Last news in Fakti

4 Септември, 2018 10:46 23 760 30

Вижте възродената Lancia Delta Integrale

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • futurista
Вижте възродената Lancia Delta Integrale - 1

Компанията Automobili Amos завърши проекта по възраждане на култовата Lancia Delta HF Integral. Фирмата, която се занимава с проекта, е основана от колекционера и състезател Егуенио Амос, а публичният дебют на модификацията Evoluzione ще се състои от 6 до 9 септември в рамките на изложението Grand Basel в Швейцария.

Към момента все още няма нова информация за възродената кола. Знае се, че тя ще се казва Delta Integrale Futurista. В основата и лежи модификацията Delta Integrale 16V, но за нея е разработена нова каросерия от карбон, а геометрията на окачването е коренно променена. Иновацията ще се предлага само във вариант с три врати.

Особеност на спортната кола ще е и каросерията, впечатляваща със силно раздути калници, съвременни предни светлини, а така също и с изцяло преработен салон, детайлите на който са заимствани от друга Lancia - Delta S4. Новата Delta Integrale ще бъде демонстрирана пред публика в цвят Verde Brinzio.

Окраската е разработена специално за този автомобил, а емблемите по него са направени от същата компания, която е правила първите лога за Енцо Ферари. Автомобилът ще се прави в италианската област Пиемонт, като от него ще бъдат изработени само 15 екземпляра. Цената все още не е известна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Емил

    19 1 Отговор

    До коментар #1 от "Колю":

    За Ланчията ставаше дума, Кольо.
    Много е яка!!!
  • 3 Viper

    10 2 Отговор
    Ланчиата е хубава, но и Колю е прав!
  • 4 Алфа Ромео

    38 0 Отговор
    Първата Делта беше роден победител и икона, първата остана и единствена, но остави ярък отпечатък във автомобилната история, кола огън, кола победител!
  • 5 Спиро

    6 35 Отговор
    15 бр. !!?? Страхуват се да не се изложат масово!

    Коментиран от #10

  • 6 Coupé

    25 0 Отговор
    Да живее класиката!
  • 7 ГГГГГ

    1 19 Отговор
    Това е Lancia, колкото аз съм марсианец!

    Коментиран от #24

  • 8 Боян

    26 0 Отговор
    Не се подвеждаите, това не е просто Ланча, а Ланча Интеграле, много книги трябва да изчетете за тази икона в автомобилизма, дори тези произведените от мин. век, струват колкото 1 Ферари :)
  • 9 Алекс

    8 2 Отговор
    Това може да му сложат заглавие Lancia Delta Integrale, но истинската е спряна в началото на 90те А от тази тук се опитват да изкарат пари от името на предишната. Нека спечели 7 - 8 ралита та тогава ще има покритие. Заглавието, дизайна и цената не доказват същите гени.
  • 10 СТР

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "Спиро":

    Ехо Спирооо, прост си като гадулка!!!

    Коментиран от #28

  • 11 qqqqqq

    6 3 Отговор
    Lancia Delta S4 звярът на Б група
  • 12 qqqqqq

    4 6 Отговор
    Интеграле е играчка сравнение с S4

    Коментиран от #16

  • 13 Потребител

    1 24 Отговор
    Оставете ги тез италянски боклуци.Пълни бараки са ланчийте алфите и фиатите имал съм и повече не ща да чуя за тез едвам се отървах
  • 14 АЛФА Q4

    19 0 Отговор
    БОЯН, НЯМА КАК ГОЛФАДЖИЯ С КАПАЦИ НА ОЧИТЕ ДА ОЦЕНИ ИКОНА И РЕЛИГИЯ В РАЛИТО КАТО ИНТЕГРАЛЕ
    ТА НАЛИ ТОЧНО ЛАНЧА ИНТЕГРАЛЕ НАПРАВИ НА ПУХ И ПРАХ ВСЯКАКВИ НЕМСКИ МЕРАЦИ
    НАСТРЪХВАМ САМО ПРИ ИЗПИСВАНЕТО НА ИМАТО
    ГОЛЯМО ЕВАЛА,,ГОЛЯМО
  • 15 Антони Лазаров

    2 6 Отговор
    ..за няма и година ше й е.а мамата!!!
  • 16 охлюв

    10 0 Отговор

    До коментар #12 от "qqqqqq":

