Малко приемаме с носталгия липсата на истинско OPC за новата Insignia, но и GSI напълно си заслужава. Заслужава си, защото предлага "много за малко" - новият двулитров турбодвигател с 260 конски сили не е нещо уникално, но ако сметнем, че автомобилът е намалил своето тегло с цели 160 килограма и всичко си идва на мястото.
Още по-добрата новина е, че ще има и комби - Insignia Sports Tourer GSi, а спортните комбита много ни допадат, защото хем може да напъхаш всичко в тях, хем може да се придвижваш с удоволствие, а и Insignia е със задвижване на четирите колела. Както седана и комбито се ще отличава с по-агресивния аеродинамичен пакет, големите алуминиеви джанти, спирачките от Brembo, червеният цвят, сребърните детайли и двата единични накрайника на изпускателната система.
И двата автомобила ще бъдат представени на автосалона във Франкфурт, а не е изключено да ги видим и в последвалия го Sofia Motor Show през октомври. Тогава ще имаме пълния поглед върху двата автомобила, които завръщат емблемата GSi.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Енцо
11:29 01.08.2017
2 Auto
11:32 01.08.2017
3 VWа
Коментиран от #4
12:55 01.08.2017
4 Lexus
До коментар #3 от "VWа":
Така е но не виждам лошо - по-бавно се разграждат, по леки са (по-малък разход) както и по безопасни - чупят се на малки парчета при катастрофа вместо да се огъват. Това не е нова практика между другото, има пластмасови коли от 90те и още държат стабилно. Единствения проблем, който виждам е много горещото време, което може да съсипе боята, която по-малко ще лепне по колата. : ))))15:38 01.08.2017
5 YAMAHA
15:56 01.08.2017
6 ХХМ
19:14 01.08.2017
7 Знаещия
20:18 02.08.2017
8 Знаещия
20:19 02.08.2017