3 Август, 2017 10:16 14 232 36

AMG E63, M5 и RS7 в спор от 0 до 300 км/ч

  • amg e63-
  • m5-
  • rs7
AMG E63, M5 и RS7 в спор от 0 до 300 км/ч - 1

В интернет пространството и по-конкретно на YouTube-канала AutoTopNL се появи едно интересно видео, показващо динамиката на три от най-наточените автомобили на великото германско трио - Mercedes-AMG E 63 S, BMW M5 и Audi RS7. Автомобилите ускоряват от място до почти 300 км/ч.

S-версията на наточената E-Klasse разполага с мощност 612 конски сили и с максимален въртящ момент от 850 Нм. Те идват от V-образен осемцилиндров двигател, снабден с турбокомпресор. От 0 до 100 тази кола ускорява за 3.4 секунди.

М-вариантът на петата серия на баварците е от предишното поколение на модела, оборудвана е с 4.4-литров мотор, мощността на който е 560 коня. Колата я има и във версия с 600 к.с. (Competition Edition), но тук тя не е такава.

Третият участник във видеото - Audi RS7 е снабден с четирилитров осмак, мощността на който също варира, в зависимост от изпълнението от 560 до 605 конски сили. Интересното тук е, че въртящият момент се предава и на четирите колела. Вижте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойота

    22 40 Отговор
    AUdito kude otiva tazi VAGonetka.Nqma mqsto pri golemite.Da si gi karat onezi papagali ot auto motor sport , te nali mnogo si gi hvalqt.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Зозо

    51 1 Отговор
    И трите коли са ужасяващи, за теглото си ускоряват за под 4 секунди. Имат огромен потенциал и усещане за мощ.
    Който е карал такава кола винаги слиза потресен от усещането за ускорение..

    Коментиран от #28

  • 4 Рейсър

    14 33 Отговор
    Обльовци пежо 309 Gti 122 конски сили от 0-100 за 8 секунди с тези коне направо се гола вода.
  • 5 Giulia

    28 53 Отговор

    До коментар #2 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    Три грозни германски коли. АЛФА Джулия е най-бързата четириврата кола в света. Без конкуренция. И за разлика от немците е красива!

    Коментиран от #6, #16

  • 6 Форца Италия

    41 12 Отговор

    До коментар #5 от "Giulia":

    И след няколко години Алфата ще я бартеросаш за кашон консерви от Кауфланд. Не е лоша Джулията като данни и визия, но ако ти пука за парите които ще дадеш за нея не е правилния избор.
    Освен това горното трио е в друг клас, не бъркай нещата.

    Коментиран от #33

  • 7 Тойота

    20 70 Отговор
    Немските коли винаги са били ужасно грозни.Дизайна им е кръга нула,изглеждат еднакво както отпреди 30 години.Който е карал ауди знае , че качество там няма.Мерца и БМВ поне се усещат малко по-премиум.Я вижте новите модели на тойота ,хонда или киа.Вече са 20 години пред (ГЕРМАНСКОТО ТРИО).

    Коментиран от #8, #9, #12, #21

  • 8 Светослав

    41 6 Отговор

    До коментар #7 от "Тойота":

    Ти си тотално изперкал. Киа!!!!! Верно ли изтресе тая тъпотия за кия -та ?? Тия три звяра нямат азиатски аналог!!! Земи се в ръце и стига си дрънкал глупости!

    Коментиран от #17

  • 9 Тошко

    39 7 Отговор

    До коментар #7 от "Тойота":

    Хаха
    ти не си в ред бе мойто момче, кое по-точно при тойота и хонда е по-напред??
    тъпия азиатско ръбат дизайн??
    смешните двигатели, максимум до 2000 кубика??
    пластмасите, текстилните и плюшени седалки??
    скъпите части и консумативи??
    постната моделна гама + смешно ниво на оборудване??
    липсата на читав автоматик (2017 година сме!!!) на марки биещи се в гърдите, че са нещо особено??
    Нямаш база за сравнение задръстеняк, когато си купиш, покараш ще осъзнаеш някои неща за колите.
  • 10 e clase

    13 8 Отговор
    Единствено конкуренти може да търсите отвъд атлантика хелкат и някой кадилак други четериврати от азия няма
  • 11 Ауди

