Last news in Fakti

19 Април, 2017 12:19, обновена 19 Април, 2017 12:33 10 023 21

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w222-
  • шанхай 2017
Автопилот и нови мотори за S-Klasse - 1

На специална церемония в навечерието на автосалона в Шанхай Mercedes-Benz представи обновената S-Klasse. Немците са подложили флагманския си модел на козметични процедури, снабдили са го със система за автономно управление и нови двигатели.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Измененията по външността на седана не са много. Фаровете имат ново оформление, пипната е аеродинамиката (броните, маските, праговете и т.н. различните модификации ще отличават значително), а радиаторната решетка е модифицирана.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

В интериора на очи се набива триспицовият волан със сензорни панели вместо досегашния с две спици. Кормилата на Maybach и AMG-модификациите се различават осезаемо. Оформлението на дисплеите и мултимедията също е ново.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

В оборудването влизат множество подобрени и допълнителни системи за безопасност и асистенти. Най-впечатляващ е автопилотът, който позволява на колата да се движи самостоятелно, да се престроява и да общува с други автомобили и пътната инфраструктура. Също както BMW 7er модернизираната S-Klasse вече може да паркира без присъствието на водач зад волана.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Електрониката на големия Benz вече може да се намесва пряко и в управлението. Воланът ще помага на шофьора при екстрени завивания с цел избягване на катастрофа.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Новост в списъка с екстри е системата Energizing. Тя предлага редица десетминутни програми за създаване на настроение: Freshness, Warmth, Vitality, Joy, Comfort и Training. Всяка от тях променя настройките на седалките (подгряване, вентилация и масаж), светодиодното осветление в салона с избор от 64 цвята, ароматизатора в климатичната инсталация и музикалния съпровод.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

В гамата се завръща някогашната модификация S560. Под предния ѝ капак ще се монтира 4.0-литров осмак с два турбокомпресора, който заменя досегашния 4.7-литров V8. Мощността на новия мотор е 469 к.с., а във версията AMG S63, в която замества 5.5-литровия агрегат - 612 к.с. Напомпаната S-Klasse получава и нова деветстепенна трансмисия AMG Speedshift MCT вместо предишния автоматик със седем предавки.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

AMG S63 с двойно предаване 4Matic+ ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди. Ако бъде поръчан спортният пакет AMG Driverʼs Package, максималната скорост достига 300 км/ч. AMG S65 ще продължи да се оборудва с 6.0-литров V12 с мощност 630 коня, които му позволява да спринтира от място до 100 за 4.3 секунди.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

В моторната гама на обновената S-Klasse влиза нов шестцилиндров редови дизел с 286 к.с./600 Нм (S350 d 4Matic) и 340 к.с./700 Нм (S400 d). На малко по-късен етап ще започне монтирането и на бензинов редови шестак с електрически нагнетател на 48 волта, който ще развива две нива на мощност.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Продажбите на модернизираната S-Klasse започват през втората половина на годината.

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse

Автопилот и нови мотори за S-Klasse


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 бай Иван

    5 40 Отговор
    Голема грозотия.
    Много ненужни извивки.
  • 3 МSux

    24 6 Отговор
    The best or nothing или Benz or nothing :)
  • 4 Абе ДА

    39 9 Отговор
    Красавец е, няма спор. Спрете си комплексите поне веднъж.
  • 5 БМЗЛЕ

    6 27 Отговор
    Абе моито БеЕнВе си ми прай кефа и има всички екстри бес пералня...за кво ми е тоя бойлер с крачна спирачка место ходравличната ми ръчна...?
  • 6 MBK

    15 5 Отговор
    Като ти прави кефа карай си кенефа. Защо е нужно да ни занимаваш с глупости?!?!
  • 7 ГЕРБ

