Last news in Fakti

19 Май, 2017 11:24, обновена 19 Май, 2017 14:07 9 068 23

Официално: Това е новата Skoda

  • skoda-
  • karoq-
  • представяне
Официално: Това е новата Skoda - 1
Чехите от Skoda представиха официално своя нов модел - компактният кросоувър Karoq. Моделът, който предварително бе спряган като пряк наследник на Yeti всъщност е доста по-различен. Освен това Yeti ще остане още известно време в производствената гама на чехите.Официално: Това е новата Skoda
Името Karoq е образувано от две думи, заимствани от езика на ескимоско племе населяващо южното крайбрежие на Аляска. Думата "RUQ" означава стрела, а "KAAʼROQ" - автомобил. Габаритната дължина на новата Skoda е 4 382 мм, широчината и е 1 841 мм, а височината - 1 605 мм. Междуосието е 2 638 мм за версията с предно предаване и 2 630 мм за 4х4 варианта.Официално: Това е новата Skoda
Що се отнася до салона, то иновацията се открива в задната пасажерска част. Там седалките се движат независимо една от друга и могат напълно да се демонтират. При това положение товарното пространство нараства до впечатляващите 1 810 литра. При нормално разположение на втория ред седалки багажникът е с капацитет 521 литра.Официално: Това е новата Skoda
Компактният кросоувър разполага с диодни предни светлини и с електронен приборен панел. построен е на модулната платформа MQB и има като опция адаптивно окачване с четири режима на работа. Интересното е, че при по-продължителна активна езда, колата автоматично превключва на т.нар. спортен режим.Официално: Това е новата Skoda
Skoda Karoq ще се предлага с пет двигателя - два бензинови и три дизелови. Бензиновите са трицилиндров еднолитров мотор с мощност 115 к.с. и новият 1.5-литров четирицилиндров агрегат с мощност 150 коня и с възможност за изключване на част от цилиндрите при по-малки натоварвания. С базовия трицилиндров мотор Karoq ускорява до 100 км/ч. за 10.6 секунди, а с по-мощният - за 8.4 секунди.Официално: Това е новата Skoda

Дизеловата моторна линия включва 1.6 и 2.0 литрови двигатели с мощност 115 (250 Нм), 150 (340 Нм) и 190 (400 Нм) конски сили. С топ агрегата Karoq ускорява до 100 за 7.8 секунди. Скоростните кутии са две - шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана с два съединителя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    8 10 Отговор
    Краднали са от Q5
  • 2 суперб 1

    8 4 Отговор
    абе мен не можеш да ме минеш,само фърст едишън става-демек аз:)))Това ново е пластмасорляк.
  • 3 Киро

    19 26 Отговор
    Всички СУВ модели на Шкода ще бъдат тотален провал.

    Защо ли?

    Шкода се купува изключително за служебни нужди, като по-евтинка, но достатъчна за служебна кола.

    СУВ за служебна кола се купува малко, а тези, които се купуват са висок клас. Тоест - греда за Шкода.

    Същото ще е и при физическите лица - за какво ми е да купя СУВ или в случая ЦУВ (кросоувър), който няма 4х4, няма марка, няма история, нито престиж? Нито е здрава, нито е луксозна, нито евтина, нито пък има опит с СУВ?

    Ако имам лимитиран бюджет за СУВ - нещо японско.
    Ако пък имам повече за даване - Мерцедес, Лексъс, Инфинити, Рейндж...избор има!

    Шкода изобщо не влиза там.

    Коментиран от #4, #6, #18

  • 4 Андре

    24 4 Отговор

    До коментар #3 от "Киро":

    Киро, дръж се брато. Ще бъде точно толкова проходим колкото и всички шосейни джипове като Порше,БМВ X всички, Мерцедес, Санта Фета и тем подобни. Иначе колко бързо им предопредели съдбата...убиваш ме от смях 😂
  • 5 MSux

    9 10 Отговор
    По принцип някои шкоди ми харесват, един комшия си купи Kodiaq и я виждам всеки ден и от към дизайн грам не ме грабва. Изглежда като 10 годишна кола поне екстериора. Не мога да си представя колко пари е дал, ама такава кола е само да те откара от А до Б - което няма лошо, но на живо наистина изглежда мега скучна и морално остаряла.Предпочитам всички аналогични модели от всички марки.