    17 8 Отговор
    Защо не сравняват новия пакет на Ауди Performance 605 к.с. ами го дават със по стария 560 к.с ????
  • 12 джими

    27 8 Отговор

    До коментар #7 от "Тойота":

    тва за ауди направо ме уби...ти виждал ли си дори на снимка такова. Имам 20 годишна А4, 8 ходишен хюндай и 7 годишен авенсис, ами пич изобщо ама изобщо не могат да се сравняват. качеството на материалите и изработката в Ауди са на светлинни години напред...нищо че е далеч по старо. И това като имаш в предвид, че тойотата и хюндая съм ги купувал нови и съм ги пазил, а Аудито го взех на 8 години.

    Коментиран от #14

  • 13 Наблюдател

    17 11 Отговор
    Мера е просто би брутален, с тоя звук те кара да настръхваш. Хубави са и Аудито и Баварката, но не могат да се сравняват с властелина на пътищата. Карал съм CL 63 AMG, карал съм и BMW 6М, само AUDI RS не съм, но като удоволствието от CL-a не съм изпитвал. Браво за теста !
  • 14 Панчо

    27 7 Отговор

    До коментар #12 от "джими":

    :))
    Какво му обясняваш на тоя лимон?
    Кара сигурно тойота ярис и си мисли, че нещо повече от скутер с 5 степенни ръчни скорости от преди 30 години и седалки като леген.
    Тойота са един от най-тъпите производители, защото не предлагат нищо особено, но за сметка на това на висока цена. Колите им са морално остарели, освен хибридите които са много скъпи и икономията която обещават не съществува.
    Ходил съм до морето с Аурис хибрид 2011 година, изхарчи ми 250 лв бензин!!! Да ти *ба и икономията.
    С дизелово БМВ отивам и се връщам за 100 лв и карам кола, а не японски боклук..

    Коментиран от #32

  • 15 Марто

    7 5 Отговор
    Трябваше и Cadillac CTS V да включат , и той доста добре го дава
  • 16 XE Project 8

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Giulia":

    Мисля че не си прав. Стара ти е информацията. Провери моля..
  • 17 Morgoth

    13 4 Отговор

    До коментар #8 от "Светослав":

    Азиатския еквивалент на тези е Lexus GS F. Малко по-слаб е като мощност, но не отстъпва като лукс. Все пак Германия е единствената "свободна" страна и тя не е в Азия.

    Коментиран от #19

  • 18 DAS AUTO

    24 9 Отговор
    Немските автомобили са най-добрите автомобили в света най вече тези три марки. Те нямат аналог както и да ги погледнете било то на изток или на запад. Тези три премиум автомобили наистина са уникални като мощност, лукс, комфорт и возия, нищо че има хора да развиват теории за източните автомобили че са голямата работа

    Коментиран от #29

  • 19 Панчо

    20 6 Отговор

    До коментар #17 от "Morgoth":

    Повярвай ми, няма любител на шофирането който да слезне примерно от AMG E63 S 612 коня, да се качи в Лексуса и да се чувства по подобен начин като ускорение, возия, усещане за кола!
    Колкото и да се напъвате няма такова нещо като японски мерцедес, че бил лексуса и такива подобни..
    Да пробват се да направят нещо подобно, да лъха лукс и мощ, но са някъде там, назад от немските производители на подобен вид седани в най-спортните им варианти.
    Ще си останете с мечтите и пристрастията..
  • 20 гамена

    13 6 Отговор
    Интериора на Аудито хич не ми хареса - "дърво", в 6:45 подлакътника сякаш някой бг сельо го е поставял, закупен от Кауфланд или Бриколаж, Като табло Мерца кърти а седалките на Баварката са най яки като фотьойли. Като цяло подивелия Мечок май е най брутален звяр. Японеца има да гледа като муле и да копира нещо като папагал

    Коментиран от #27

  • 21 гост 1

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "Тойота":

    Добре бе, разбрахме та че, не харесваш Ауди-та, ама кажи го веднъж та мнението ти да има тежест !!! А ти са усра и на караш сега да го миришем ! От цялата работа само разбрахме че, си все още пъпчо с "мнение" !!! А честито...разкрит си !!!
  • 22 BILL

