Last news in Fakti

1 Май, 2017 10:52, обновена 22 Май, 2017 11:07 12 437 19

Karoq срещу Kodiaq в цифри и картинки

  • skoda-
  • karoq-
  • kodiaq
Karoq срещу Kodiaq в цифри и картинки - 1

Миналата седмица Skoda представи нов кросоувър на мястото противоречивото Yeti. Karoq обаче толкова прилича на по-големия Kodiaq, че веднага се появиха коментари с опасения дали публиката няма да бърка двата модела. Разлики между тях, разбира се, има най-малкото в размерите. За останалите отлики трябва повечко вглеждане в снимките и техническите характеристики.

Като по-голям батко, Kodiaq има чувствително предимство в габаритите. Той е дълъг 4.7, широк 1.9 и висок 1.6 метра. Karoq изостава с над 30 см на дължина (4.38), но на широчина (1.84) и височина (1.60) е почти същият. Разликите в задницата са по-доловими, докато отпред спокойно може да се говори за близнаци.

Kodiaq може да се поръча с 1.4- и 2.0-литров бензинов TSI (125/150 к.с. и 180 к.с.) или с 2.0-литров TDI (150/190 к.с.). Karoq се оборудва с по-малки бензинови мотори с обем 1.0 и 1.5 литра (115 и 150 к.с.), а дизелите са 1.6- и 2.0-литрови с мощност 140 и 190 коня. И двата модела се предлагат със задвижване на четирите колела.

Най-съществената разлика във вътрешната архитектура е възможността Kodiaq да се поръча със седем места. Двете допълнителни седалки свиват обема на багажника от 720 на 630 литра, а ако бъдат разгънати, товарният обем намалява до 270 литра. За сметка на това максималната вместимост при сгънат втори и трети ред достига внушителните 2 065 литра. Мащабите при Karoq са по-скромни, но въпреки това 521/1 810 литра са впечатляващ показател за сегмента.

Разликите в интериора са трудно забележими. За Karoq ще се предлагат същите четири информационно-развлекателни системи, които предлага каталогът на Kodiaq. Повече нюанси вероятно би разкрило прякото сравнение между двата автомобила на живо. Най-важната от разликите между Karoq срещу Kodiaq обаче ще стане ясна тепърва, когато Skoda обяви цените на новия модел.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Малознайко

    15 2 Отговор
    То па нема разлика пффф
  • 2 Димо

    29 11 Отговор
    Супер са и 2-та модела.
  • 3 Андре

    17 12 Отговор
    Все едно да убъркаш q5 и q7...x4 и x6....те някои и жените си бъркат 😂😂😂 Аре ВАГ хейтърите да навлизат 😁
  • 4 гост

    12 13 Отговор
    Емоция, оригиналност и чувства - ха, ха, ха. Тези явно се подиграват на хората, мислят ги за балами и желаещи конфекция. Виж сега новото Пежо 3008 как ще им краде от клиентелата, като са толквоа нагли.
  • 5 Jimmy

    14 3 Отговор
    Според мен 2.0 мотора само става, другите на такъв джип са направо подигравка... Иначе и двата джипа са много хубави, както всичките предложения на Skoda като Superb, Octavia... Естествено и конкуренцията има много добри предложения, въпрос на предпочитания.
  • 6 Киро

    8 25 Отговор
    Шкода са автомобили за хора без фантазия, без чувство за красота, без живец в тях.

    Конфекция 2-ро качество.

    А на тия автомобилчета от снимката не трябва да им се казва джип или СУВ, те са кросоувър, което ще рече повдигнато купенце на шаси от лека кола и без 4х4.

    Повдигнати коли, че да приличат на СУВ, като за будали, дето искат да се возят на "джип".

    Сещам се за популярна български поговорки, които чудесно пасват в случая:

    Джипка, ама Шкода
    Шкода, ама джипка...

    Като няма СУВ и Шкодата е СУВ

    Коментиран от #10

  • 7 Ловеца на поршета

    11 10 Отговор
    Явно дизайнерите на Шкода са изпаднали в творческо безсилие.
  • 8 Варна

    15 1 Отговор
    Жална ни майка щом 2- литровия двигател вече се води голям...
    Каква е този подигравка? - 1.0, 1,4,1,5,1,6 ... това двигатели за мотор ли са или за кола?
    Ако беше Поло, Уп , Смарт... да им сложиш такива двигатели, но за голямо купе да сложиш изброените говори, че монополистите са се разбрали да ни блъскат боклуци докато може.
    Дано Алан Мъск и останалите извън картела да им смачкат фасона някой ден!