    Прав си класики са Ланча S4 Игтеграле,Ауди Куатро S1-S2,Пежо 205Т16 и др. от 1982ра до 1986та ни пълнеха душата на рали "Златни пясъци" .
  • 17 охлюв

    3 1 Отговор
    S4 Интеграле ми струваше супер грозна но голяма машина със механичен компресор и турбина,най-хубав звук имаше петака на Ауди Куатро,
    Пежака ги биеше наред, когато закриха група Б заради инцидента на рали „Корсика"през 1986 г.със Хенри Тойвонен и навигаторът му Серджо Кресто тогава чак се появи Ланча Делта Интеграле, наистина имаше много победи но нямаше тази мощ .
  • 18 Познавач

    5 0 Отговор
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ,здрава бегачка хвала на жабарите,дано вьзродената я задмине!
  • 19 HF 4 Integrale

    7 2 Отговор
    Момчета и момичета виждам че много хора от вас харесват Ланча Делта Интеграре както разбира се и аз ! Имам такава и съм щастлив че я имам но легендата в рали спорта завинаги ще си остане Ауди S1 куатро ! Това е най голямото постижение в рали спорта след него идват Ланча Стратос , Ланча 037 Рали и Интеграле ! Тези коли останаха икони в рали спорта и в момента наистина цените им са космически !

    Коментиран от #20, #21, #23

  • 20 АЛФА Q4

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    ДА НЕЗАХВАЩАМЕ СПОР,
    МА ХАЙДЕ СЕ РЪЧНИ В НЕТА И ЩЕ ТЕ ЗАБОЛИ ГЛАВАТА КАКВА ОГРОМНА РАЗЛИКА В ПОЛЗА НА ИНТЕГРАЛЕТО,
  • 21 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    НЕУТОЧНИХ
    СПРЯМО QATROTO,
    САМО ВИЖ, ПОРЕДНИТЕ ПОБЕДИ НА ЛАНЧИА
  • 22 ПЕЕВ

    4 0 Отговор
    НЕВЕРОЯТНА КОЛА,НАДМИНАЛА ВРЕМЕТО СИ.
  • 23 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "HF 4 Integrale":

    РАЗКОВА QATRO ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ,ДА QATRO БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МОЩНО,,НО ИКОНАТА БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗЧИСЛЕНА И СУПЕР НАПРАВЕНА,,НИКАКЪВ ШАНС
    ГЛЪТКА ВЪЗДУХ НЕДАДЕ
    А КАДЕ СА СЕГА ТИЯ ВЪЗДУХАРИ АНТОНОВЦИ, ВАГАДЖИЙ,НЕЩО ПО ТЕМАТА ОСВЕН ЛИЧНА ПРОСТОТИЯ

    Коментиран от #25

  • 24 охлюв

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ГГГГГ":

    Просто не си бил роден!!!
  • 25 охлюв

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "АЛФА Q4":

    Забравяте за една най- балансираната кола по това време Пежо 205 Т16, 1985 и1986 станаха шампиони и закриха група Б.

    Коментиран от #26, #29, #30

  • 26 qqqqqq

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "охлюв":

    Реално Б група я закриха точно заради Ланча делта S4 страдале, когато се уби Тивонен. Предполага се че е била напомпана до 600 кс и е станала по бърза от пилота. Не случаино Б група е определена като царя на мотоспорта, а царицата е Ф1. Пилот от Б група може да кара формула, ама пилот от Ф1 да кара в Б група е трудна работа.
  • 27 qqqqqq

    2 0 Отговор
    Юха Канконен мисля че беше казал : wrc е за момчета, група Б е за мъже.
  • 28 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "СТР":

    Е КОЛКО ДА Е ПРОСТ
    КОЛКОТО СПИРО,,МА Е ДОСТАТЪТЧНО,,,,,,,,, ,,
  • 29 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "охлюв":

    И ПЕЖО И QATRO СПРЯХА ЗАЩОТО НЯМАХА ОТГОВОР НА ИНТЕГРАЛЕТО
    ПОДИГРАВАШЕ ИМ СЕ
  • 30 АLFA Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "охлюв":

    това че.си охлюв.напречни.да пишеш милион ГЛУПОСТИ
    1986 ШАМПИОН Е QATRO
    ПОНЕ ПРОЧЕТИ БЕ
    И ДО ДНЕШНО ВРЕМЕ ИКОНАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА Е А НАЙ МНОГО ПОБЕДИ
    А ВЕЧЕ 26 години не.се.състезава