се отразява при сегашните им автомобили,и ги прави по-здрави,по-бързи и им вдига цената..Коментиран от #69
08:18 05.04.2017
66 joni
08:30 05.04.2017
67 CL500
Абе странни са малко някои резултати.
А тука вместо да се плюе едната или другата марка - няма ама никакъв смисъл. Който ще си вземе такава кола, да си я кара със здраве и да няма проблеми, че някои коли са малко чупливи...
Коментиран от #71
08:37 05.04.2017
68 МММ
09:25 05.04.2017
69 WRX
До коментар #65 от "Българин":
Имам приятел с бмв купе от 2004г всичките му копчета в купето са вече изтъркани ауплътнителите по вратите и стъклата нацепени! А моята Алфа от 1998г вътре е като нова а уплътненията меки и здрави! Хайде да не спорим за качественна изработка, отвори немските сайтоев за коли и ще видиш колко е действителната цена на една Алфа. Навсякаде по света Алфа се уважава като качественна екзотика, само в БГ коне с капаци. Карайте си скучните немски возила а ние различните ще си караме Алфи, Субарута и Хонди и винаги ще имаме по еда Алфа в автопарка, ей така за цвят!10:41 05.04.2017
70 Алфа
12:14 05.04.2017
71 Алфа
До коментар #67 от "CL500":
Точно при летящ старт Нютон метрите нямат никакво значение, важни са конете и килограмите. Алфата си е супер спортист и стига с това чупене, сега се обсъждат други качества.Коментиран от #75
15:33 05.04.2017
72 vinetkata
16:50 05.04.2017
73 Shmeker
Освен това то и два еднакви автомобила да вземеш пак единия може да дръпне с малко
18:35 05.04.2017
74 смотан си
До коментар #36 от "ДО МОЛА И ОБРАТНО":
Я виж гтр колко тежи и тогава коментирай теглото на един автомобил.19:12 05.04.2017
75 CL500
До коментар #71 от "Алфа":
Алфа, как въртящият момент да няма значение при летящ старт. Те да не се движат с 150 км/час. Движат се с 30 на ниски обороти и единият автомобил при даване на газ има по-голяма тяга с пик още от ниски обороти, има 'еластичен' двигател, чиято реакция идва бързо. Как да няма значение. Все едно на писта на изхода на завой, когато си намалил и започваш ускорение, да няма значение върт. момент???За алфите не знам, но съм гледал много клипове-сравнения на Мерц-БМВ-Ауди в даден клас. Там обикновено винаги Мерц е с най-голям върт. момент, почти винаги превъзхождат другите. Но до 100 км/час много се затруднява с другите, но ако тестът е време до 300 км/час, там почти винаги Мерц бие, защото той 'тръгва от 150-200 км/час, а другите отначало дърпат супер, но после се задъхват.
Коментиран от #76
19:49 05.04.2017
76 Алфа
До коментар #75 от "CL500":
Без да се заяждам мисля че пропускаш нещо много важно, и то е че имаш скоростна кутия!?!?Та на 1ва с 30км/ч колко ще са ти оборотите?
Имаш си максимална мощност при определен диапазон от обороти които са обикновенно малко преди червеният сектор и всеки държи оборотите там независимо от скороста в благодарение на скоростната кутия. Нали затова слагат и двоиният съединител да не се притесняваш да превключваш защото загубата на мощност е почти 0.
21:05 05.04.2017
77 ITALIAN POWER
08:50 07.04.2017
78 Жабара нестава
15:46 06.03.2020
79 Жабара нестава
15:49 06.03.2020
80 Автомати пиет, Алфа ниет
Коментиран от #81
16:02 06.03.2020
81 Евала
До коментар #80 от "Автомати пиет, Алфа ниет":
Другаря от Русия е прав. ЕВАЛА. Маитапа на страна, но защо една италянска помия на две години е по евтина от Немска на 7 г. Отговор не искам я га знам. Жабари нагли и жалки16:05 06.03.2020
82 Слава на Адолф Хитлер
16:12 06.03.2020
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 ВереХикс
До коментар #61 от "WRX":
Не си пуснал на БМВ, ама с голфа ще те направим сам да си говориш, даже и като не си сам. Хаааахааааа аааахааааа хаааахааааа16:35 06.03.2020
85 Боговете от Олимп го признаха
16:41 06.03.2020
86 Джулия е Пи-ка
16:43 06.03.2020
87 Голф 4 е истината
Коментиран от #88, #89
16:48 06.03.2020
88 Съгласен
До коментар #87 от "Голф 4 е истината":
Возил съм се в голф 4, ще те излъжа колко коня беше но буквално за 300 м вдигна 200, викам намали че се изпотих. Човека беше повече от маниак, нямаше цигании по него спойлери, прагове, лепенки, итн. Уникални джанти, и другото беше невидимо.16:56 06.03.2020
89 ФВ е институция
До коментар #87 от "Голф 4 е истината":
Всеки който се осмели да обижда великата нацистка марка, трябва да бъде трепан. ФВ е автомобил , с история, уважение и респект е цял свят. Никой и нищо не може да ги спре да бъдат първи по всичко. Да живее Германия, да живее Фолксваген.17:05 06.03.2020
90 ULTRAS VW
17:14 06.03.2020
91 Безумен спор
17:17 06.03.2020
92 Вафла морео
17:29 06.03.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.