Три месеца след новата Ibiza испанското поделение на VAG представи субкомпактен кросоувър на същата платформа. Seat Arona ще има задачата да измъкне килимчето изпод гумите на бестселъри като Renault Captur, Nissan Juke, Peugeot 2008 и скорошните корейски попълнения в сегмента.
Базирана на шасито MQB 0, което лежи и в основата на новото Polo, Arona е дълга 4 138 и висока 1 543 мм. Това я прави 79 мм по-дълга и 99 мм по-висока от Ibiza и я доближава до габаритите на Leon.
По-големите размери закономерно са се отразили на простора в купето. Седалките в Arona са разположени с 62 мм по-високо, отколкото в Ibiza, а свободното разстояние над главите на пътниците се е увеличило с 37 мм отпред и 33 - отзад. Багажникът поема 400 литра, със 108 повече, отколкото този на Ibiza, и с 46 повече от товарния отсек на Juke.
Базовият двигател на Arona ще бъде трицилиндров с работен обем 1.0 литър. Развива 95 к.с. и ще работи в комплект с петстепенна механична трансмисия. Испанското кросоувърче ще бъде достъпно и с вариант на същия мотор със 115 коня (ще може да се поръча с роботизирана трансмисия).
Ще има и наточена версия с традиционния за марката индекс FR. Тя ще се оборудва с четирицилиндров бензинов турбодвигател с мощност 150 к.с. и шестстепенна ръчна предавателна кутия.
В гамата са предвидени също 1.6-литров дизел (95 или 115 к.с.) и модификация на газ с 90 коня, която ще се предлага от средата на 2018 г. На някои пазари Arona ще се продава също с 1.6-литров атмосферен мотор със 110 коня.
От Seat са предвидили мащабна програма за индивидуализация на новия си модел. Покривът на Arona ще може да се поръча в сив, черен, оранжев или цвета на купето. Ще бъдат достъпни 68 комбинации на оформлението.
Оборудването на модела включва адаптивен круиз контрол, камера за движение на заден ход, безключов достъп, система за автоматично паркиране, безжично зарядно за смартфон, мултимедия с 8-инчов екран, аудиосистема Beats със събуфър, шест тонколони и 300-ватов осемканален усилвател.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
13:09 27.06.2017
2 гост
Коментиран от #3
13:57 27.06.2017
3 гост
До коментар #2 от "гост":
Дойде времето, в което ФВ да подръжава на Рено. ФВ са добри, но скучни, а луксозните им марки са много скъпи. Обикновенните хора искат да си купят интересна кола, все пак не я сменят всеки ден, но не им трябва и много скъпа такава.Рено Каптур се продава у нас на цена от 27х.лв с турбиниран двигател, който е доста добър, а също и добре оборудвана като цяло кола.
Сеат Арона ще започва от 35х.лв нагоре с 1л, атмосферен двигател и както може да се види от каталозите на Сеат, нормалното оборудване е с 4,5х.лв нагоре, под нормално се има предвид лети джанти, ел.стъкла и огледала, както и делима седалка, радио и климатик.
14:17 27.06.2017
4 doe
14:52 27.06.2017
5 Eskalirganio
15:29 27.06.2017
6 Десислав Попов
Коментиран от #8
06:32 28.06.2017
7 Ivan di.ob
Коментиран от #10
08:21 28.06.2017
8 гост
До коментар #6 от "Десислав Попов":
Да, Каджар с 1,2турбо-бензин, климатроник и Зен ниво може да се купи на оферта от дилър за 33-34х.лв. А за разлика от това на снимките е истинска кола з 4 пътника и багаж. Тествал съм го и го знам, върви много добре и приятен за каране, има стил и е оборудван напълно достатъчно. Все още има хора, които купуват ФВ, но тенденциите са сериозно падащи продажби за сметка на Рено, ПСА, Корейските и за сметка на дъщерната Шкода.09:20 28.06.2017
9 Гошо
07:58 30.06.2017
10 hahahah
До коментар #7 от "Ivan di.ob":
Между януари и май, Испания оглавява доставки с 44,100 автомобила (+ 23.1%). На този пазар, SEAT води, благодарение на отличните резултати13:24 04.07.2017