ФАКТИ.БГ

Вижте възродената Lancia Delta Integrale

Публикувана: 4 Септември, 2018 10:46
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19992
Вижте възродената Lancia Delta Integrale
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Компанията Automobili Amos завърши проекта по възраждане на култовата Lancia Delta HF Integral. Фирмата, която се занимава с проекта, е основана от колекционера и състезател Егуенио Амос, а публичният дебют на модификацията Evoluzione ще се състои от 6 до 9 септември в рамките на изложението Grand Basel в Швейцария.

Към момента все още няма нова информация за възродената кола. Знае се, че тя ще се казва Delta Integrale Futurista. В основата и лежи модификацията Delta Integrale 16V, но за нея е разработена нова каросерия от карбон, а геометрията на окачването е коренно променена. Иновацията ще се предлага само във вариант с три врати.

Особеност на спортната кола ще е и каросерията, впечатляваща със силно раздути калници, съвременни предни светлини, а така също и с изцяло преработен салон, детайлите на който са заимствани от друга Lancia - Delta S4. Новата Delta Integrale ще бъде демонстрирана пред публика в цвят Verde Brinzio.

Окраската е разработена специално за този автомобил, а емблемите по него са направени от същата компания, която е правила първите лога за Енцо Ферари. Автомобилът ще се прави в италианската област Пиемонт, като от него ще бъдат изработени само 15 екземпляра. Цената все още не е известна.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Емил
2 Отговор

До коментар #1 от "Колю":


За Ланчията ставаше дума, Кольо.
Много е яка!!!

Оценка:
-1 +19

Viper
3 Отговор
Ланчиата е хубава, но и Колю е прав!

Оценка:
-2 +10

Алфа Ромео
4 Отговор
Първата Делта беше роден победител и икона, първата остана и единствена, но остави ярък отпечатък във автомобилната история, кола огън, кола победител!

Оценка:
-0 +38

Спиро
5 Отговор
15 бр. !!?? Страхуват се да не се изложат масово!

Коментиран от #10


Оценка:
-35 +6

Coupé
6 Отговор
Да живее класиката!

Оценка:
-0 +25

ГГГГГ
7 Отговор
Това е Lancia, колкото аз съм марсианец!

Коментиран от #24


Оценка:
-19 +1

Боян
8 Отговор
Не се подвеждаите, това не е просто Ланча, а Ланча Интеграле, много книги трябва да изчетете за тази икона в автомобилизма, дори тези произведените от мин. век, струват колкото 1 Ферари :)

Оценка:
-0 +26

Алекс
9 Отговор
Това може да му сложат заглавие Lancia Delta Integrale, но истинската е спряна в началото на 90те А от тази тук се опитват да изкарат пари от името на предишната. Нека спечели 7 - 8 ралита та тогава ще има покритие. Заглавието, дизайна и цената не доказват същите гени.

Оценка:
-2 +8

СТР
10 Отговор

До коментар #5 от "Спиро":


Ехо Спирооо, прост си като гадулка!!!

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +8

qqqqqq
11 Отговор
Lancia Delta S4 звярът на Б група

Оценка:
-3 +6

qqqqqq
12 Отговор
Интеграле е играчка сравнение с S4

Коментиран от #16


Оценка:
-6 +4

Потребител
13 Отговор
Оставете ги тез италянски боклуци.Пълни бараки са ланчийте алфите и фиатите имал съм и повече не ща да чуя за тез едвам се отървах

Оценка:
-24 +1

АЛФА Q4
14 Отговор
БОЯН, НЯМА КАК ГОЛФАДЖИЯ С КАПАЦИ НА ОЧИТЕ ДА ОЦЕНИ ИКОНА И РЕЛИГИЯ В РАЛИТО КАТО ИНТЕГРАЛЕ
ТА НАЛИ ТОЧНО ЛАНЧА ИНТЕГРАЛЕ НАПРАВИ НА ПУХ И ПРАХ ВСЯКАКВИ НЕМСКИ МЕРАЦИ
НАСТРЪХВАМ САМО ПРИ ИЗПИСВАНЕТО НА ИМАТО
ГОЛЯМО ЕВАЛА,,ГОЛЯМО

Оценка:
-0 +19

Антони Лазаров
15 Отговор
..за няма и година ше й е.а мамата!!!

Оценка:
-6 +2

охлюв
16 Отговор

До коментар #12 от "qqqqqq":


Прав си класики са Ланча S4 Игтеграле,Ауди Куатро S1-S2,Пежо 205Т16 и др. от 1982ра до 1986та ни пълнеха душата на рали "Златни пясъци" .

