21 Април, 2017 11:11 26 164 29

Това е най-евтината нова Kia

  • kia-
  • pegas
Това е най-евтината нова Kia - 1

Един от най-загадъчните автомобили, представен на протичащото в момента автомобилно изложение в Шанхай, е дело на корейците от Kia. В Китай те показаха модела Pegas, но не разкриха подробна информация за него.

Ясно е обаче, че това ще е най-евтината нова Kia. За съжаление Pegas е разработен изключително и само за Китай към момента няма планове да се продава на други пазари. Моделът е с каросерия седан и разполага с багажен обем от 475 литра.

Новият модел е предназначен основно за младото поколение и ще се предлага с един-единствен двигател. Моторът ще е бензинов, атмосферен с работен обем 1.4 литра и мощност 95 конски сили.

Това е най-евтината нова Kia

Той ще работи съвместно и с петстепенна механична скоростна кутия, и с четиристепенна автоматична трансмисия. На каква платформа обаче е построен Pegas, не е ясно. От една страна, външно колата силно прилича на новия седан Rio.

Седанът Rio е предназначен за американско-мексиканските пазари. Но от друга страна, съдейки по междуосието от 2 570 мм и добре познатият ни силов агрегат, може да се предположи, че колата ще се прави на старата платформа от Rio.

Каросерията обаче е стилизирана и е доста сходна с тази на новото Rio. Продажбите на Kia Pegas ще стартират през втората половина на годината, но корейците не обявяват точна цена, като заявяват единствено, че това ще е най-евтината нова Kia.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    54 1 Отговор
    Ето такива коли трябва да се продават и у нас. Ако струва, например 10 000 лв, ще избият рибата.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Урко

    24 3 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Eхееееее, чак пък 10 000 лв., много се размечта ти! То ще излезе 2 пъти по-евтин от дачия
  • 3 Темида

    31 1 Отговор
    Да защото в България всички батки и кифли и псевдо такива, и мангали (80% от населението) няма да си купят 20 годишно бееееемве кошница (което ще подържат като каруца, щот брат баварията новите части мноу пара аз затуй от моргата брат) брат за 10000 хил а ще си вземат Киа............
  • 4 onq s konq

    8 55 Отговор
    За тоя кош повече от 1500 лева не давам та квото ще да става !
  • 5 гост

    38 7 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Ами няма да я избият докато старата, дизелова Астра има 15лв данък, а тази 150лв, а ако е нещо над 100кс може и до 700лв годишно да ти коства. Политиката е пошла и субсидира амортизираните, стари коли, а не новите. Да не мислите, че в чужбина умират да карат скъпи, нови коли, ами не, но това е разумния избор. Човека от ТЮВ минава с отверката и натиска праговете, ако е меко тенекето колата не минава преглед, ако е отработените газове са над нормите не минава прегле, ако няма гуми, амортисьори, фарове или е шумна пак не минава преглед. Излез и се огледай за тези неизправности по колите в България и си представи колко от тях няма да са по улиците при една нормална нормативна уредба. Нашата е далеч от нормалното и затова новите коли са повече лукс отколкото разумен избор.

    Коментиран от #17

  • 6 Симеон Тасев

    8 6 Отговор
    Много ми беше важно колата на каква платформа е, но...... :(

    Коментиран от #9

  • 7 БМЗЛЕ

    4 31 Отговор
    Само полуоската на моито BNVe струва като две такива. Те тея и преглет не могат да минат...
  • 8 София 1881

    4 38 Отговор
    това е баш за мизерници които си броят стинките а са тръгнали да карат коли
  • 9 Симеон Тасев

    7 5 Отговор

    До коментар #6 от "Симеон Тасев":

    не злоупотребявай с името ми. Колата може и да става но няма да е за други страни.и това че е нова кола нея прави по качествена и още нещо ако колите минават истински технически преглед то голяма част няма да минат изобщо
  • 10 Симеон Тасев

