ФАКТИ.БГ

McLaren потвърди, че наследникът на P1 ще се появи до 2025-а

Известният хиперавтомобил ще се прероди като флагман на марката

Публикувана: 15 Юли, 2018 11:28
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3184
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

От McLaren потвърдиха, че ще пуснат на пазара наследника на P1 преди 2025-та. Шефът Майк Флюит каза, че колата ще бъде толкова шокираща или изненадваща, колкото и P1, добавяйки, че ще бъде най-добрият автомобил както на писта, така и по пътя. "Това ще бъде най-доброто изпълнение на технологията на Макларън", заяви още той.

P1, който се счита от мнозина за най-универсалната съвременна хиперкола, е част от Ultimate Series на McLaren. Два други модела от серията също са обявени – Senna и BP23, но потвърденият тази седмица автомобил, ще бъде директен наследник на емблематичния символ на компанията от Уокинг.

Оригиналният McLaren P1 залага на хибридно задвижване, чиято обща мощност достига 916 к.с. В системата е включен 3.8-литров би-турбо V8 двигател, който генерира 737 к.с. при 7500 об/мин и 720 Нм при 4000 об/мин. Двигателят с вътрешно горене работи в синхрон с електромотор, доставящ 179 к.с. и 260 Нм.

На въпроса дали новият хиперавтомобил може да бъде първият напълно електрически модел на McLaren, Флюит каза: "Скептичен съм, че технологията за електромобили ще бъде там, където трябва да бъде дотогава." Въпреки това, той не изключи възможността.

Флюит също потвърди, че новият модел няма да бъде наречен нито P1, нито P2.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Антиелектрика
1 Отговор
Публикувано във факти.бг: "Скептичен съм, че технологията за електромобили ще бъде там, където трябва да бъде дотогава." Ами сега? Как така през 2025 година Макларън ще правят топ модела си с ДВГ? И дали ще покрият евро 7,8,9 - хахахаххахаха Оп, забравих че вече не са в ЕС и им дреме за тъпите забрани, както им дреме дали ще им позволят да продават там - имат си достатъчно голям пазар в другите страни.

Коментиран от #2, #6


Оценка:
-3 +3

Пак четеш половината
2 Отговор

До коментар #1 от "Антиелектрика":


Къде пропусна това:

"Скептичен съм, че технологията за електромобили ще бъде там, където трябва да бъде ДОТОГАВА." Въпреки това, ТОЙ НЕ ИЗКЛЮЧИ ВЪЗМОЖНОСТТА." С други думи, не е въпрос ДАЛИ, а КОГА.

Коментиран от #3


Оценка:
-1 +1

Антиелектрика
3 Отговор

До коментар #2 от "Пак четеш половината":


Аз поне чета, а не си съчинявам и фантазирам като теб! Ако не изключа възможността да спечеля от тотото, това означава ли, че непременно ще спечеля? Къде видя някой в Макларън да е категоричен в преминаването на електромобили?

Коментиран от #4


Оценка:
-1 +1

Пак четеш половината
4 Отговор

До коментар #3 от "Антиелектрика":


А ти някъде да прочете, че категорично няма да правят електромобили? В прав текст си казаха, че ще правят веднага след като технологиите са готови за това. Скептични са само за срокът до 2025 година. Ако дотогава има достатъчно леки и мощни батерии, дори и още тогава може да е напълно електрически.

Коментиран от #5


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
5 Отговор

До коментар #4 от "Пак четеш половината":


Аз прочетох, че за сега ще е ДВГ. Шефът на Макларън казва: Публикувано във факти.бг: "СКЕПТИЧЕН СЪМ, че технологията за електромобили ще бъде там, където трябва да бъде дотогава.". Много ясно си е написал, че почти сигурно ще е ДВГ. Пък след 7 години, дори той не знае дали ше е жив, въпросът е, че плановете са да е ДВГ. ТОЧКА!

Коментиран от #8


Оценка:
-0 +1

Никой
6 Отговор

До коментар #1 от "Антиелектрика":


Това че не са в ЕС не значи че нямат хора, които мислят и ги интересува какъв въздух ще дишат децата им в градовете. А наследникът на P1 ще е хибрид, като самия P1. Ако беше изцяло електрически нямаше да е наследник. Далеч съм от мисълта изцяло електрическото задвижване да е подходящо за суперколи, особено при доказали се марки, които имат изградени корени и реноме. Но всичко се подобрява с времето ако се вложат достатъчно средства за разработки.

Оценка:
-0 +1

Антон
7 Отговор
Чакам колегата с ник селянин да ми каже кога японците ще направят нещо подобно. Знам че има комплекси от концерна вагТака че ако обича да не ги намесва, а да го говори по същество кога кога кога.
НИКОГА!

Оценка:
-0 +0

Пак четеш половината
8 Отговор

До коментар #5 от "Антиелектрика":


Това пък къде го прочете?

"Аз прочетох, че за сега ще е ДВГ" Аз пък прочетох, че ще има и електродвигател и ДВГ, засега шефът на Макларън е скептичен, че до 2025 година технологиите ще са се развили до степен НАПЪЛНО да изхвърлят ДВГ от картинката, но не изключва и такава възможност. За връщане назад в технологиите, при които да използва само ДВГ както ти твърдиш и дума не става в статията.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +1

ДВГ
9 Отговор

До коментар #8 от "Пак четеш половината":


Само дето електромоторът ще е помощен за пиков въртящ момент в ниските обороти. Батерията ще е супер малка!!!!
А иначе човекът казва в прав текст, нямаме никакви сантименти използваме и ще използваме винаги най-доброто.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Волен Сидеров
Лидерът на "Атака" по bTV:
Как ще се сдобряваш с Путин без позволение?"

Още бисери