Поръчковите каросерии открай време са смятани за белег на изключително богатство и престиж. В изработката им са влагали усилия, време и талант някои от най-прочутите дизайнери и занаятчии в историята.
Остатъци от тези традиции са оцелели и до днес, но за направената на ръка каросерия вече не са нужни куп пари - особено в държави, където трудът струва по-малко, отколкото разликата в цената между две поколения на стар модел като Mercedes-Benz S-Klasse.
Ако се съди по тези снимки, в Русия не е особено трудно или скъпо да се намери майстор, който да преработи стар W140 във W221 или дори W222. Някои от получените резултати са сполучливи, други - не чак толкова, но във всеки случай жаждата за показност е утолена.
Съществува дори рецепта за подмладяване на W126!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 AMG
Коментиран от #13
09:51 08.08.2017
2 ЕСТЕТ
10:02 08.08.2017
3 Пазарен Либерализатор
Ушанките са съсипали всичко, до което се докоснат!
Коментиран от #6
10:06 08.08.2017
4 кроко
Коментиран от #18, #20
10:42 08.08.2017
5 Кофти
10:44 08.08.2017
6 stukar
До коментар #3 от "Пазарен Либерализатор":
Хайде, хайде! Има и една полска и една украинска (поне). Не че и там не си личи гопнишкия манталитет, ама...10:50 08.08.2017
7 Ужас
Коментиран от #12
10:56 08.08.2017
8 гамена
11:07 08.08.2017
9 ААее
Коментиран от #11
11:27 08.08.2017
10 Мартин
11:32 08.08.2017
11 бай Иван
До коментар #9 от "ААее":
На Мерцедес това им е клиентелата.11:50 08.08.2017
12 Не на спекулантите
До коментар #7 от "Ужас":
На кое ще тръгне цената нагоре бе? На W140? Гледал ли си какво се продава в България от модела в диапазона 3-30000лв? Убити от каране ръждясали консерви, с течащи двигатели без компресия, дупки от ръжда навсякъде, ритащи скоростни кутии и люлеещо окачване. Знаете ли, че този модел е най-скъпата S-класа за поддръжка, проверете цените на оригиналните части при дилърите. Ремонт на предница с оригинални части в официалния сервиз е близо 10000лв, за сравнение рециклиране на 4-те въздушни възглавници за W220 и W221 е 1000лв. Ремонт на двузоновия климатроник е 3500лв и почти никъде не се навиват да го правят, работата е ужасно много. Ел. инсталацията е изпълнена от кабели с ронеща се изолация, късо съединение и дори самозапалване е нещо обичайно. И като добавим, че това са коли на по 1-2 милиона км. постоянно трябва да се поправя нещо. Накрая се появяват разни мекерета-прекупвачи, купуват грохнали 140-ки по 2-3000лв и ги препродават като уникати по 20-30000лв, стоят 4-5г. по обявите и айде пак на вторичните. Не се лъжете, уникати W140 в България няма, това вече е музеен експонат, тези по улиците са в период на полуразпад.12:26 08.08.2017
13 АМГ Фен
До коментар #1 от "AMG":
Колега ,взе ми думите от устата!13:52 08.08.2017
14 Бай Тошо
Това е пълна гавра с хубавите машини, само човек на шише и повече водка би съсипал такава кола
14:04 08.08.2017
15 Евлампи
14:11 08.08.2017
16 БЕНЦ
15:02 08.08.2017
17 НикиД
15:20 08.08.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Хасан
18:34 08.08.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Нафарфорий
19:25 08.08.2017
22 ГЕЮ
20:43 08.08.2017
23 ГОст
06:22 09.08.2017
24 Балъци сте!
😂😂😂
16:39 09.08.2017