Хардкор феновете на този култов модел са потресени. Според тях, инженерите на Mitsubishi са пренебрегнали всички ценности, които се спазваха до този момент. Под "святото" име Evolution те искат да правят електрическо SUV. Дръжте се фенове на класическите Mitsubishi-та Evolution и свиквайте.
Вашият 4х4 турбо свят вече никога няма да е същият. Всъщност ако се замислим, Mitsubishi се подготвя за тази стъпка от доста време. Още през 2005 година те изкараха електрическа версия на седана Lancer Evolution. Сега обаче публиката иска SUV-та и така пъзелът се нарежда. Това, което показаха Mitsubishi в Токио е концепция, но според експерти и въпреки футуристичния си вид, тя е много близо до серийно производство.
Конструкторите са се отказали от електромотор на всяко колело, но система, предаваща момента към всички колела - има. Тя се осъществява с помощта на три електромотора - един, отговарящ за предния мост, а другите два - за задните колела. Задните два електрически двигателя са свързани с активен заден диференциал (AYC).
Според създателите именно такава трябва да е концепцията, за да може новото Evo да се управлява също толкова добре, колкото култовите модели от миналото. В крайна сметка излиза, че новото Evo няма абсолютно нищо общо с предшествениците си, но усещането ще е същото. Според нас, едва ли...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
Коментиран от #4
10:50 26.10.2017
2 гост
Коментиран от #8
10:57 26.10.2017
3 На тези
11:13 26.10.2017
4 Да, ама не!
До коментар #1 от "Никой":
И на какво се основават твърденията ти?Може би класически те имат по-нисък център на тежестта и са по стабилни при екстремни наклони?
Може би класически те имат по-висок въртящ момент, и оборотите се управляват по-прецизно?
Може би системата против приплъзване работи по-добре при ДВГ?
Не вярвам в нито едно от тези неща. Нито теоретично нито на практика ДВГ и скоростните кутии имат някакви предимства пред електродвигателите и без степенното управление на оборотите и въртящия момент
Коментиран от #5
11:19 26.10.2017
5 Никой
До коментар #4 от "Да, ама не!":
Класическите са рали легенди, а това е направено да качва бордюрите до кварталния Кауфланд. Такъв дебел кошник нито ще става за пътя, нито ще става за извън него, най-малкото защото никой няма да иска да одере своя псевдо джип за 100 хилки. Такива "коли" са за малкоп*шковци, които не са сигурни какво искат освен по-висока позиция на седене от която да гледат другите простосмъртни.11:46 26.10.2017
6 Японеца
Дано и така да го свалят от конвейра, без екстериорни промени!
12:20 26.10.2017
7 вижся
14:19 26.10.2017
8 Ядосан
До коментар #2 от "гост":
По-точно Нисан купиха 35% от акциите на Мицубиши за да помогне за по-бързото възстановяване и възраждане на тази легендарна марка!Коментиран от #9
19:41 26.10.2017
9 гост
До коментар #8 от "Ядосан":
Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi обяви плановете си за електрически превозни средства до 2022г. Една от основните цели на Renault-Nissan-Mitsubishi ще бъде в осигуряването на електромобили с пробег от над 600км, които да могат да се зареждат в рамките на 15 минути и да са снабдени с по-ефективни и малки батерии. Това най-вероятно ще бъде новата батериия, която LG Chem разработват в момента в своята фабрика в Полша.Renault и Nissan вече обявиха, че ще разработят обща платформа за бъдещите си електрическите превозни средства, а сега изглежда от нея ще може да се възползва и Mitsubishi. Производстввената дейност на Алианса предстои да се улесни доста тъй като компаниите-членки ще увеличат използването на общи платформи, като по този начин девет милиона производствени единици ще се основават на четири общи платформи. Плановете в тази насока са до 75% от общите продажби на алианса да се състоят от автомобили, които се изграждат на тези общите платформи.
Прогнозите направени от алианса за изпълнението на този план сочат че до края на 2022г., трите компании трябва да продават общо 14 милиона електрически превозни средства на година, които да генерират приходи на стойност $248 милиарда.
Къде видя "възраждане" на старото Мицубиши ???
Коментиран от #10
20:30 26.10.2017
10 Jiko
До коментар #9 от "гост":
Да го пущат ама като не бих си го купил и да имам тая възможност дори,само едни дългосрочни прогнози и надежди за 14000000 колиКоментиран от #11
20:47 26.10.2017
11 гост
До коментар #10 от "Jiko":
Ами в момента продават почти 11 милиона и то без общите платформи и задвижвания , които естествено ще свалят цените и ще вдигнат продажбите . Освен това са твърдо първи от големите концерни при електрическите и не се очертава скоро някой да ги стигне , ако не си чул от юли са най-големия световен производител . В момента продават и повече "електрички " от всички немци накуп , като само Тесла и китайците , ама общо имат по-голямо производство , а точно там са големите ръстове следващите години . Та не виждам какво се чудиш за 14-те милиона , даже могат да са повече21:06 26.10.2017
12 Дим
13:42 03.11.2018