    18 6 Отговор
    Номер 1 в света е таз кола😍
  • 8 Кобрата

    16 4 Отговор
    Страшен лукс, супер е колата!
  • 9 Mercedes-Benz

    15 10 Отговор
    Като фен на марката, не ми харесва! О*раха се, тъкмо направиха елегантен автомобил и го прецакаха, волана е отвратително препълнен с копчета, аз видео игри ли ще играя или ще карам?! Предницата мяза на Е-класа, задницата е още по-тлъста, естествено на дизайнерчетата само "спорт" и "агресия" им е в главата, за да се хареса както на нашите така и на другите "батки" по света. Хората, които искат това, което първоначално беше S-class елегантна лимузина без излишни брони, пластмаси, прагове и т.н. кучета ги яли. А тези хора бяха основната клиентела на този автомобил... Браво Мерцедес, опитвате се да бъдете БМВ и АУДИ само че дългогодишните ви клиенти ще ви го покажат че не сте на прав път! От това губи само и единствено марката, докато бутате разни дизайнерчета като Вагенер, който когато не е зает да се прави на американче, рисува коли за вас в свободното си време няма да излезете на добър път! Първо посегнахте на името на марката и махнахте името на Карл Бенц от него, човека който има най-голям принос за автомобила, дори повече и от на самия Даймлер. После махнахте звездата от капака на 80% от гамата автомобили, за сложите огромната грозотия на решетката, че било много "спортно" и батките ще я купуват. Пускате и бутате умишлено AMG-тата напред и то не истинските ами разните скапани оптични пакети, пак защото било "по-спортно и агресивно" и се харесвало на батките, от което губи и самото AMG, защото до едно време, AMG беше символ на екзотика, скорост и истински
  • 10 Mercedes-Benz

    25 2 Отговор
    AMG беше символ на екзотика, скорост и истински спорт, нещо което не всеки редовен клиент на марката може да си позволи! Сега всеки льохман с C220 CDI може да си го "направи" на AMG! Ексклузивността да върви на майната си, дай да правим кинти, нали така?! И вече последната капка беше, че посегнахте на оригиналната емблема със синия фон, сега пуснаха такава с черен, защото пак било "по-агресивно и спортно". Идиоти... да вървят там откъдето са излезнали! Къде са хората като Фридрих Гайгер, Пол Брак и Бруно Сако, които създаваха движещи се икони - времената на истинските мъжкарски Мерцедеси, а не китайските пенделски пластмаси! Вече почти не остана необезличена марка автомобили, само заради ламтежа им за пари, посягат на всичко градено досега!
  • 11 Anygel

    15 7 Отговор
    Не сравнявайте китайските дизайни на БМВ и Ауди , с истинска кола като Мерцедес. Харесвал си БМЗЛЕ хидравличната ръчна. Абе умник- карай китайското БМВ и ходи си пиши в техните форуми.
    Запомнете: МЕРЦЕДЕС Е БИЛ, Е и ЩЕ БЪДЕ НАЙ-ДОБРАТА МАРКА ❗️

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 БМВ привърженик

    4 18 Отговор

    До коментар #11 от "Anygel":

    БМВ са водещата марка в момента!
  • 14 Shmeker

    1 0 Отговор
    Естествено с гуми Continental...
  • 15 Shmeker

    1 0 Отговор
    Абе в Стара Загора има един MAYBACH, някой знае ли кой го кара?
  • 16 S klasa

    3 1 Отговор
    Ima edna s klasa s emblema na maybach.Inache istinskia maybach e na dinevi s nomer XXXXX ili neshto takowa.Inache skata kurti.Dai boje vseki bulgarin s takawa
  • 17 Toyota

    7 4 Отговор
    уникална е няма как да си изкривя душата.само лексус лс500 е на неговото ниво.Други барутници като бмв 7 или ауди а8 да ходят да ги претапят за желязо и на вилици и лъжици.

    Коментиран от #19

  • 18 noname

    10 2 Отговор
    Много плюете по-мерцедес.. и не защото не ви харесва, а просто сте фенове на друга марка и ви е яд че Мерцедес e най-красивата кола и е №1 и вие винаги ще сравнявате керливите е36/46 със S class :D
  • 19 АудиФен

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Toyota":

    Само дето Ауди А8 можеш да я караш и зимата ...
  • 20 CL500

    6 0 Отговор
    Единствено се надявам моя любим модел ЦЛ, а сега разбира се Ес-Купе да има по-агресивен вид (предница, решетка, фарове, както и да е с издължените стопове отзад). Много се радвам и на повишената мощност и вече съм си харесал следващата кола - Ес-Купе, АМГ 63, 4матик+, 612 коня, 3.5 сек до 100 км/час. Разходът не ме интересува. Само дето трябва да почакам да излезе и после да стане на ... поне 7 години, хахаххаха. Значи към 2025-та год. може и да седна в белия кожен салон на любимия модел :-)
  • 21 Без име

    0 0 Отговор
    Откъде я измислиха тая предна броня незнам, то да беше само това.