Оценка:
-0 +10

охлюв
17 Отговор
S4 Интеграле ми струваше супер грозна но голяма машина със механичен компресор и турбина,най-хубав звук имаше петака на Ауди Куатро,
Пежака ги биеше наред, когато закриха група Б заради инцидента на рали „Корсика"през 1986 г.със Хенри Тойвонен и навигаторът му Серджо Кресто тогава чак се появи Ланча Делта Интеграле, наистина имаше много победи но нямаше тази мощ .

Оценка:
-1 +3

Познавач
18 Отговор
ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ,здрава бегачка хвала на жабарите,дано вьзродената я задмине!

Оценка:
-0 +5

HF 4 Integrale
19 Отговор
Момчета и момичета виждам че много хора от вас харесват Ланча Делта Интеграре както разбира се и аз ! Имам такава и съм щастлив че я имам но легендата в рали спорта завинаги ще си остане Ауди S1 куатро ! Това е най голямото постижение в рали спорта след него идват Ланча Стратос , Ланча 037 Рали и Интеграле ! Тези коли останаха икони в рали спорта и в момента наистина цените им са космически !

Коментиран от #20, #21, #23


Оценка:
-2 +7

АЛФА Q4
20 Отговор

До коментар #19 от "HF 4 Integrale":


ДА НЕЗАХВАЩАМЕ СПОР,
МА ХАЙДЕ СЕ РЪЧНИ В НЕТА И ЩЕ ТЕ ЗАБОЛИ ГЛАВАТА КАКВА ОГРОМНА РАЗЛИКА В ПОЛЗА НА ИНТЕГРАЛЕТО,

Оценка:
-0 +3

АЛФА Q4
21 Отговор

До коментар #19 от "HF 4 Integrale":


НЕУТОЧНИХ
СПРЯМО QATROTO,
САМО ВИЖ, ПОРЕДНИТЕ ПОБЕДИ НА ЛАНЧИА

Оценка:
-0 +2

ПЕЕВ
22 Отговор
НЕВЕРОЯТНА КОЛА,НАДМИНАЛА ВРЕМЕТО СИ.

Оценка:
-0 +4

АЛФА Q4
23 Отговор

До коментар #19 от "HF 4 Integrale":


РАЗКОВА QATRO ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ,ДА QATRO БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩНО,,НО ИКОНАТА БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗЧИСЛЕНА И СУПЕР НАПРАВЕНА,,НИКАКЪВ ШАНС
ГЛЪТКА ВЪЗДУХ НЕДАДЕ
А КАДЕ СА СЕГА ТИЯ ВЪЗДУХАРИ АНТОНОВЦИ, ВАГАДЖИЙ,НЕЩО ПО ТЕМАТА ОСВЕН ЛИЧНА ПРОСТОТИЯ

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +1

охлюв
24 Отговор

До коментар #7 от "ГГГГГ":


Просто не си бил роден!!!

Оценка:
-0 +0

охлюв
25 Отговор

До коментар #23 от "АЛФА Q4":


Забравяте за една най- балансираната кола по това време Пежо 205 Т16, 1985 и1986 станаха шампиони и закриха група Б.

Коментиран от #26, #29, #30


Оценка:
-2 +1

qqqqqq
26 Отговор

До коментар #25 от "охлюв":


Реално Б група я закриха точно заради Ланча делта S4 страдале, когато се уби Тивонен. Предполага се че е била напомпана до 600 кс и е станала по бърза от пилота. Не случаино Б група е определена като царя на мотоспорта, а царицата е Ф1. Пилот от Б група може да кара формула, ама пилот от Ф1 да кара в Б група е трудна работа.

Оценка:
-0 +3

qqqqqq
27 Отговор
Юха Канконен мисля че беше казал : wrc е за момчета, група Б е за мъже.

Оценка:
-0 +2

АЛФА Q4
28 Отговор

До коментар #10 от "СТР":


Е КОЛКО ДА Е ПРОСТ
КОЛКОТО СПИРО,,МА Е ДОСТАТЪТЧНО,,,,,,,,, ,,

Оценка:
-0 +0

АЛФА Q4
29 Отговор

До коментар #25 от "охлюв":


И ПЕЖО И QATRO СПРЯХА ЗАЩОТО НЯМАХА ОТГОВОР НА ИНТЕГРАЛЕТО
ПОДИГРАВАШЕ ИМ СЕ

Оценка:
-0 +0

АLFA Q4
30 Отговор

До коментар #25 от "охлюв":


това че.си охлюв.напречни.да пишеш милион ГЛУПОСТИ
1986 ШАМПИОН Е QATRO
ПОНЕ ПРОЧЕТИ БЕ
И ДО ДНЕШНО ВРЕМЕ ИКОНАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА Е А НАЙ МНОГО ПОБЕДИ
А ВЕЧЕ 26 години не.се.състезава

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Александър Вучич
Президентът на Сърбия смесва политика със спорт
Сърбия вече няма да бъде боксова круша"

Още бисери
ТОП 5