    1 6 Отговор
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11470664878425516 е това е истиска кола

    Коментиран от #11

  • 11 незнайко

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "Симеон Тасев":

    Поне напиши колко струва, тогава ще правим сравнение !
  • 12 Ловеца на поршета

    4 57 Отговор
    Това е кола за бедняци! А защо някой е решил че бедните трябва да шофират? Трябва със закон да им забранят да управляват автомобили и да задръстват пътищата.Така няма да има пазар за разни Кии, Хонди, Тойоти, Аудита, Фолксвагени и други подобни ширпотреби и ние водачите на BMW ще можем да шофираме спокойно без никой да ни се пречка. За бедните е измислена услугата обществен транспорт или в най -лошия случай могат да карат велосипеди. Пък и казват че карането на колело е здравословно.

    Коментиран от #15, #20, #21

  • 13 xxx

    22 2 Отговор
    Доста добре изглежда количката. Добре че са се постарали в чуждите медии да намерят и началната цена която ще е около 9500 долара.
    Медия "Факти" ама половината информация липсва :)
  • 14 Киа

    33 4 Отговор
    Че тя киата вече е в пъти по-добра от твоето бмв,което на всеки 10км се разваля и имено то задръства движението.Да не говоря когато завали сняг и дори дъжд ,всички с бмв стоите в редичка наредени най-отдясно с пуснати аварийни.Вие изобщо спирате ли ги някога ?
  • 15 СЕЗАМ

    25 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    ''Ловеца на поршета" - много са ти комплексите господин " олигарх " Представям си какъв си.
  • 16 батка

    10 18 Отговор
    Аз живея в Люлин 6 - в гарсонерка де, ама карам S400 - 2001г. !!!
    E..вам ти и китайските консерви!
  • 17 даготурянагоста

    23 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    аз карам 20-годишна кола,защото нова не мога да си позволя.да не мислиш,че и на мен не ми се кара нещо чисто ново купено от магазин?!Защо даваш само пример с ТЮВ,а не кажеш колко е заплатата на един средно статистически германец в Германия?

    Коментиран от #19

  • 18 инженер по транспортна техника

    10 5 Отговор
    Коли като тази са не просто ефтини достъпни коли. Това са високотехнологични хиперзамислени свръхефективни изобретения на инженерната мисъл, които имат за цел да обрекат купувача на определени ПОСЛЕДИЦИ, които той ще понесе купувайки такава кола. А това са- 1/непрекъснато подсъзнателно внушение за малоценност на индивида- няма как да не го усети човек, карайки лошо возеща, лошо завиваща, лошо стояша на пътя, лошо ускоряваща кола.2/- ниски шанссове за оцеляване при по-сериозни удари 3/ неминуеми големи разходи за ремонтно-възстановителни процедури по колата след пробег от 150-200 хил.км, което да направи невъзможна или нежелана нейната експлоатация след този период, а загубата на и без това ограничените качества на колата да са толкова ясно изразени, че на собственика да му се наложи да си купи нова- по същата схема....
  • 19 инженер по транспортна техника

    8 6 Отговор

    До коментар #17 от "даготурянагоста":

    Именно заради хора като теб се налага да правят коли като тази- за да не може в бъдеще въобще да е възможно да се експлоатира кола на 20 години, която нито ще отговаря на екологичните, нито на техническите стандарти. В момента презумцията е, че колкото и стара да е една кола, тя има право да се движи ако е технически изправна и безопасна, независимо, че не е екологична по съвременни норми. Трябва да отговаря само на нормите, действащи в момента на нейното производство. А ако трябва да мсе честни- дори на тези норми отговарят не повече от 15-20 % от старите автомобили в България, останалите просто минават ГТП чрез фалшифициране на измерванията на отработилите газове.
    Идеята за в бъдеще е да се карат само нови екологични коли, затова и колите се правят така, че ако не са екологични, да не могат въобще да вървят. И фирми като нашите за премахване на филтри за твърди частици и катализатори, би следвало отдавна да са обявени за криминални и преследвани от закона. Но това не се случва защото се разчита, че такива "тунинговани" автомобили ще бъдат спряни на техн. преглед. А това не се случва също- поради липса на достатъчно воля в управляващите все още...

