Last news in Fakti

6 Септември, 2008 09:40 1 770 0

Renault Symbol

  • renault-
  • symbol-
  • renault symbol

На автомобилното изложение в Москва Renault представи компактния седан Symbol. Новият модел ще замени познатото у нас Clio Symbol, като отново се цели в развиващи се пазари на Централна и Източна Европа, и Близкия Изток.

Разработката на Renault Symbol е резултат от съвместните усилия на инженери на компанията от Франция, Турция и Румъния. Производството на новия седан ще се осъществява в завода на Renault в турския град Бурса.

Очаква се продажбите да стартират по различно време на различните пазари, но във всички случаи в периода между септември и ноември тази година.Автомобилът е с дължина 4.26 метра и височина 1.43 метра.

Предната част се характеризира с новия стил на фаровете, познат от други модели на марката, както и специфичната радиаторна решетка. Задната броня също е в цвета на купето, а стоповете са много по-изтеглени към купето, отколкото при предшественика. Хромираните елементи по предния и задния капак, както и на дръжките на вратите, трябва да осигурят повече елегантност и стойност на автомобила.

Багажното пространство е с вместимост 506 литра. Заден спойлер, както и 15-инчови алуминиеви джанти ще могат да бъдат поръчвани допълнително.

По арматурното табло могат да се видят всички необходими измервателни уреди - например оборотомер, борд-компютър - както и сигнални светлини. Воланът също е украсен с хромирани елементи, а седалката на водача може да се регулира във височина.

Моторите, с които ще се окомплектова Symbol, са два. Дизеловата машина е с работен обем 1.5 литра. Французите обещават среден разход от 4.3 литра на сто, което е еквивалентно на 116 грама CO2 на километър. Бензиновият двигател е по-малък, 1.2 литра, но е със среден разход 5.9 литра на сто километра, или 140 грама на километър емисии CO2.

Решението, новото Renault Symbol да се произвежда в Бурса е взето в много ранен етап от този проект. По този начин се разчита, че фабриката ще е най-близо до целевите пазари, което да намали разходите на производителя. Очаква се Русия, Турция, Румъния и Алжир да погълнат поне 80% от производството. Останалата част от автомобилите ще се предлага в другите страни от региона, както и Африка.

Цялата инвестиция на Renault за този модел, включително производствените мощности, възлиза на 100 милиона евро.

Петър Иванов


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА