Last news in Fakti

8 Април, 2017 07:15 6 399 20

Новите Subaru WRX и WRX STI 

  • subaru-
  • wrx-
  • sti

Как по-добре да бъде представен един култов спортен седан със задвижване на четирите колела от това да бъде изтезаван на пистата и извън нея във зрелищно видео. Ако през 90-те STI и Evo нямаха особена конкуренция, то в момента нещата са обърнати на 180 градуса и почти всяка малка има подобен или по-добър по характеристики модел.

Поради това, те определено трябва да ни впечатлят с нещо идентично и успяват. Фейслифтът се отличава с нови шестбутални предни спирачни апарати, нови 19-инчови джанти, както и редица малки детайли, които определено са трудни за забелязване, като завиващите светлини например. За по-нормалната версия WRX пък, се предлагат четирибутални спирачки.

За съжаление на феновете обаче, повишаване в мощността на доказалия се 2.5-литров боксер не се предвижда, а това определено ще бъде бонус за конкуренцията, която вече се стреми да надмине 400 конски сили с Audi RS3 Sedan например. Марката си е заслужила ревностни фенове и едва ли това ще бъде проблем за тях.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    17 6 Отговор
    Aма, моля ви, това е сайт за реклама на немските кенефи!
  • 2 MSux

    7 26 Отговор
    Субару. Доказан боклук

    Коментиран от #12, #13

  • 3 Spec b

    15 2 Отговор
    Ясно е защо всички копират формулата на sti и evo:) за жалост в момента тези коли са екзотика на фона на конкуренцията и изостават доста на тема пауър, което не им помага да продават добре:( за сметка на това са много по-забавни и живи за каране от швабските си конкуренти:)
  • 4 Скорпион29

    19 1 Отговор
    Субаро не ми е любима марка заради външния вид ама двигателите са много добри а BMW го намразих поради простата причина че всички селяндури искат M3 или X5
  • 5 Obay

    15 3 Отговор
    SUBARU е комплекс.....За бг.селяните със немските каручки...(;
  • 6 onq s konq

    9 23 Отговор
    Тея ги папам като топли банички на магистралата ! Като ги настигна и им светна с четрите ксенонови фара ше се испребият път да ми дават ! Беенвето си е респект а тея легени само пречът на движението!

    Коментиран от #8, #11, #16

  • 7 Ловеца на поршета

    8 14 Отговор
    Комшията ми, който е веган си взе Subaru за да ходи с него по полето и да бере лапад и коприва , щото било 4×4. Обаче всеки път като се върне му прави по една седмица ремонт на двигателя. Накрая му писна и си взе колело.
  • 8 оня с магарето

    24 2 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Карам си скоро със субаруто по магистралата и изведнъж попадам в някаква черна и гъста мъгла!Включвам и халогените защото нищо не се вижда...По едно време настигам коня с беенвето и го гледам как се е навел като глист на грозд - а зад него един черен пушек ... лелеее отдъхнах си след като го изпреварих!Какво ли не ми мина през главата ...
  • 9 Bob

    4 13 Отговор
    Тези замръзнаха през 2000та година. Вече има двулитрови ДИЗЕЛИ с по 240 коня. Ехооо?!
  • 10 STI ftw

    18 1 Отговор
    Много забавно, когато собствениците на четриколесни мезершмиц си мислят че има база за сравнение между субару и БйемВйе!
    Карайте си ги безаварийно и живи и здрави, ама да не кривнете встрани от паркета!
  • 11 STi

    13 0 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Шуши, дан та срещам с мойто стоково sti на пътя, ш'та отнеса кат миньор ботуши за нощна смяна, ако ще и осем ксенона да имаш!!!
  • 12 Милен Веселинов

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "MSux":

    Ти колко коли Субару счупи?

    Коментиран от #19

  • 13 MSux

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "MSux":

    Не ми пиши с ника ако обичаш , иначе съм раздвоен за субару, в разни класации са в челните места. А като разгледаш малко БГ форума и разбираш, че всеки 2ри е правил нещо по двигателите. Даже и мобилето да отворите ще срещнете някой който си продава Субаруто и отдолу е изредил какво е правил и там почти винаги влиза шлайфане на глави, сегменти. НЕ , разбирам много ама при положение, че не пипам нищо по колите ми, това не ми изглежда малко.
  • 14 Shmeker

    5 2 Отговор
    Ся гледам сменили са малко визията, ама що пак е 270 коня, както преди 20 години??? Или са я направили да гори по-малко?

    Коментиран от #17

  • 15 Павел михов

    5 2 Отговор
    Карам WV TAURAN такси. Тоест се счита ,че съм поредният бакшиш на пътя. Секът ми пътя и разни други номера.... Аз също допускам грешки. Ама, що кът съм с нашарената импреза дето трещи нямам ядове бе мамка му! Кът ме видат в огледалата ша са испотрепя път да ми правят. Е,ако са карачи,и си имат сила,си дават газ. Евалла! Ма то на всеки ъгъл кенефи от BMW та. Щот станаха без пари! А и не се искат умения да я караш тая швабска салма.
  • 16 STi

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Ходи да работиш, белким си купиш и ти нещо немско за придвижване, хем не чуваш, хем много празнодумстваш! На всяка манджа миродия!!!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Дреме ми

    1 4 Отговор
    Голямо бучане, голямо нещо.
    Не мога да разбера такива производители. При положение, че пазара е пренасител от всякакви бегачки, ти да претопляш старата манджа и да я рекламираш като нова е малко смешно..
    Вместо да видиш нещо доста подобрено и да кажеш уауу, ще си похарчиш парите за друг продукт.
    Но те си заслужават отлива на клиенти!

    Коментиран от #20

  • 19 dexter

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Милен Веселинов":

    Субару не се чупи.
    То изгнива ...
  • 20 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Дреме ми":

    Голям отлив няма що...

    Subaru has not only been the most successful of all Japanese automakers in growing its volume in the US since 2006, it actually recorded the highest growth of all mainstream brands at 13% growth/year, beating out Audi (10%) and lower only than the luxury Maserati (20%).