    Коментиран от #22, #28

  • 20 Бедняк

    19 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    То на вас с BMW-венцата, вместо да ви изпразват пътят, че да може да си ги карате, по-добре да ви ги сложат в рамка и да си ги гледкате. Така никой няма да ви се пречка :)
  • 21 ГОШО

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    Тъп си като куфар!!!!
  • 22 даготурянагоста

    2 6 Отговор

    До коментар #19 от "инженер по транспортна техника":

    Мислиш че тези еднодневки направени да издържат до 5 години експлоатация и около 150к км ще са по-безопасни от старите!?Та моята 20 годишна бангия няма и 1 петно ръжда,а по техническата част могат да и позавидят и много по нови коли.
    То и за това нямаме автомобилно производство след като и инжерите ни са такива като тебе.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 MI2

    1 3 Отговор
    Имам приятел в Англия, който изживява сериозна драма с една чисто новозакупена Киа Спортидж. Повреда в имобилайзера направи от колата недвижим имот, а производителят се крие зад франчайз дилъри, които не могат да му помогнат. Та както се казваше във вица с блондинката, дето си избирала кола, и на стария ми телефон пишеше "no Kia", трябва да ми дадат пари, за са се кача на това.
  • 25 Някой си някъде

    3 3 Отговор
    Как ви се струва нов Бенц с ремонт на мотора и друг с БМВ не смее да излезне от града
  • 26 ювиги

    8 1 Отговор
    Приличен автомобил на добра цена.Аз лично съм имал премиум немски автомобили втора ръка.Последно мислех пак такъв за 25 бона или нова.Взех КИА с отстъпката от 10% ми излезе 23 300лв.Трета година вече я карам никакви проблеми.Майсторите ги забравих как изглеждат.Минусите са по шумна е на дълъг път при висока скорост.Няма лукса и удобствата на мерцедеса, но е приемлив избор за тези пари.Между другото започнаха и корейците да вдигат цените.Новите са с по 2 бона отгоре.Всеки сам си преценява.Засега съм доволен от избора си и най вече липсата на проблеми с колата.
  • 27 Някой си някъде

    0 4 Отговор
    До коментиращия разбирач и друг път съм писал че евтините коли оправдават очакванията ако много държиш да видиш с очите дачия на 600 000 хиляди и цена 12800 лева.Това бенца е вярно че се сещам даже си беше гаранционен и това го спаси от даване на още пари той и без тпва даваш една чанта пари ами и се развашя като за световно.
  • 28 Ники

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "инженер по транспортна техника":

    Коментари от велик специалист виждал кола само на хартия.Тотално си скъсал с реалността в България или си на 12 години максимум.
  • 29 Бай Ставри от Централния

    5 0 Отговор
    ВИЖТЕ , КОЛАТА Е ХУБАВА ...НО ВЪПРОСА Е ЗАЩО В БЪЛГАРИЯ ДА НЕ МОЖЕМ ДА ПРОИЗВЕДЕМ ТАКАВА КОЛА , НАША РОДНА! ЗАЩОТО ИМА ЕДНА ПРОТИВОПОЖАРНА НАРЕДБА , ОСТАНАЛА ОТ МИНАЛИЯ ВЕК /НАРЕДБА №2/ , СПОРЕД КОЯТО РАЗСТОЯНИЕТО ОТ ДВИГАТЕЛЯ ДО РЕЗЕРВОАРА СЛЕДВА ДА Е 9 МЕТРА ...?????НЕ СЕ СМЕЙТЕ ИСТИНА Е !!!