Last news in Fakti

17 Май, 2017 10:58 5 722 9

Ford уволнява 20 000 души

  • ford-
  • съкращения-
  • уволнения
Ford уволнява 20 000 души - 1

Американският автомобилен концерн Ford планира да съкрати 20 000 работници с цел намаляване на разходите с $3 млрд. на година, съобщава Reuters. С работата си ще се прости всеки десети служители на компанията.

Драстичните съкращения ще засегнат основно поделенията на компанията в Северна Америка и Азия и ще имат доброволен характер. На част от сътрудниците ще бъдат предложени изгодни условия за пенсиониране. Заплатите на останалите работници и обемът на производството ще останат същите.

Причина за предприемането на тежките мерки е свиващото се търсене на нови автомобили в САЩ, ниските цени на употребяваните коли и съществените разходи за разработка на нови технологии. Влияние върху тежкото решение оказвало и наличието на повече от 4 млн. готови автомобила на склад.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Иван

    7 6 Отговор
    Закъсали са го...
  • 2 Гост

    5 9 Отговор
    Ами 'Форд' ,чупи се всеки ден!
  • 3 гост

    5 4 Отговор
    Всъщност важи за всички останали "стогодишни" и ще става ежедневие оттук нататък . Даже Форд могат да спечелят , че почват първи да реагират на задаващите се ГОЛЕМИ промени
  • 4 Андре

    7 0 Отговор
    Не уволнява, а съкращава 😉 ,който е разботил знае, че разликата е огромна.. жалко но все повече ще се случва в бъдеще...
  • 5 ккк

    4 2 Отговор
    Какво "пише", какво прочетохте, какво разбрахте, какво написахте ? "За съжаление" заводите с високотехнологични звена, отдавна внедряват автоматизирани/роботизирани и централизирани авто-механизирани линии за което обслужване са необходими все по-малко хора.
    Още повече, когато се касае за учили-недоучили, като в България "специалисти", та били и то "висшши ".

    Дилърствата, фючърсните ноу-хау обединения с други фирми, умелото боравене с риск и венчър капиталите, вкл. франчайз отношенията на международните пазари- са развивани и се развиват на най-високо ниво, още от десетилетия и фирми като Форд естествено стигат и до тук.

    Вярвайте и че други фирми вкл.европейски и азиатски, когато стигнат до там, ще предприемат същите мерки и не само това, може би ни чака и :

    Съкращаване на ниско производствените сегменти в някой звена, а и замяната им с нови. Някой от тях са слабо познати на широката публика : външно фирмени -логистични модели, франкиравка, цифровизация, асемблиране, синхронизирани и допълващо/контролно макето-производство, роботизиране и др.

    Сякаш, че на "човек", който не знае и не може -в този свят все по-малко блага и жизнено пространство му отреждат от "големите" . И може би това е закономерно.

    Затова от всеки трябва много да чете, да учи, да овладява науки и да работи, много да работи !

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "ккк":

    По принцип да , но не и в тази област . Докато философстваш пропусна едно кратко , но много важно изречение : Публикувано във факти.бг: Влияние върху тежкото решение оказвало и наличието на повече от 4 млн. готови автомобила на склад." Вече няколко анализатори предричат драстичен спад в продажбите през следващите 10-15 г , а и електромобилите по принцип изискват между 50-70% по-малко работна ръка , като добавиш и роботите , мисля че ти се изясни положението

    Коментиран от #7

  • 7 ккк

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Това че се изявяваш не е лошо, но е лошо когато се опитваш да нападаш незаслужено и ненужно, сякаш с някакъв пошъл реваншизъм -незнайно какъв ? Прочетох за "4 млн. готови автомобила на склад", но подобен факт е твърде спорен, както и други части на "написаното", но "автора" така той ни "представя" "фактите"- той да каже защо е написано точно това число. Само в до преди дни в някой други теми се твърди обратното-за гигантски продажби, но ти сигурно и на тях вярваш сляпо, нищо че си противоречат едни на други- но да оставим " писаниците ". Да оставим и "прогнозите", а да вземем в предвид работата във фирмите и то в мащаби като Форд, но това е възможно само ако и ти имаш своя фирма, работиш и произвеждаш, като наемаш/ работиш с персонал, ползваш външни услуги, подизпълнители, капитали и мн.др.. за своя собствена сметка-т.е ти да си шефа. От тук насетне ще продължи и на тебе да ти се изяснява положението !
  • 8 ккк

    1 2 Отговор
    Разбира се че сега няма да правя журналистически ескѝз или художествен анализ- съпоставка на написаното, но дори и самият "автор" е написал: Заплатите на останалите работници и обемът на производството ще останат същите. Подчертавам производството, еее при 4 млн. готови автомобила на склад, какво производство ще запазвате ????!! Тук в темата има противоречие до противоречие и несъответствие до несъответствие , затова въобще не искам да коментирам повече, всеки сам да си отговори.
  • 9 Хорст Вурст

    1 0 Отговор
    Ако работех във "Форд" и имах някакво ноу-хау в тази индустрия, веднага бих взел социалните пакети и марш към "Тесла" или някой китайски електро-стартъп... Е, тези от "Форд" сигурно нямаше да ме освободят лесно без някоя клауза за конкурентна дейност, но и китайските джобове към момента са дълбоки.