    Коментиран от #9

  • 6 Жико

    23 7 Отговор

    До коментар #3 от "Киро":

    Интересно как фирма с неограничен бюджет под шапката на VAG и мениджърски състав сигурно към 50 човека не е преценил глупостта която си написал. България не е Европа, и ти не си много умен. Средния европеец ще купи за година около 100к бройки, което за тях е добър резултат. При цена около 45-50 хил. лв ще се продава доста прилично.
    Българския пазар никой не го интересува, защото сумарно се продават към 15 хил. нови автомобила за година, което е доста мизерен резултат отнесен към средноевропейския ;)
  • 7 Тапа

    20 4 Отговор
    Да се твърди, че Шкода няма история е меко казано тъпо, та това е една от марките с най-дълга история. Много хора все още асоциират Шкода със соц периода, което води до леко влошен имидж. Но над 50 процента от всички нови Шкоди се купуват с фул оборудване и по- мощните им двигатели. В западна и централна Европа марката е доста уважавана и търсена. Е, и на мен не ми харесват новите им модели, но пазара показва че се търсят и купуват.
  • 8 Ловеца на поршета

    4 16 Отговор
    Официално: Това нещо е грозно и не става!
  • 9 Андре

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "MSux":

    да не те е разревала някоя Шкода РС по Хемус, нещо долавям тънка нотка омраза в теб...

    Коментиран от #10

  • 10 Msux

    4 7 Отговор

    До коментар #9 от "Андре":

    Явно не четеш казах, че харесвам някои шкоди, октавия преди отвратителния фейслифт, Superb. Просто джиповете им са отвратителни като дизайн и аз харесвам по консервативен дизайн, но това минава всички граници. Ама ти да си напишеш как някоя RSка ме била разревала, от всичко което написах за това ли се хвана?:)
  • 11 Julio

    8 8 Отговор
    На нищо не прилича но ще се намери кой да си я купи.
    Иначе специално в България, вече има трайна тенденция Шкода да е автомобила на трайно комплексираният чийпър-хулиган, който умре да докаже че Шкодето върви повече от всичко на света...
  • 12 THE Black Cat

    11 1 Отговор
    Не е лошо автомобилчето , Шкода си е марка с традиции, лошото само е че тези традиции някак вече са изчезнали под шапката на VAG общо взето козметични разлики м/у този ,,кросоувър'' и останалите под тази ,,шапка'' Q5 и Tiguan ...
  • 13 Тойота

    6 11 Отговор
    шкода устави я сега и шкода марок , всички ВАГ са пълен смях дори и ауди.

    Коментиран от #16

  • 14 Гост

    7 4 Отговор
    На български език звученето Каарук...е Каарукца! или направо КАРУЦА!
    После ..еее видя ли комшията каква Шкода Каруца е взел?!!):):):)
  • 15 Ловеца на ВАГ

    9 4 Отговор
    Не се научиха да правят здрава,комфорта и надеждна кола немците.............

    Коментиран от #17

  • 16 Първан

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Тойота":

    Трябва да направят опреснителни курсове по български език за такива тапети като тебе, и всички други каращи тойота. В изречение от пет думи имаш безброй грешки!
  • 17 Радко

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "Ловеца на ВАГ":

    Ей го още един професор механик. А ти Ганчо какво можеш повече от това да си хвърлиш чорапите под леглото???
  • 18 123

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Киро":

    Роки, няма да изпадам в подробности, вече са ти отговорили на тъпия коментар. Само искам да ти кажа, че Кодиак ще е хит в Европа. Даже в България вече е. Представителя не смогва с поръчките, както и завода впрочем...
  • 19 Школа или шкода

    0 3 Отговор
    Колата изглежда не лошо,но 7,8 секунди за топ агрегата са много време то аз с моето 309 GTI правя 100 за 8 секунди иначе е окей.
  • 20 Киро

    7 5 Отговор
    Великите маркетинг "специалисти" на ВАГ-ина трупата бяха решили, че и Файтон щял да се продава във високия сегмент, а то кво стана?!

    Смях в залата.

    СУВ на Шкода е същото нещо, като мотоциклет на Дачия.
  • 21 Shmeker

    4 2 Отговор
    Не е толкоз грозно като фейс-октавията. Дори в красиво направо
  • 22 Жожо

    7 1 Отговор
    Добре бъдете честни,ако имахте парите бихте ли си купили това??
    Всичко в групата на vw е с изключително скучен дизайн...
    Може в техническо отношените да е хубава кола (в което силно се съмнявам) обаче от към дизайн не ме докосва изобщо.
  • 23 Марто

    1 0 Отговор
    Не ме кефи . Обаче в Германия много я харесват , толкова поръчки са събрали, че се чака 10 месеца за доставка