11 Март, 2010 11:40 5 625 14

Veyron vs. Zenvo: първи сблъсък

  • bugatti-
  • veyron-
  • zenvo-
  • st1-
  • абу даби

В интернет бе разпространен клип на улична гонка между Zenvo ST1 и Veyron. В него новият датски суперкар се изправя срещу Bugatti на магистрала в Абу Даби.

Макар филмчето да е с доста ниско качество, а операторът явно хваща камера за първи път, става ясно, че все още няма кой да детронира Veyron.  Според описанието на клипа в www.youtube.com Bugatti печели с над осем дължини пред претендента.

Zenvo ST1 разполага със седемлитров V8 с турбо- и механичен компресор и развива 1 104 к.с. Освен аванса от над 100 к.с. пред Veyron датският хиперкар тежи едва 1 376 кг срещу 1 888 за Bugatti-то.

Въпреки очевидното предимство на хартия, максималната скорост на Zenvo ST1 достига "някакви си" 375 км/ч, а реалните спринтьорските му способности вече могат да се видят в клипа от Абу Даби.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 aha

    5 2 Отговор
    arabska mu rabota
  • 2 Joro

    2 5 Отговор
    4upenata gonka ako vaob6te moje da se nare4e gonka
  • 3 drug lud

    6 2 Отговор
    samo s pari ne stavaaaaa.....
  • 4 TROSHACHA

    3 6 Отговор
    CHE NE BESHE KOI ZNE KAKVO -VERNO E!CHE TOZI KOITO GO E SNIMAL E MNOGO ZLE -SHTO E VERNO!NO NEKA DA NE ZABRAVIAME CHE TEZI AVTOMOBILI USKORIAVAT MNOGO PO BURZO OT EDIN NORMALEN SPORTEN AVTOMOBIL!I ZA DA STANE ISTINSKO SHOU TRIABVA PO DOBUR OPERATOR I PODULGA OTSECHKA + TOVA VIDIAH TABELA S OGRANICHENIE -90KM.A TAM NE E KATO U NAS AKO TE HVANAT SI PLASHTASH I PRODULJAVASH DA BESNEESH PO ULICITE KAKTO TI E KEF!!!TAM OSVEN IAKATA GLOBA TI VZIMAT I CNIJKATA I OTGORE NA VSICHKO DIREKTNO TE VKARVAT V ZATVORA!A AKO PREDLOJISH PARI -DUPE DA TI E IAKO!NA TEMA ZAKONI EMIRSTVATA SA JELEZNI!TAKA CHE MAI NE OPIRA SAMO DO TOVA DA NATISNESH PEDALA DO KRAIA!!!
  • 5 TROSHACHA

    2 6 Отговор
    P.S.DAJE SE ZABELIAZVA KAK NAMALIHA SKOROSTTA SHTOM STIGNAHA DO ZNAKA!
  • 6 Nasko

    7 2 Отговор
    Не мразя Вейрон и Бугати като цяло,но тук трябва да се изясни едно нещо.В тази т.нар."гонка" двете коли правят летящ старт или както там му викат.Кой би трябвало да спечели там?-правилно Вейрона.Ако трябва да потеглят от място кой ще спечели?-Zenvo.Просто при тези данни няма как да не стане,естествено ще трябва да е снабден с Launch Control и други такива благинки,за да стане номера.Така че данните в случая леко заблуждават.Интересно че като сравним двигателите датчаните изтискват само от един V8 с 2 комперсора над 1000 к.с.,а при Бугати са два двигателя V8 и 4 компресора(ето заради това Вейрона бие според мен):D А количката е наистина интересна и различна като дизайн.Прилича ми на Батмобил :D
  • 7 JET LI

    2 2 Отговор
    Всички забравяте за задкормилното устройство!!!!
  • 8 Angel Uzunov

    2 2 Отговор
    Вейрона е 4х4. Дори и при летящ старт сцеплението му с асфалта е чудовищно. Въртящият момент също. Когато цялата тази сила се предава на 4-те колела няма как резултатите да не са такива. Zenvo-то е снабден с 6 степенна ръчна скоростна кутия. Veyron-ът е снабден с 7 степенен DSG полуавтоматик, както и с "падъли" за ръчно превклучване зад волана. Скоростна кутия, която е пъти по-модерна от тази на "датчанинът".Има и още нещо. Кой знае арабеската в Zenvо-то какъв карач е. Мисля че искаме един истински "батъл" на писта. Там нещата ще бъдат по-реалистични. Но технологията на Бугати като цяло е много по-развита от тази на Zenvo. PS:Гледам оправили сте си текста :)
  • 9 FEN

    0 2 Отговор
    VEYRONA misla 4e bie za6toto dvigatela ima po dobro razvartane s tova 16 W, 4 turbinii qvno ima neveroiatno K.P.D,ne vsi4ko e mo6t i tuk razlikata e punosima.Uzada4ava me po skoro razlikata v masata koiato e v pasiv na VEYRON 500kg. razlika napravo striaska6ta.BUGATYTO kato cialo e po dobre zamislena i iz4islena.Vapreki 4e neznaem vse pak kakvi hora s kakvi umenia karat kolite i kakvi sarca.!!!!!
  • 10 jo

    2 2 Отговор
    mnogo razbirate ve bastuni...vseznaikovci...xaxaxax
  • 11 do jo

    2 0 Отговор
    miFEN i Angel iavno sa karali i dvete koli i znaiat koia kak vurvi i za6to bie!!a dokolko arabite v dubai sa shoviori mislia 4e sa pove4e ot vas dvamcata 6oto karat po hubavi koli i puti6tata sa hubavi a i ako gledate fifth gear kogato testvaha veirona na pista ako mu e vklu4ena elektronikata za stabilnost nikuv 6ans niama da se ubie6 osven ako naro4no ne se tresne6 niakude!!
  • 12 FEN

    1 1 Отговор
    EI do jo,karal sam dustata4no modeli na tupalki i luksozni koli kadeto si gi vijdal po ulicata,a daje niakoi nesi.I ti garantiram 4e profesionalnite 6ofiori v BG sa dosta po dobri v sravnenie s arabite koito imat pati6ta kato pista.Ustavam ti da pomisli6 za6to za doma6no !!!!p.s.VEYRON nesam karal zasega,i nedei da komentira6 hora koito nepoznava6,SELIO...
  • 13 Angel Uzunov

    1 2 Отговор
    do jo Ти приятелю си нямаш и наидея аз какви коли съм карал. Занимавам се активно с автомобилен спорт от 15 години. Автомоблитие са ми не хоби, а начин на живот от както съм навършил 7 годишна възраст. Но тука не е мястото да се представям аз кой съм. Бугати е по-добрият автомобил, това е несъмнено. Много по-модерен и много по-технологично развит. И сега за да ви успокоя, не аз не съм карал Бугати, но съм имал чест да пробвам друг 1000+ к.с. автомобил. Но не мощността е важна при тези автомобили. Тя е просто маркетингов критерий който продава даден автомобил. Други са спецификациите които правят тези шосейни зверове толкова уникални. Поздрави :)
  • 14 vaseto

    1 0 Отговор
    4akaite malko kva e taq gonka :D 6tom toq s minivana e zad tqh i gonkata :D