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #8 от "Варна":

    Съвсем скоро ще пуснат масовите елетрически коли, които след 5г. ще са на пазара втора ръка с 805 от капацитета си и на цени от 10-15х.долара. Няма да се плаща за гориво, много малко за поддръжка, основно окачване и гуми. За тока, който си има гараж с ток не го интересува на късо разстояние, а на дълго от идната година ще има суперчарджър в Пловдив, в средносрочен план вероятно ще се появят и в София, Варна, Бургас, Ст. Загора и Плевен (чисто стратегически избрани). На Запад киливат вятърна енергия се продава за 2-5 цента, което значи, че зелената енергия е напълно достъпна и евтина. Като ще се мъчиш с накакъв 1литров двигател, който ще ти гори 8л/100 (а по книжка ще е 4,5л), то направо да скачаме на електрички, поне ще живеем бъдещето, няма да го гледаме само на екрана.
  • 10 Кир-ЧО

    10 2 Отговор

    До коментар #6 от "Киро":

    Наблюдавам особено мнение от теб на всяка тема свързана със Шкода.... мисля си, че някъде нещо те е наказвало и то няколко пъти... 😂 И стига с безсмислици... има 4x4

    Коментиран от #11

  • 11 Киро

    5 8 Отговор

    До коментар #10 от "Кир-ЧО":

    Бастун-чо, в Шкода има толкова емоция, колкото в препарирана калинка.

    А бай-ганьовското ти изказване от типа "щом не я харесваш, значи е много хубава и завиждаш" ще оставя без коментар.

    Имах служебен Супърб по едно време и говоря от собствен опит, Шкода е кола, която никога не бих си купил.

    А относно изскимтяването ти, че Шкода има 4х4, - по-добре си мълчи, да не ти се смеят и гаргите.

    Коментиран от #12, #16

  • 12 октавия

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    Кирчо,служебна казваш!А твоята каква е?И твоето мнение за шкодите въобще не интересува милионите "прецакани"клиенти на Шкода.
  • 13 Антон

    4 3 Отговор
    Скрийте се с тези шкоди.
    В момента по улиците се виждат тук таме новите октавии.
    Всичко останали шкоди а това са коли с възраст повече от 3-4 години ги няма. Няма ги защото са отишли брак , разпаднали се надценени кенефи. Като съе балъци купувайте коли които след 2-3 години губят способността да вървят
  • 14 Дайте да дадем

    2 0 Отговор
    Добре бе, защото 1л. мотор, що за аргументи ще се отнесат?
  • 15 Веднъж карал шкодата

    7 1 Отговор
    Пичове, 12 г. си карам супърба. Смених предница, ангренаж по книжка... масло, филтри и гуми. Върви доволно, харчи 9 градско и 5.5 вънка. Максималната й скорост е 235. С около 400 нютона. 2.5 v6 тdi... нямам забележки! Карал съм и карам и премиум коли... е цена/качество шкодата направо ги удря в земята
  • 16 Андре

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    Ти защо се аргументираш на хората без да си прочел поне статията ? 😂 Питай някой бакшиш, който е карал или кара шкода 😉
  • 17 123

    1 1 Отговор
    Рокирокирокиро....

    Не се хабете да му отговаряте. Не може да е толкова тъп. Вероятно някой прави социален експеримент да дразни другите във форума, иначе няма как в 3-4 поста на напише толкова глупости и доста добри автомобили като Шкодите.
    Освен това сигурно не е Киро, а Кори, защото говорим за автомобили, а се спрягат само някакви емоции, харесване, конфекция и други присъщо женски изразни средства.
  • 18 Тони

    2 4 Отговор
    Днес на бул.Тотлебен видях една такава, не знам коя от двете.
    Изглеждаше меко казано отвратително, някак си евтино и недоправенл.
    Мнението ми е че това ще бъде провал поне в България и доста рядко ще ги виждаме.
    Ама то на кочина какво да й харесаш...

    Коментиран от #19

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.