    8 0 Отговор
    Мощни коли, за хора с мощни доходи.
  • 23 ЪРП

    7 2 Отговор
    АМИ, ЗА ВСИЧКИ САМОЗАБРАВИЛИ СЕ ТОП-ГЪЗАРИ В БЪЛГАРИЯ Е СЛЕДНОТО ВИДЕО:

    https://fakti.bg/technozone/252501-udar-s-200-km-ch-v-betonna-stena
  • 24 ЪРП

    7 2 Отговор
    ПРОСТО В КРИВОРАЗБРАНАТА НИ ДЕМОКРАЦИЙКА, 90% ОТ ХОРАТА С МОЩНИ И ЛУКСОЗНИ КОЛИ СИ МИСЛЯТ, ЧЕ СА БЕЗСМЪРТНИ НА ПЪТЯ, САМО ЗАЩОТО КАРАТ КОЛА ЗА 100, 200 , 300+ ХИЛКИ И ТОЛКОВА МНОГО "КОНЕ" ,ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА Я УСЕТИШ, КОГАТО Я КАРАШ С 100-120 КМ.................И МАСОВО ТЕ ЗАДМИНАВАТ НА МАГИСТРАЛАТА СЪС 170-200 КМ/Ч, КАТО ЧЕ ЛИ СИ СПРЯЛ??!!!!

    РЕЗУЛТАТА ОТ НАЦЕПВАНЕ С "ФОРД ФОКУС" И С AMG E63, M5 и RS7 в спор от 0 до 300 км/ч ЩЕ Е АБСОЛЮТНО ЕДИН И СЪЩ..............!!!

    Коментиран от #26

  • 25 тъйва

    4 15 Отговор
    имам ги и трите....само М-ката става

    Коментиран от #30

  • 26 Бил в Германия

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "ЪРП":

    В Германия много карат с 180, че някои даже и с доста повече. Там ако се случи да няма трафик и караш с 120 се чувстваш буквално като спрял. Разликата между коментираните в статията коли и Форд фиеста например е от земята до небето като спиране, стабилност, реакция при рязък завой, системи за сигурност и т.н. Не се заяждам само казвам какви са фактите.
  • 27 до гамена

    6 6 Отговор

    До коментар #20 от "гамена":

    хубаво че не ти харесва аудито щото и да ти харесваше само щеше да го гледаш на картинки и да скимтиш от страни ... :)
  • 28 ДДД

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Зозо":

    всеки на мотоциклет за 3 000 лв
    слиза потресен от усещането за ускорение..
    а ако имате 200 000 джоб пара
    пробваите тия

    Коментиран от #31

  • 29 Shmeker

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "DAS AUTO":

    Може да добавим и Порше. Така е, защото тези марки се произвеждат и разработват с VDA стандарт за качество (както и останалите марки на VAG).
    Това е една от причините да са най-добри Примерно Опел и Форд, които също са немски не ползват VDA и виждате резултатите.
  • 30 Томас Мор

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "тъйва":

    Остава само да уточниш , дали ги имаш на картинки от дъвки , или на плакати по стените.Т
  • 31 ААА 8

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "ДДД":

    Ако изобщо слезе от мотора. И после важно как точно ще слезе. Може да слезе ПОТРесен ,може да слезе ПОТРошен. А ако е благоразумен моторист и се пази ,поне 10 години, ще си остане само с шиповете във врата и коленете.
  • 32 Стига глупости

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Панчо":

    250лв!!!Да не си ходил със ЗиЛ?
  • 33 Стига глупости

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Форца Италия":

    Сравнимия модел на Алфа е почти изцяло изработен от ...Ферари! Италианците не са като преди 10-20 години!Немците също!!!
  • 34 HONDA VTEC

    2 5 Отговор
    Germanski ko6nici za slabo inteigentni hora s malki pi**ki.Te dori ne sa i hibridni.Izglejdat kato koli s mnogo ostarqla tehnika.A i ve4e nemskite koli ne sa kachestveni kato edno vreme.Sega sa programirani da se schupqt i da vlizash v serviza ejemesechno.
  • 35 Лексус

    3 7 Отговор
    Палячо Лексуса е много класи над тези прехвалени германци.Ама ти откъде да знаеш много си се качвал в лексус през живота си.Да не говорим за надеждност и дизайн,че триото ти изглеждат като коли от СОЦА.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.